quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:32 schreef Chea49 het volgende:
Pullup, dank voor het openen. Kon niet wijzigen dus niet melden dat ik niet meer open.
quote:
Wat is het nou?quote:
Jochem Meyerquote:
waarom is hij zo hektisch? praat zo snellquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:33 schreef Soulraven het volgende:
"Ik probeer ook zoveel mogelijk RAW te eten" Oh een vegetariër, laat maar bleh
Misschien komt er nog wel 1 vandaag, wie weetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:33 schreef yaello het volgende:
Jessie d'r gevoel zat dus toch goed. Elke dag een nieuwe erin?
Hopelijk heeft hij potten vol vitamine B12 bij zich. Hij heeft nu al commentaar op rokers en vleeseters. Walgelijk type.quote:
Laten we hopen dat dit de zenuwen nog zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Godver ga eens terug naar de 33 toeren i.p.v. 78 Het is een vegan Ratelband
Kan ook natuurlijk. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel 1 vandaag, wie weet
Toen ik de eisen voor die functie zag dacht ik beetje overdreven...iedere boere lul kan een verhaaltje verzinnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Yaksa het volgende:
Het is wel te merken dat die vacature voor de verhaallijnen nog niet is ingevuld.
Ze gaan nog steeds op de toer van 1.0 verder.
Jah en je kan je kaken links en rechts bewegen dus je bent van origine een grasvreter ....... en je hebt stereo zicht om op koolrapen te jagen ......... wann leipquote:
Hij gaat meteen nog harder en sneller lullenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ojeeeee John viel stil, er is nu iemand die misschien nog meer lult.
Veganist zelfs, niet erg maar commentaar op vleeseters. Ik houd niet van die types die hun levenswijze op willen leggen bij anderen die anders leven. 2e Bas dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:33 schreef Soulraven het volgende:
"Ik probeer ook zoveel mogelijk RAW te eten" Oh een vegetariër, laat maar bleh
Ik ga eerst de WC schoon makenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ga ik deuren en zitzakken bespetteren
Ik denk niet dat Adri zo tam gaat zijn als de rest bij John....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef pollewop77 het volgende:
Woehahaha ik ga stuk hier om de egootjes daar
Adriaan wil meteen gaan planten
John vindt dat ie eerst moet gaan organiseren
Haantjes (vandaar dat John ook geen echte hanen wil in Utopia)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:37 schreef yaello het volgende:
John is meteen op z'n teentjes getrapt. Weet niet precies waarom.
Wat een vreselijke man die is de eerste die er uit ligt denk ik .quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef magnaal het volgende:
Is Adriaan dan degene die de Utopia ideeën van tot nu toe gaat torpederen??
Ik duim...
Johan geeft bevelen: doen jullie even dat en dat?...
Dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Jochem Meyer die Piet Paulusma nadoet
Geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:
![]()
die Adriaan. Ze zijn allemaal wakker nu. Hoppakee
Zeer lastig verslagen schrijven op dit moment, herken de stemmen nog niet zo en nu twee die ratelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:35 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ik vond het al zo chaotisch gaan met al dat gelul .... komt die stuiterbal er ook nog bij... ongelofelijk... wat moeten we hier nou mee? Ik volg er niets meer van joh.
Dat zeiden ze net zelf al.Begin van utopia 1 en dan gaat het vanzelf utopia 2 worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:34 schreef Yaksa het volgende:
Het is wel te merken dat die vacature voor de verhaallijnen nog niet is ingevuld.
Ze gaan nog steeds op de toer van 1.0 verder.
Off shore.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een druk bol zeg, die is bijna niet te verslaan![]()
Iemand meegekregen wat voor werk hij deed, was iets waar ik no gnooit van gehoord heb
En de schep vinden ze ook nog welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:39 schreef snetje het volgende:
Oh de hark hebben ze toevallig gevonden...vinden ze straks ook een ingegraven tractor of zo...
Hij is gewoon druk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is die zo hektisch? is hij niet ganz richtig?
Hij komt uit Appelscha.Daar zijn ze allemaal zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom is die zo hektisch? is hij niet ganz richtig?
en beterweterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:40 schreef snetje het volgende:
Volgens Adri hebben ze al de verkeerde plek om te gaan zaaien ..er moet meer zon bij...
Net als met Paul en Hakim in 1.0, de andere haantjes tegenwerken en alleen slaase schaapjes willen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Haantjes (vandaar dat John ook geen echte hanen wil in Utopia)
Die leest de Cosquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Adriaan heeft er 1 meegenomen zei hij net
Jessie is volgende week jarigquote:
appelschaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij komt uit Appelscha.Daar zijn ze allemaal zo.
Karatekid.quote:
Dat dus. Prima als je Vega wil zijn, vind ik best knap zelf maar ga het niet lopen opdringen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veganist zelfs, niet erg maar commentaar op vleeseters. Ik houd niet van die types die hun levenswijze op willen leggen bij anderen die anders leven. 2e Bas dus.
waarom dat is zo survivaltypischquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:40 schreef DKUp het volgende:
Jessie met die band in haar haar, verschrikkelijk.......
Kan ik me alles bij voorstellen Dot. Anders ff wennen aan de mensen die er nu zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeer lastig verslagen schrijven op dit moment, herken de stemmen nog niet zo en nu twee die ratelen.
beau is niet ranzig hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet eerder denken aan ranzige Beau in haar lycra pakje.....
die werd nur nu van han ranzig gemaktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moet eerder denken aan ranzige Beau in haar lycra pakje.....
Thnxquote:
voor twin is dat niks zonder PCquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:43 schreef DKUp het volgende:
Chipp, Senna en de Kweeling komen ook nog vast om de boel te verpesten.
quote:
De Twins komenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk......dit kan toch geen toeval zijn
Neuken op tv is prima, een visje opensnijden mag nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:44 schreef Injetta het volgende:
Jessie mag alles van haar moeder, behalve een vis vermoorden...
Sterrenbeeld...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Ga me niet vertellen dat die Adriaam er ook een is van een tweeling
sterrebeeld!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Tweeling als sterrenbeeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Sterrenbeeldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:46 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben allemaal te maken met een tweeling, het is een teken........
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:46 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben allemaal te maken met een tweeling, het is een teken........
.... en ren nu even naar de visboer kind en haal een pondje paling voor je moederquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:44 schreef Injetta het volgende:
Jessie mag alles van haar moeder, behalve een vis vermoorden...
Twinning is winning.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jessie zegt " ik heb nu al hoofdpijn, jezus"
Tsja een eencellig brein kan niet zoveel informatie aan. Ik snap het best.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eruit met dat irritante wichtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hij lijkt er ook een beetje op .quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:48 schreef HiDiHo het volgende:
Als ie ook nog grappen gaat maken ga ik hem Jochem noemen
O nee tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewonnen hebben en daarom alles in teken van tweelingen staat
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewonnen hebben en daarom alles in teken van tweelingen staat
Echt he....ga ik al met tegenzin Utopia op tv kijken...gaat de tweeling straks winnen..quote:
Lijkt wel een zoon broertje dan van Jochem...quote:
Doe toch eens ff normaal, google ff wij zijn geen vertaaldienst hierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ist dat aufmerksamkeitdefizitsyndrom?
Naar Santiago in 60 dagenquote:
Ja klopt!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Hij lijkt ook een beetje op die zanger van Abel.
heb ik jou gevraagt? doe netjes hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Doe toch eens ff normaal, google ff wij zijn geen vertaaldienst hier
Echt een super lief koppie.......quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Hoeveel cent per minuut?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef yaello het volgende:
John en Adriaantje gaan wel botsen. Jessie en Adriaantje ook denk ik zo.
Daar gaat al het beltegoed.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eerste telefoongesprek vanuit Utopia2![]()
Vooralsnog staat hij in de wacht
Dat is Abel toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Ja dat... attention deficit hyperactivity disorderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ist dat aufmerksamkeitdefizitsyndrom?
Ja, het gaat al niet hoe Jessie wil.....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef yaello het volgende:
20 meter diepte welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:51 schreef Nostalgist het volgende:
Slim van Adriaan.. Grondwater vinden en dan hoeft dat alléén te koken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef yaello het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat... attention deficit hyperactivity disorder
Echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En weg batterij, ze hebben geen oplader
Nee, die zanger heet Joris leer ik netquote:
Ik heb een film gezien over zo'n wandeltocht...meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Santiago in 60 dagenDie heeft flink doorgestampt
Klinkt als een prima omschrijving om Utopia over een andere boeg te gooien. En als ie inderdaad ook nog zo aanwezig is als het nu klinkt heb ik weer meer hoop.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Boer John zoekt hij de telefoniste in welke woonplaats
wiese 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Boer John zoekt hij de telefoniste in welke woonplaats
Oja Abel is natuurlijk de band.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, die zanger heet Joris leer ik net
Oh echt? Hij zei twee meter..quote:
60 dagen lijkt me best een prestatie. Hoever is het vanuit appelscha? Een km of 3000 denk ik dus dan heeft hij elke dag 50 km gelopenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb een film gezien over zo'n wandeltocht...meerdere zelfs.
Best interessant
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:56 schreef yaello het volgende:
Christel zegt dat hij zo snel praat.
Oh dankjewel, is zn antwoord.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:56 schreef yaello het volgende:
Christel zegt dat hij zo snel praat.
Oh dankjewel, is zn antwoord.
Ze doet niks anders dan verven toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:57 schreef zodeju het volgende:
Jessie kondigt maar weer even aan dat ze gaat verven en kijkt om haar heen wie reageert.......niemand dus..
Adriaan heeft of shore gewerkt, die zal zeker geen stennis maken in een kleine groepquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:55 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik voorspel een clash tussen John en Adriaan. Tijd voor een fittie!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
Adriaan: Als je kinderen zoals ik in de klas hebt is het niet leuk
vreselijk kind,kan ze geen tomaten gaan plukken in een kas?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:57 schreef zodeju het volgende:
Jessie kondigt maar weer even aan dat ze gaat verven en kijkt om haar heen wie reageert.......niemand dus..
Nou... vooral praten over dat ze gaat verven en alles 1000 keer herhalen wat ze allemaal wil gaan doen en vervolgens doelloos ronddwalen.quote:
Oh.....dacht dat Adriaan dat zei.....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef magnaal het volgende:
Voorlopig bouwt Johan nog geen natte groep, maar sloopt hij het groen
Hij zegt o o pannenkoek...Neem aan over Adriaan
Ohhhhhhhhh, je kent de doorsnee Westlanderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
vreselijk kind,kan ze geen tomaten gaan plukken in een kas?
Johan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef magnaal het volgende:
Voorlopig bouwt Johan nog geen natte groep, maar sloopt hij het groen
Hij zegt o o pannenkoek...Neem aan over Adriaan
ja ik woon er vlak bij,zie altijd bordjes hangen dat ze plukkers zoeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:59 schreef DKUp het volgende:
Brandon weet dat ze in Laren zittten?
[..]
Ohhhhhhhhh, je kent de doorsnee Westlander
gaat hij nu en gat doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft tenminste een opvouwbare schep.......![]()
![]()
Heeft ome John hem meegegevenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft tenminste een opvouwbare schep.......![]()
![]()
is het niet en ander naam waar ze zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja ik woon er vlak bij,zie altijd bordjes hangen dat ze plukkers zoeken.
Ik ook, want hij wil anders doen dan Utopia 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef kaatje50 het volgende:
Alhoewel ik zelf geen Veganist ben, of ander soort van alternatief leven, lijkt het me wel interessant om te zien hoe zij dat doen.
Met zo iemand als Adriaan is het een uitgelezen kans om een totaal ander Utopia te creëren.
Voorlopig ben ik voor Adriaantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |