Ja je zou haast gaan denken, dat dit een van hun vriendenkring is, allemaal ingeschreven bij hetzelfde casting bureau in arnem.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou top idee John stenen muurtje afbreken en nu zit er een dikke betonplaat onder
ja hij is toch ook tweelingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja je zou haast gaan denken, dat dit een van hun vriendenkring is, allemaal ingeschreven bij hetzelfde casting bureau in arnem.
in de leer geweest bij papi chippquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja je zou haast gaan denken, dat dit een van hun vriendenkring is, allemaal ingeschreven bij hetzelfde casting bureau in arnem.
Precies dit. Ik ben Kweeling moequote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:43 schreef AnneliesvdB het volgende:
Brandon, das toch echt even een minpuntje hoor... twins verdiende het meeste en bla bla... uhm, sorry maar ook al is het misschien waar, ik wil gewoon niets positiefs over die 2 horen
Ja flikker op zeg jaren 80quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat de Corky's droegen was verre van modern.
Maar dit terzijde.
Precies, de loedersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:44 schreef DKUp het volgende:
Die vuile sletten elimineerden tactisch iedereen die meer verdiende dan die sletjes
Ja net voor de stemming natuurlijk..hoppa 6 stemmenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja hij is toch ook tweeling
de andere helft zal ook wal aanwaaien
Heerlijk leeglopen.quote:
Maar die schoorsteen die hij eerder kapot sloeg, daar kon je toch aan zien dat het nog niet zo lang geleden in elkaar gemetseld was?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
En doorgaan met je hamertje door die plaat heen hoppa
over een jaar zegt ze , dan weet je toch ook wat ze besproken hebben , als je maar wat bedenkt dan wordt het net utopia 2quote:
Ik voorspelde het een week geleden al; het zijn allemaal vreselijke mensen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:48 schreef Bestweldonker het volgende:
GM, eindelijk toe aan UTO2.
Heb net 2 mannen horen praten, daar werd ik doodmoe van.![]()
achzo hij heeft water gebrachtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Bezoeker Tristan komt water brengen - 1 juni 2018
x6ktiu2
Wat een feest moet dat zijn in huize Sjonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sjon zn vrouw en kids
genieten van een welverdiende rust
je kan sjon nu gewoon uit zetten
heerlijk ..
en geen gedoe met de zapp
Nou ja zeg...dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voorspelde het een week geleden al; het zijn allemaal vreselijke mensen.
Waarschijnlijk John en Ardriaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:48 schreef Bestweldonker het volgende:
GM, eindelijk toe aan UTO2.
Heb net 2 mannen horen praten, daar werd ik doodmoe van.![]()
Ik hoop dat hij een kannibaal is.quote:
Waarom? Emil was ook een grote eter.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een kannibaal is.
vind je john niet geweldig?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voorspelde het een week geleden al; het zijn allemaal vreselijke mensen.
man manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een kannibaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |