Das natuurlijk een heel verschil met nu.quote:
Net twee bakken koffie op en over een uurtje even lekker een bakkie thee drinken..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mike rochelt harder en meer dus succes. john bepaalt nu ook al hoe laat ze thee drinken
Ik vind het een verademing na een jaar gemiemel van die twins in mijn oren.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik haal die 2 dialecten altijd door elkaar. Vind het geen gehoor dat platte gelul.
Met 2 bakstenen erop slaan dan heb je pas een platte lulquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik haal die 2 dialecten altijd door elkaar. Vind het geen gehoor dat platte gelul.
Maandagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
John de Mol airdropt straks een voedselpakket![]()
Zijn er trouwens al uitzendingen geweest van Utopia 2 of beginnen die maandag?
4 liter is de max en dan lig je misschien in het ZH, dat verschilt per mens... anderhalf tot twee is voldoendequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben je gek joh, is helemaal niet goed.
In die waan laten dan maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon zegt dat de twins hebben gewonnen. Hij hoorde ze gisteren schreeuwen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Heb de FB live stream van gisteravond even gemonteerd, filmpjes staan hier:
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #43
Vanavond..Is al bepaald door de reller Adriaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:05 schreef Prulke het volgende:
Ik heb toch goede hoop op een eerste botsing vandaag
Het is er nat, niet warm, de rokers zitten nu ook op dag3 met stoppen, weinig eten en een bazig mannetje
Ik heb geen idee sorry .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vraag t al niet eens meer hier heb t 3 keer gevraagd
Hm, die Adriaan heb ik nog maar nauwelijks gezien. Zal er eens op letten. Maar vanavond dus... mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vanavond..Is al bepaald door de reller Adriaan
Een soort van Cees, die had ook vaste tijden voor een en ander.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mike rochelt harder en meer dus succes. john bepaalt nu ook al hoe laat ze thee drinken
Ik denk maandag hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
John de Mol airdropt straks een voedselpakket![]()
Zijn er trouwens al uitzendingen geweest van Utopia 2 of beginnen die maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |