De eerste haarscheurtjes?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef sjampoeh het volgende:
chris lijkt me een beetje sjaggie![]()
die john hoor je overal praten zegt ze
"Je hoort hem echt óveral bovenuit hè! Die Hagenees."quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef sjampoeh het volgende:
chris lijkt me een beetje sjaggie![]()
die john hoor je overal praten zegt ze
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:
John is een schande voor Rotterdam
Nee, geen luxe camper, ze moeten zelf iets makenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom ik toch weer eens terug in UTO na 4 jaar. Ik zit de stream te kijken en dit is gewoon wat Utopia 1 had beloofd te zijn, maar niet waar maakte. Benieuwd hoe lang het duurt voor de eerste sponsoren zich melden en ze ineens een luxe camper hebben staan
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je hoort hem echt óveral bovenuit hè! Die Hagenees."
Ze bedoelde het niet echt hartelijk nee.
quote:
Volgens mij is dat Mike want die snoot zijn neus net al in zijn t-shirt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Welke staatsmongool haalt steeds zo goor zijn neus op
Verrotte caravannetjes hadden ze al voor ¤150.. Misschien wil die botenman uit UTO 1 zijn boot wel weer "lenen" aan UTO 2quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom ik toch weer eens terug in UTO na 4 jaar. Ik zit de stream te kijken en dit is gewoon wat Utopia 1 had beloofd te zijn, maar niet waar maakte. Benieuwd hoe lang het duurt voor de eerste sponsoren zich melden en ze ineens een luxe camper hebben staan
Oh zoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
john heeft nog niks gedaan qua plas/poep
gatverdammequote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Mike want die snoot zijn neus net al in zijn t-shirt.
mario kom er maar in hij ken niet poepenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zolekker slim dit gaat ergens een alarm af nu
Wat heb je gevraagd?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vraag t al niet eens meer hier heb t 3 keer gevraagd
In Utopia 1 hadden ze al een loods, water en elektra. Nu helemaal niets dan wat planken, stenen, 250 euro en mobieltje met 25 euro beltegoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat was te verwachten, 5 mensen met echt nix is ook nix.. het wachten is op de geheimzinnige "vindingen" die komen aanwaaien in Oma's Tingelings achtertuintjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het voorlopig niet echt boeiend, weinig impulsen verder ....
Hagenees toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:
John is een schande voor Rotterdam
Precies, dat is wat het nu dus wel interessant maakt. Ik ben alleen bang dat er op gegeven moment een addertje onder het gras vandaan komt waardoor het ze weer veel te makkelijk gemaakt gaat worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In Utopia 1 hadden ze al een loods, water en elektra. Nu helemaal niets dan wat planken, stenen, 250 euro en mobieltje met 25 euro beltegoed.
quote:
quote:John weet dat alles begint bij een goede fundering. Als echtgenoot, vader en grootvader heeft hij die basis stevig gelegd en als ervaren loodgieter en cv-monteur heeft hij alles wat met bouwen te maken heeft wel een keer meegemaakt! Nu de fundering van Utopia nog!
Het bouwplan heeft hij in ieder geval al helemaal in zijn hoofd. Een slim aangelegd park waarin iedere inwoner zijn eigen huisje heeft en iedereen samenkomt in het hoofdgebouw aan een plein. Technisch gezien gaat dat helemaal goed komen, nu alleen nog zijn medebewoners overtuigen.
Hoe hij over alles denkt, zal iedereen snel genoeg weten, want deze Rotterdammer zegt waar het op staat en heeft daar niet veel woorden voor nodig. Hij is geboren voor Utopia en nu hij aan de wieg staat, zal hij geen moment rusten voordat ze is grootgebracht!
Begon Uto1 niet met 10.000 euro?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrotte caravannetjes hadden ze al voor ¤150.. Misschien wil die botenman uit UTO 1 zijn boot wel weer "lenen" aan UTO 2
Heet dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
je mot er voor waken hoor
als er wat is, meldt het, dan trekken we aan de bel
Er valt ook nog niet veel te zien aan het begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het voorlopig niet echt boeiend, weinig impulsen verder ....
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee wil gewoon weten of hij al beter slaap
thnx hidihoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Mike goed geslapen? - 2 juni 2018
x6kvtza
John gaat eten eisen bij Huub dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
je mot er voor waken hoor
als er wat is, meldt het, dan trekken we aan de bel
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon zegt dat de twins hebben gewonnen. Hij hoorde ze gisteren schreeuwen
Ben je gek joh, is helemaal niet goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:57 schreef Nostalgist het volgende:
5-6 liter drinken John. Per dag. Zeker als je zoveel werkt
Ik ben al blij dat ik Ivan niet meer hoor met zijn smerige gerochelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoesten allemaal onze oren al goed vol
Zou zomaar kunnen want dit kan zo niet doorgaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Precies, dat is wat het nu dus wel interessant maakt. Ik ben alleen bang dat er op gegeven moment een addertje onder het gras vandaan komt waardoor het ze weer veel te makkelijk gemaakt gaat worden.
mike rochelt harder en meer dus succes. john bepaalt nu ook al hoe laat ze thee drinkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik Ivan niet meer hoor met zijn smerige gerochel
John de Mol airdropt straks een voedselpakketquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen want dit kan zo niet doorgaan natuurlijk.
Da doe je niks an ... elluk vogeltje zingt soals het gebekt isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik haal die 2 dialecten altijd door elkaar. Vind het geen gehoor dat platte gelul.
om 1 uur, waarom nu geen thee maken? meer drinken moeten zequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mike rochelt harder en meer dus succes. john bepaalt nu ook al hoe laat ze thee drinken
Das natuurlijk een heel verschil met nu.quote:
Net twee bakken koffie op en over een uurtje even lekker een bakkie thee drinken..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mike rochelt harder en meer dus succes. john bepaalt nu ook al hoe laat ze thee drinken
Ik vind het een verademing na een jaar gemiemel van die twins in mijn oren.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik haal die 2 dialecten altijd door elkaar. Vind het geen gehoor dat platte gelul.
Met 2 bakstenen erop slaan dan heb je pas een platte lulquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maandagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
John de Mol airdropt straks een voedselpakket![]()
Zijn er trouwens al uitzendingen geweest van Utopia 2 of beginnen die maandag?
4 liter is de max en dan lig je misschien in het ZH, dat verschilt per mens... anderhalf tot twee is voldoendequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben je gek joh, is helemaal niet goed.
In die waan laten dan maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon zegt dat de twins hebben gewonnen. Hij hoorde ze gisteren schreeuwen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Heb de FB live stream van gisteravond even gemonteerd, filmpjes staan hier:
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #43
Vanavond..Is al bepaald door de reller Adriaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:05 schreef Prulke het volgende:
Ik heb toch goede hoop op een eerste botsing vandaag
Het is er nat, niet warm, de rokers zitten nu ook op dag3 met stoppen, weinig eten en een bazig mannetje
Ik heb geen idee sorry .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vraag t al niet eens meer hier heb t 3 keer gevraagd
Hm, die Adriaan heb ik nog maar nauwelijks gezien. Zal er eens op letten. Maar vanavond dus... mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanavond..Is al bepaald door de reller Adriaan
Een soort van Cees, die had ook vaste tijden voor een en ander.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik denk maandag hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
John de Mol airdropt straks een voedselpakket![]()
Zijn er trouwens al uitzendingen geweest van Utopia 2 of beginnen die maandag?
quote:
Hebben ze op dag 1 gegetenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
Niemand die eraan gedacht heeft een zak rijst mee te nemen?
ja ze hebben rijst en meelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
Nee hoor, je kunt je toch beperken tot ABN? En in familiekring je eigen dialect.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Da doe je niks an ... elluk vogeltje zingt soals het gebekt is
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hebben ze op dag 1 gegeten
quote:
Dat is net zoiets als iemand uit Limburg vragen zonder zachte g te pratenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt je toch beperken tot ABN? En in familiekring je eigen dialect.
Alles beter dan dát!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:09 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing na een jaar gemiemel van die twins in mijn oren.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste maaltijd in Utopia 2 - 31 mei 2018
x6ksvzw
Au!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Met 2 bakstenen erop slaan dan heb je pas een platte lul
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou, nog een steen of 2000 en ze kunnen een mooie ééngezinswoning bouwen.
3 Liter per dag is gewoon een modetrend maar is helemaal niet zo goed hoor. Eerder het laatste wat jij noemde. Het is inderdaad persoonlijk, in de bush kreeg ik anderhalve liter nog niet weg en anderen hadden aan 3 liter te kort.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
4 liter is de max en dan lig je misschien in het ZH, dat verschilt per mens... anderhalf tot twee is voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |