DAT was pas eerlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:37 schreef Toverheks het volgende:
Bas walgelijk spoor van vernieling whaaaaa wat een sukkel
shhtttquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:39 schreef zonnebloem83 het volgende:
Zijn dit niet de pitches waar Ivan heel boos wordt op de Twins?
Hij had niet alleen een bondje met die slangen , ook nog een met Romy en misschien ook met Ivanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:39 schreef SailingDuck het volgende:
Bas echt dom om met een tweeling in zee te gaan. Kun je toch zien aankomen dat het mis zou gaan
Oh sorry, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
shhttt
laten we het niet spoilen voor de kijkers
Ja geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:40 schreef Prulke het volgende:
Dat gezicht van Ivan tijdens de pitch van Fay blijft mooi
Uitgenastquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:42 schreef Gladiolio het volgende:
Bas vermoedde al, dat hij niet zou gaan winnen en verkoopt het nu alsof komt door zijn manier van stemmen de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:42 schreef DeKenau het volgende:
Utopia 1 afgelopen
Krijg je een spotje over depressie
ik kijk ook echt nooit tv iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:43 schreef rowan634 het volgende:
ik vergat wat een hekel ik heb aan reclame
Echt he, vraag me echt af dat de helft van de cossers wegliep met die glijer nooit gesnaptquote:
Goeie goeiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:43 schreef pollewop77 het volgende:
Gio heeft zichzelf al als winnaar uitgeroepen op Instagram
Dquote:
Dat deed ik maar primaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:41 schreef Gert het volgende:
Topic gelinkt in de reeks.
Graag bij het volgende topkic op "open nieuw deel" clicken.
stond daar een telefoonnummer bij?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als de twins winnen , of Bas
depressie spotje tip
Dan weet je meteen weer waarom je geen tv meer kijkt pffff ben het nu al beuquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:43 schreef rowan634 het volgende:
ik vergat wat een hekel ik heb aan reclame
Is net zo'n uitgenast wijf.quote:
UHUH.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een klein klootzakje is het toch
Een heleboel zijn daar op terug gekomen. Ik heb hem nooit gemogen. Ook niet met dat toneelstukje met de dieren. Bas doet alles uit opportunisme. Of spant iemand voor zijn karretje om dat te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt he, vraag me echt af dat de helft van de cossers wegliep met die glijer nooit gesnapt
Wegens gebrek aan belangstelling gekilld.quote:
maar echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan weet je meteen weer waarom je geen tv meer kijkt pffff ben het nu al beu
vooral op maandagquote:
Je zit verkeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat deed Linda ook steeds, drinken met bolle wangen![]()
[ afbeelding ]
Zit ik of jij verkeerd?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Heb echte medelijden met Do.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt he, vraag me echt af dat de helft van de cossers wegliep met die glijer nooit gesnapt
Snifquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan belangstelling gekilld.
rot op dit is de cofquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Bas alleen leuk toen ie net binnen was en hij afluisterde overalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heleboel zijn daar op terug gekomen. Ik heb hem nooit gemogen. Ook niet met dat toneelstukje met de dieren. Bas doet alles uit opportunisme. Of spant iemand voor zijn karretje om dat te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Prulke het volgende:
Stem puur
Stem liefde
Stem op Bas
De yell van Dootje op Insta
quote:
Alles wat Bas niet isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Prulke het volgende:
Stem puur
Stem liefde
Stem op Bas
De yell van Dootje op Insta/FB
Had je hem niet voorbij zien komen hier? Staat vast nog ergens... met foto erbij van de geiten ofzo.quote:
bloedstollend en spetterendquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:47 schreef Coos het volgende:
De grote finale bestaat uit herhalingen en reclame.
die reclameblokken zijn veel te drukquote:
Vreselijk, ik wil het geen eens zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:48 schreef Prulke het volgende:
[..]
Had je hem niet voorbij zien komen hier? Staat vast nog ergens... met foto erbij van de geiten ofzo.
blauwe confetti! Geen twins dusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef rowan634 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
filmpje van de loods na de finale
je ziet champagneflessen en confetti op de grond liggen
nu niet !!!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Billy dadelijk voor sbs iemand daar een linkje van?
Precies zo dacht ik ook vond hem niks en zal niks wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heleboel zijn daar op terug gekomen. Ik heb hem nooit gemogen. Ook niet met dat toneelstukje met de dieren. Bas doet alles uit opportunisme. Of spant iemand voor zijn karretje om dat te doen.
De hele wereld moet om hem draaien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik zou de shownieuws FB checkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:48 schreef Toweler het volgende:
[..]
Billy dadelijk voor sbs iemand daar een linkje van?
Makke kastanjes kon je al?quote:
en toch is goed spulquote:
Die heb ik even gemistquote:
Was wel heerlijk hoe hij Billy in de zeik nam de hele tijd.quote:
Wtf.. Commentaar Op de Finale..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:47 schreef rowan634 het volgende:
wat doen die cossers hier
dit is de COF ja![]()
![]()
quote:
Coos je ziet waar je fit kan zijn en je hoortoestel moet halenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:47 schreef Coos het volgende:
De grote finale bestaat uit herhalingen en reclame.
Jammer, geen enkele aanwijzingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef rowan634 het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
filmpje van de loods na de finale
je ziet champagneflessen en confetti op de grond liggen
echtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:51 schreef pollewop77 het volgende:
Ik was het een beetje vergeten zegt Fay![]()
![]()
quote:
Duurt nog wel ff deze afleveringquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
de verminkte teddybeer was te heftig voor de aflevering
Oh ja, die beer! Voodooquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
de verminkte teddybeer was te heftig voor de aflevering
Chip is al gevlucht.quote:
Sorry Romy zou beter zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:53 schreef Danchelle het volgende:
Dat sorrychip vind ik gewoon eng worden bah
Auto correctquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:54 schreef Gooddeal het volgende:
Wat hebben ze met die stemmen van de twins gedaan, versneld of zo?![]()
Was ook moeilijk te ontwijken voor de regiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:54 schreef Daniane het volgende:
Ook de laatste aflevering weer in stijl volgejankt.
Chemal die uit de kast komtquote:
We zien ook niets dat achter de sl heeft plaatsgevonden. Jammerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:56 schreef Gooddeal het volgende:
Zo niet boeiend als je dit op streams al gezien hebt.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:56 schreef Toverheks het volgende:
Huh gaan ze nu ineens de loods schoonmaken, maanden de franse slag en nu dit wordt toch afgebroken
dus dat hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:56 schreef Gooddeal het volgende:
Je bent er nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:56 schreef Gooddeal het volgende:
jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:57 schreef rowan634 het volgende:
nog een half uur
tief op met die ouwe meukkkk
- 10 min reclame.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:57 schreef rowan634 het volgende:
nog een half uur
alles voor de tv kijkertquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:57 schreef rowan634 het volgende:
nog een half uur
Nee tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:57 schreef chufi het volgende:
Oh shit het is een avondvullende eindshow .....
Bloedstollendquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:57 schreef chufi het volgende:
Oh shit het is een avondvullende eindshow .....
Nee joh dalijk na de reclame de uitslagquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:59 schreef rowan634 het volgende:
what the helll
dit moet toch langer gaan duren dan half 9?
Lulquote:
Wat een drama ze ervan maken. Gewoon een standaard uitspraak en zij doen alsof hij iets verschrikkelijks heeft gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:58 schreef Prulke het volgende:
Demi die ineens praatjes krijgt.
Oh dit was de moederuitspraak. Nou serieus, dit was het!?!?
Zijn ze goed in, horen wat ze denken en willen horenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:59 schreef Prulke het volgende:
Die twins deden alsof hun moeder voor alles wat vies en lelijk werd uitgemaakt....
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:00 schreef rowan634 het volgende:
mehmet en ivan worden varkens en dieven genoemd op FB
Niks van aantrekken hoor moppiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:00 schreef rowan634 het volgende:
mehmet en ivan worden varkens en dieven genoemd op FB
Trieste mensenquote:
Gelukkig houden ze wel rekening met de tv kijkersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:00 schreef Toverheks het volgende:
Pppfffftt dit hebben we allemaal allang gezien, ze houden echt geen rekening met de betalende streamers
en als fay nou wint, wat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het is vooral hilarisch
ze zijn WOEDEND
iemand van die twee moet winnen
Belachelijk toch wij zouden ons echt niet zo verlagenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het is vooral hilarisch
ze zijn WOEDEND
Als die grieten maar verliezen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het is vooral hilarisch
ze zijn WOEDEND
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:00 schreef espri het volgende:
Wat een slappe finale zeg, wat een afgang na 4 jaar.
de veluwe, de wallen, noem maar opquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:02 schreef praadje het volgende:
Zei die voice over nu dat die Jur de wildste gebieden van Europa heeft overleefd of heb ik dat verkeerd verstaan?
Whaaaaaa maar eerlijk is eerlijk lekker lichaamquote:
dat had iedereen en zn moeder wel kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
Had wel live show en vuurwerk verwacht en een groot Utopia feest met fans en alle deelnemers..
Wij en ons zijn ook op fok nogal gevoeligquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Belachelijk toch wij zouden ons echt niet zo verlagen
Zo'n beetje bb1 finale was wel wat geweest...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:03 schreef Sjors_Peter het volgende:
Had wel live show en vuurwerk verwacht en een groot Utopia feest met fans en alle deelnemers..
Misschien het laatste kwartiertjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zo'n beetje bb1 finale was wel wat geweest...
Ivan die door het vuurwerk heen rent als de grote winnaar
Oke,ikke danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij en ons zijn ook op fok nogal gevoelig
Ik had echt veel meer verwacht ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zo'n beetje bb1 finale was wel wat geweest...
Ivan die door het vuurwerk heen rent als de grote winnaar
ik drink de beker leeg tot en met de laatste druppel !!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef Disana het volgende:
Wat een tegenvaller is deze uitzending. In de laatste paar minuten krijgen we pas te zien wie er heeft gewonnen. Niets feestelijks, niet speciaals.
nee ivan leest straks voor wie er gewonnen heeft en dat was het dan. Ik hoop wel te zien wie de poort achter zich mag sluitenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef Disana het volgende:
Wat een tegenvaller is deze uitzending. In de laatste paar minuten krijgen we pas te zien wie er heeft gewonnen. Niets feestelijks, niet speciaals.
Niks er van, gewoon Ivanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:05 schreef rowan634 het volgende:
het valt me op dat mehmet de hele uitzending lang al de mooie momentjes krijgt
zou het dan toch?
Beterquote:
hoop het niet ik open nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:05 schreef rowan634 het volgende:
het valt me op dat mehmet de hele uitzending lang al de mooie momentjes krijgt
zou het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |