abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 11:24:24 #276
368283 ato
pi_179556161
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik wou dat ik als tiener door had gehad dat ik helemaal niet zo'n rotkop had, zeker niet na de groeispurt. En wat meer zelfvertrouwen daardoor. :')

En gerealiseerd dat ik wel "betere" (bij gebrek aan een beter woord) scharrels had kunne hebben. :')
Komt goed, je hebt een wachtrij :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_179557954
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:20 schreef ato het volgende:
Ik was een goede flirt vroeger ach jong he (flirt nog wel hoor, maar wordt rustiger).
Ik was ook niet altijd even netjes, maar dan kom ik die ex tegen later en denk ik shit toch wel jammer.

Kan ook andersom.
Ik had misschien wel meer willen flirten vroeger, ik had vrij jong echt altijd serieuze en lange relaties. Anderzijds paste dat flirten niet bij me en was ik ook oprecht gelukkig met de vriendjes die ik had.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179560405
Ik heb nieuwe foto's nodig voor een paspoort, maar mijn laatste foto's op mijn ID-kaart en rijbewijs zijn zo "bozig" (want "je mag niet lachen") dat ik even zat te googlen en je kunt ook je eigen foto's af laten drukken.
Tien keer opnieuw tot je tevreden bent O+
Ik ben echt zo benieuwd of het gemeentehuis akkoord gaat _O- Voor die 7 eur probeer ik het wel :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 16:01:17 #279
368283 ato
pi_179560535
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik had misschien wel meer willen flirten vroeger, ik had vrij jong echt altijd serieuze en lange relaties. Anderzijds paste dat flirten niet bij me en was ik ook oprecht gelukkig met de vriendjes die ik had.
Nu ik het zo terug lees, klinkt het weer arrogant.
Maar zeg maar dat ik van flirten hou :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_179560774
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:01 schreef ato het volgende:

[..]

Nu ik het zo terug lees, klinkt het weer arrogant.

Jouw post of de mijne? :D
Ik gok de jouwe...

Oh en ieder zijn ding toch ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 16:20:10 #281
368283 ato
pi_179560879
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jouw post of de mijne? :D
Ik gok de jouwe...

Oh en ieder zijn ding toch ;)
Mijn post, ik klonk alsof ik een ster ben in flirten. Maar dat ben ik niet en nooit geweest.
Maar ik hield er wel van en nog steeds.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179560922
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:20 schreef ato het volgende:

[..]

Mijn post, ik klonk alsof ik een ster ben in flirten. Maar dat ben ik niet en nooit geweest.
Maar ik hield er wel van en nog steeds.
Oh ik las bij "goede flirt" gewoon dat je het leuk vindt, niets arrogant ofzo :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 16:25:10 #283
368283 ato
pi_179560936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ik las bij "goede flirt" gewoon dat je het leuk vindt, niets arrogant ofzo :)
Oh gelukkig (hoezo onzeker :) )
Life can be a bitch, so like it..
pi_179561717
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:25 schreef ato het volgende:

[..]

Oh gelukkig (hoezo onzeker :) )
:*
En wbt daten en scharrels vind ik weinig arrogant :D

Woorden op een scherm blijft wel lastig.
Ik lees wel eens DM's van mezelf terug, als ik iets zoek, en dan denk ik 'kan wel merken dat ik haast had en mijn computer ging sluiten, het staat er nogal lomp' :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juni 2018 @ 17:40:40 #285
163650 Greys
pi_179562294
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:*
En wbt daten en scharrels vind ik weinig arrogant :D

Woorden op een scherm blijft wel lastig.
Ik lees wel eens DM's van mezelf terug, als ik iets zoek, en dan denk ik 'kan wel merken dat ik haast had en mijn computer ging sluiten, het staat er nogal lomp' :')
Woorden op een scherm zonder toon en gezichtsuitdrukking zijn idd heel lastig. :D Soms kan iemand het dan ietsie aanvallend lezen terwijl je exact het tegenovergestelde bedoelde (en dan snap je het niet omdat je het zelf met een heel ander gevoel schreef) maar andersom ook, dat ik zelf iets lees en het anders voel dan het geschreven werd.

Daarom is belangrijke dingen via WhatsApp bespreken ook vaak zo 'gevaarlijk'. En ook hier op een forum kan het idd snel fout gaan.

Moet wel zeggen dat het hier in ESF vaak heel goed gaat omdat men elkaar hier inmiddels aardig kan inschatten van 'diegene kan het bijna niet rot bedoelen' omdat je diegene al eens ontmoet hebt of er nu al best lang mee post hier.

Mijn eigen zwakke punt is soms dingen dénken te lezen tussen de regels van een ander in uit een soort onzekerheid. Niet hier, maar soms weleens in whatsapp. Tegenwoordig gelukkig haast nooit meer sinds ik eigenlijk gewoon alleen nog met mensen omga van wie ik zeker weet dat ik niet tussen regels hoef te lezen omdat ze dat bij mij ook niet hoeven. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 02-06-2018 18:10:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179562992
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Woorden op een scherm zonder toon en gezichtsuitdrukking zijn idd heel lastig. :D Soms kan iemand het dan ietsie aanvallend lezen terwijl je exact het tegenovergestelde bedoelde (en dan snap je het niet omdat je het zelf met een heel ander gevoel schreef) maar andersom ook, dat ik zelf iets lees en het anders voel dan het geschreven werd.

Daarom is belangrijke dingen via WhatsApp bespreken ook vaak zo 'gevaarlijk'. En ook hier op een forum kan het idd snel fout gaan.

Moet wel zeggen dat het hier in ESF vaak heel goed gaat omdat men elkaar hier inmiddels aardig kan inschatten van 'diegene kan het bijna niet rot bedoelen' omdat je diegene al eens ontmoet hebt of er nu al best lang mee post hier.

Mijn eigen zwakke punt is vaak dingen dénken te lezen tussen de regels van een ander in. Niet hier, maar soms weleens in whatsapp. Tegenwoordig gelukkig haast nooit meer sinds ik eigenlijk gewoon alleen nog met mensen omga van wie ik zeker weet dat ik niet tussen regels hoef te lezen omdat ze dat bij mij ook niet hoeven. :Y)
Ik heb zelden dat ik twijfel, ik merk vaak wel of iemand een beetje een bui of slechte dag heeft.

Ik vind het communiceren op Fok! juist heel handig omdat we hier bv allemaal de :') kennen. Die vind ik heerlijk om te gebruiken en zo duidelijk :D

Ik merk wel dat mijn collega's, die enkel whatsapp gebruiken voor korte boodschappen, ietwat kortaf lijken. Ze communiceren echt heel uitdrukkingsloos. Ik ouwehoer net zo breeduit als in het echt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter zaterdag 2 juni 2018 @ 18:50:47 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_179563565
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:23 schreef ato het volgende:

[..]

Had ik vroeger ook, ik was zo onzeker over mijn uiterlijk.
Dat negatief zelfbeeld, verdween gelukkig later.

Maar als ik de foto's terug zie, denk ik jammer dat ik zo dacht.
Ik kon er zo in hangen.
Ja, had ik ook, waren een paar gasten die dat gevoel continu gaven, dat je stom en lillik bent, van die standaard middelbareschoolpestkoppen, en als je 14 bent ga je dat geloven en kom je er verdomd moeilijk vanaf en blijf je awkward for life.
Deze diepzinnige post wordt gemaakt in een pizzeria in een Iers vissersdorpje.

By the way, Greysie, het WEERRRR. Het is net als in Lissabon. Je rekent op 20 graden en je loopt in de bloedhitte. :o

Hopelijk hebben jullie ook een heerlijk weekend! O+
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 20:23:04 #288
368283 ato
pi_179565789
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:*
En wbt daten en scharrels vind ik weinig arrogant :D

Woorden op een scherm blijft wel lastig.
Ik lees wel eens DM's van mezelf terug, als ik iets zoek, en dan denk ik 'kan wel merken dat ik haast had en mijn computer ging sluiten, het staat er nogal lomp' :')
Ik heb dat ook af en toe maar wat Greys zegt, wij kunnen elkaar wel inmiddels redelijk inschatten.
Volgens mij kunnen wij dat eiland in de zon, inmiddels gaan kopen met het FOK ESF clubje O+

[ Bericht 2% gewijzigd door ato op 02-06-2018 20:31:04 ]
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 20:25:24 #289
368283 ato
pi_179565871
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, had ik ook, waren een paar gasten die dat gevoel continu gaven, dat je stom en lillik bent, van die standaard middelbareschoolpestkoppen, en als je 14 bent ga je dat geloven en kom je er verdomd moeilijk vanaf en blijf je awkward for life.
Deze diepzinnige post wordt gemaakt in een pizzeria in een Iers vissersdorpje.

By the way, Greysie, het WEERRRR. Het is net als in Lissabon. Je rekent op 20 graden en je loopt in de bloedhitte. :o

Hopelijk hebben jullie ook een heerlijk weekend! O+
Heerlijk he, geniet ervan. Ik heb een lui weekend, ook lekker.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 20:29:59 #290
368283 ato
pi_179565974
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Woorden op een scherm zonder toon en gezichtsuitdrukking zijn idd heel lastig. :D Soms kan iemand het dan ietsie aanvallend lezen terwijl je exact het tegenovergestelde bedoelde (en dan snap je het niet omdat je het zelf met een heel ander gevoel schreef) maar andersom ook, dat ik zelf iets lees en het anders voel dan het geschreven werd.

Daarom is belangrijke dingen via WhatsApp bespreken ook vaak zo 'gevaarlijk'. En ook hier op een forum kan het idd snel fout gaan.

Moet wel zeggen dat het hier in ESF vaak heel goed gaat omdat men elkaar hier inmiddels aardig kan inschatten van 'diegene kan het bijna niet rot bedoelen' omdat je diegene al eens ontmoet hebt of er nu al best lang mee post hier.

Mijn eigen zwakke punt is soms dingen dénken te lezen tussen de regels van een ander in uit een soort onzekerheid. Niet hier, maar soms weleens in whatsapp. Tegenwoordig gelukkig haast nooit meer sinds ik eigenlijk gewoon alleen nog met mensen omga van wie ik zeker weet dat ik niet tussen regels hoef te lezen omdat ze dat bij mij ook niet hoeven. :Y)
Ik heb ook inmiddels geleerd om niet meer snel op mijn werk mails te reageren.
Mails die mij ergeren of boos maken. Ik laat het eerst bezinken en bereid mij voor.
Daarna bel ik de persoon die mij dat 'ergelijke' mailtje stuurde.
Maar het blijft soms nog lastig.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179565989
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb dat ook af en toe maar wat Greys, zegt wij kunnen elkaar wel inmiddels redelijk inschatten.
Volgens mij kunnen wij dat eiland in de zon, inmiddels gaan kopen met het FOK ESF clubje O+
Ja, dat eilandje O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 20:31:48 #292
368283 ato
pi_179566022
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, dat eilandje O+
^O^
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 2 juni 2018 @ 20:37:37 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179566158
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:23 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb dat ook af en toe maar wat Greys zegt, wij kunnen elkaar wel inmiddels redelijk inschatten.
Volgens mij kunnen wij dat eiland in de zon, inmiddels gaan kopen met het FOK ESF clubje O+
Eiland in de zon kopen? Dat klinkt goed *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179566292
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:29 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb ook inmiddels geleerd om niet meer snel op mijn werk mails te reageren.
Mails die mij ergeren of boos maken. Ik laat het eerst bezinken en bereid mij voor.
Daarna bel ik de persoon die mij dat 'ergelijke' mailtje stuurde.
Maar het blijft soms nog lastig.
Ik word wbt werk nooit boos maar proces dat dan alleen in mijn hoofd. En voel me dan klote. En na een nacht slapen komt alles dan weer goed :') en relativeer ik het en denk ik hoe veel mannen ik ken die alles van zich af laten glijden _O_ dat probeer ik dan ook weer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juni 2018 @ 20:57:51 #295
163650 Greys
pi_179566532
Arghhh help me ajb jongens. Ik zit Modus te kijken, een Scandinavische serie op Netflix. Maar op welke (Amerikaanse?) bekende acteur uit welke film/serie lijkt deze man nou? Ik kom er maar niet op en word er kriegel van _O-



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179566610
Ik zie er echt allerlei mannen in. Maar kan ook niet op namen komen :o


Mag ik zeggen dat ik hoop dat de volgende TT weer zo een topper wordt? _O- Ik ben een beetje verliefd op dees O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juni 2018 @ 21:06:49 #297
163650 Greys
pi_179566675
Degene die ik bedoel speelt voor mijn gevoel vaak een slechterik.

Ken je dat, dat je iemand gewoon echt voor je ziet en er niet op kunt komen? Arghhh :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179566690
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:06 schreef Greys het volgende:
Degene die ik bedoel speelt voor mijn gevoel vaak een slechterik.

Ken je dat, dat je iemand gewoon echt voor je ziet en er niet op kunt komen? Arghhh :D
Is het een Amerikaan?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:09:16 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179566727
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:06 schreef Greys het volgende:
Degene die ik bedoel speelt voor mijn gevoel vaak een slechterik.

Ken je dat, dat je iemand gewoon echt voor je ziet en er niet op kunt komen? Arghhh :D
Ja :Y Helaas...
Maar ik weet het ook niet in dit geval, al heb ik ook wel iemand in mijn hoofd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juni 2018 @ 22:09:17 #300
163650 Greys
pi_179568222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie er echt allerlei mannen in. Maar kan ook niet op namen komen :o


Mag ik zeggen dat ik hoop dat de volgende TT weer zo een topper wordt? _O- Ik ben een beetje verliefd op dees O+
TT-pressure :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')