Grrr even vriendelijk aankijken of hij de OP wil aanpassenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:23 schreef Limoentjuh het volgende:
heeft me zo lang gekost met een UI en dan sta ik niet tussen
Nah is wel goed zo. Ik heb het ook beetje verpest. Moest er eentje uit halen en ergens was er wat fout gegaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Grrr even vriendelijk aankijken of hij de OP wil aanpassen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
welke mongol heeft dat over UI's die de TS erin moet zetten uit de OP gehaald.
heb je een heel stuk tekst eruit gehaald?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik wilde er een uithalen en heb het verpest.
Ja ik zag het niet, mobiel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je een heel stuk tekst eruit gehaald?
quote:
QFTquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een lijst zonder een konijn kan dan ook niet
Ah dat heb ik er niet uitgehaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
nee dit was het
moet weer in de OP
Nee is al paar honderd delen weg.quote:
Oke dan was ik niet die mongool maar die andere mongool die aan de UI's zatquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee is al paar honderd delen weg.
nou nouquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke dan was ik niet die mongool maar die andere mongool die aan de UI's zat
Mongolenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke dan was ik niet die mongool maar die andere mongool die aan de UI's zat
Jouw woorden hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
welke mongol heeft dat over UI's die de TS erin moet zetten uit de OP gehaald.
nou nou tarantulaborstelaarquote:
staalborstelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wil iemand aan mijn harige slang borstelen?
yaayquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeehondenfluisteraar. Mijn telefoon heeft dat woord nou opgeslagen
leve de kampioenquote:
Alleen zij die achter de nieuwe wereldorde van zeehonden staan. En achter Bolke&Bolke natuurlijkquote:
jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen zij die achter de nieuwe wereldorde van zeehonden staan. En achter Bolke&Bolke natuurlijk
Bring da motherfuckin' bolkquote:
ja dat is auwquote:
watiser?quote:
zo laat nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn eerste koffie van de dag opop naar nummer 2
bierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn eerste koffie van de dag opop naar nummer 2
ja okéquote:
ze moet natuurlijk goed wakker blijven om de nacht door te postenquote:
nee vandaag aan een app gewerktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog wat aan machine learning gedaan ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze moet natuurlijk goed wakker blijven om de nacht door te posten
ja als je weer wilt winnen welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze moet natuurlijk goed wakker blijven om de nacht door te posten
Boodschappen app tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee vandaag aan een app gewerkt
wil daar machine learning wel in toepassen
Hoe gaat 't met je app?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee vandaag aan een app gewerkt
wil daar machine learning wel in toepassen
yupquote:
een bapp zogezegd.quote:
vast wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey l. Hoe waren de gefrituurde snacks?
Lekkahhquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey l. Hoe waren de gefrituurde snacks?
Devzero, bondage, l. en jij zijn volgens mij beetje de genieën hier hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
yup![]()
basis is simpel maar heb nog veel ideeën.
Primaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe is het met de rioleringswerken bij I.?
Kun je nagaan wat voor iets briljants we neer zouden kunnen zetten als we onze krachten zouden bundelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Devzero, bondage, l. en jij zijn volgens mij beetje de genieën hier he
hey markjesdansgodquote:
Iets kwaadaardigs kunnen jullie opzetten. Een greep voor complete wereldmachtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor iets briljants we neer zouden kunnen zetten als we onze krachten zouden bundelen.
Dat terzijde, ik vind het wel een beetje teveel eer om genie genoemd te worden hoor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iets kwaadaardigs kunnen jullie opzetten. Een greep voor complete wereldmacht![]()
Dat zou ik tenminste doen. All hail me
nee hoor als ik dingen van hema zijn studie hoor snap ik daar weer niks van en zo zal iedereen wel iets hebben hierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik welquote:
Een robotrevolutie met jullie techkennisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor iets briljants we neer zouden kunnen zetten als we onze krachten zouden bundelen.
Dat terzijde, ik vind het wel een beetje teveel eer om genie genoemd te worden hoor.
Dit idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee hoor als ik dingen van hema zijn studie hoor snap ik daar weer niks van en zo zal iedereen wel iets hebben hier
ssshhhhhquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, jij wil nu al data van mensen verzamelen en doorverkopen.
Dat klinkt meteen een stuk minder engquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ssshhhhh![]()
niet doorverkopen maar gebruiken om de AI te voeden
misschien kan je de moderators een stuk minder nodig makenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:30 schreef I. het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen een stuk minder eng
Dat wil ik namelijk ook met mijn forum gaan doen. Is ook gewoon heel praktisch
Vergeet de volledig geautomatiseerde e-mail reactie op mensen die een ban kwijt proberen te krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
misschien kan je de moderators een stuk minder nodig maken![]()
of een revision model maken, dat bepaalde posts gedetecteerd als ongewenst gemeld worden bij een mod al voor een TR.
Zo'n beetje als die automatische moderatie die ze bij Facebook en Youtube gebruiken? (Maar waarschijnlijk minder geavanceerd)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
of een revision model maken, dat bepaalde posts gedetecteerd als ongewenst gemeld worden bij een mod al voor een TR.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha ja preciesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de volledig geautomatiseerde e-mail reactie op mensen die een ban kwijt proberen te krijgen
ja precies, en inderdaad minder goed omdat er veeeeeeel minder data om van te leren is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n beetje als die automatische moderatie die ze bij Facebook en Youtube gebruiken? (Maar waarschijnlijk minder geavanceerd)
Word wel uitgebreide AI zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef I. het volgende:
Idem dus met spammers, mensen die meerdere malen ge-report worden, mensen die onnodig reports doen, etc.
penalty is nekschot?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:35 schreef I. het volgende:
[..]Ik wou zoiets al maken voor het zelf verwijderen van posts. Users kunnen straks hun eigen posts verwijderen, maar wanneer daar (automatisch) misbruik mee geconstateerd wordt, krijg je een penalty.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja precies, en inderdaad minder goed omdat er veeeeeeel minder data om van te leren is.
Zijn veel creatievere manieren voor te bedenken johquote:
De data is er, het gaat in dat geval puur om het automatisch uitlezen ervan, en op basis daarvan handelen.quote:
Je geloof je gelijk op je kleurige UIquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:37 schreef I. het volgende:
[..]
De data is er, het gaat in dat geval puur om het automatisch uitlezen ervan, en op basis daarvan handelen.Is opzich prima te doen
Zover is het alleen nog lang niet hoor. Eerst de basis maar eens klaar krijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je geloof je gelijk op je kleurige UI
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
van jou nietquote:
100 klonen aanmaken en iedereen rapporteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef I. het volgende:
Idem dus met spammers, mensen die meerdere malen ge-report worden, mensen die onnodig reports doen, etc.
afgevinktquote:
Ja precies, gelukkig valt dat na max 5 stuks ook wel op en valt dat ook niet meer binnen het acceptabele.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
100 klonen aanmaken en iedereen rapporteren.
Helaas is uw TR onterecht bevonden. Derhalve mag u een week niet posten.quote:
heb je geen snapchat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Kreeg een DM van murp of ik aub wou ophouden met TRs zetten
Die DM kreeg ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Kreeg een DM van murp of ik aub wou ophouden met TRs zetten
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet meer. Ik had genoeg van alle dickpics van aloa
mis je weinig aanquote:
DM-functie van fok is voldoende voor de ongevraagde dickpicsquote:
preciesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DM-functie van fok is voldoende voor de ongevraagde dickpics
hallo aloaquote:
dronkemans gebrabbelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als jullie met elkaar beginnen te praten is dat niet meer te volgenabracadabra
Ik denk dat je een paar provincies mis zitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloa is Amsterdammer en dus is aloa
nee hoor...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar provincies mis zit
Welke dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar provincies mis zit
lekker rustigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je uit Friesland kwam. Waarom zou je er anders gaan wonen
Geen files ook...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:03 schreef devzero het volgende:
Niets mis met Friesland overigens, mooie provincie. Als tourist
En bij mijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ook ja. En je woont vlakbij hexx and sabine
Voor jou wel. Kan je hem aan het werk zetten als toezichthouder van alle bejaarden die je op zolder houdtquote:
AJAXquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aloa is Amsterdammer in hart en nieren
Ik weet niet. Gebruik het nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lemon!ik hoorde hier iets over snapchat?
Zeg dan tenminste lime. Lemon is een citroenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lemon!ik hoorde hier iets over snapchat?
curse of chuckyquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
welke deel ? Laatst was robocop ook op tv...
ik baal van mezelf dat ik je teleurstelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste lime. Lemon is een citroen
Die zure tante is dat toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste lime. Lemon is een citroen
Jij Teleurstellen ? NOOIT !!!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik baal van mezelf dat ik je teleurstel
er wordt gebolkt als een moeder.quote:
haha yayquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij Teleurstellen ? NOOIT !!!afhaalchinees
Iedereen word de moeder gebolktquote:
Als haags niet meer mee gaat doen is dat wel een veilige weddenschapquote:
.quote:
zoals ik in tekenfilms hoorde:quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
.
Ik weet niet. Ik heb al keer gewonnen en dat was leuk. Dus 2x winnen zal dan leuker zijn toch
JIJ snapt hetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zoals ik in tekenfilms hoorde:
"Wat is leuker dan een staaf dynamiet?
TWEE STAVEN DYNAMIET!"
Iedereen kan winnen. Ook jij konijntjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als haags niet meer mee gaat doen is dat wel een veilige weddenschap
en nog druk bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een app die flippingMaster zelf heeft ontwikkeld
ja binnenkort styling, eerst even basis functionaliteiten maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:29 schreef I. het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoop dat die - / + wel wat groter worden, da's op mobiel niet heel praktisch
lijstjes makenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja binnenkort styling, eerst even basis functionaliteiten maken.
boodschappenlijstjesquote:
Nah, ik ga deze maand nog op vakantie.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iedereen kan winnen. Ook jij konijntje
De fok app maakte die toch al overbodigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:31 schreef devzero het volgende:
Flips app gaat alle andere 10 miljoen apps overbodig maken
De fok app niet herkennenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De fok app maakte die toch al overbodig
Andersom mang.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doet je moeder al voor je, dus niet klagen
Waarheen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, ik ga deze maand nog op vakantie.
Ik kreeg het ook jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
maar in de basis wel inderdaad
niet lang meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik deze al
https://www.ourgroceries.com/overview
edit history wegens misbruikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:36 schreef I. het volgende:
Hmmmm, twijfels twijfels. Edit-history per post bijhouden, of alleen originele en laatste edit bijhouden. Hmm hmm hmm.
Eensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
edit history wegens misbruik
anders zetten ze nare dingen neer en editen ze het later even drie keer
Heel soms, meestal is het gewoon een klusje dat moet gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |