SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
Misschien
- cafca
- rafeiro
-
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:42 schreef peaceman het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club - Question of Faith
Ik heb dit concept vorig jaar gedaan met Pinkpop, Best Kept Secret en Down the rabbithole. Lowlands was ook nog de bedoeling, maar is er niet meer van gekomen. Toen was het ook nog zonder microfoon trouwens.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:44 schreef CindieY het volgende:
Leuk concept zo met muziek van een festival.
quote:M'n twee boekenkasten zijn leeg. M'n autistische hoofd kan het niet hebben dat al m'n zorgvuldig gesorteerde boeken nu allemaal door elkaar liggen
ja dat heb ik een half uur geleden live verteldquote:
Mijn dochter moest dansen, dus ik was een half uur geleden net aan het eten. Sorry.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat heb ik een half uur geleden live verteld
29 juni t/m 1 juli
geeft niks hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter moest dansen, dus ik was een half uur geleden net aan het eten. Sorry.
Ja, dat heeft hij een kwartier geleden net live verteldquote:
nee dat nog niet...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij een kwartier geleden net live verteld![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij een kwartier geleden net live verteld![]()
klopt en dat heeft wat mij betreft een enorme charme. daardoor ook heel divers publiek.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Qua muziek is het een ratjetoe, althans wat ik heb gehoord...
oh ja de loopafstanden vergeten te noemen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wat mij vooral aanspreekt, is de relaxte sfeer. En de loopafstanden.Niet zo groot en druk als Lowlands.
Dat is voor mij juist een reden om een dergelijk festival niet te bezoeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt en dat heeft wat mij betreft een enorme charme. daardoor ook heel divers publiek.
dat kan, ik heb eigenlijk het omgekeerdequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist een reden om een dergelijk festival niet te bezoeken.
Ik vind vaak te veel niet leuk genoeg om er een heel weekend voor rond te hangen...
het is wel een camping, maar wel wat beter dan lowlands hoor. maar het blijft een camping natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Is dat ook met een camping al la Lowlands?
Dat vind ik sowieso pure horror...
Nee de camping is veel overzichtelijker en dichter bij het festivalterrein. Ik vind de campings bij Lowlands ook een drama.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Is dat ook met een camping al la Lowlands?
Dat vind ik sowieso pure horror...
Ik ben een paar keer naar Pinkpop geweest en op datgene na waarvoor ik er was, vond ik er niet veel aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan, ik heb eigenlijk het omgekeerde
Ik snap je heel goed hoor. Camping is verre van ideaal, maar voor die paar nachten kunnen wij ons daar wel overheen zetten. Is wel gezellig op de camping, alleen het slapen is beroerder.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer naar Pinkpop geweest en op datgene na waarvoor ik er was, vond ik er niet veel aan.
Kaarten voor Lowlands had ik ook een keer, maar de gedachte dat ik in een tent moest overnachten deden me besluiten om toch maar niet te gaan...
Tijdens een whisky weekend bij Nijmegen, wat ik toch 5 keer bezocht heb, vond ik slapen in een slaapzak op een stapelbed in een zaal met 6 tot 30 personen al een crime. Wat was ik elke ochtend weer blij dat ik dat ding mocht verlaten...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor. Camping is verre van ideaal, maar voor die paar nachten kunnen wij ons daar wel overheen zetten. Is wel gezellig op de camping, alleen het slapen is beroerder.
nep lowlander!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:21 schreef CindieY het volgende:
Ik ben een keer op Lowlands geweest als 'medewerker'![]()
Ik had destijds een zomerbaantje bij Van Dijk Educatie in Kampen. Betekent dat je de ene week dagdiensten draait van 7 tot 15 en de week erop avonddiensten van 15 tot 23. Die week waarin Lowlands begon had ik een week avonddienst, maar die vrijdag zou ik mijn teamleider vervangen en had ik geruild met de teamleider van de dagploeg. Dus hele week laat thuis en vrijdagochtend ontzettend vroeg op. Kreeg ik 's middags een smsje van scharrel met de vraag of ik, wanneer ik de kans zou krijgen, naar Lowlands zou gaan. Duh!
Scharrel was gewoon hypotheekadviseur, maar deed rondom festivals veel van dat simpele beveiligingswerk en verkeersregelaar enzo en dan natuurlijk precies voor en na het festival, zodat ie tijdens het festival gewoon kon festivallenNu had hij daar toevallig een collega, een stevige tante, die haar medewerkersarmbandje 'helemaal per ongeluk' was verloren en een nieuwe moest. Dat bandje in kwestie kon ik zo om mijn pols schuiven en op z'n plek houden met wat elastiekjes en zo stond ik opeens een heel weekend voor nop op Lowlands
Met daarbij ook de faciliteiten van medewerkers, dus gewone benden in van die huge legertenten om op te slapen, redelijke douches, gratis drinkwater en pendelvervoer naar het terrein. Dat ik die maandag om 5 uur moest opstaan nam ik de zondagavond in kwestie maar voor lief
Mijn zwager heeft jaren lang geholpen met de opbouw en afbouw van Lowlands en kreeg daar gratis festivalkaarten voor. Hij heeft mij gevraagd of ik mee wilde, maar ik heb het aanbod 2 keer afgeslagen...quote:
Iets met cup of care en empty enzoquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft jaren lang geholpen met de opbouw en afbouw van Lowlands en kreeg daar gratis festivalkaarten voor. Hij heeft mij gevraagd of ik mee wilde, maar ik heb het aanbod 2 keer afgeslagen...
truste oscarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat naar bed
Bedankt voor de deuntjes peace!
Nep-festivallerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]ik zou dolgraag eens gratis naar een festival willen, maar ik ken zulke mensen niet.
weet je wat dat allemaal kost... denk dat ik al zo'n 40 festivals gehad heb...quote:
Elke hobby kost geld...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je wat dat allemaal kost... denk dat ik al zo'n 40 festivals gehad heb...
Drankjes en eten waren in ons geval niet inbegrepen, ik weet er alles van. Ik heb er weinig van hoeven te betalenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
weet je wat dat allemaal kost... denk dat ik al zo'n 40 festivals gehad heb...
Huh?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:29 schreef peaceman het volgende:
Een festivalweekend voor 1 persoon kost inclusief kaartje al snel 400 euro
Dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:29 schreef peaceman het volgende:
Een festivalweekend voor 1 persoon kost inclusief kaartje al snel 400 euro
DTRH is iets goedkoper, omdat het kaartje goedkoper is, maar daar komt het wel op neer. Ik ken wel mensen die het dubbele kwijt zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Wat kost dat vlotten bouwen dan wel niet?
Ik werd gebeld, net toen ik wilde typen dat ik dit wel erg leuk zou vinden op een festival.quote:
Even serieus, waar geef je dat in hemelsnaam aan uit?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
DTRH is iets goedkoper, omdat het kaartje goedkoper is, maar daar komt het wel op neer. Ik ken wel mensen die het dubbele kwijt zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werd gebeld, net toen ik wilde typen dat ik dit wel erg leuk zou vinden op een festival.
Dus nu een beetje laat wilde ik het alsnog maar melden.
O ja, verplichte dure winkelnering.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:34 schreef peaceman het volgende:
kaartje lowlands kost iets van 185 euro en dan nog 15 euro parkeren... DTRH is 149+10 parkeren en dan moet je dus nog eten en drinken. muntje rond de 2,80...
gaat snel hoor.
precies.. de catering is gewoon heel duur en dan ben je heel snel 100 euro of meer lichter...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, verplichte dure winkelnering.
Bij concerten weiger ik om dat soort bedragen neer te leggen voor een siroop colaatje of een glas water...
Klopt en dan 3 dagen lang. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, verplichte dure winkelnering.
Bij concerten weiger ik om dat soort bedragen neer te leggen voor een siroop colaatje of een glas water...
Had ik op Bevrijdingspop in Haarlem ook last van. Ik miste een logische flow op dat festival qua van het ene naar het andere podium, drank- en etenstentjes en andere dingen. Werd er helemaal kriegelig van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben op wat kleinere eendaagse festivals geweest, gewoon gratis of ¤10 ofzo en niet zo massaal, ik krijg het daar helemaal benauwd van, die mensenmassa's.
Even zitten rekenen met aftrek toegangskaartje.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:34 schreef peaceman het volgende:
kaartje lowlands kost iets van 185 euro en dan nog 15 euro parkeren... DTRH is 149+10 parkeren en dan moet je dus nog eten en drinken. muntje rond de 2,80...
gaat snel hoor.
en dan ook nog in een tentje moeten slapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. de catering is gewoon heel duur en dan ben je heel snel 100 euro of meer lichter...
Dat zijn maar 30 muntjes per dag. Die heb je zo op voor eten en drinken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even zitten rekenen met aftrek toegangskaartje.
Ram je er persoon dan zo'n 90 muntjes doorheen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dan ook nog in een tentje moeten slapen
bevrijdingsfestivals zijn ook echt niet meer te doen neequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik op Bevrijdingspop in Haarlem ook last van. Ik miste een logische flow op dat festival qua van het ene naar het andere podium, drank- en etenstentjes en andere dingen. Werd er helemaal kriegelig van.
Dat weiger ik dus principieel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. de catering is gewoon heel duur en dan ben je heel snel 100 euro of meer lichter...
eerste dag meestal het meest, maar het komt aardig in de richting. voor een patatje en een frikadel ben je bijv 2,5 muntje kwijt en natuurlijk gaat het meeste op aan colaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even zitten rekenen met aftrek toegangskaartje.
Ram je er persoon dan zo'n 90 muntjes doorheen?
Ik vond het Bevrijdingsfestival in Zwolle 2 jaar geleden ook veel te druk. Dat is ook niet te vergelijken met Down the Rabbithole. Daar is het veel minder druk en relaxter.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik op Bevrijdingspop in Haarlem ook last van. Ik miste een logische flow op dat festival qua van het ene naar het andere podium, drank- en etenstentjes en andere dingen. Werd er helemaal kriegelig van.
Dat is inderdaad erg jammer...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
Een dagkaart zou ik nog wel leuk vinden, maar dat heb je niet voor DTRH.
Anders zou ik er een fietstocht aan wagen.
waar hij cola zegt bedoelt hij bier, stop de tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerste dag meestal het meest, maar het komt aardig in de richting. voor een patatje en een frikadel ben je bijv 2,5 muntje kwijt en natuurlijk gaat het meeste op aan cola
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waar hij cola zegt bedoelt hij bier, stop de tijd
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waar hij cola zegt bedoelt hij bier, stop de tijd
De vorige?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:41 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer moet Madmaster toch wel leuk vinden?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou just me nog aan het hozen zijn?
Heeft ze weer lekkage?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou just me nog aan het hozen zijn?
daar is tegenwoordig wat voor? Tena lady?quote:
Ai...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en bij de sportclub liep het water ook zo naar binnen
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier staat alleen morgen in de planning, en dan deze zomer 1 middagje dat pleingebeuren in Alkmaar
muntjes is beter dan bandjes waarmee je tot in het oneindige kan halen... met muntjes heb je nog enige controle...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is dan ook heel slim om met muntjes te werken. Dan voel je het niet zo als je ze uitgeeft.
Als je contant 10 euro afrekent voor een patat en frikadel, ja dan ga je wel nadenken of je niet liever een soort mini ramadan gaat doen.
10 euro, 22 gulden... voor patat en frikadel
Ben Folds, in Paradiso. cafca gaat ook en verder wordt het een groot weerzien met mijn medeconcertgangers van vroegerquote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben nu al weer maanden niet meer in Paradiso geweest omdat er voor mij niks interessants tussen zit...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ben Folds, in Paradiso. cafca gaat ook en verder wordt het een groot weerzien met mijn medeconcertgangers van vroeger
In Zwolle juist totaal geen last van. Maar misschien is het ook dat ik het park en het terrein enorm goed ken. Veel kilometers hardgelopen daarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het Bevrijdingsfestival in Zwolle 2 jaar geleden ook veel te druk. Dat is ook niet te vergelijken met Down the Rabbithole. Daar is het veel minder druk en relaxter.
still learning....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Daarom nooit speakers aan tijdens een radioshow...
Ik heb soms wel een tablet met de stream meelopen als check of de verbinding er nog is (ik klap er met VDJ gelukiig nooit meer uit), maar dan met het geluid uit...quote:
ik vind het heel irritant om mezelf te horen als ik aan het praten ben, dus dan zet ik het volume van de koptelefoon op 0. Box moet gewoon ff uit als ik praat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb je een koptelefoon op tijdens het draaien en heb je dan vertraging van de microfoon?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank Peaceman, maar ik blijf eind juni toch maar thuis...
yup, heel veel sirenes, veel rookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Grote brand in HHW geweest lees ik
Hij wel, maar ik luister via de speaker.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb je een koptelefoon op tijdens het draaien en heb je dan vertraging van de microfoon?
Dat herken ik wel, ik lul soms 5 kwartier in het uur, maar zo in het luchtledige praten is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het heel irritant om mezelf te horen als ik aan het praten ben, dus dan zet ik het volume van de koptelefoon op 0. Box moet gewoon ff uit als ik praat.
Uitverkocht of niet, aan kaarten komen kan je altijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
dit was pas dag 1 he?!
het is trouwens uitverkocht![]()
oud genoeg om me dat gewoon te herinnerenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, ik lul soms 5 kwartier in het uur, maar zo in het luchtledige praten is ook niet mijn ding.
Maar vertraging via de koptelefoon is helemaal een drama.
Net de Wonderoren vroeger bij Ted de Braak (er mag geGooglet worden)...
Het zegt mij gelukkig niks.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oud genoeg om me dat gewoon te herinneren
de vertraging zit via bluetooth op de box, niet bij de koptelefoon. Ik word alleen enorm afgeleid doordat ik mezelf hoor. Dan ga ik ook sneller spreekfouten maken. Beste optie is dus even box uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, ik lul soms 5 kwartier in het uur, maar zo in het luchtledige praten is ook niet mijn ding.
Maar vertraging via de koptelefoon is helemaal een drama.
Net de Wonderoren vroeger bij Ted de Braak (er mag geGooglet worden)...
dat is gelukkig redelijkgoed afgelopenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Grote brand in HHW geweest lees ik
Begrijp ik, maar met Mixxx moest je de latency vaak zodanig instellen om geen vertraging via de koptelefoon te hebben dat je een beroerd geluid kreeg. Vandaar mijn vraag...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vertraging zit via bluetooth op de box, niet bij de koptelefoon. Ik word alleen enorm afgeleid doordat ik mezelf hoor. Dan ga ik ook sneller spreekfouten maken. Beste optie is dus even box uit.
daar moet je aan wennen, ben je eenmaal gewend wil je niet meer andersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vertraging zit via bluetooth op de box, niet bij de koptelefoon. Ik word alleen enorm afgeleid doordat ik mezelf hoor. Dan ga ik ook sneller spreekfouten maken. Beste optie is dus even box uit.
Ah oke.. het is me via de koptelefoon in elk geval niet opgevallen, behalve dat het irritant/afleidend was om mezelf te horen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar met Mixxx moest je de latency vaak zodanig instellen om geen vertraging via de koptelefoon te hebben dat je een beroerd geluid kreeg. Vandaar mijn vraag...
gewoon gaan oefenen met naar jezelf luisteren in de koptelefoonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke.. het is me via de koptelefoon in elk geval niet opgevallen, behalve dat het irritant/afleidend was om mezelf te horen...
Enfin zondag weer
Voor zondag gaat dat niet meer lukken, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon gaan oefenen met naar jezelf luisteren in de koptelefoon
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar moet je aan wennen, ben je eenmaal gewend wil je niet meer anders
Goedemorgen.quote:
Toch dik een uur later dan doordeweeksquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ondanks dat het weekend is, ook weer vroeg erbij.
Goedemorgen.quote:
Dat voelt vast als uitslapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch dik een uur later dan doordeweeks
Daar kun je wel.op rekenen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:22 schreef brother52 het volgende:
Verdorie peaceman met microfoon gemist... maar hij lult op dtrh vast wel de oren van mijn kop![]()
Birth of Joy was erg tof. Alleen 2,5 kilometer terug naar huis moeten lopen omdat de bussen niet meer rijden wat minder...
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:38 schreef just me het volgende:
[..]gisterenavond 3 balletjes gewonnen met golfen
We hebben op vrijdagavond altijd happy hour, eerst 2 biertjes gedronken en toen de baan inquote:
Ah, eerst je tegenstanders dronken voeren.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben op vrijdagavond altijd happy hour, eerst 2 biertjes gedronken en toen de baan in
that's the spiritquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, eerst je tegenstanders dronken voeren.
Doe je goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:38 schreef just me het volgende:
[..]gisterenavond 3 balletjes gewonnen met golfen
Dus je golft beter met een slok op?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben op vrijdagavond altijd happy hour, eerst 2 biertjes gedronken en toen de baan in
Zou je wel denkenquote:
Gelukkig gaan we over 2 weken niet golfen dan.quote:
er is wel een golfbaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we over 2 weken niet golfen dan.
quote:
Ik ga straks maar even mijn kortingskaart inleverenquote:
Dan ben jij in ieder geval op tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga straks maar even mijn kortingskaart inleveren
quote:
Dat wordt dus zuipen en vreten?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:45 schreef just me het volgende:
[..]![]()
vandaag rustig dagje, vanavond bbq voor de vrijwilligers voetbal van de club
nee hoor, min of meer verplicht... ik ken de meeste mensen niet van het voetbal, ik heb alleen mail contact met ze. Wel leuk om kennis te maken met de nieuwe voorzitter voetbal kan ik even een praatje met hem maken over alles wat is gaatquote:
Dat jullie nog spelers over houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor, min of meer verplicht... ik ken de meeste mensen niet van het voetbal, ik heb alleen mail contact met ze. Wel leuk om kennis te maken met de nieuwe voorzitter voetbal kan ik even een praatje met hem maken over alles wat is gaat
Gisteren weer stuk of 10 voetbalopzeggingen gekregen...
quote:
hoe gaat het?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jullie nog spelers over houden.
[..]
Het kon beter. Maar het kon ook veel slechter.quote:
ja vandaag even ikea en verder nog meer opruimen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kon beter. Maar het kon ook veel slechter.
Jij al gesettled?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja vandaag even ikea en verder nog meer opruimen.
Wees welkom.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Moest nog ff douchen, maar ik ben ingetuind.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht al, dit is geen native Dutch speaker.
Goed fonetisch geleerdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:13 schreef Melting het volgende:
Nee.
Maar voor een Zweedse spreekt ze best goed Nederlands.
Klopt.... hij sprak beter Nederlands dan Frank Arnesen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed fonetisch geleerd
Maar qua uitspraak zitten Scandinavische talen wel redelijk dichtbij Germaanse talen.
Zeuren Lerby kon op een gegeven moment ook best aardig Nederlands.
Yepquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... hij sprak beter Nederlands dan Frank Arnesen.
Ik zet vast wat stoelen erbij.quote:
Tuned11, denk ikquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oooh![]()
Jij denkt dat ik 2 of 3 stoelen nodig heb in m'n eentje..?
Ik verwacht dat de drukte nu pas op gang komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oooh![]()
Jij denkt dat ik 2 of 3 stoelen nodig heb in m'n eentje..?
Wheel of fortune ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Keek Mick Jagger naar het Rad van Fortuin..?
Nee, hij las de krant..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Keek Mick Jagger naar het Rad van Fortuin..?
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:31 schreef Melting het volgende:
Ben erg benieuwd of je de volgende plaat ook zal kennen, Tuned.
En maar hijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
*rent wat trappen op en staat als een idioot te springen als ie boven is*
Ja echt welquote:
Bellaphon.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemachtig...
Iemand met winstoogmerk heeft dit uitgebracht?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn net terug van de film en kijken nog even een aflevering van The Last Kindom af. Over 25 minuten tunen we ook in
Je mist niet veel kwaliteitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn net terug van de film en kijken nog even een aflevering van The Last Kindom af. Over 25 minuten tunen we ook in
Wij ook nietquote:
Origineel is van Elvis.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Elvis heeft deze toch ook gezongen? Klinkt wel enigszins anders.
Ah, origineel zelfs.quote:
Wordt het toch nog leukquote:
Ik zie het.quote:
quote:
Dame uit Suriname was volgens mij ook nog een lied.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ik zie ook bij Gerelateerde tracks: Cherry - Dame uit Suriname
Sinterklaasrijmelarij in songtitelsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dame uit Suriname was volgens mij ook nog een lied.
Toch vond ik dat indertijd best een leuk nummer, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinterklaasrijmelarij in songtitels![]()
Ik ken het niet. Maar dat verbaast me niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch vond ik dat indertijd best een leuk nummer, volgens mij.
Had ik al verwacht, Green Day is zo'n band die ik nooit kan herkennen.quote:
Kamer van Koophandel?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Dus toch, Vout heeft straks heel even over genomen met KvK of niet?
Was weer met wat anders bezigMaar de stream staat al enige tijd op
Goede avond.quote:
Moggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |