SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
Misschien
- cafca
- rafeiro
-
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
Ik ook. Afwassen is echt een rotwerkje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Ik denk het
Daarom heb ik een vaatwasser
Welnee, gewoon de attracties nummeren en dobbelstenen mee.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met zoveel man naar de Efteling.
Dat wordt nog wat met het uitkiezen van attracties.
Hopen dat je een beetje een praktische route dobbeltquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de attracties nummeren en dobbelstenen mee.
En dat je niet 6 keer achter elkaar hetzelfde gooit zodat je 6 keer de hel die Carnaval heet mee moet maken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hopen dat je een beetje een praktische route dobbelt
Jaaaadatatatata dalalaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat je niet 6 keer achter elkaar hetzelfde gooit zodat je 6 keer de hel die Carnaval heet mee moet maken.
Sintquote:
De Efteling is open van 10.00 tot 18.00? Tijd en tijd zat voor alle attracties.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de attracties nummeren en dobbelstenen mee.
Truste Sintquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Knokkie
Moet nu naar bed. Ik kom later weer langs.
Tssssssssss niet een show van mij meemakenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Knokkie
Moet nu naar bed. Ik kom later weer langs.
Ga je draaien dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tssssssssss niet een show van mij meemaken![]()
niet dat ik nu aan de foon ben ofzo.. slaap lekker Sint
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
6 Augustus mag ik erinquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren niet alles meegekregen, maar ik neem aan dat het om een woning gaat? Gefeliciteerd![]()
Wanneer mag/kun je verhuizen?
Lekker he, die shroomsquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:45 schreef tailfox het volgende:
Waarom zit ik ookal weer te kijken naar hoe hij draait?
Zal ik eerst mijn jas even uitdoen. Ga ik even een berg damp loslatenquote:
In comes Knokkelsquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef sig000 het volgende:
Het nachtgebeuren staat op laag pitje hier.
dat staat t al jaren....quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef sig000 het volgende:
Het nachtgebeuren staat op laag pitje hier.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
6 Augustus mag ik erinMooi huis, hartstikke mooie buurt, leuke buren. Heul vet
![]()
En morgen ga ik mijn huur opzeggen en hoor ik de verdere timeline wel
[..]
Lekker he, die shrooms
quote:Programma van vandaag
23:20 - 01:20 DJ Knokkels - Blank Slates, New Houses
quote:
Waarom? Eerst de stream hosselen en dan komen pas je persoonlijke behoeftes, benodigdheden in zicht.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal ik eerst mijn jas even uitdoen. Ga ik even een berg damp loslaten
Door Gup?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
Arme buren, valt opeens alles van de muren
Check bovenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Eerst de stream hosselen en dan komen pas je persoonlijke behoeftes, benodigdheden in zicht.
jij gaat op je tafel, bureau oid zitten boven op de onderzetters voor je glas met bier oid??quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:18 schreef knokkels het volgende:
Ik blijf plakken aan de schone onderzetters. Volgens mij heb ik gezweet
ik startte op 23:20 dacht ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch een paar minuten vertraging.....![]()
![]()
ja ok maarquote:
daar ga je 7 minuten de mist in...quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal ik eerst mijn jas even uitdoen. Ga ik even een berg damp loslaten
Niet echt. Dat zou namelijk best raar zijn en ik ben echt wel normaalquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij gaat op je tafel, bureau oid zitten boven op de onderzetters voor je glas met bier oid??
Iets met even een momentje voor mezelfquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja ok maar
[..]
daar ga je 7 minuten de mist in...
Als je niou een vrouw was geweest....quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet echt. Dat zou namelijk best raar zijn en ik ben echt wel normaal![]()
![]()
Ik kwam net thuis van verkeer regelen bij de avondvierdaagse waar het "nogal" warm was.
Toen deed ik mijn jas uit en kwam ik erachter dat ik gewoon plak van het zweet.
Dus jullie hebben een zweterige DJ momenteel
Zo van Stop Possie met deze onmeuige irritante laster?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets met even een momentje voor mezelfAnders zat ik nog in de verkeersregelaarsflow en zou ik willekeurig mensen stoptekens gaan geven
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je niou een vrouw was geweest....![]()
![]()
Maar ehm nu is t een beetje TMI.....
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef knokkels het volgende:
[..]Beetje op het randje leven, nix mis mee
Achterhaald.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is geen radio! Radio is met lullen.
Wie is er nou TMIquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is geen radio! Radio is met lullen.
Mooie plek voor BBQ ervoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat huis waar het zonnescherm naar binnen lijkt te gaan.
Weerspiegeling van het huis rechts.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:32 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat huis waar het zonnescherm naar binnen lijkt te gaan.
Ik heb nogal een grote achtertuin, helemaal betegeld. Daar kan het ookquote:
Ik hoop dat je het grootste gedeelte vd tegels er uit haalt....quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nogal een grote achtertuin, helemaal betegeld. Daar kan het ook
Alleen is Den Helder zo'n fucking eind weg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nogal een grote achtertuin, helemaal betegeld. Daar kan het ook
2 verdieping, zolder erboven. Handig veel verborgen ruimtes. Ik kan een wijnvoorraad aanleggen mocht ik willenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weerspiegeling van het huis rechts.
Ziet er goed uit Vuistje!![]()
lullenquote:
Ede ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen is Den Helder zo'n fucking eind weg.
Ja ik was even vergeten dat Dope rock wasquote:
ligt er aan waar je woont.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen is Den Helder zo'n fucking eind weg.
Alles is relatiefquote:
Ah, dan doet die al het werk gewoon. Handigquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
Weet je zeker dat het geen brothers with hands is?
Of een vochtige buuf..quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:42 schreef sig000 het volgende:
In zo'n hofje krijg je wel bemoeizuchtige buren.
Mijn buuf heeft droge humorquote:
MIjn humor is beruchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
moet je er wel achter staan!quote:
Ik heb echt zulke toffe burenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:42 schreef sig000 het volgende:
In zo'n hofje krijg je wel bemoeizuchtige buren.
zal wel humor zijnquote:
Ik ben de nieuwe link even aan het updatenquote:
* knokkels stopt een joint in sig's mondquote:
Gaat toch nooit iets fout bij jouquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe link even aan het updatenGing even fout
Trustuh Rafquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog ff buiten een peukje doen en dan hoop ik dat ik mijn snoepjes voor het slapengaan nog klaar heb. En dan hoop ik te slapen. Toedels!
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk, je bent niet verplicht om te luisteren.
Dat zeg ik toch ook, je mag luisteren maar ga dan niet elke keer lopen zeiken als jij een nummer niet goed vind. Want je hoeft niet te luisteren.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Yo Possie alles kits?
Met mij is het prima en weer een kut nummer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, je mag luisteren maar ga dan niet elke keer lopen zeiken als jij een nummer niet goed vind. Want je hoeft niet te luisteren.....
Alles prima hier hoor, hoe is het met jou Piet?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog ff buiten een peukje doen en dan hoop ik dat ik mijn snoepjes voor het slapengaan nog klaar heb. En dan hoop ik te slapen. Toedels!
ziet er echt gaaf uit, alleen dat handtasje op tafelquote:
Slaap lekker kerelquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:56 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ziet er echt gaaf uit, alleen dat handtasje op tafel
![]()
Loop je nou bewust de boel op te naaien? Wat heeft Knokkels jou ooit gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met mij is het prima en weer een kut nummer.
Knokkels weet precies wanneer ik het kut vind.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Loop je nou bewust de boel op te naaien? Wat heeft Knokkels jou ooit gedaan?
Chill dudequote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Loop je nou bewust de boel op te naaien? Wat heeft Knokkels jou ooit gedaan?
Ja, mijn autodj was niet lief vandaag tot nu toe...:P Ik was nog even met meerdere dingen bezigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Knokkels weet precies wanneer ik het kut vind.
Ik wil niet weten watquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Chill dude![]()
Ik geef Piet straks wel een leuk nummer
Toeterder, Toeterstquote:
Awwwquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wathet was kort mijn bezoekje hier maar nu toch tijd om te gaan slapen!
Is van de dochter van de oude bewoonsterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nice!! Maar zoals Justme al vroeg.... dat handtasje....
Als hij dat weet hoef je het ook niet keer op keer te zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Knokkels weet precies wanneer ik het kut vind.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wathet was kort mijn bezoekje hier maar nu toch tijd om te gaan slapen!
Ach gut. Maak je niet zo druk joh.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij dat weet hoef je het ook niet keer op keer te zeggen.
1 of ander nummer uit Jamaica....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Chill dude![]()
Ik geef Piet straks wel een leuk nummer
Ik doe dat ook met Pietquote:
Ik maak me heul niet druk, ik vind het alleen niet leuk als men zich zo negatief uit laat over een dj. Ik zou zeggen doe het dan zelf maar dat doe jij ook niet meer...quote:
Dub is voor Piet wat een fopspeen is voor een babyquote:
Wat jij leuk vind zal me eerlijk gezegd aan mijn fiets hangen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak me heul niet druk, ik vind het alleen niet leuk als men zich zo negatief uit laat over een dj. Ik zou zeggen doe het dan zelf maar dat doe jij ook niet meer...
Deze erachter is dan weer fucking geniaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dub is voor Piet wat een fopspeen is voor een baby
Even dat rustpuntje
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind zal me eerlijk gezegd aan mijn fiets hangen.
Altijd mooi weer spelen heeft nog nooit gewerkt.
Jon Lajoie is geniaalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Deze erachter is dan weer fucking geniaal.
Wat, jij bent nu niet high as f&*$ck?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:22 schreef sig000 het volgende:
Zo midden in de nacht werkt de communicatie tussen 2 maffe DJ's wat anders.
Twijfelgeval dit nummer.
Ik damp en dan duurt het effect wat langer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat, jij bent nu niet high as f&*$ck?
wat is er gebeurd?
Dat heb ik 1 week volgehouden en toen begon ik te stuiteren.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Bill Withers - Lean on Me
Voor Muisje
Apotheosis - O Fortuna (Apocalypse Chorus mix)
voor mezelf...
En voor mijn overleden moeder nu op een paar dagen na, 3 jaar geleden....
Claudia de breij met mag ik dan bij jou....
Ik damp nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 week volgehouden en toen begon ik te stuiteren.![]()
Maar ik ga binnen niet meer roken in mijn nieuwe huis in ieder geval.
Handyquote:
En een boertje, dat deed ik ook per ongelukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
je mic staat nog aan vuistje want ik hoorde je je keel schrapen.
1x
2x
3x
What the Hell!!
Ehm door je moeder of door de muziek....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:59 schreef knokkels het volgende:
Deze live horen![]()
Zonder pauken, maar dan was het nóg mooier. Mijn moeder heeft hem een keer gezongen. I damn near came in my pants
De muziekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm door je moeder of door de muziek....![]()
Ja hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
Bed tijd hier... Dank voor je muziekjes Vuistje, ik heb genoten!
Goedemorgen.quote:
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Laatste werkdag deze week.
Ook toe aan weekend?quote:
Goede morgen in het Japans (volgens Google Translate)quote:
quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vandaag is zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven liggen
Ga eens slapen dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb juist best goed geslapen. Al ben ik er vrij vroeg uit.
Al kan dat ook komen door 2 nachten bijna niet slapen.
Jep.quote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:32 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; weer iets lekker bij de koffie/thee.
Vandaag Goudse moppen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Heb jij een geheim lab?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
* Rafeiro jat het hele schaaltje en rent naar zijn geheime lab.
* Rafeiro checkt.....
* Rafeiro zet het schaaltje terug: goedgekeurd!
Koekjes voor ontbijt.quote:
Goedemorgen.quote:
Spreek voor jezelf:quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vandaag is zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven liggen
Zit je nog vol van de taart van gisteren?quote:
Volgens knokkels ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede morgen in het Japans (volgens Google Translate)
Raf least het -nu vervallen- geheime lab van de Duyvisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij een geheim lab?
Wel mooi dat ze goedgekeurd zijn.
Goudse moppen, ken ze niet maar die passen vast goed bij de koffiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:32 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is; weer iets lekker bij de koffie/thee.
Vandaag Goudse moppen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je nog vol van de taart van gisteren?
Dat is wel erg vroeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, vandaag mag van mij wel voorbij zijn.... ben er nu al helemaal klaar mee
Klinkt als een goed feeschtjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:48 schreef MTheBassman het volgende:
Goeiemoggel
Gister afscheidsfeestje van een goeie vriendin gevierd. Ik was op den duur te lam om nog naar een feestje in de stad te gaan, zo erg was het. Ik ben niet echt brak gelukkig, ik heb toch iets van 8 uur geslapen omdat ik al in mijn nest lag om half 1
Het hielp ook niet dat ik flink wat thc in mn lichaam had daarvoor...quote:
Wildervanksterdallen gok ik zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinterklaasintocht in Zaandijk/Zaanse Schans dit jaar. Ik weet al waar ik niet ga zijn dan
Fout! Daar ga ik juist wél zijn! Uiteraard! Hoe kan je nou denken dat ik daar niet zou zijn?! Dat is raar, hoor..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wildervanksterdallen gok ik zo
Jij staat op de Afsluitdijk om die protesterende Friezen tegen te houden?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinterklaasintocht in Zaandijk/Zaanse Schans dit jaar. Ik weet al waar ik niet ga zijn dan
Absoluut! Dagje ervoor er naartoe en dan een gat in de dijk hakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij staat op de Afsluitdijk om die protesterende Friezen tegen te houden?
En dan wachten tot Sylvana haar vinger in de dijk steekt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Absoluut! Dagje ervoor er naartoe en dan een gat in de dijk hakken.
En dan snel het gat weer dichtgooien. Goh, je hebt wel goede ideeënquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan wachten tot Sylvana haar vinger in de dijk steekt?
Lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zojuist de eerste aardbeien uit eigen tuin gegeten
ik had vroeger mijn balkon vol met eetbaar spul: doornloze braam, aardbeien, sla, oostindische kers, rozemarijn etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker
Bij gebrek aan een tuin haal ik op vrijdag tijdens de lunchpauze aardbeien op de markt. Vanavond aardbeienyoghurtijsjes maken
Vanmorgen was het hier mistig, maar na een tijdje werd het zonnig en de zon is niet meer weggeweest.quote:
Geen nood; er is water onderweg jullie kant op.quote:
idd zeg!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Continu sirenes, ik hoop maar dat er geen gewonden zijn
Oeiquote:
NS heeft weer vertraging?quote:
Ja, ik las het. Kunnen ze weer opnieuw beginnen. Lekker dan voor de winkeliers die hun hoofd nog maar net boven water kunnen houden.quote:
Hier in Amsterdam e.o. ook veel sirenes, maar dan vanwege het Kinderbeestfeest in Artis voor zieke kinderen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Continu sirenes, ik hoop maar dat er geen gewonden zijn
Daar had ik over gelezen. Mooi initiatiefquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam e.o. ook veel sirenes, maar dan vanwege het Kinderbeestfeest in Artis voor zieke kinderen...
http://kinderbeestfeest.nl/
Zolang je maar binnen bent en het de erge benauwdheid weg haalt, is het leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:36 schreef CindieY het volgende:
Wat vinden mensen zo leuk aan regen? Je kon me uitwringen toen ik net thuis kwam
Dus je wilt van 23:00 tot 01:00?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:52 schreef peaceman het volgende:
Huh? Ik dacht dat ie van 20.00 tot 22.00 stond, maar hij staat van 22.00 tot 23.00?? Nou ja als iemand daar 21.00-23.00 van kan maken?
Ik denk dat twee mensen op deze post hebben gereageerd:quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:52 schreef peaceman het volgende:
Huh? Ik dacht dat ie van 20.00 tot 22.00 stond, maar hij staat van 22.00 tot 23.00?? Nou ja als iemand daar 21.00-23.00 van kan maken?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:49 schreef peaceman het volgende:
Goede avond allen...
Ik kan op dit moment ff niet bij het rooster, maar zou iemand mijn show van vanavond een uurtje later kunnen zetten?
geluktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:52 schreef peaceman het volgende:
veel plezier!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:58 schreef brother52 het volgende:
Kan helaaa niet meeluisteren. Ben straks naar Birth of Joy maar ik zie alles over een klein maandje wel in het echt
Honkbal schiet toch nooit op?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal weer afgelast, schiet niet op zo...
succes!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:02 schreef CindieY het volgende:
Ik luister mee, maar post niet mee voorlopig. Drie kasten aan het leeghalen voor mini metamorfose deel 1 dit weekend
Succes!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:02 schreef CindieY het volgende:
Ik luister mee, maar post niet mee voorlopig. Drie kasten aan het leeghalen voor mini metamorfose deel 1 dit weekend
ik ken ook lang niet allesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Heb de line-up van DTRH even bekeken, maar ik ken niet veel uitvoerenden...
Mooi ook hoe dat roodharige kind geen enkele fuck geeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit is wat overdreven...
[ afbeelding ]
Goed verstaanbaar naar ik hoop?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:16 schreef CindieY het volgende:
Peaceman door de micdaarvoor moet ik toch even posten
Zo'n rondvliegende knuppel of een afzwaaiende bal wordt door velen vaak niet opgemerkt, de meesten kijken niet continue naar het spel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mooi ook hoe dat roodharige kind geen enkele fuck geeft.
ik vind deze veel leukerquote:
Rival Sonsquote:
Heerlijke muziek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |