Moet ze er wel bij kunnen komen. Er hangt een flinke buik overheenquote:
Geëlimineerd ja....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:50 schreef NoXia het volgende:
Bats op Radio 2. "Ik was inwoner van het eerste uur" "Ben er paar weken terug uitgestapt"![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:51 schreef TillyB het volgende:
Hahahah hij had het gezien op koekeleurt (google earth)
uitgeknikkerd mevrooiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:50 schreef NoXia het volgende:
Bats nu op Radio 2. "Ik was inwoner van het eerste uur" "Ben er paar weken terug uitgestapt"![]()
Water brengen, 5 euro inleveren en praten over de goede oude tijd.quote:
Please not!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dat het geen enkel probleem is om terug te komen. Die heeft vast al een gesprek gehad.![]()
Mooi op tijd.quote:
Verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik bied ¤100,- voor de eerste van hier die erheen gaat en John op zijn bek slaat.
on my wayquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik bied ¤100,- voor de eerste van hier die erheen gaat en John op zijn bek slaat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat zou wel een goeie voice over zijn voor een of ander kinderprogrammaquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie voice over zijn voor een of ander kinderprogramma
Vraag hem waar de aansluitingen zouden kunnen zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:54 schreef MacDeMarco het volgende:
rondleiding: hier ligt een vijver, daar staat een tent. doei, tot de volgende keer
Dat mag ik niet van mijn manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit gaat me wel iets te makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:55 schreef Silves het volgende:
2e bezoeker natuurlijk met blikken knakworst..3de met bier..4de met de hugo of rose.En zo zijn ze eind van de week aan hun eerste BBq..
Heet je man toevallig Tristan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn manIk kom daar vaak...
Het is net alsof ik naar een karakter uit het praathuis van de fabeltjeskrant zit te luisterenquote:
vind het al te snel gaan, eerste evenement staat al gepland..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit gaat me wel iets te makkelijk.
Ze zien gewoon nu al dat er geen klote van terecht komt, dus hier zijn de hulptroepenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit gaat me wel iets te makkelijk.
Ik heb de loods nagebouwd met Lego.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:57 schreef houdjemond het volgende:
Wat een schuimpjede loods thuis natekenen.
Echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb de lood nagebouwd met Lego.
Ik had de hoop dat 2 beter zou zijnquote:
Ik denk dat het Koos is!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:00 schreef Injetta het volgende:
Man kijkt streams. Kent de namen, weet dat het 1ha is...
Dat zou kunnen...quote:
Je kan ook zo zien dat ze die keien daar ook hebben neergelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
Meneertje verrraad ff dat het vijvertje er nog niet was
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:04 schreef Injetta het volgende:
Man geeft advies over het zeil...
Ze hebben een timmerman nodig volgens hem.
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
Meneertje adviseert een Tuinier binnen te krijgen
Jawel zijn zwerfkeien, ook wel bekend als de Rienkjes onder de stenen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je kan ook zo zien dat ze die keien daar ook hebben neergelegd.
Die vindt je niet zomaar in het wild
of ze moeten deze uit Amersfoort gejat hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
In Drenthe wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Allebei..quote:
;n gasstelletje op houtskoolquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:06 schreef Injetta het volgende:
Hij adviseert een gasstelletje aan te schaffen.
Ja en die zijn onlangs dus naar dat net gegraven meertje gezwerftquote:
Wim Vroege heeft zo’n facebookpagina met foto’s van projecten, overal staat een plaatsnaam bij behalve bij 1 post van een half jaar geleden ofzo, keien geplaatst bij een natuurmonument.... uuuuuhuh.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |