ja uto1 hadde mar veel meer te etenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom? Emil was ook een grote eter.
Pullup gaat hem voor mij tegen betaling op zijn bek slaan.quote:
en vegan-kannibal?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een kannibaal is.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pullup gaat hem voor mij tegen betaling op zijn bek slaan.
Niet zo smart, swansie.quote:
hij is volgens mij de enige echte survivaler daar, hij zei vanmorgen dat hij ook nar 1 had gekeken maar nadat ze van allerlei dingen hadden gekocht wilde hij niet meer in utopia 1quote:
Zal te maken hebben met zijn vegan zijn...dan moet je meer eten om aan je proteinen te komen..eigenlijk de hele dag doorquote:
een troon voor opperhoofd johnquote:
Die eten alleen groentemannen.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neem ruimquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zal te maken hebben met zijn vegan zijn...dan moet je meer eten om aan je proteinen te komen..eigenlijk de hele dag door
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:52 schreef DKUp het volgende:
Nu regent het in Laren
Zometeen dus in Utopia![]()
Dat is toch niet voor niets helemaal dichtgemetseld....misschien ligt er een gasleiding onderquote:
Als ik het zo zag was ie dat ding juist aan het slopen.quote:
Asbest, gif afval, de twins, je weet het niet hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is toch niet voor niets helemaal dichtgemetseld....misschien ligt er een gasleiding onder
Ja wijsneus, dat was ik even vergeten.quote:
Dus kan het geen kwaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
het veelgebruikte argument dat een opa of oma heel oud is geworden met veel roken
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja wijsneus, dat was ik even vergeten.
Of de vetput inc ..de verloren tampons en mop,quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Asbest, gif afval, de twins, je weet het niet he
En gele doekjes van Vanasquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Of de vetput inc ..de verloren tampons en mop,
Snap ik niet. Ze wilden toch zo graag douchen? Kleren uit en poedelen maarquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
John mijn vrouw rookt nog in huis, ja van de zenuwen
Ja poepies hihihihihiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
nu ja als hij will kann hij en halfe kilo bohnen eten maar dat komt dann voor de ander bewohners niet good wegen stink
Ja ik hoop op een goede vette plensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Snap ik niet. Ze wilden toch zo graag douchen? Kleren uit en poedelen maar
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
John mijn vrouw rookt nog in huis, ja van de zenuwen
wat?quote:
Of juist stoppen met roken, 3 meter onder de grond.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]iedereen zou spontaan gaan roken als je met hem samen moet leven
gelukkig zit het flessenschuimpje in de buurtquote:
nou fantastisch...dan komt Tristan gewoon weer langsquote:
waarom heeft er de pan omgegooid?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En doorgaan met die stenen weghalen, ondanks dat er een betonnen plaat onder ligt
Ik snap niet zo goed dat die jongen in dat witte shirt zo bij hem in de buurt blijftquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of juist stoppen met roken, 3 meter onder de grond.
Van zo'n vent krijg je het aan je hart
neinquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou fantastisch...dan komt Tristan gewoon weer langs
Wie? Brandon of Mike?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat die jongen in dat witte shirt zo bij hem in de buurt blijft
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:00 schreef houdjemond het volgende:
Is dit voor 6 man? Oh nee nu niet meer natuurlijk.
Helder lichtje die Jessie hoor.
Ik voel me bijna schuldig daar geld voor te krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die bij die John is. Ik ken die namen nog niet zo, sorryquote:
Of Utopiaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Met zulke types win je de oorlog wel
Wat was daarmee?quote:
Brandon van wat ik net zie op de streamquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die bij die John is. Ik ken die namen nog niet zo, sorry
Mike gooide per ongeluk de pan met bonen om. Weg etenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:58 schreef houdjemond het volgende:
Pas 12 uur met die bonen bezig.alles weg.
Allleen die John valt mij tot nu toe op.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:04 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Brandon van wat ik net zie op de stream
Nou, hij is elk geval niet. Hij heeft de MISgunfactorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
John de gunfactor moet hoog zijn dan krijgen we dingen
Tristan is denk ik gezonden door de FEBO. Ze drinken veel te weinig met dit warme weer en de zware inspanning van sommigen. 5, 6 liter is dan noodzakelijk. Halen ze bij lange na niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou fantastisch...dan komt Tristan gewoon weer langs
Plastic.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:04 schreef mazaru het volgende:
Flinke voorraad hout hebben ze al bij elkaar gesprokkeld![]()
[ afbeelding ]
En als er harmonie in de groep is, is de gunfactor hoog. Zo werkt dat. Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
John de gunfactor moet hoog zijn dan krijgen we dingen
Was niet in beeld op stream 1 iigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mike gooide per ongeluk de pan met bonen om. Weg eten
De harmonie is luisteren naar hem en je bek houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En als er harmonie in de groep is, is de gunfactor hoog. Zo werkt dat. Zo werkt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |