Dit is geen link van utopia maar van facebook en een prive userquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef Aggie46 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Staat openbaar kan je gewoon aanklikken als je maar niet likedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is geen link van utopia maar van facebook en een prive user
belangrijke infoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is geen link van utopia maar van facebook en een prive user
* Video(link) verwijderd op last van Talpa <<<quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Staat openbaar kan je gewoon aanklikken als je maar niet liked
Ze moeten bij Talpa ook echt niet aan een poll beginnen of vragen om sterren...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een deceptie.
Zit je op de terechte winnaar te wachten, krijg je alleen live een fan van de losers en aanhang.
Staat de vriendin van Ivan er ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:57 schreef rowan634 het volgende:
wow LIN heeft een hele beker laten maken voor ivan
ingegraveerd alles
als je insta hebt kun je een live video van de zusjes zien op je telefoon
(thanks to til)
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Staat de vriendin van Ivan er ook?
op ivanutopiaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:57 schreef rowan634 het volgende:
wow LIN heeft een hele beker laten maken voor ivan
ingegraveerd alles
als je insta hebt kun je een live video van de zusjes zien op je telefoon
(thanks to til)
Leuke naam welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
In Warnsveld zit psychiatrisch instituut Groot Graffel.
Doe dan die link ook maarquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En beetje snel want die halen ze hier ook weg,,,Op last van Talpa
Ik kijk wel evenquote:
quote:
quote:
quote:
ik heb alleen een aangelijnde foon en geen idee wat insta isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom mot ik ineens insta
om EIfan te zien
Leuk om te wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:01 schreef yaello het volgende:
De livevideo van Brenda is niks bij de livevideo van het zusje van Ivan.
Ik weet de naam van dat zusje nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:03 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb alleen een aangelijnde foon en geen idee wat insta is
moet je even 0600-8008 bellenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:03 schreef Ranah het volgende:
[..]
Dat is mijn taakquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit de COS verrot te schelden tegelijk
Ja jammer is dat eh?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef rowan634 het volgende:
de instagram live doet het alleen op de telefoon
niet op internet
superirritant, cappen is zo omslachtigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef rowan634 het volgende:
niet op internet
Noppes nadaquote:
Owquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef rowan634 het volgende:
niet op internet
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:06 schreef rowan634 het volgende:
zusje: heey bas, ivan heeft je nu twee keer verslagen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:06 schreef rowan634 het volgende:
zusje: heey bas, ivan heeft je nu twee keer verslagen
Zit ik ook, nou ik geef het opquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef rowan634 het volgende:
niet op internet
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:07 schreef yaello het volgende:
Was Bas niet een tijdje in de wolken van het zusje van Ivan?
Nog even volhouden ik zie ze nu ookquote:
rondje linksboven aanklikkenquote:
Jaquote:
Insta is een beetje FB voor analfabetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
WTF zit nu alles op instagram dan.
Wat is er mis met fb.
Kutontwikkelingen.
verder niemand die live is op fbquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is er mis met fb.
Kutontwikkelingen.
Waar is dat?quote:
of Batsyquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:10 schreef rowan634 het volgende:
toch dom dat talpa hier niet gewoon een stagiair laat filmen
wat een idioten zijn dat toch
meer dan zatquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:03 schreef Ranah het volgende:
[..]
Insta is veel leuker dan fb, op fb zoveel onzin tussendoor. insta is alleen fotos en videosquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is er mis met fb.
Kutontwikkelingen.
En de sc ? Welkom ik vond het leuk toen de cos dicht gingquote:
Het valt niet mee voor iemand uit de sixties om dat allemaal bij te houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Insta is een beetje FB voor analfabeten
HA|LLOOOOOO...ik heb insta en ben bijna 72 jaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het valt niet mee voor iemand uit de sixties om dat allemaal bij te houden.![]()
Omdat het zo kinderachtig isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het valt niet mee voor iemand uit de sixties om dat allemaal bij te houden.![]()
ahhhhhh lievvvvvvvquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
En de sc ? Welkom ik vond het leuk toen de cos dicht ging
Insta is grappig om er bij te hebben en nutteloos doorheen te bladerenquote:
ow,...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
HA|LLOOOOOO...ik heb insta en ben bijna 72 jaar.
Bil heeft net hem uitgebreidt gesproken in het intervieuw.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef yaello het volgende:
[..]
Niet gezien. Denk dat ze hem geen blik heeft durven geven.
Klopt wel, ik vond het ook grappig.quote:
Ik houd hele verhalen op fb.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
HA|LLOOOOOO...ik heb insta en ben bijna 72 jaar.
Honza?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Bil heeft net hem uitgebreidt gesproken in het intervieuw.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel, ik vond het ook grappig.
Bij veel van de posts van Mario dacht ik steeds dat hij weer eens irritant off topic zat te lullen maar dat kon helemaal niet daaro
Zie je, ook de oudere generatie kan instagrammenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Insta is grappig om er bij te hebben en nutteloos doorheen te bladeren
dan moet je nooit beu gaan volgen als je insta hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hou hele verhalen op fb.
Heb de pest aan dat soort foto's elke dag van jezelf, die selfies, dat niks te melden hebben.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zie je, ook de oudere generatie kan instagrammen
romy was de laatste die ze zou ophalen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
normaal is ROW der voor elke scheet
krijgt ook kapsones met der temptation
Ik heb er niks mee met die schijt instagram lollige foto'squote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Insta is grappig om er bij te hebben en nutteloos doorheen te bladeren
byzonderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij veel van de posts van Mario dacht ik steeds dat hij weer eens irritant off topic zat te lullen maar dat kon helemaal niet daaro
Ik doe ook weinig, heel erg weinig op insta.Soms per ongeluk. Op FB...mwah. Hacken doe ik af en toe. Geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hou hele verhalen op fb.
Heb de pest aan dat soort foto's elke dag van jezelf, die selfies, dat niks te melden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ja dat vond ik ook vreselijk wennen, dat alles kanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben Uto 2 ook nogquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef Daniane het volgende:
Ik ga naar bed, morgen om 7 uur werken. Lees het morgen allemaal wel na.
Ik vond het gezellig en ga dit missen.
Doeidoei
Die bedoel ik bij uitstek.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dan moet je nooit beu gaan volgen als je insta hebt![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe ook weinig, heel erg weinig op insta.Soms per ongeluk. Op FB...mwah. Hacken doe ik af en toe. Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef Daniane het volgende:
Ik ga naar bed, morgen om 7 uur werken. Lees het morgen allemaal wel na.
Ik vond het gezellig en ga dit missen.
Doeidoei
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe ook weinig, heel erg weinig op insta.Soms per ongeluk. Op FB...mwah. Hacken doe ik af en toe. Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die bedoel ik bij uitstek.
Wat is het anders dan jezelf in de kijker zetten.
Niks te melden.
Je hondje op de passagiersstoel.
Je hele leven op internet en telefoonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die bedoel ik bij uitstek.
Wat is het anders dan jezelf in de kijker zetten.
Niks te melden.
Je hondje op de passagiersstoel.
Ja Chipp heeft met hun gepraat zegt Jessie net. Hij beweerde dat de tweeling gewonnen heeft, plek 4 en 5quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
grappig momentje
jessie2 en brandon denken dat de twins gewonnen hebben![]()
![]()
Nep streamerts.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
grappig momentje
jessie2 en brandon denken dat de twins gewonnen hebben![]()
![]()
appartquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Je hoorde net op de streams van Uto2 de twins gillen
Deze kan wel dicht he? SCquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nep streamerts.Dan hadden ze wel geweten dat die krengen altijd lopen te gillen.
snap die kappers ook niet. hop eraf met die dode plukkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Of een enorm stuk van je haar knippen.
Wel 2 centimeter.
geef die link esquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:19 schreef rowan634 het volgende:
knuffel van linda en jose
lind ageeft m zijn beker
Goeie. Laten we allemaal gaan napraten in de SC, dan gaat hier een slotje op.quote:
maar het gaat toch over de finale nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goeie. Laten we allemaal gaan napraten in de SC, dan gaat hier een slotje op.
Kom er allemaal gezellig bij: UTO / [UTO SC #2516] Cossers terug naar je hok !!
get a grip womanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
maar het gaat toch over de finale nog?
De finale is over, maar ok dan laten we hem nog even open, maar als het teveel op de SC gaat lijken gaat ie alsnog op slot.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Het is over en uit, Kan je nog weken over lullen, Dat kan prima in de scquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Die laat Slippie nooit meer los.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:24 schreef Silves het volgende:
Senna aan de zuip..Fay vastgeplakt aan Chip..met haar zus erachteraan..
Watjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De finale is over, maar ok dan laten we hem nog even open, maar als het teveel op de SC gaat lijken gaat ie alsnog op slot.
gvd brendaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering heeft ze nog 10% op haar telefoon powerbank muts
Nee joh ik snap het wel. Het suddert nog even naquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik snap het wel. Het suddert nog even na
Lol, blijf het prachtig vinden. Demi en Fay 4e en 5e, en dat met zo'n rits aan campagne. Moet wel aan ze knagen of geknaagd hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
fay doet zo fake
ze is 3e, oh nee 4e geworden
arme meid. gehakt telefoons leeg. waarschijnlijk 4 smartphones van 50 euro die batterij van niks hebbenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zoveel mensen met een telefoon
zo weinig live
En dan heb je Ivan..zo echt en gemeend.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
fay doet zo fake
ze is 3e, oh nee 4e geworden
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
arme meid. gehakt telefoons leeg. waarschijnlijk 4 smartphones van 50 euro die batterij van niks hebbenen geen powerbank en nu waarschijnlijk in het rood aan beltegoed
SC.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
waar ben ik
overal dezelfde users
* sjampoeh in de war
Geweldig. gefeliciteerdquote:
jammer dat we hun gesprekjes na de finale niet hebben mogen zienquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Lol, blijf het prachtig vinden. Demi en Fay 4e en 5e, en dat met zo'n rits aan campagne. Moet wel aan ze knagen of geknaagd hebben.
Ja, ze hebben schijnbaar toen ook Utopia 2 mogen kijken. Ben nog wel benieuwd of ze in de loods bleven of niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:35 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
jammer dat we hun gesprekjes na de finale niet hebben mogen zien
Ja Bas wist Jessie en Adriaan te benoemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja, ze hebben schijnbaar toen ook Utopia 2 mogen kijken. Ben nog wel benieuwd of ze in de loods bleven of niet.
volgens mij in een hotelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja, ze hebben schijnbaar toen ook Utopia 2 mogen kijken. Ben nog wel benieuwd of ze in de loods bleven of niet.
Tja zegt in principe ook niet zo veel natuurlijk. Er reden auto's af en aan las ik. Maar lijkt mij ook het meest comfortabel en het meest logisch hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij in een hotel
er stonden mensen woensdag ze al op te wachten
en toen reed er schijnbaar een geblindeerd busje uit de poort
Het was iig woensdag al bekend.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij in een hotel
er stonden mensen woensdag ze al op te wachten
en toen reed er schijnbaar een geblindeerd busje uit de poort
die 5 hebben dus toch ergens nog opgesloten gezetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja Bas wist Jessie en Adriaan te benoemen.
ja waarschijnlijk was talpa bang dat het zou lekken ofzoquote:
Begeleid verlof en vanavond voor de vorm de poort door om alle mensen te woord te staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die 5 hebben dus toch ergens nog opgesloten gezeten
toch apart
dat snap je niet hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Begeleid verlof en vanavond voor de vorm de poort door om alle mensen te woord te staan.
Hadden ze het net zo goed groots live in een studio kunnen doen dan. Met alle oud bewoners of zo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik monteer die live momenten van Brenda nog wel even in een beter fragment ....
PB zit te mokkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:40 schreef juul. het volgende:
Dik verloren en dan nog twinning is winning roepensukkelkinderen
De finale eindigde zo'n beetje hetzelfde als de streams.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat snap je niet he
het was toch een van de weinige goedbekeken programma's van sbs
en dan zo afraffelen
Ja was een grote anticlimax. De zogenaamde live finale van Utopia 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De finale eindigde zo'n beetje hetzelfde als de streams.
ik denk dat telsel reclame meer kijkers heeft dan utopiaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat snap je niet he
het was toch een van de weinige goedbekeken programma's van sbs
en dan zo afraffelen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:43 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja was een grote anticlimax. De zogenaamde live finale van Utopia 1
Had ik al gezegd dat je geweldig bentquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die Instagram filmpjes misschien morgen vanaf mijn tablet ....![]()
zolang het maar de twins niet waren was ik al blij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben zo blij voor Ivan. Heb bewust niet gekeken. Kon het niet aanzien ( de teleurstelling) als hij de prijs niet zou pakken. Zou de teleurstelling niet willen zien, gewoon omdat hij het dubbel en dwars verdiend heeft.
Heb heel lang aan de telefoon gezeten en daarnet op het internet gezocht en zag "Ivan winnaar van Utopia.
de uitzending kun je nu terugkijken op de websitequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben zo blij voor Ivan. Heb bewust niet gekeken. Kon het niet aanzien ( de teleurstelling) als hij de prijs niet zou pakken. Zou de teleurstelling niet willen zien, gewoon omdat hij het dubbel en dwars verdiend heeft.
Heb heel lang aan de telefoon gezeten en daarnet op het internet gezocht en zag "Ivan winnaar van Utopia.
Welnee dat is een trol.De eerste beste lekker wijf gaat ze weer verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:43 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Na dit is PB ondergedoken zich hevig schamend
Dat in ieder geval, maar Ivan als winnaar is voor mij als de kers op de taart. Hij heeft het verdiend. Echt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
zolang het maar de twins niet waren was ik al blij.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de uitzending kun je nu terugkijken op de website
Hoe lang aan de telefoonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeeeeeel lang.... met mijn broer. Kletsen over vanalles en nog wat. Muziekjes naar elkaar sturen enzo.quote:
Filmpje komt zo online ....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ben benieuwd of bil straks ook daadwerkelijk in de shownieuws uitzending zal zitten
of dat het bij FB blijft
En ik werd gisteren voor gek verklaard toen ik dat schreef ...nee ze zaten allang thuis...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:19 schreef rowan634 het volgende:
de uto's hebben gestreamd in hun hotel
bas is dol op adriaan
Zou het wel leuk vinden, kijk dan nog liever naar Bil dan naar zo'n saai doorsnee Bjorn-achtige presentator/trice.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ben benieuwd of bil straks ook daadwerkelijk in de shownieuws uitzending zal zitten
of dat het bij FB blijft
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden, kijk dan nog liever naar Bil dan naar zo'n saai doorsnee Bjorn-achtige presentator/trice.
ik heb hart van nederland aanstaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
of dat het bij FB blijft
begint om 11quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:54 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik heb hart van nederland aanstaan![]()
heb je daar een filmpje van want dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooiste vond ik toch Billy, die de bewoners stond op te wachten .....
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
heb je daar een filmpje van want dat heb ik gemist
Yep, nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
begint om 11
zal vast een item over de finale gaan
Is nu aan het monteren, even geduld nog ....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef lorrie03 het volgende:
heb je daar een filmpje van want dat heb ik gemist
ja eigenlijk wel slim gezien he. je wacht tot het jaar bijna om is en dan de laatste paar maanden ga je opeens in utopia. net voor het einde. als ze direct na de 1ste zouden meedoen is de kans veel groter om weggestemt te worden en het einde nooit te halen. daarom ga je de mensen van utopia 1 ook maar mondjes maat gaan zien en niet in het begin. en lets face it niemand van utopia 1 zou zich redden met niks dus die zouden ook wachten tot er wat meer luxe is gebouwdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Ivan gaat niet mee doen aan Utopia 2 ''maar als ze het echt niet trekken, komt de Utopia champion wel laten zien hoe het moet''![]()
Aan welke leeftijdscategorie moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zie je, ook de oudere generatie kan instagrammen
inddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grote afwezigen waren toch wel Beau, Johan, Cemal en Romy vanavond ....
thanks topperquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Billy en de vijf finalisten - 1 juni 2018.
x6kunkg
Sore losers?!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grote afwezigen waren toch wel Beau, Johan, Cemal en Romy vanavond ....
fijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Instagram filmpje is gelukt, staat nu online ...
[ afbeelding ]
Ivan en zijn zusje - 1 juni 2018.
x6kuomg
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kuomg
Hoe kan ik dit kijken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kuomg
Van Ghostbuster? Kweenie maar sowieso oud, heeeel oudquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:21 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Aan welke leeftijdscategorie moet ik dan denken?
Ik zag Honza en Emil, thanks DGKquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kuomg
Krakkemikkig Alzheimer Light oud? (50- of 50+?)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van Ghostbuster? Kweenie maar sowieso oud, heeeel oud
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:36 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Krakkemikkig Alzheimer Light oud? (50- of 50+?)
En die Instagram filmpjes misschien morgen vanaf mijn tablet ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |