Net zo lang dralen tot er een ander aan het werk gaatquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:17 schreef fetX het volgende:
Hij is nu al niks aan het doen a la een doorsnee Utopiaan.
aan de dikte te zien zit daar geld en mobieltje in.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:14 schreef Joke43 het volgende:
Zwarte brief. Even wachten tot we compleet zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:15 schreef oma-Nijn het volgende: [..] Misschien kan jij beter de filmpjes terug gaan kijken... voor jou komt er niets meer binnen
![]()
Ja, het tempo zit er niet echt in daar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:19 schreef MacDeMarco het volgende:
laat de volgende maar door de poort komen
Ja beetje domme gastquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:20 schreef Alocanda het volgende:
Waarom lees hij die envelop niet? Misschien staan er instructies in voor hem. Staat niet op de envelop wacht tot de rest er is.
Hij houdt zich nu al niet aan het script...quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:20 schreef Alocanda het volgende:
Waarom lees hij die envelop niet? Misschien staan er instructies in voor hem. Staat niet op de envelop wacht tot de rest er is.
geniaalquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
laat juffie tietjes dr maar in
Herr von Wasserstroedel heeft het lef niet de enveloppe open te maken
hij heeft een kist mee, als ie slim is heeft ie een tent mee (hoop t niet)quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Takken genoeg, als iemand een zeil bij zich heeft heb je al een onderkomen............Wat een aansteller.......
Omdat geacteerd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef ndid het volgende:
Waarom bekruipt mij nu toch het gevoel: het is het net niet?
Lijkt mij wel zo slim ja.................quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij heeft een kist mee, als ie slim is heeft ie een tent mee (hoop t niet)
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef pullup het volgende:
Nou vooruit dan maar, ik post hier wel mee![]()
Omdat Nostalgist zo'n toffe peer is
Hij was het snelstquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef pullup het volgende:
Middag!quote:
Site verschaft ook weinig informatie....quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe heet hij eigenlijk? kan ie zich net ff voorstellen?
Dat klinkt een beetje fout Marioquote:
quote:
Ook geen medebewonersquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef TillyB het volgende:
Lekker lang wachten voor ze de volgende erin gooien, ff kijken hoe lang ie tot de conclusie blijft komen dat er echt hééélemaal niks is oeioeioeioei
Waar zou hij vandaan komen? Is dat een Haags accent?quote:
Hij ook als jij hem je wurst geeftquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa huilen wanneer ik daar binnen kom
geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zou hij vandaan komen? Is dat een Haags accent?
Pullup !!quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef pullup het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht aan Rotterdam, maar Haags zou ook kunnenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
De stemming zit er al goed in.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:24 schreef krabje het volgende:
er is geen beginnen aan zegt hij hahahah nee lul je moet nog beginnen.
Ja dat moet wel want ze hebben nog geen condooms, dus die praktijken kunnen nog nietquote:
Yup, maar het is wel weer leuke om te bekijken dat ze van niets iets gaan bouwen.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja voor hoe lang, vrees ik...Mensenhanden...
Mikequote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef rowan634 het volgende:
RUSTAAAHGG we weten zn naam nog niet eens
en een action luchtbed..voor in het water die zijn lekker plat opgevouwen 😉quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij heeft een kist mee, als ie slim is heeft ie een tent mee (hoop t niet)
Het is geen inventief persoon, geen leiderfiguur...quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef tonja het volgende:
Hij staat nu al letterlijk met zijn handen in zijn haar
Tja, begin met ergens een droog plekje te maken zodat het hout droog kan liggen? Hij loopt de tijd vol te zeuren.quote:
Ik denk dat ie een zanger is.. Dus 1e optreden staat gepland voor vrijdagquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef danaqui het volgende:
Bij ieder ding wat hij oppakt veegt hij zn handen af, geen bouwer dus
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een zanger is.. Dus 1e optreden staat gepland voor vrijdag
Hier in Holland denken wij dat als je zegt 'ik geef je mijn worst", dat je je jou lul wil laten zien en hij/zij er wat mee mag doen.............Zoiets zeg maar.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel dat ik hem wat te eten gev hoor wat denken jullie?
Zijn werklaarzen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die laarsjes, heel stoer, wat een akelig ventje
Mwoh, hij heeft nog tijd zat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tja, begin met ergens een droog plekje te maken zodat het hout droog kan liggen? Hij loopt de tijd vol te zeuren.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deus ken heul nie tegen viezige handjes
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Begin eens met vuur maken, voordat de wilde dieren je opvreten.. dit is een uitbreiding van Beekse Bergen
Een soort Johan dus...quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef yaello het volgende:
De 29-jarige Mike is single en een echte vrouwenliefhebber. Het spel der verleiding is echt zijn game en daarom gaat hij ieder weekend graag op stap.
Dan lijkt Utopia geen logisch nieuw adres, maar Mike is ook een man met een mening en een visie. Hij ziet te weinig kinderen buitenspelen en dat moet anders. Daarom wil hij zo snel mogelijk een skatepark aanleggen om de jeugd weg te lokken van hun spelcomputer, zodat ze leren genieten van de natuur.
In het dagelijks leven werkt Mike als hoofdmonteur elektricien, wat inhoudt dat hij bij bouwprojecten verantwoordelijk is voor alle elektra en het aansturen van een team van jonge elektriciens.
Hij weet dus niet alleen hoe hij de draadjes juist moet verbinden, maar ook hoe je een groep het beste indeelt. Hij ziet zichzelf dan ook als de ideale aanvoerder die Utopia gaat opbouwen.
Mike is de naam van deze rasoptimist.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Begin eens met vuur maken, voordat de wilde dieren je opvreten.. dit is een uitbreiding van Beekse Bergen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo te zien is ie meer een toneelspelerquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef yaello het volgende:
De 29-jarige Mike is single en een echte vrouwenliefhebber. Het spel der verleiding is echt zijn game en daarom gaat hij ieder weekend graag op stap.
Dan lijkt Utopia geen logisch nieuw adres, maar Mike is ook een man met een mening en een visie. Hij ziet te weinig kinderen buitenspelen en dat moet anders. Daarom wil hij zo snel mogelijk een skatepark aanleggen om de jeugd weg te lokken van hun spelcomputer, zodat ze leren genieten van de natuur.
In het dagelijks leven werkt Mike als hoofdmonteur elektricien, wat inhoudt dat hij bij bouwprojecten verantwoordelijk is voor alle elektra en het aansturen van een team van jonge elektriciens.
Hij weet dus niet alleen hoe hij de draadjes juist moet verbinden, maar ook hoe je een groep het beste indeelt. Hij ziet zichzelf dan ook als de ideale aanvoerder die Utopia gaat opbouwen.
Hij kan zich toch aan de bomen voorstellen:"Hallo Boom, ik ben dinges en ik wil naar huiuiuisquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef rowan634 het volgende:
RUSTAAAHGG we weten zn naam nog niet eens
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef Punkman het volgende:
Elektricien dus.
Ga dan stroom maken man.
quote:
Electricien , maar waar haal je stroom van af ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef rowan634 het volgende:
LIN en Ivan deden het beter in hun uto 2
Dat is meestal een rekbaar begripquote:
quote:
duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier in Holland denken wij dat als je zegt 'ik geef je mijn worst", dat je je jou lul wil laten zien en hij/zij er wat mee mag doen.............Zoiets zeg maar.......Hoe leg ik dat anders uit...........
elektrolysequote:Op donderdag 31 mei 2018 13:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Electricien , maar waar haal je stroom van af ?
quote:
relatie verhaallijn voor deze dusquote:
haha de luipaarden hebben zo voedertijd..live op stream horrorutopiaquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Echt iemand voor zoiets als dit.....NOT...op naar loods 2, skatebanen en podiaquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef yaello het volgende:
gaat hij jessie nemen of milf christel?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
relatie verhaallijn voor deze dus
Hij ziet zichzelf wel als leider.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef AToontje87 het volgende:
Zijn naam is Mike
http://www2.utopiatv.nl/participant/active
Van mij mag hij er eerst een paar dagen alleen in.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:29 schreef fetX het volgende:
Ze gaan de inwoners nu elk uur 1 voor 1 binnenlaten of zo?
Zo is het nog ergerquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef magnaal het volgende:
Hij kijkt zijn ogen uit...pffttt. komt zeker uit de Randstad...
Niet eens kibbeling?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had al gezegd om verhongering te voorkomen zwemmen er haringen met uitjes
hij lijkt hier echt op jaccoquote:
ja echte aanpakkers en geen ouwehoeren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef rowan634 het volgende:
"Hij wil een skatepark aanleggen zodat ze kunnen genieten van de natuur" Dit is al ene tegenstrijdigheid, en geen enkele jongere gaat betaling om te skaten in Utopia.quote:
dat gaat nog spannend worden als christel een fles blijkt te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gaat hij jessie nemen of milf christel?
Godver Struisquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kom maar door met de sletjes
Mike heeft een geladen Punt Lulski
Ja, ga een hut bouwen ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:31 schreef Alocanda het volgende:
initiatief nemen is hem vreemd. Ik vind het nu al helemaal niks. Doe wat....
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat gaat nog spannend worden als christel een fles blijkt te zijn
Daar ging mijn colaquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:28 schreef rowan634 het volgende:
Te hopen dat hij zeil mee heeft .quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, ga een hut bouwen ofzo.
Neem aan dat ze wel een beetje overdekt willen slapen.
dan ben je al behoorlijk avn het padje af als je zo al begintquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf wel als leider.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef pullup het volgende:
Het is nu al leuker dan het hele laatste jaar in Uto 1
De vijf nieuwe inwoners zijn: Brandon (20), verkoopmedewerker met groene vingers. Hij ziet de moderne akker vol groenten en fruit al helemaal voor zich. Ook heeft Brandon een sterke handelsgeest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Site verschaft ook weinig informatie....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geef em 4 dagen
Mike kan niet zo best tegen kleine diertjes ..
knoopie bij zn strotje kan strakker
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Daar kunnen je mede utopianen op gespiest worden als je ze zat bent![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja nu zie ik hetquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De vijver, planten en het spiegelbeeld van Mike in de vijver.
Lekkere wazige cap.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja en dat zou slim zijn, want er komt nog een flinke bui aan...quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ik had niets met johan maar die had toch echt al wel die planken gepakt om een onderdakje te maken... dit is de elektromonteur maar hij laat de beslissingen vast liever over aan onze docente of carrierechick jessie.
Zeiltje eroverheen en je hebt al een soort van hutje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou net doen of ik heel technisch was en aan een hut beginnen
ik zou gewoon lekker een hangmat in de boom hangen, en van boven toekijken hoe de rest binnenkomtquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou net doen of ik heel technisch was en aan een hut beginnen
Begin maar vast aan het avondmaal zou ik zeggenquote:
hopelijk zit er een tekenleger net als in dat stukje bos van utopia 1quote:
de nieuwe boom 5quote:
Dat dacht ik ook meteen. Nu is het alleen hopen, dat niemand een zeiltje heeftquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zeiltje eroverheen en je hebt al een soort van hutje.
de vijverquote:
Ja die zwarte bolletjes op die palenquote:
echt, vangt hij het daar in op, of gaat hij eerst op de grond peopen en dan oprapen, godsamme laat maar, lijk Mario welquote:
Volgens het artikel op nu.nl staan er voldoende bliksemafleiders.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met onweer moesten de inwoners van utopia 1 naar binnen..
En deze utopianen dan?
Er is een deur , dus daarachter is vast wel wat denk ik zo maarquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met onweer moesten de inwoners van utopia 1 naar binnen..
En deze utopianen dan?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
graag wat 50+-ers erin aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |