Ja hoor...ík verzin het nietquote:
Vindt het altijd een beetje zingend overkomen de zinnen en vindt het heerlijk om te horen...quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar in feite ligt het ook aardig dicht bij elkaar, Den Haag en Rotterdam en in Rotterdam zelf alleen al zit ook verschil in dialect. Denk dat er bij beide ook overeenkomsten zitten hoor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het altijd een beetje zingend overkomen de zinnen en vindt het heerlijk om te horen...
Weet je nog Kevin, die kale homo die in Uto 1 zat, en Rob, dat waren rotterdammersquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar in feite ligt het ook aardig dicht bij elkaar, Den Haag en Rotterdam en in Rotterdam zelf alleen al zit ook verschil in dialect. Denk dat er bij beide ook overeenkomsten zitten hoor.
Vond ik altijd wel, heel anders dan dat ze 'in beweging' zijn...... en ze blijven er voorlopig aan vast zitten ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]same here. Ik zit net naar de opfoto's te kijken, wat een rare foto van Brandon, alsof hij tussen de klapdeuren heeft gezeten zijn gezicht is wel heel erg dun in verhouding met de beelden
Wat dacht je van Mark danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Weet je nog die kale homo die in Uto 1 zat, en Rob, dat waren rotterdammers
en die klinken echt niet als hagenesen; dat is een wereld van verschil (iig als je daarvandaag komt)
En Cemal kwam uit het westland, die klinken ook als rotterdammers
KLopt je hebt er hele onvoordelige foto's bij zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vond ik altijd wel, heel anders dan dat ze 'in beweging' zijn...... en ze blijven er voorlopig aan vast zitten ook
Dat krijg je als het enigszins interessant isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:03 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zijn jullie trouwens vandaag als een speer gegaan.......... #20!!! wow
Ik zou het ook niet kunnen, zo slapen tussen die mensenquote:
Ik vond Mark niet zo asociaal praten, mensen met een zwaar rotterdams accentquote:
en nu snurken ze nog nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen, zo slapen tussen die mensen
Haags en Rotterdams klinkt wel heel anders...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vond Mark niet zo asociaal praten, mensen met een zwaar rotterdams accent
vind ik dat wel doen. Het klinkt gewoon plat en ordinair itt haags (vind ik dan).
Ik heb dus ook eigenlijk een teringhekel aan dat accent.
Daar heb je zonder meer gelijk in........ het was de laatste weken verrekte saaiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat krijg je als het enigszins interessant is
Ja klopt, maar hier wordt geroepen dat het heel veel op elkaar lijktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Haags en Rotterdams klinkt wel heel anders...
Natuurlijk, vergelijk Henk Bres maar met Jules Deelder dan hoor je hetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Haags en Rotterdams klinkt wel heel anders...
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
vind ik dat wel doen. Het klinkt gewoon plat en ordinair itt haags (vind ik dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of er zo mensen weer uit die tent komen als er gaan snurken en zo
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja dat dus, en 1 had al zweet voeten zei hij . Brrrr sweet dreamsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en nu snurken ze nog nietlaat staan als ze 'los' gaan
Of Jacobse en van Es met Jules deelder...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Natuurlijk, vergelijk Henk Bres maar met Jules Deelder dan hoor je het
Zullen we het Amsterdams, Utrechts, Gronings, Zeeuws, Limburgs en Fries er ook even naast leggen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |