DAT was pas eerlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:37 schreef Toverheks het volgende:
Bas walgelijk spoor van vernieling whaaaaa wat een sukkel
shhtttquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:39 schreef zonnebloem83 het volgende:
Zijn dit niet de pitches waar Ivan heel boos wordt op de Twins?
Hij had niet alleen een bondje met die slangen , ook nog een met Romy en misschien ook met Ivanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:39 schreef SailingDuck het volgende:
Bas echt dom om met een tweeling in zee te gaan. Kun je toch zien aankomen dat het mis zou gaan
Oh sorry, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
shhttt
laten we het niet spoilen voor de kijkers
Ja geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:40 schreef Prulke het volgende:
Dat gezicht van Ivan tijdens de pitch van Fay blijft mooi
Uitgenastquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:42 schreef Gladiolio het volgende:
Bas vermoedde al, dat hij niet zou gaan winnen en verkoopt het nu alsof komt door zijn manier van stemmen de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:42 schreef DeKenau het volgende:
Utopia 1 afgelopen
Krijg je een spotje over depressie
ik kijk ook echt nooit tv iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:43 schreef rowan634 het volgende:
ik vergat wat een hekel ik heb aan reclame
Echt he, vraag me echt af dat de helft van de cossers wegliep met die glijer nooit gesnaptquote:
Goeie goeiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:43 schreef pollewop77 het volgende:
Gio heeft zichzelf al als winnaar uitgeroepen op Instagram
Dquote:
Dat deed ik maar primaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:41 schreef Gert het volgende:
Topic gelinkt in de reeks.
Graag bij het volgende topkic op "open nieuw deel" clicken.
stond daar een telefoonnummer bij?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als de twins winnen , of Bas
depressie spotje tip
Dan weet je meteen weer waarom je geen tv meer kijkt pffff ben het nu al beuquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:43 schreef rowan634 het volgende:
ik vergat wat een hekel ik heb aan reclame
Is net zo'n uitgenast wijf.quote:
UHUH.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een klein klootzakje is het toch
Een heleboel zijn daar op terug gekomen. Ik heb hem nooit gemogen. Ook niet met dat toneelstukje met de dieren. Bas doet alles uit opportunisme. Of spant iemand voor zijn karretje om dat te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt he, vraag me echt af dat de helft van de cossers wegliep met die glijer nooit gesnapt
Wegens gebrek aan belangstelling gekilld.quote:
maar echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan weet je meteen weer waarom je geen tv meer kijkt pffff ben het nu al beu
vooral op maandagquote:
Je zit verkeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat deed Linda ook steeds, drinken met bolle wangen![]()
[ afbeelding ]
Zit ik of jij verkeerd?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Heb echte medelijden met Do.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt he, vraag me echt af dat de helft van de cossers wegliep met die glijer nooit gesnapt
Snifquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan belangstelling gekilld.
rot op dit is de cofquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Bas alleen leuk toen ie net binnen was en hij afluisterde overalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een heleboel zijn daar op terug gekomen. Ik heb hem nooit gemogen. Ook niet met dat toneelstukje met de dieren. Bas doet alles uit opportunisme. Of spant iemand voor zijn karretje om dat te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Prulke het volgende:
Stem puur
Stem liefde
Stem op Bas
De yell van Dootje op Insta
quote:
Alles wat Bas niet isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:46 schreef Prulke het volgende:
Stem puur
Stem liefde
Stem op Bas
De yell van Dootje op Insta/FB
Had je hem niet voorbij zien komen hier? Staat vast nog ergens... met foto erbij van de geiten ofzo.quote:
bloedstollend en spetterendquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:47 schreef Coos het volgende:
De grote finale bestaat uit herhalingen en reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |