Oh waar zie ik ditquote:
Echt heh, niet te geloven. "Ik heb het allemaal meegemaakt" "Ik ben er allemaal bij geweest" "Ik weet hoe het is"quote:
Die is al 2 dagen stil volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:10 schreef Gooddeal het volgende:
Is er al ergens een reactie van Chip, of die mislukte arebei?
quote:
Even lelijk als altijd.quote:
Shit, te veel livevideo's opeens.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:10 schreef rowan634 het volgende:
brenda is weer live
zus en vriendin van ivan staan daar
Doe nog even een link. Please.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:10 schreef rowan634 het volgende:
brenda is weer live
zus en vriendin van ivan staan daar
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik neem mensen met een vaste PI nooit serieus,quote:
Brenda de Beus is een ongelooflijk zure kneus.quote:
Robert?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:14 schreef Charmian het volgende:
Ik zag die andere zwerver ook nog voorbij komen in de comments. Zijn excuses aanbieden aan bil
Robert laat die maar komen in die kut zooiquote:
kansloos bitter schuimquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
Brenda is dus een twins schuimpje. Senna kussen.
Vriendin negeerde haar min of meer toen ze haar wilde filmenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
Brenda vindt de vriendin van Ivan wel wat anders dan "die andere trol"
Je moet op Facebook kijken!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het op die SBS6-site niet vinden
https://www.facebook.com/sbs6.nl/quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
flinke Beurt voor bitterwyfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:16 schreef Gooddeal het volgende:
Brenda vindt de vriendin van Ivan wel wat anders dan "die andere trol"
yepquote:
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:18 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
zus van ivan gaat straks miss ook live
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de einduitslag even apart gemonteerd .....![]()
[ afbeelding ]
De uitslag - 1 juni 2018.
x6kufir
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:19 schreef rowan634 het volgende:
de uto's hebben gestreamd in hun hotel
bas is dol op adriaan
Raar!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geklikt op de link die hier werd gepost. Dan kom ik op SBS6 uit.
Dat is hemquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:20 schreef pullup het volgende:
Bassie sluit niet uit dat hij Uto2 nog binnenstapt
Jij bedankt dat ik een naar gevoel had. Fay ging winnen.quote:
Zo ook die evil twins, zeiden ze net.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:20 schreef pullup het volgende:
Grijns. Des te mooier was de ware ontknoping.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bedankt dat ik een naar gevoel had. Fay ging winnen.
thnxquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
een zuur schuimpje dat live is op fb
Kon beter maar ik slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Grijns. Des te mooier was de ware ontknoping.
Citta gaat spuitehquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:23 schreef yaello het volgende:
Moeder van Chipp!!De fanatiekeling op de Utopia krant
wtf heeft ie lichter haarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:23 schreef rowan634 het volgende:
BORKIEE is er
en chipp met rozen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:23 schreef rowan634 het volgende:
BORKIEE is er
en chipp met rozen
[ afbeelding ]
gaan niet in die reet passeh van Veequote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:23 schreef Daniane het volgende:
Chippie heeft wel een goede bos rozen meegenomen.
Wat een tokkiesquote:
Steunbeer.quote:
Ja maar Ivan is okquote:
En "Chipp en Senna hebben het te druk om live te gaan vandaar dat ik live ben"quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:26 schreef Daniane het volgende:
Brennie doet alsof ze bff is met de Utopianen.
Heb met Senna gebeltttt.
die is ineens heel dik met senna en chipquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En "Chipp en Senna hebben het te druk om live te gaan vandaar dat ik live ben"
Hij was ook dik met Jessie. Ze moeten nog even een festival gaan pakken zei Senna nog haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
die is ineens heel dik met senna en chip
daar is geen wifi gok ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:28 schreef rowan634 het volgende:
zoveel schuim
kan toch wel meer volk LAIJF gaan
Ja, dit kan ze wel. Alleen zo jammer dat we weten dat ze aan de andere kant een labiel en leugenachtig kreng is.quote:
Die staan er al woensdag a;quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:28 schreef rowan634 het volgende:
zoveel schuim
kan toch wel meer volk LAIJF gaan
Plus dat ze verminkt is. Dat is niet echt handigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dit kan ze wel. Alleen zo jammer dat we weten dat ze aan de andere kant een labiel en leugenachtig kreng is.
ja zoiets werd mij net verteld bij billy livequote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
dus ze zaten wel in een hotel ? en nu vd show weer in de loods om weg te gaan ?
sorry niet meegekregen
Bedoel je de neus?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat ze verminkt is. Dat is niet echt handig
Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:20 schreef pullup het volgende:
maar ze staan bij de loodsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja zoiets werd mij net verteld bij billy live
Ze hebben 2 dagen in een hotel gezeten
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:29 schreef rowan634 het volgende:
we hadden daar een cosmeeting moeten houden
chipp was vast blij geweest om ons te zien
slaat ook nergens op of welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja zullen daar wel heen gebracht zijn vanmiddag
Nee de plaatjes. Zeker op je handenquote:
Brenda zei dat Linda stond te soppen omdat Ivan komt .Naar vrouwtje hoor, die Brenda.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:31 schreef lorrie03 het volgende:
maar die brenda is dus geen vriendin van linda zoals hier eerder werd vermeld?
Ik heb de hond van de buren geschopt als celebrationquote:
Het wordt hier constant gezegd en Brennie mag het niet zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Brenda zei dat Linda stond te soppen omdat Ivan komt .Naar vrouwtje hoor, die Brenda.
Ik hoorde vanavond dat een vriendin door mijn straat liep toen Rienk erdoorheen fietste. Ze vertelde dat er allemaal bewoners op hem af vlogen voor een foto, en dat hij dat schitterend vond.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rienk is snel oud geworden zeg..
[ afbeelding ]
Die gaf een opmerking bij de live uitzending van Brenda.quote:
ze zegt wat hier al die tijd getyped werdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Brenda zei dat Linda stond te soppen omdat Ivan komt .Naar vrouwtje hoor, die Brenda.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
Brenda is echt wel een familie of kennis van de twin clan.
Bazook misschien?
vreturrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Dat gezeik over de telefoon leeg.
Ze kreeg tig vriendschapsverzoeken, en ze heeft met senna gebeld.
![]()
![]()
Je bent de winnaar van de cosquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de hond van de buren geschopt als celebration
Ach welnee dat denken is achterhaald..... Ik denk dat ze wel een lekker voetje tussen de deur heeft bij show nieuws. En nu Utopia achter de rug is, gun ik haar dat.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die gaf een opmerking bij de live uitzending van Brenda.
flik flakquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb de hond van de buren geschopt als celebration
Iemand die daarnet Brenda aansprak dat ze geen bagger over Linda moest gaan zitten uitzenden, zeer tot ongenoegen van Brenda zelf want die sprak alleen maar de waarheid.quote:
Hier niks anders hoorquote:
U bent een zeikwijfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
elkaar U noemen ook
het blijft een hysterische generatie
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
elkaar U noemen ook
het blijft een hysterische generatie
die van die Brenda staat speciaal open vandaag...Dr facebook dan hé!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Weinig zin om al die leippo's toe te voegen op FB
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
oh jij maakt natuurlijk ook deel uit van die generatie
moeten we hier ook maar introduceren vindt u nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch klinkt het vriendelijker wel met U
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach welnee dat denken is achterhaald..... Ik denk dat ze wel een lekker voetje tussen de deur heeft bij show nieuws. En nu Utopia achter de rug is, gun ik haar dat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:36 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
ivan: ohh bijna tegen je neus billy!
Dat is zeker niet achterhaald. Je gaat het nergens redden met die tatoosquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach welnee dat denken is achterhaald..... Ik denk dat ze wel een lekker voetje tussen de deur heeft bij show nieuws. En nu Utopia achter de rug is, gun ik haar dat.
omgquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:36 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
ivan: ohh bijna tegen je neus billy!
werd mij vandaag een broodje tokkiesaus aangeboden. Asociaal lekker zeiden ze. Ik heb bedanktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Iemand die daarnet Brenda aansprak dat ze geen bagger over Linda moest gaan zitten uitzenden, zeer tot ongenoegen van Brenda zelf want die sprak alleen maar de waarheid.
Net geen tokkiefight
quote:
Snackbar ook wilt u een berenlul ik zei sorry die heb ik van mezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
werd mij vandaag een broodje tokkiesaus aangeboden. Asociaal lekker zeiden ze. Ik heb bedanktis overigens echt gebeurt
Beckham zit tot aan zijn oren in de tattoo's en mooi dat hij bij een koninklijk huwelijk zat...Prominentquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zeker niet achterhaald. Je gaat het nergens redden met die tatoos
Hahahahaquote:
beetje traag van vleesBoekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:37 schreef yaello het volgende:
Brenda kreeg te veel fame opeens. Vond Facebook te verdacht dus ze hebben haar account maar verwijderd
Whutquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beckham zit tot aan zijn oren in de tattoo's en mooi dat hij bij een koninklijk huwelijk zat...Prominent
Brenda rulesquote:
quote:
Die gaat ook live?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Brenda lulde alleen maar onzin. Mis je niks aan.
Ik wacht wel op de zusjes van Ivan.
Ben jij die Agnes danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb gereageerd op Brenda, dat ze zelf tekeer ging.![]()
![]()
Poef, weg.
link/ naam ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Brenda lulde alleen maar onzin. Mis je niks aan.
Ik wacht wel op de zusjes van Ivan.
jahquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Het viel mij tegen dat er vanavond 0,0 over isa was terug te zien
was chaotischquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jah![]()
,,jammer..
meer dingen eigenlijk
mooie momenten
En senna...kijk hem showen in de auto van zn vader😂aldus ceesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:44 schreef rowan634 het volgende:
ceessie zeikt de UtopiaNL FB weer even af
Cees zijn laatste uitslag van de scan was niet goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cees ; we zijn allemaal vindeh van elkaar
Cees zit an de vitamine's
cees wil altijd politiek correct doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cees ; we zijn allemaal vrindeh van elkaar
Cees zit an de vitamine's
Hij had ook z'n song surf aan en op volume standje 100. Even stoer doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En senna...kijk hem showen in de auto van zn vader😂aldus cees
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Cees zijn laatste uitslag van de scan was niet goed.
Cees mot ff naar een positieve scanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Cees zijn laatste uitslag van de scan was niet goed.
gauw zijn debieltje ophalenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:46 schreef yaello het volgende:
[..]
Hij had ook z'n song surf aan en op volume standje 100. Even stoer doen.
Zijn herhalingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij doet het nu weer toch? ben je ingelogd?
Nee heb geen fbquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij doet het nu weer toch? ben je ingelogd?
dat kan jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee heb geen fbmisschien ligt het daar aan
Volgens mij had ze nog maar weinig tegoed (of hoe heet dat) over.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
Die kut brenda is weer weg.
Doe dan niks.
Op het moment supreme af laten weten.
Wel komisch gespierde spijker Sennaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
Doe dan niks.
Zo armoedig, ga dan niet live, met je grote bek.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze nog maar weinig tegoed (of hoe heet dat) over.
op je aarebei naar Crailoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
SENNa in de auto van pa zei er eentje
ze kwam weer als de bewoners naar buiten kwamen, open aub zit met me tekefoonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
Doe dan niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |