Please not!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dat het geen enkel probleem is om terug te komen. Die heeft vast al een gesprek gehad.![]()
Mooi op tijd.quote:
Verleidelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik bied ¤100,- voor de eerste van hier die erheen gaat en John op zijn bek slaat.
on my wayquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik bied ¤100,- voor de eerste van hier die erheen gaat en John op zijn bek slaat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat zou wel een goeie voice over zijn voor een of ander kinderprogrammaquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie voice over zijn voor een of ander kinderprogramma
Vraag hem waar de aansluitingen zouden kunnen zittenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:54 schreef MacDeMarco het volgende:
rondleiding: hier ligt een vijver, daar staat een tent. doei, tot de volgende keer
Dat mag ik niet van mijn manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit gaat me wel iets te makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:55 schreef Silves het volgende:
2e bezoeker natuurlijk met blikken knakworst..3de met bier..4de met de hugo of rose.En zo zijn ze eind van de week aan hun eerste BBq..
Heet je man toevallig Tristan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn manIk kom daar vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |