quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Of Jacobse en van Es met Jules deelder...
dat zijn van die mededelingen die je niet echt hoeft te horenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, en 1 had al zweet voeten zei hij . Brrrr sweet dreams
Nee, want dat is niet on topicquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zullen we het Amsterdams, Utrechts, Gronings, Zeeuws, Limburgs en Fries er ook even naast leggen?
hahahaha kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Of Jacobse en van Es met Jules deelder...
Graag, en ABNquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zullen we het Amsterdams, Utrechts, Gronings, Zeeuws, Limburgs en Fries er ook even naast leggen?
Nou ik ben Rotterdamse... Als ik mijzelf terug hoor op beeld dan hoor ik heel erg mijn Rotterdamse accent. Maar ik heb nog nooit een eiuuuh of on uiuhhh gehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hier wordt geroepen dat het heel veel op elkaar lijkt
Nee, dan is mijn slaap al over hoor , dan wil ik die tent al niet meer in. Ik was denk ik sowieso ergens in een hangmat gaan liggen met de klamboe . Met deze temp kan dat primaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat zijn van die mededelingen die je niet echt hoeft te horen
Ach, het is een vrij luchtig onderkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, en 1 had al zweet voeten zei hij . Brrrr sweet dreams
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pleuris grote dikke mug ineens
wtf zeg
Whahahaha ze hebben 1 karper gespotquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:14 schreef Paule33 het volgende:
Ik lees net dat ze hebben in Uto2 een vijver met forels
dat is nu wat anders beter dan kip/eiren en melk,
dat is nu klasse en forels is een rijke hobby om te
doen en aan de beste restos te verkopen ook.
Een delicatesse,iets anders en gezonde ook
en niet goedkopper...Anders nu..
ja gelukkig wel tochtopeningenquote:
vertel, vertel, vertel.......... wie ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:15 schreef formule het volgende:
Ik denk dat de eerste inwoner vandaag alweer vertrekt
Dat zijn de schuimpjes. Toegegeven het verschil is soms moeilijk waar te nemen....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die komen de komende weken waarschijnlijk vanzelf de poort doorlopen
Gokje Johnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
vertel, vertel, vertel.......... wie ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zijn de schuimpjes. Toegegeven het verschil is soms moeilijk te onderscheiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |