quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de uitzending kun je nu terugkijken op de website
Hoe lang aan de telefoonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben zo blij voor Ivan. Heb bewust niet gekeken. Kon het niet aanzien ( de teleurstelling) als hij de prijs niet zou pakken. Zou de teleurstelling niet willen zien, gewoon omdat hij het dubbel en dwars verdiend heeft.
Heb heel lang aan de telefoon gezeten en daarnet op het internet gezocht en zag "Ivan winnaar van Utopia.
Heeeeeeel lang.... met mijn broer. Kletsen over vanalles en nog wat. Muziekjes naar elkaar sturen enzo.quote:
Filmpje komt zo online ....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ben benieuwd of bil straks ook daadwerkelijk in de shownieuws uitzending zal zitten
of dat het bij FB blijft
En ik werd gisteren voor gek verklaard toen ik dat schreef ...nee ze zaten allang thuis...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:19 schreef rowan634 het volgende:
de uto's hebben gestreamd in hun hotel
bas is dol op adriaan
Zou het wel leuk vinden, kijk dan nog liever naar Bil dan naar zo'n saai doorsnee Bjorn-achtige presentator/trice.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ben benieuwd of bil straks ook daadwerkelijk in de shownieuws uitzending zal zitten
of dat het bij FB blijft
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, kijk dan nog liever naar Bil dan naar zo'n saai doorsnee Bjorn-achtige presentator/trice.
ik heb hart van nederland aanstaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
of dat het bij FB blijft
begint om 11quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:54 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik heb hart van nederland aanstaan![]()
heb je daar een filmpje van want dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooiste vond ik toch Billy, die de bewoners stond op te wachten .....
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
heb je daar een filmpje van want dat heb ik gemist
Yep, nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
begint om 11
zal vast een item over de finale gaan
Is nu aan het monteren, even geduld nog ....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef lorrie03 het volgende:
heb je daar een filmpje van want dat heb ik gemist
ja eigenlijk wel slim gezien he. je wacht tot het jaar bijna om is en dan de laatste paar maanden ga je opeens in utopia. net voor het einde. als ze direct na de 1ste zouden meedoen is de kans veel groter om weggestemt te worden en het einde nooit te halen. daarom ga je de mensen van utopia 1 ook maar mondjes maat gaan zien en niet in het begin. en lets face it niemand van utopia 1 zou zich redden met niks dus die zouden ook wachten tot er wat meer luxe is gebouwdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Ivan gaat niet mee doen aan Utopia 2 ''maar als ze het echt niet trekken, komt de Utopia champion wel laten zien hoe het moet''![]()
Aan welke leeftijdscategorie moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zie je, ook de oudere generatie kan instagrammen
inddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grote afwezigen waren toch wel Beau, Johan, Cemal en Romy vanavond ....
thanks topperquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Billy en de vijf finalisten - 1 juni 2018.
x6kunkg
Sore losers?!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grote afwezigen waren toch wel Beau, Johan, Cemal en Romy vanavond ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |