abonnement Unibet Coolblue
pi_179639275
En voorzichtig zijn met batterij los/aankoppelen, lees veel over afgebroken palletjes oid.
Nee Shimano Di2 is zo gek nog niet.

Pas wel achterderailleur vervangen van m'n 6770 voor een 6770-a (looks van 6870)
Maar was meer omdat die gewoon op was kwa slijtage veren ed, had ik opzich nog wel schoon kunnen maken/nieuwe veertjes ed maar had ik geen zin meer in, had hem vorig jaar al eens uit elkaar gehaald/goed schoongemaakt.
En na 80k km was die gewoon aan vervanging toe was mijn idee ;) En de nieuwe versie is ook minder lomp.
  FOK!fotograaf woensdag 6 juni 2018 @ 16:35:34 #252
145146 Andyy
pi_179639296
Lampje brand gewoon op de derailleur, ben benieuwd hoe lang ze er over gaan doen om het te fixen
  woensdag 6 juni 2018 @ 18:22:30 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_179640917
Dan toch maar weer een kabeltje.
pi_179642877
Ik vind mechanisch ook nog fijner schakelen dan Etap. Di2 is helemaal onovertroffen.
pi_179643920
Lekker fietsweertje. 80,67km met 27.6 gemiddeld. Mooi fietsen daar bij Nijmegen.
Helaas werkt die Strava app op mijn telefoon niet helemaal lekker.
pi_179644840
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker fietsweertje. 80,67km met 27.6 gemiddeld. Mooi fietsen daar bij Nijmegen.
Helaas werkt die Strava app op mijn telefoon niet helemaal lekker.
Wat werk er niet helemaal?

Ik gebruik meestal mijn Garmin maar als ik mijn telefoon gebruik dan moet ik die van spaarstand afzetten omdat anders de GPS niet goed werkt. Misschien dat dit bij jou ook zo is?
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:53:40 #257
62913 Blik
The one and Only!
pi_179645083
Vanochtend een rondje gefietst met een collega, het was om 7 uur nog erg fris buiten (12 graden). En hard fietsen is niet echt mijn ding in de ochtend, ik was na 15 km al stuk met 33 gemiddeld. Daarna maar iets rustiger aan gedaan richting kantoor
pi_179645283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:44 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Wat werk er niet helemaal?

Ik gebruik meestal mijn Garmin maar als ik mijn telefoon gebruik dan moet ik die van spaarstand afzetten omdat anders de GPS niet goed werkt. Misschien dat dit bij jou ook zo is?
Nou, als ik m start, pauzeert ie automatisch en vervolgens gaat ie pas x km later weer verder. Vandaag was dat pas na 60-65km. Volgens mij was dat wanneer ik even op mijn telefoon keek. Heel irritant.
pi_179647956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef Blik het volgende:
Vanochtend een rondje gefietst met een collega, het was om 7 uur nog erg fris buiten (12 graden). En hard fietsen is niet echt mijn ding in de ochtend, ik was na 15 km al stuk met 33 gemiddeld. Daarna maar iets rustiger aan gedaan richting kantoor
Verstandig. Naar het werk altijd rustig. Naar huis kun je vlammen. Dat is mijn motto althans. :)
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2018 @ 10:11:27 #260
145146 Andyy
pi_179650781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind mechanisch ook nog fijner schakelen dan Etap. Di2 is helemaal onovertroffen.
Rij nu weer rond met Force, schakelt toch een stuk harder dan etap. Vind het niet persé fijner maar snap de voorkeur die je kunt hebben daarvoor. Maar voor schakelt etap zoveel beter dan mechanisch.
pi_179650802
Mijn standaard Giant wielen kregen een aantal scheurtjes bij de spaken na het opnieuw aanspannen ervan. Leek me niet echt verstandig om hier nog langer mee verder te fietsen. Dus er moesten wielen komen. Ik wilde er niet teveel aan uitgeven omdat er toch de wens is om volgend (of het jaar erop) een nieuwe fiets te kopen.
Beetje rondgekeken wat er op de markt was en bij dit setje Vision team35 comp uitgekomen.
35mm hoog (het oog wil ook wat *D) en ook wat lichter als de wielen die erin zaten.

Gisteravond het eerste ritje mee gemaakt. Wielen zijn een stuk stijver als de standaard wielen. Met staand op de pedalen aanzetten gaven ze geen krimp. Dat was bij de oude wielen wel anders :P Kortom.. ik ben er blij mee :s)

https://www.strava.com/activities/1621416832/overview

  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2018 @ 10:18:57 #262
145146 Andyy
pi_179650884
Niet in de regen mee rijden, dan worden je remranden gelijk zilver :P
pi_179650924
Die blauw banden zijn way to much,
Aldus.
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2018 @ 10:23:47 #264
145146 Andyy
pi_179650939
Ik wilde er niet over beginnen, maar nu we toch bezig zijn
Spacertoren :')
Niet klein-klein :')
Kampeertas achterop :')
SPD pedalen :')
pi_179651090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mijn standaard Giant wielen kregen een aantal scheurtjes bij de spaken na het opnieuw aanspannen ervan. Leek me niet echt verstandig om hier nog langer mee verder te fietsen. Dus er moesten wielen komen. Ik wilde er niet teveel aan uitgeven omdat er toch de wens is om volgend (of het jaar erop) een nieuwe fiets te kopen.
Beetje rondgekeken wat er op de markt was en bij dit setje Vision team35 comp uitgekomen.
35mm hoog (het oog wil ook wat *D) en ook wat lichter als de wielen die erin zaten.

Gisteravond het eerste ritje mee gemaakt. Wielen zijn een stuk stijver als de standaard wielen. Met staand op de pedalen aanzetten gaven ze geen krimp. Dat was bij de oude wielen wel anders :P Kortom.. ik ben er blij mee :s)

https://www.strava.com/activities/1621416832/overview

[ afbeelding ]
Mooi!
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 7 juni 2018 @ 12:42:08 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_179652865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mijn standaard Giant wielen kregen een aantal scheurtjes bij de spaken na het opnieuw aanspannen ervan. Leek me niet echt verstandig om hier nog langer mee verder te fietsen. Dus er moesten wielen komen. Ik wilde er niet teveel aan uitgeven omdat er toch de wens is om volgend (of het jaar erop) een nieuwe fiets te kopen.
Beetje rondgekeken wat er op de markt was en bij dit setje Vision team35 comp uitgekomen.
35mm hoog (het oog wil ook wat *D) en ook wat lichter als de wielen die erin zaten.

Gisteravond het eerste ritje mee gemaakt. Wielen zijn een stuk stijver als de standaard wielen. Met staand op de pedalen aanzetten gaven ze geen krimp. Dat was bij de oude wielen wel anders :P Kortom.. ik ben er blij mee :s)

https://www.strava.com/activities/1621416832/overview

[ afbeelding ]
Prachtig toch? Mooie wielen. Wat ga je voor nieuwe kopen dan?
pi_179653079
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:23 schreef Andyy het volgende:
Ik wilde er niet over beginnen, maar nu we toch bezig zijn
Spacertoren :')
Niet klein-klein :')
Kampeertas achterop :')
SPD pedalen :')
Spacertoren begrijp ik wel als je binnenkort een nieuwe fiets gaat kopen. Zadeltasje gezeik heb ik ook nooit begrepen. Als je een rondje gaat toeren boeit dat toch niet. Spd pedalen gebruiken mensen wel is ivm knie klachten, of gewoon persoonlijke voorkeur. Klein klein is echt mierenneuken, het is geenprofessionele foto van een teamfiets ofzo. Blauwe banden zijn too much maar als je ze zelf mooi vindt lekker op blijven rijden.

Als je hele fiets wordt afgekraakt als je hier een foto plaatst terwijl je trots bent op je nieuwe wielset dan denk je wel 2x na voor je er nog wat op gooit.
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:05:05 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_179653186
Andy moet je niet serieus nemen joh, die komt net kijken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2018 @ 13:05:10 #269
145146 Andyy
pi_179653188
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef stripe het volgende:

[..]

Spacertoren begrijp ik wel als je binnenkort een nieuwe fiets gaat kopen. Zadeltasje gezeik heb ik ook nooit begrepen. Als je een rondje gaat toeren boeit dat toch niet. Spd pedalen gebruiken mensen wel is ivm knie klachten, of gewoon persoonlijke voorkeur. Klein klein is echt mierenneuken, het is geenprofessionele foto van een teamfiets ofzo. Blauwe banden zijn too much maar als je ze zelf mooi vindt lekker op blijven rijden.

Als je hele fiets wordt afgekraakt als je hier een foto plaatst terwijl je trots bent op je nieuwe wielset dan denk je wel 2x na voor je er nog wat op gooit.
Volgens mij ben je nieuw hier. Welkom :D
pi_179653201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Prachtig toch? Mooie wielen. Wat ga je voor nieuwe kopen dan?
tnx.. tzt met de "baas" overleggen voor welk budget ik kan zoeken.
De oude fiets gaat dan in de verkoop. Weet ook nog niet zo goed of ik voor schijfremmen of normale velgremmen ga.
Op dit moment wel gecharmeerd van een Rose team gf four disc
pi_179653202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef stripe het volgende:

[..]

Spacertoren begrijp ik wel als je binnenkort een nieuwe fiets gaat kopen. Zadeltasje gezeik heb ik ook nooit begrepen. Als je een rondje gaat toeren boeit dat toch niet. Spd pedalen gebruiken mensen wel is ivm knie klachten, of gewoon persoonlijke voorkeur. Klein klein is echt mierenneuken, het is geenprofessionele foto van een teamfiets ofzo. Blauwe banden zijn too much maar als je ze zelf mooi vindt lekker op blijven rijden.

Als je hele fiets wordt afgekraakt als je hier een foto plaatst terwijl je trots bent op je nieuwe wielset dan denk je wel 2x na voor je er nog wat op gooit.
Andy weet niet eens hoe die fatsoenlijk op een fiets moeten zitten. Dus zijn commentaar op een fiets moet je sowieso met een korreltje zout nemen. ;)
pi_179653211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:06 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

tnx.. tzt met de "baas" overleggen voor welk budget ik kan zoeken.
De oude fiets gaat dan in de verkoop. Weet ook nog niet zo goed of ik voor schijfremmen of normale velgremmen ga.
Op dit moment wel gecharmeerd van een Rose team gf four disc
Verkoop? :D

Je krijgt voor dat gebakje echt geen leuke prijs, kun je hem beter houden en als winterfiets gaan gebruiken. Dat is wat mijn TCR ook is geworden.
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:08:49 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_179653229
Giant is toch juist een exclusief merk? Ben je zo kwijt.
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2018 @ 13:09:46 #274
145146 Andyy
pi_179653249
quote:
12s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Andy weet niet eens hoe die fatsoenlijk op een fiets moeten zitten. Dus zijn commentaar op een fiets moet je sowieso met een korreltje zout nemen. ;)
Hoezo niet? Afgelopen weekend ook weer 200+ gedaan zonder klachten.
pi_179653267
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef stripe het volgende:

[..]

Spacertoren begrijp ik wel als je binnenkort een nieuwe fiets gaat kopen. Zadeltasje gezeik heb ik ook nooit begrepen. Als je een rondje gaat toeren boeit dat toch niet. Spd pedalen gebruiken mensen wel is ivm knie klachten, of gewoon persoonlijke voorkeur. Klein klein is echt mierenneuken, het is geenprofessionele foto van een teamfiets ofzo. Blauwe banden zijn too much maar als je ze zelf mooi vindt lekker op blijven rijden.

Als je hele fiets wordt afgekraakt als je hier een foto plaatst terwijl je trots bent op je nieuwe wielset dan denk je wel 2x na voor je er nog wat op gooit.
ik zat al te wachten wie met die opmerkingen zou komen, ik miste alleen nog het onkruid tussen de tegels ;)

en wb de SPD pedalen, ik heb 2 paar MTB schoenen, mijn vrouw ook en die zit ook af en toe op de racefiets. Zat er niet op te wachten om weer voor beide nieuwe schoenen te moeten kopen ;)

Wellicht dat er op een volgende fiets wel andere pedalen / schoenen komen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')