Ze waren gewoon in gesprek. En ineens zei ze niks meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze is doof aan een kant, misschien had het daar mee te maken?
Water uit de vijver.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef mario390 het volgende:
ik vind er de 9de juni wat te vroeg,wat zollen de drinken?
Mag niet van John.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, je moet juist niet kopie van kopie van kopie maken. Alles verschillend is veel leuker.
heb hier gelezen dat ze slecht hoort.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze deed net wel een beetje sneu tegen Brandon. Ze kan hem op zijn minst even antwoord geven. Ik hou daar niet zo van.
Verstandig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:47 schreef Powervrouw het volgende:
GM. Ik geloof dat ik het wel gezien heb. Het enige wat anders is is dat ze zelf iets neer moeten zetten. Ik lees het over een dag of 10 wel of het de moeite is om te volgen.
Bramensapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef mario390 het volgende:
ik vind er de 9de juni wat te vroeg,wat zollen de drinken?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:51 schreef lonneberga het volgende:
[..]
heb hier gelezen dat ze slecht hoort.
Op Google vind ik daar niks over. Volgens mij is Brandon ook jonger.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef Paule33 het volgende:
[..]
..Jorik Scholten/Lil kleine zoiets...denk ik
Heb nu al een hekel aan die seksistische opmerkingen van hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering zeg arme mensen die John is de grootste survival voor ze
Echt een randdebielquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb nu al een hekel aan die seksistische opmerkingen van hem.
Dan blijft er niks over!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:49 schreef formule het volgende:
De bezoekers mogen niet bij de vijver komen
Verlang bijna naar René en Rienk daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:52 schreef magnaal het volgende:
Vreselijk, Utopia2 wordt dus een kopie...John blijft aan het woord en Jessie zeikt over haar krijtjes...Wat moeten mensen op dat kale terrein? Er is geen eens een Luifel...
Je had het over Jessie en dat zijn broer etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:50 schreef Paule33 het volgende:
[..]
jorik..lil kleine,een twin van brandon denk ik
Aan 1 oor doof en het andere oor minder. Ze had het net met Mike over gebarentaal. Mike kan dat een beetje en Christel ook wel omdat ze leerlingen had die doof/hardhorend waren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:52 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Ik ook. Geen idee of dat het was.
Het is net zo'n ouwe eigenwijze mongool als hatsa Robquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Verlang bijna naar René en Rienk daar.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Verlang bijna naar René en Rienk daar.
haha,ik was over brandon de twins..hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je had het over Jessie en dat zijn broer etc.
ik walg van zulke types, die komen vast veel te kort.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb nu al een hekel aan die seksistische opmerkingen van hem.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aan 1 oor doof en het andere oor minder. Ze had het net met Mike over gebarentaal. Mike kan dat een beetje en Christel ook wel omdat ze leerlingen had die doof/hardhorend waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |