quote:Chea49
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:23 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Drama en de ellende
Nee, maar even serieus ik zou het doodeng vinden onder zo'n zeiltje met onweer
Vandaag duimen voor jouw UI.![]()
Tomaaien is ook zo leuk om te horen. Man, man, man, spreken die jongeren geen fatsoenlijk ABN meer?
Trut vraagt om een kast waar ze haar spullen in kwijt kan.
Ik vind Christel meer een Andrea.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef magnaal het volgende:
Het zijn allemaal wannabee's!Zeer intensief naar Utopia1 gekeken..John is Paul..Bah..Christel wordt Billy...Brandon=Bas..
Niks nieuws onder de zon...
waarom reums? jessy ,ik will er niet urteilen over jemand wat ik niet kennquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:41 schreef 5thencounter het volgende:
Christel blijft maar hameren op samenkomen/praten/plannen maken, de enige die een beetje visie wil , die andere
Roomie wil tomaaaiiezaadjes planten… Mike wil wel helpen, staat vervolgens in zijn eentje te graven
Reums is dus goed bezig.. zwammen en kereltjes voor haar kutje spannen
Brandon denk ik, een arrogante met beetjes spieren , denkt hijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef magnaal het volgende:
Het zijn allemaal wannabee's!Zeer intensief naar Utopia1 gekeken..John is Paul..Bah..Christel wordt Billy...Brandon=Bas..
Djessie heeft bloembollen meegenomen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef DKUp het volgende:
Jaaaaa, eten kopen in plaats van genoeg meenemen
Ik wel, 5minuten waren al genoegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom reums? jessy ,ik will er niet urteilen over jemand wat ik niet kenn
Haar twinsister komt snel binnen vrees ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]![]()
Serieus een kast? Je hebt niks. En dan wil je een kast...
Geen Demon en Feeks alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:43 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Brandon denk ik, een arrogante met beetjes spieren , denkt hij
hij denkt ook dat hij de man van 10 miljoen dollar is,
heel arrogante,maar gek met de twins,vanaf
toen rap gedaan hadden,hoopt hun te zien in uto2, zegt hij tegen Mike....
Ja raar ging dat. Vreemde manier om iemand zo te negeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:43 schreef Chanel5 het volgende:
Brandon vraagt iets aan Christel, ze verstaat hem wel maar hij krijgt gewoon geen antwoord.
Alle te samen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft daar elke 250 bekomen of alle te samen?
Oh ik zie het al. Ook Jessie is een twin. Gofferquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar twinsister komt snel binnen vrees ik.
ja,zijn broer werkt toen met Ali Bquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geen Demon en Feeks alsjeblieft
Is die Jessie trouwens ook onderdeel van een tweeling?
Daar zie ik die neppe Marjet nog niet in maar moet zeggen dat ik gisteren al snel afhaakte. Volgens mij is Christel best wel aardig en laat haar maar schuiven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind Christel meer een Andrea.
niet jokken het waren er 2quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
mmmm lekker hoor, ;n bak koffie met 'n roomboter croissantje met ananasjam
John is een watje itt Paul die agressieve neigingen had maar wel irritant met zijn hatseflas, boem, weggooigebaren en zogenaamde grapjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:35 schreef magnaal het volgende:
Passief agressief dus. Tenzij ze hem ècht niet hoorde.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:44 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja raar ging dat. Vreemde manier om iemand zo te negeren.
Wordt een heuse bollenstreek daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:42 schreef 5thencounter het volgende:
Tulpenbollen.. tuurlijk, tulpen zijn leukHordes toeristen komen daar op af
Ze deed net wel een beetje sneu tegen Brandon. Ze kan hem op zijn minst even antwoord geven. Ik hou daar niet zo van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar zie ik die neppe Marjet nog niet in maar moet zeggen dat ik gisteren al snel afhaakte. Volgens mij is Christel best wel aardig en laat haar maar schuiven.
Dat valt me meer bij haar op...ze reageert vaak niet. Ze is doof aan 1 kant maar aan haar andere oor is ze oostindisch doof volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:43 schreef Chanel5 het volgende:
Brandon vraagt iets aan Christel, ze verstaat hem wel maar hij krijgt gewoon geen antwoord.
Ze is doof aan een kant, misschien had het daar mee te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze deed net wel een beetje sneu tegen Brandon. Ze kan hem op zijn minst even antwoord geven. Ik hou daar niet zo van.
Geen idee. Hij praat wel zacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Passief agressief dus. Tenzij ze hem ècht niet hoorde.
Afwachten wat er nog binnenkomt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:45 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Ik had gehoopt op idealistische, innovatieve mensen....ik weet het...heel naief van mij![]()
Tot nu toe heb ik het meest met Brandon denk ik.
Ze waren gewoon in gesprek. En ineens zei ze niks meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze is doof aan een kant, misschien had het daar mee te maken?
Water uit de vijver.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef mario390 het volgende:
ik vind er de 9de juni wat te vroeg,wat zollen de drinken?
Mag niet van John.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, je moet juist niet kopie van kopie van kopie maken. Alles verschillend is veel leuker.
heb hier gelezen dat ze slecht hoort.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze deed net wel een beetje sneu tegen Brandon. Ze kan hem op zijn minst even antwoord geven. Ik hou daar niet zo van.
Verstandig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Powervrouw het volgende:
GM. Ik geloof dat ik het wel gezien heb. Het enige wat anders is is dat ze zelf iets neer moeten zetten. Ik lees het over een dag of 10 wel of het de moeite is om te volgen.
Bramensapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef mario390 het volgende:
ik vind er de 9de juni wat te vroeg,wat zollen de drinken?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
heb hier gelezen dat ze slecht hoort.
Op Google vind ik daar niks over. Volgens mij is Brandon ook jonger.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef Paule33 het volgende:
[..]
..Jorik Scholten/Lil kleine zoiets...denk ik
Heb nu al een hekel aan die seksistische opmerkingen van hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering zeg arme mensen die John is de grootste survival voor ze
Echt een randdebielquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb nu al een hekel aan die seksistische opmerkingen van hem.
Dan blijft er niks over!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef formule het volgende:
De bezoekers mogen niet bij de vijver komen
Verlang bijna naar René en Rienk daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:52 schreef magnaal het volgende:
Vreselijk, Utopia2 wordt dus een kopie...John blijft aan het woord en Jessie zeikt over haar krijtjes...Wat moeten mensen op dat kale terrein? Er is geen eens een Luifel...
Je had het over Jessie en dat zijn broer etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:50 schreef Paule33 het volgende:
[..]
jorik..lil kleine,een twin van brandon denk ik
Aan 1 oor doof en het andere oor minder. Ze had het net met Mike over gebarentaal. Mike kan dat een beetje en Christel ook wel omdat ze leerlingen had die doof/hardhorend waren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:52 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Ik ook. Geen idee of dat het was.
Het is net zo'n ouwe eigenwijze mongool als hatsa Robquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Verlang bijna naar René en Rienk daar.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Verlang bijna naar René en Rienk daar.
haha,ik was over brandon de twins..hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je had het over Jessie en dat zijn broer etc.
ik walg van zulke types, die komen vast veel te kort.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aan 1 oor doof en het andere oor minder. Ze had het net met Mike over gebarentaal. Mike kan dat een beetje en Christel ook wel omdat ze leerlingen had die doof/hardhorend waren.
quote:
Scheelt wel weer kostbare AOW als ze niet meer terugkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, aan Ouderendag is zo inelkaar gedraait.. alleen effe hoe en wat regelen Aldus Brandon...![]()
Tuurlijk, rollatorhobbelen door de prut, topsport
Hij duwt de dames in de kook en opruimrol door zich volledig te richten op bouwen en leiding geven...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oh Ouderendag ..nou dan snap ik het gesputter van John wel..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, aan Ouderendag is zo inelkaar gedraait.. alleen effe hoe en wat regelen Aldus Brandon...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]neem ff een pilletje, ga je ramen zemen. Kan mij het schelen, maar je praat wartaal uit
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:57 schreef DKUp het volgende:
Gistel hoor slecht met haar ene oor, ze is van het chloorwater en ze wil Utopia 2 helemaal anders doen.
Jessie heeft krijtjes en pleisters en ze zeikt over alles.
Mike functioneert niet normaal, hij heeft zijn vriendin gedumpt. Die lul zat maanden thuis
Brandon lijkt op Lil’ Kleine, maar hij is geen familie van hem. Bren heeft vwo gedaan en hij is daarna gaan werken.
John schreeuwt en hij wil Utopia 1 kopiëren.
* DKUp helpt de COS’ers en lurkers Genot
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh Ouderendag ..nou dan snap ik het gesputter van John wel..
Brenden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoe worden de namen Brandon, John en Jessie fonetisch uitgesproken?
Brendon, Djessie en Sjon?
Ouderendag in de zin, dat je met je kinderen buiten bezig bent, i.p.v. de hele dag achter de computer. Ouders dag.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
Vast met pensioen en miste het baasspelen...bij moeder de vrouw (zo noemt hij haar vast) krijgt hij de kans niet....was vast haar voorstel..Ga Utopia2 maar opbouwenquote:
Jahh dat snap ik, maar dan moeten ze iets van Indianenkamp met speurtochten en obstakel runs kampuurtje maken gaan doen..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ouderendag in de zin, dat je met je kinderen buiten bezig bent, i.p.v. de hele dag achter de computer.
Sommige 'ouderen' hebben de irritante gewoonte te denken dat ze méér weten dan een jongere.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word ibbelig van het gepraat van die John...rottige keelstem al en het dominante toontje...en veel te veel op zichzelf gericht..eigen visie door drukken.
Wacht maar tot ze gaan verhongeren...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:59 schreef Jian het volgende:
Survival, nieuwe maatschappij, etc. .. Tis gewoon Utopia 1 opnieuw, met dit verschil dat 2 al gezien heeft hoe 1 het heeft gedaan en dat gewoon nadoet.. en we beginnen schijnbaar met de rondleidingen van Peter
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef Chea49 het volgende:
John: knuppel in het kippenhok gooien.
Tegeltje?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ok
En die anderen had ik wel bij het rechte eind?
Lil kleinequote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:57 schreef DKUp het volgende:
DKUPS COS-tips
Gistel hoor slecht met haar ene oor, ze is van het chloorwater en ze wil Utopia 2 helemaal anders doen.
Jessie heeft krijtjes en pleisters en ze zeikt over alles.
Mike functioneert niet normaal, hij heeft zijn vriendin gedumpt. Die lul zat maanden thuis
Brandon lijkt op Lil’ Kleine, maar hij is geen familie van hem. Bren heeft vwo gedaan en hij is daarna gaan werken.
John schreeuwt en hij wil Utopia 1 kopiëren.
* DKUp helpt de COS’ers en lurkers Genot
Nog niet gezien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
en idee waar daar de technik zit? geluid en kameras
Die zette ik ook snel op z'n plek hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Boh...die Sjon...dat had niet goedgekomen met mij![]()
Goed lezen voor je reageert Mario. Slaat vaak nergens op als je iemand quote.quote:
Heeft weinig zin om te zeggen, snapt ie nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed lezen voor je reageert Mario. Slaat vaak nergens op als je iemand quote.
Er werd over een rondleiding gesproken en dat de mensen niet bij de vijver mogen komen. Ik reageer daarop met: dan blijft er niets over. En dan jij nu.......?
Stoere taal met weinig inhoud.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik walg van zulke types, die komen vast veel te kort.
ik dacht dat ze de vijer uitdrinken wat heb je dann bedoelt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er werd over een rondleiding gesproken en dat de mensen niet bij de vijver mogen komen. Ik reageer daarop met: dan blijft er niets over. En dan jij nu.......?
en een dixie kost toch ook huur?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:08 schreef pollewop77 het volgende:
Dus alle vijf hebben ze zich niet verdiept in vergunningen, regels etc
Straks stelen ze de vissen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:07 schreef 5thencounter het volgende:
En bij 50 mensen moet er security bij
Gisteren was het zelfs 15 euro.quote:
Of lieverd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoe worden de namen Brandon, John en Jessie fonetisch uitgesproken?
Brendon, Djessie en Sjon?
Grote ramen, openslaande deuren, jacuzzi's, luxe zithoeken, flatscreen,s, spelcomputers, geluidsinstallaties YES! Iedereen kijkt, reclamegeld voor Ome Sjon. Project geslaagd!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:02 schreef magnaal het volgende:
Zie je, gewoon Utopia 1 maken, liefst nog mooier..Bv opstarten, geld verdienen, zakken vol...
Jazeker, ook in Utopia2 hebben we een gekke Oostenrijker die aandacht probeert te trekken op gekke manieren. En het lukt hem ook nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Echt wel, veel beter dan jij denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin om te zeggen, snapt ie niet
Internet aanleggen, heeeeel belangrijk. Zou eerst eens gaan kijken hoe te overleven met eten ofzo. Of water aanleggen of electra
Ze weten wel meer maar mi de echte wijze oudere hoeft dat niet steeds te verkondigen en heeft zeker niet de behoefte om zich te bewijzen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sommige 'ouderen' hebben de irritante gewoonte te denken dat ze méér weten dan een jongere.
Ik kende wel lachwekkend en gekscherendquote:
Erruuuggg!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:59 schreef pollewop77 het volgende:
We doen er lachscherend onder zegt John
![]()
![]()
![]()
Ik ben goed voor rede vatbaar, maar het moet wel redelijk blijven
De jongere moet zelf ook kunnen leren van de eigen foutenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze weten wel meer maar mi de echte wijze oudere hoeft dat niet steeds te verkondigen en heeft zeker niet de behoefte om zich te bewijzen.
En die haan noemen ze John hoor ik iemand zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Boer Show.. Kom er maar in , ze willen kippen en een haan
Goed idee alleen hebben ze geen of weinig bouwmateriaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef Poezewoes het volgende:
Mensen die een dagje mee willen klussen in Uto2
Nou volgens mij wordt John een hanen schopper, als ik het zo hoor..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En die haan noemen ze John hoor ik iemand zeggen
Zelf materiaal mee nemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed idee alleen hebben ze geen of weinig bouwmateriaal.
Ze hebben elkaar nu al doorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat als de mensen niet bij de vijver mogen komen ze dan verder weinig te zien hebben voor een rondleiding daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze de vijer uitdrinken wat heb je dann bedoelt?
Vraag meteen om een paar koeien voor de melk, dan kunnen ze die melken en dan kan Boer John daar misschien kazen van maken die hun dan weer kunnen verkopen........quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:13 schreef pullup het volgende:
Ik bel boer John wel even voor ze, die heeft vast nog wel een kreupel kippie over
okequote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat als de mensen niet bij de vijver mogen komen ze dan verder weinig te zien hebben voor een rondleiding daar.
Jaaa, ik dacht het ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag meteen om een paar koeien voor de melk, dan kunnen ze die melken en dan kan Boer John daar misschien kazen van maken die hun dan weer kunnen verkopen........
Die mochten in Uto1 niet naar binnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zullen vast wel familie en vrienden op af komen!
Dat is pas een ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag meteen om een paar koeien voor de melk, dan kunnen ze die melken en dan kan Boer John daar misschien kazen van maken die hun dan weer kunnen verkopen........
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst 'n nachthok maken en gaas hebben, op 1 hectare is het lastig zoeken naar de eitjesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
gaaf, ik ga dan armbandjes makenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ging een kledinglijn opzetten als ik daar was.
had ik al voorspeldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:18 schreef mario390 het volgende:
ja jetsers heeft zij maar dat is niet alles, als ik in en andere RLS 3 maanden dat meisje gevolgt heb was me dat niet belangrijk ,zij is nu in mijn harte
Hebben ze wat te doen tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst 'n nachthok maken en gaas hebben, op 1 hectare is het lastig zoeken naar de eitjes
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De jongere moet zelf ook kunnen leren van de eigen fouten
Eerst armbandjes, is simpeler.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ging een kledinglijn opzetten als ik daar was.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Soulraven het volgende:
Als je wel het survival thema wil aanhouden, ipv evenementen zouden ze wel kampeerders kunnen aannemen. Hutten bouwen, vuurtje leren stoken (zonder aanstekers)
Dat kunnen ze zelf niet eensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Soulraven het volgende:
Als je wel het survival thema wil aanhouden, ipv evenementen zouden ze wel kampeerders kunnen aannemen. Hutten bouwen, vuurtje leren stoken (zonder aanstekers)
Ja natuurcamping..daar hoor ik ze nog niet over..zo simpelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Soulraven het volgende:
Ze ergeren zich dus al aan hem?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan ligt hij er snel uit gezien wat Ivan over zich heen heeft gekregen toen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt John een hanen schopper, als ik het zo hoor..
Ik ben blij, dat is de streams nog niet heb aangevraagd. Ik kan er niet tegen..Hoe is het mogelijk...Nu nog zonnepanelen, een stoppenkast ontdekken, een begraven geldkist vinden...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom vallen ze weer in herhaling zo zonde
Ik heb nog wel een abo, maar kijk het nog even aan, anders zeg ik het ook opquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben blij, dat is de streams nog niet heb aangevraagd. Ik kan er niet tegen..Hoe is het mogelijk...Nu nog zonnepanelen, een stoppenkast ontdekken, een begraven geldkist vinden...
Moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Je aanmelden voor dit programma en dan moeite hebben met het geluid van een haan..
Das nog eens een goed idee!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geniaal.quote:
Ach, gelukkig zijn het geen aardbeien.. Wat een lui...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:27 schreef Nostalgist het volgende:
John is een drammerd hoor.. Hij gaat nu Bockwurst bestellen.
Zwembandjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:27 schreef snetje het volgende:
Maar hoe gaan ze dat doen met kleine kinderen en die vijver? Ik bedoel de koeien moesten ook op stal en dan vindt ik zon vijver gevaarlijker ..al helemaal nu die randen eromheen nog drijfzand zijn...
Yahh, ik zag het. Sollyquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zit je nu gewoon mijn idee te jatten ?
Schei toch eens uit met die onzin Mario!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:18 schreef mario390 het volgende:
ja jetsers heeft zij maar dat is niet alles, als ik in en andere RLS 3 maanden dat meisje gevolgt heb was me dat niet belangrijk ,zij is nu in mijn harte
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |