Goed gejinxt wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Mja, de triple bagel-modus was van korte duur.
Bedankt.quote:
Na 17:30, waarschijnlijk later.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:26 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat verwachten jullie dat Bertens begint?
Ik denk op zijn vroegst rond 18.00 u. Bij Zverev-Anderson moeten ze nog anderhalve set spelen en daarna komt er nog een complete herenpartij (Clic-Johnson).quote:
Zverev neemt er de hele week al zijn tijd voorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk op zijn vroegst rond 18.00 u. Bij Zverev-Anderson moeten ze nog anderhalve set spelen en daarna komt er nog een complete herenpartij (Clic-Johnson).
Het is wel Mischa hè.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zverev neemt er de hele week al zijn tijd voor
[...]
Haha.quote:
Misschien Thiem, misschien Fognini, misschien Anderson, misschien Djokovic en misschien Zverev.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:49 schreef pooh_bear_x het volgende:
Alsof iemand Nadal kan tegenhouden in dit matige deelnemersveld.
Thiem had het wel al lastig met Tsitsipas.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien Thiem, misschien Fognini, misschien Anderson, misschien Djokovic en misschien Zverev.
Mja, matig deelnemersveld.. als Nadal z’n beste niveau haalt, kan enkel een top-Djoko hem kloppen.. Uiteraard wel de pech dat Djoko (nog) niet top is op dit moment.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:49 schreef pooh_bear_x het volgende:
Alsof iemand Nadal kan tegenhouden in dit matige deelnemersveld.
Ja, maar misschien groeit hij nog in het toernooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Thiem had het wel al lastig met Tsitsipas.
Dat is ook wel een groot talent.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:54 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Thiem had het wel al lastig met Tsitsipas.
Thiem, Zverev en Djokovic zitten toevallig allemaal aan dezelfde kant van het deelnemersveld. Denk dat Zverev de meeste kans maakt, ook al heeft hij nog nooit van Nadal gewonnen. Djokovic is al lange tijd niet zo veel meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien Thiem, misschien Fognini, misschien Anderson, misschien Djokovic en misschien Zverev.
In goede doen is hij de enige denk ik, op RG in ieder geval. Zelfs op gravel had hij Nadal helemaal onder de duim een tijd lang.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, matig deelnemersveld.. als Nadal z’n beste niveau haalt, kan enkel een top-Djoko hem kloppen.. Uiteraard wel de pech dat Djoko (nog) niet top is op dit moment.
Djokovic kan snel weer naar zijn oude niveau groeien. Volgens mij heeft hij in Rome en RG bij elkaar nu al meer partijen gewonnen dan in al zijn andere toernooien dit jaar (dat las ik gister op tennis.com). Mocht Djokovic in de finale komen en fit zijn dan geef ik hem een reële kant tegen Nadal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:58 schreef pooh_bear_x het volgende:
[..]
Thiem, Zverev en Djokovic zitten toevallig allemaal aan dezelfde kant van het deelnemersveld. Denk dat Zverev de meeste kans maakt, ook al heeft hij nog nooit van Nadal gewonnen. Djokovic is al lange tijd niet zo veel meer.
[...]
Heb alleen de vierde set tegen Tsitsipas gezien, maar dat was juist al van een erg hoog niveau. Tsitsipas die ook al met 6-2 6-3 van Thiem won op gravel en de finale van Barcelona haalde een maand geleden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar misschien groeit hij nog in het toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |