Ze doet niks anders dan verven toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:57 schreef zodeju het volgende:
Jessie kondigt maar weer even aan dat ze gaat verven en kijkt om haar heen wie reageert.......niemand dus..
Adriaan heeft of shore gewerkt, die zal zeker geen stennis maken in een kleine groepquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:55 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik voorspel een clash tussen John en Adriaan. Tijd voor een fittie!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
Adriaan: Als je kinderen zoals ik in de klas hebt is het niet leuk
vreselijk kind,kan ze geen tomaten gaan plukken in een kas?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:57 schreef zodeju het volgende:
Jessie kondigt maar weer even aan dat ze gaat verven en kijkt om haar heen wie reageert.......niemand dus..
Nou... vooral praten over dat ze gaat verven en alles 1000 keer herhalen wat ze allemaal wil gaan doen en vervolgens doelloos ronddwalen.quote:
Oh.....dacht dat Adriaan dat zei.....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef magnaal het volgende:
Voorlopig bouwt Johan nog geen natte groep, maar sloopt hij het groen
Hij zegt o o pannenkoek...Neem aan over Adriaan
Ohhhhhhhhh, je kent de doorsnee Westlanderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
vreselijk kind,kan ze geen tomaten gaan plukken in een kas?
Johan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:58 schreef magnaal het volgende:
Voorlopig bouwt Johan nog geen natte groep, maar sloopt hij het groen
Hij zegt o o pannenkoek...Neem aan over Adriaan
ja ik woon er vlak bij,zie altijd bordjes hangen dat ze plukkers zoeken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:59 schreef DKUp het volgende:
Brandon weet dat ze in Laren zittten?
[..]
Ohhhhhhhhh, je kent de doorsnee Westlander
gaat hij nu en gat doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft tenminste een opvouwbare schep.......![]()
![]()
Heeft ome John hem meegegevenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft tenminste een opvouwbare schep.......![]()
![]()
is het niet en ander naam waar ze zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja ik woon er vlak bij,zie altijd bordjes hangen dat ze plukkers zoeken.
Ik ook, want hij wil anders doen dan Utopia 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef kaatje50 het volgende:
Alhoewel ik zelf geen Veganist ben, of ander soort van alternatief leven, lijkt het me wel interessant om te zien hoe zij dat doen.
Met zo iemand als Adriaan is het een uitgelezen kans om een totaal ander Utopia te creëren.
Voorlopig ben ik voor Adriaantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |