Roestig het komt eraan hier zeikt het alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom is de regen is nog steeds niet
Dat scheelt misschien weer en stemrondequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tristan is denk ik gezonden door de FEBO. Ze drinken veel te weinig met dit warme weer en de zware inspanning van sommigen. 5, 6 liter is dan noodzakelijk. Halen ze bij lange na niet..
En een fantastisch "zeil" om het droog te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:04 schreef mazaru het volgende:
Flinke voorraad hout hebben ze al bij elkaar gesprokkeld![]()
[ afbeelding ]
Heeft Jessie al wat gedaan vandaag behalve haar kommetje omspoelen in de sloot?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En een fantastisch "zeil" om het droog te houden![]()
En waar is Kutje Groenebroek mee bezig, met een vuurtje?
Talpa heeft er een dak boven gebouwd, een arena voor de woezies..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ieder moment nu...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nee het gebeurde net rechtsonder buiten beeld op 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was niet in beeld op stream 1 iig
Slecht camerawerk
Geen ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Jessie al wat gedaan vandaag behalve haar kommetje omspoelen in de sloot?
Ik denk wel dat jou dat luktquote:
Ze bewegen wel maar doen niks.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:10 schreef Tengano het volgende:
Zijn ze nou gewoon dat terrein aan het opruimen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:11 schreef pullup het volgende:
Die Adriaan gaat nog lekker tegensputteren als ze het teveel op Uto1 gaan laten lijken
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
John even aan Adriaan vragen leggen de spareribs er al op
Da's mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:11 schreef pullup het volgende:
Die Adriaan gaat nog lekker tegensputteren als ze het teveel op Uto1 gaan laten lijken
Ja was niet in beeldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee het gebeurde net rechtsonder buiten beeld op 1
Ze hadden het hoofdkantoor van de AH gebeldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
Las op de krant dat de jumbo/ah/enz niet opnam om boodschappen te brengen ?
Deed hij expressquote:
Wil ook geen utopianen van Uto 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:11 schreef pullup het volgende:
Die John is wel bezig, maar wat hij doet lijkt mij niet zo nuttig en noodzakelijk.quote:
Onderdak voor 15 man was de hoofdprio dus gaan ze dat stenen ding maar slopenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die John is wel bezig, maar wat hij doet lijkt mij niet zo nuttig en noodzakelijk.
Ik weet ook niet of ze uberhaupt een plan hebben en prioriteren.
Ronaldo? Beetje late reactie maar was ff weg van dat seksistische gezeik van Mario.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
oooh hij lijkt op deze foto op een voetballer uit het buitenland, maar ik kom even niet op de naam....
totaal nutteloos bericht dus weer van me!
Bonen mishandelen met Mike.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is die kutth aan het doen bij de stenen ?
Is zo voorbij, paar minuten nogquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:15 schreef Inca het volgende:
Zit je de hele dag om dat vuurtje brandend te houden
Ze hebben nog geen koeling dus niet lang goed te houden met die hitte.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:12 schreef sjampoeh het volgende:
Las op de krant dat de jumbo/ah/enz niet opnam om boodschappen te brengen ?
Ik vind het vaag. John doet alsof hij leider is, niemand volgt hemquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Onderdak voor 15 man was de hoofdprio dus gaan ze dat stenen ding maar slopen
Die doet te hard haar best om op Romy te lijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:15 schreef Vinamp het volgende:
Die mevrouw met de dikke ballen is niet zo snugger
Ze hebben vanmorgen wel ff samen gezeten en Djessie notuleerde, maar John had steeds het hoogste woord.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vind het vaag. John doet alsof hij leider is, niemand volgt hem
en hij is volgens mij met nutteloze dingen bezig.
Het moet blijkbaar eerst goed fout gaan, voordat ze over een paar weekjes
toch maar een beetje gaan vergaderen en afstemen.
Eigenlijk zouden ze iemand als Emilnodig hebben.
ja en bereid een ander te helpen...die zitten niet zo vast in hun eigen dingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:18 schreef sjampoeh het volgende:
brandon en mike zijn de aanpakkers denk ik
Of misschien gewoon blijven branden?quote:
Adriaantje heeft ook nog niet bepaald stil gezeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:18 schreef sjampoeh het volgende:
brandon en mike zijn de aanpakkers denk ik
O jeequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen wel ff samen gezeten en Djessie notuleerde, maar John had steeds het hoogste woord.
Spange papi`s?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef kkka3 het volgende:
Adriaantje vindt het leuk, echt leuk. Heeft veel sobere reizen gemaakt
Kutje vindt het heel leuk als er nieuwen binnenkomen
Djessie heeft wél 2 potten pindakaas mee dus geef het ff de tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:20 schreef Silves het volgende:
Het enige positieve is..geen chips en crackers de hele dag etend door die zenders.
Ze hebben zelfs aanstekers. Maar het hout is zeiknat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:21 schreef kkka3 het volgende:
Hoe kan het dat ze geen vuurtje kunnen makenIk snap het niet
![]()
quote:
het zullen ook wel wortels worden...met die vegan dude.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Djessie heeft wél 2 potten pindakaas mee dus geef het ff de tijd.
Qat?quote:
room was ook geen account managerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:24 schreef houdjemond het volgende:
Jessie is écht dom. Nooit dat zij assistent manager is.
Assistant to the manager.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:24 schreef houdjemond het volgende:
Zeiknat waarvanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs aanstekers. Maar het hout is zeiknat.
heeft dus niks met Utopia te maken bij dus. dequote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee dat zeggen ze niet John is een harde werker
Loopt zijn neus op te halen en ergens luid op te smakken en sabbelenquote:
We hebben nogal wat regen gehad hier dinsdag en gisterenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zeiknat waarvan
Ik vind het terrein ook wat overgewaardeerd, door die schermen lijkt het alsof ze in het bos zitten, maar dat is helemaal niet zo.
Kutje in het rode shirt dramt weer over de planken. Wat ik haar nu al 3 keer heb horen zeggen. Ze gaat nu haar regenjas aandoen
JoHo wel manager hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die doet te hard haar best om op Romy te lijken
Ligt eraan waarvan. Misschien wel van een ijskar, ik noem maar ietsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:24 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zeiknat waarvan
Ik vind het terrein ook wat overgewaardeerd, door die schermen lijkt het alsof ze in het bos zitten, maar dat is helemaal niet zo.
Kutje in het rode shirt dramt weer over de planken. Wat ik haar nu al 3 keer heb horen zeggen. Ze gaat nu haar regenjas aandoen
Van de dauwquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zeiknat waarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |