neuhhhhhhh we gooien er allemaal weleens iets geks uit joh...... dat zijn de begin-van-Utopia-2-emotiesquote:
voor iemand die niet uit r'dam of den haag komtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet je nog Kevin, die kale homo die in Uto 1 zat, en Rob, dat waren rotterdammers
en die klinken echt niet als hagenesen; dat is een wereld van verschil (iig als je daarvandaag komt)
En Cemal kwam uit het westland, die klinken ook als rotterdammers
maar goed ik zal er over ophouden
Precies, dat is net zoiets als over de overeenkomsten praten tussen 010 en Amsterdamquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
voor iemand die niet uit r'dam of den haag komt
Heeft hun taal veel overeenkomsten
Maar zeg dat nooit tegen een r'dammer of haagenees 😉
Leggen is niet iets van r'dam en den haag... is gewoon iets wat wel meer verkeerd zeggen
Leggen ipv liggen en kennen ipv kunnen
Welke overeenkomsten?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, dat is net zoiets als over de overeenkomsten praten tussen 010 en Amsterdam
Ze beginnen met veel minder. Verder is het hetzelfde 'soort' dat na de eerste groep Utopia binnenkwam.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:24 schreef Odaiba het volgende:
Lang geleden was ik een fanatieke Utopia streamer en hier ook veel aanwezig. Nu zie ik dat Utopia 2 is begonnen en kan ik het toch niet laten om toch weer een beetje te gaan streamen zolang het leuk blijft. Waarin verschilt Utopia 2 nu eigenlijk met het voorgaande avontuur?
tot nu toe creativiteitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:24 schreef Odaiba het volgende:
Lang geleden was ik een fanatieke Utopia streamer en hier ook veel aanwezig. Nu zie ik dat Utopia 2 is begonnen en kan ik het toch niet laten om toch weer een beetje te gaan streamen zolang het leuk blijft. Waarin verschilt Utopia 2 nu eigenlijk met het voorgaande avontuur?
Water drinken uit een vijver???quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tot nu toe creativiteit
Niks is echt niks
Echt geen dak boven je hoofd, geen strobalen, geen koeien die melk geven.. geen waterleiding zonder kraan, maar water drinken uit een vijver..tit nu toe lijkt het echt back to basic..maar voor hoelang??
Kan schijnbaar, met speciale filters of zo.quote:
Ow, dan kan het wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan schijnbaar, met speciale filters of zo.
Ik zou het niet aanraden, maar ze doen het gewoon, dus het zal wel getest zijn.
https://www.extremesurviv(...)/category_pathway-34quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Goed plan, ga jij dat doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zullen we het Amsterdams, Utrechts, Gronings, Zeeuws, Limburgs en Fries er ook even naast leggen?
https://www.extremesurviv(...)/category_pathway-34quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zijn de schuimpjes. Toegegeven het verschil is soms moeilijk waar te nemen....
Of gwoon kokuhquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.extremesurviv(...)/category_pathway-34
En anders knal je er lekker wat chloortabletten in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |