Echt hoor,wat een aandachtsorgel.Ze wil nu haar kist terug want ze raakt alles kwijt,Christel moest het maar even zeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Arme Christel, dr eigen jongens zijn groot, denkt lekker ik ga op avontuur, staat er daar een kind aan dr mouw te trekken
jessie had wasmiddel bijquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor kleine wasjes tussendoor... speciaal daarvoor is Wipp Expres.. wip wip wip hoera
Dat, Wat ze nu hebben is een tochthok waar het water zo in kan komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:40 schreef Injetta het volgende:
Ik zou toch geloof ik eerst zo’n plat stuk aarde maken om de slaapplaats op te maken. Ze doen niks om een goede woon/slaapplek te maken, zijn bezig met bezoekers, markten, evenementen...![]()
![]()
Komende dagen niet echt goed weer dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:41 schreef sjampoeh het volgende:
jes: morgen wordt het beter weer ?
chris: weet niet, boeit me ook niet eerlijk gezegd
Waarschijnlijk hopen ze dat er mensen komen die aanbieden het voor hun te maken voor een fles utopia waterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Niet.... ze denken dat ze op 9 juni door een wonder ineens electriciteit en waterleiding en zo hebben.
En wat er nog komen gaat. Ze maken zich niet echt druk over hun voorraad. Mike neemt nog een bakkie koffie want die andere ging over zijn broekquote:
De utjes en de eikeltjes zijn even niet van belangquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat zou me echt aan mijn reet roesten
hebben ze zich al gewassen ? hygiene lijkt me prio 1 en water drinken
Toch apart hoe ze allemaal verschillende dingen bij zich hebben zodat ze alles hebben voor de eerste dagen.quote:
Ah gelukkig. En haarspray. Die denkt aan de belangrijke dingenquote:
Mike fan gespot.quote:
Is een machine gewend.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec Jessie kan dus niet wassen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Arme Christel, dr eigen jongens zijn groot, denkt lekker ik ga op avontuur, staat er daar een kind aan dr mouw te trekken
Christel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, doof aan één oor, ½ aan de andere
Ohhnee dat is Christel
waar komt die brancard vandaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Met zijn 2en een betonbandje op een brancard dragen
En een pad voor markten en bezoekers?? Bij overleven hoort ook een goede slaapplek en watervoorziening, maar dat is geen prioriteit blijkbaar. Vreemd..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groep is nog te klein en ze zijn aan het 'overleven'. Koffie en een maaltijd is nu ff belangrijker.
de heupquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]De verborgen gebreken van die andere 5 moet nog blijken
Het heupje van Jessie bijv.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]De verborgen gebreken van die andere 5 moet nog blijken
Behalve eten dan hoor ik net.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch apart hoe ze allemaal verschillende dingen bij zich hebben zodat ze alles hebben voor de eerste dagen.
Briljant denker, geef deze man zo snel mogelijk een nobelprijsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
Mike![]()
we kunnen beter nu al eten maken, als t regent kunnen we niet koken
nee wil gewoon weten of hij al beter slaapquote:
Kant en klaar eten, de ratten zijn er gek op.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
Mike![]()
we kunnen beter nu al eten maken, als t regent kunnen we niet koken
Mike heeft heerlijk geslapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vraag t al niet eens meer hier heb t 3 keer gevraagd
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Misschien lastig te zeggen na 2 nachtjesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Andrea skeet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O nee hè.![]()
Ze lijkt erg op Corinne (oil in the lamp) vind ik.
Dat kan wél als je een kookafdak had gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Briljant denker, geef deze man zo snel mogelijk een nobelprijs
Ja moet je wel materialen voor hebben. groentje is gezaaid, die moet eerst groeien.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap geen reet van die gasten gaan een pad aan leggen op dag drie energie verspillen ipv hun onderkomen beter gaan bouwen.. en zorgen voor goed voedsel water enzo. een pad
Ik heb geen flauw idee sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |