Ik denk dat ie een zanger is.. Dus 1e optreden staat gepland voor vrijdagquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef danaqui het volgende:
Bij ieder ding wat hij oppakt veegt hij zn handen af, geen bouwer dus
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een zanger is.. Dus 1e optreden staat gepland voor vrijdag
Hier in Holland denken wij dat als je zegt 'ik geef je mijn worst", dat je je jou lul wil laten zien en hij/zij er wat mee mag doen.............Zoiets zeg maar.......quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel dat ik hem wat te eten gev hoor wat denken jullie?
Zijn werklaarzen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die laarsjes, heel stoer, wat een akelig ventje
Mwoh, hij heeft nog tijd zat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tja, begin met ergens een droog plekje te maken zodat het hout droog kan liggen? Hij loopt de tijd vol te zeuren.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deus ken heul nie tegen viezige handjes
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Begin eens met vuur maken, voordat de wilde dieren je opvreten.. dit is een uitbreiding van Beekse Bergen
Een soort Johan dus...quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef yaello het volgende:
De 29-jarige Mike is single en een echte vrouwenliefhebber. Het spel der verleiding is echt zijn game en daarom gaat hij ieder weekend graag op stap.
Dan lijkt Utopia geen logisch nieuw adres, maar Mike is ook een man met een mening en een visie. Hij ziet te weinig kinderen buitenspelen en dat moet anders. Daarom wil hij zo snel mogelijk een skatepark aanleggen om de jeugd weg te lokken van hun spelcomputer, zodat ze leren genieten van de natuur.
In het dagelijks leven werkt Mike als hoofdmonteur elektricien, wat inhoudt dat hij bij bouwprojecten verantwoordelijk is voor alle elektra en het aansturen van een team van jonge elektriciens.
Hij weet dus niet alleen hoe hij de draadjes juist moet verbinden, maar ook hoe je een groep het beste indeelt. Hij ziet zichzelf dan ook als de ideale aanvoerder die Utopia gaat opbouwen.
Mike is de naam van deze rasoptimist.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Begin eens met vuur maken, voordat de wilde dieren je opvreten.. dit is een uitbreiding van Beekse Bergen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo te zien is ie meer een toneelspelerquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |