SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.Children of the night. What music they make.
Die kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit zijn de afgestoten meisjes van de PDC vanwege #MeToo.
Dat zit er dik inquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:04 schreef Masterminded het volgende:
Hopelijk wordt dit twee keer 4-0 morgen voor Raya en MvG.
Auto-ongelukje ook deels.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Robbie Green zijn overstap is ook nog geen doorslaand succes.
Dit is wel alleen 2018, maar Dimitri staat op de rand van de top 32 natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Robbie Green zijn overstap is ook nog geen doorslaand succes.
Jij kan het weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3250, toch mooi twee maanden op de heftruck koekoek
Ik mis Ronny nu niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt Portela gemist gisteren
Huybrechts gooit al maanden niet goed en Van den Bergh blijft vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ergens toch droevig om te zien dat de Belgen hun talent niet benutten. Beiden zouden gewoon 100 average moeten aantikken
Daarom. Ze kunnen beiden zoveel beter. Brede topquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huybrechts gooit al maanden niet goed en Van den Bergh blijft vallen en opstaan.
Van den Bergh lijdt onder de druk van De Hamster.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huybrechts gooit al maanden niet goed en Van den Bergh blijft vallen en opstaan.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt Portela gemist gisteren
Nwah, die kan net zo goed weer van de lamme en de blinde verliezen op een Player Championship of Euro Tour.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van den Bergh lijdt onder de druk van De Hamster.
quote:
Dat wil ik heel graag niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Vorige week nog even ingegooid met vd Bergh. Wil iemand mij nu aanraken
quote:
Kim is een hele aardige kerelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:38 schreef Max23 het volgende:
Teringzooi
Dimitri gun ik het nog wel, maar die dikke hamster
Beetje wat wij met je posts hebben. De ene x kwaliteit en de andere x complete stront.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
Ik wil wel juichen voor de bandwagon, maar over twee weken gooit hij weer geen reet in de sporthallen van Wigan. Om gek van te worden.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee want ik werk niet, pedante lul.
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig keert Steve Lennon weer terug op de World Matchplay.
[ afbeelding ]
Iedereen die Norris of Huybrechts kan verslaan, is voor mij welkom.quote:
https://www.flashscore.nl/darts/quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben over een uurtje pas thuis. Wat zijn de uitslagen tot nu toe?
Niks mee te maken.quote:
quote:
Geen hoempapa?quote:
Ik ben bang dat je ze dan zwaar overschat. Chisnall weet überhaupt niet hoe je een pc moet opstarten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat je je tegenstanders op z'n minst even dartsdatabase'd?
quote:
Dikke tepels bohquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ [url=https://res.cloudinary.com/jpress/image/fetch/w_700,f_auto,ar_3:2,q_auto:low,c_fill/https://www.thevisitor.co(...)image.jpg]afbeelding[/url] ]
Waar slaat dit nou weer op, Humpula heeft godbetert de halve finale van een challenge tour gehaald dit jaar, daar kan de helft van dit veld enkel van dromen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benecky is blijkbaar een jonge autist.
Die andere huwelijksfoto waar de romantiek van af spatte vond ik leuker.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ [url=https://res.cloudinary.com/jpress/image/fetch/w_700,f_auto,ar_3:2,q_auto:low,c_fill/https://www.thevisitor.co(...)image.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat was een rouwkaart.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die andere huwelijksfoto waar de romantiek van af spatte vond ik leuker.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die andere huwelijksfoto waar de romantiek van af spatte vond ik leuker.
Wat een woedequote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, Humpula heeft godbetert de halve finale van een challenge tour gehaald dit jaar, daar kan de helft van dit veld enkel van dromen.
Die afstand.quote:
Vrij logisch. Op de vloertoernooien kun je alleen een vette hap krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cross is inderdaad steeds dikker aan het worden.
Waarom ben je zo geobsedeerd door Chisnall?quote:
Ik word boos van zoveel domheid in een persoon. Het is alsof ik naar een vleesgeworden Patrick van Spongebob kijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geobsedeerd door Chisnall?
Wat vind je dan van Famke Louise?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word boos van zoveel domheid in een persoon. Het is alsof ik naar een vleesgeworden Patrick van Spongebob kijk.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word boos van zoveel domheid in een persoon. Het is alsof ik naar een vleesgeworden Patrick van Spongebob kijk.
Hopelijk een act.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat vind je dan van Famke Louise?
Alles wat hij doet is toch wel leuk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Kijk hij probeerde in zijn handen te klappen maar raakte met zijn ene hand zijn pols.
Komt het dichtbij?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Die kale Tsjech ziet eruit als iemand die in een film mensen verkracht in een gevangenis.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Die kale Tsjech ziet eruit als iemand die in een film mensen verkracht in een gevangenis.
Die andere Tsjech ziet er uit als iemand die in een film verkracht wordt door mensen in een gevangenisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Tripel 21 chromosoomquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees vooral voor dat jonge downertje die hij op sleeptouw heeft deze week.
Ik moet bij Oomen altijd denken aan de The Lord Of The Rings. Aan Sam, die dikke kleine hobbit die met een ring onderweg is naar de vulkaan, dwars door een donker land vol gevaren. Klinkt een beetje lullig misschien, want Oomen is niet dik. Wel klein. Het gaat vooral om de manier waarop Sam naar de vulkaan opstoomt. De tactiek is hetzelfde. Er niet zijn. Verbergen. Sluipen.quote:
Ik heb vandaag enkele verstandskiezen laten verwijderen.quote:
Viel het mee?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb vandaag enkele verstandskiezen laten verwijderen.
Ik voel me vandaag prima. Zo weer wat ibuprofen naar binnen harken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Viel het mee?
Nasleep is niet heel denderend meestal
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet bij Oomen altijd denken aan de The Lord Of The Rings. Aan Sam, die dikke kleine hobbit die met een ring onderweg is naar de vulkaan, dwars door een donker land vol gevaren. Klinkt een beetje lullig misschien, want Oomen is niet dik. Wel klein. Het gaat vooral om de manier waarop Sam naar de vulkaan opstoomt. De tactiek is hetzelfde. Er niet zijn. Verbergen. Sluipen.
Heb ook kortgeleden m'n verstandskiezen laten verwijderen. Gelukkig niet allemaal tegelijk, da's wat lastig met etenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag prima. Zo weer wat ibuprofen naar binnen harken.
Wat een wanstaltig stukje weerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet bij Oomen altijd denken aan de The Lord Of The Rings. Aan Sam, die dikke kleine hobbit die met een ring onderweg is naar de vulkaan, dwars door een donker land vol gevaren. Klinkt een beetje lullig misschien, want Oomen is niet dik. Wel klein. Het gaat vooral om de manier waarop Sam naar de vulkaan opstoomt. De tactiek is hetzelfde. Er niet zijn. Verbergen. Sluipen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Larsson is een verschrikking. Nilsson is een God.
Weet u dat ook weer.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
Oskar heeft overigens geen trilpijlen meer.
Nilsson gooit CT-toernooien en Larsson heeft een keer mazzel gehad met de loting op een Euro Tour toen Cross of Whitlock absent was.quote:
Maar je weet wel wie ik bedoel. Kan niet op zijn naam komen namelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nilsson gooit CT-toernooien en Larsson heeft een keer mazzel gehad met de loting op een Euro Tour toen Cross of Whitlock absent was.
Duitsland gaat dit WK niet winnen.quote:
De waarheid is dat het Caris is verboden om ooit nog te darten voor een camera.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je weet wel wie ik bedoel. Kan niet op zijn naam komen namelijk.Ah Dank.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De waarheid is dat het Caris is verboden om ooit nog te darten voor een camera.
Wij willen Clemens.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
Mooi zo. Tijd om de zeer saaie Zweedse figuren uit te fluiten.
Die was echt ziedend ja. Vlogger autist Scorpio nam het ook erg serieus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wat had RvB er de pee in dat hij met die pipo moest spelen.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 21:40:52Erg jammer dat het klote Belgie een 2-4 achterstand heeft goedgemaakt tegen Ierland in de wcod. Hoe is het verdomme de tering mogelijk dat Ierland net als Polen hun mooie uitgangspositie op een domme manier hebben weggegeven #rtl7darts reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 21:40:52Erg jammer dat het klote Belgie een 2-4 achterstand heeft goedgemaakt tegen Ierland in de wcod. Hoe is het verdomme de tering mogelijk dat Ierland net als Polen hun mooie uitgangspositie op een domme manier hebben weggegeven #rtl7darts reageer retweet
twitter:jwassink78 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 07:55:06@yannickdevos7 Ben jij ooit ergens wel blij mee? reageer retweet
Clemens zou dit nooit hebben gewild.quote:
Zo mag de Plaaggeest tegen O'Shea.quote:
Harms is door. Sparkeygodquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zo mag de Plaaggeest tegen O'Shea.
Labanauskas gaat nog een half jaar de BDO onveilig maken en dan schroeien in Ally Pally, genot.quote:
Wereldkampioen worden in een gymzaal.quote:
Hoeveel man zijn er vanavond? 5? Of hebben ze gratis tickets weggegeven aan lokale bejaardentehuis?quote:
Dit is een grotere mongool dan Yannick.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:jwassink78 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 07:55:06@yannickdevos7 Ben jij ooit ergens wel blij mee? reageer retweet
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Mooie ode aan O'Shea die ondertussen aan het gooien is in een gezellig druk gymzaaltje.
Hij was gehackt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
‘I hope you lost all your money and i hope you will die soon. You and your family’
Rayaratata
Altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel hackjes bij Barney de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |