Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
De jongere moet zelf ook kunnen leren van de eigen fouten
Eerst armbandjes, is simpeler.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ging een kledinglijn opzetten als ik daar was.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Soulraven het volgende:
Als je wel het survival thema wil aanhouden, ipv evenementen zouden ze wel kampeerders kunnen aannemen. Hutten bouwen, vuurtje leren stoken (zonder aanstekers)
Dat kunnen ze zelf niet eensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Soulraven het volgende:
Als je wel het survival thema wil aanhouden, ipv evenementen zouden ze wel kampeerders kunnen aannemen. Hutten bouwen, vuurtje leren stoken (zonder aanstekers)
Ja natuurcamping..daar hoor ik ze nog niet over..zo simpelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Soulraven het volgende:
Ze ergeren zich dus al aan hem?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En die haan noemen ze John hoor ik iemand zeggen
Dan ligt hij er snel uit gezien wat Ivan over zich heen heeft gekregen toen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt John een hanen schopper, als ik het zo hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |