Mijn mini toegevoegd!quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:08 schreef Lemijn het volgende:
Vraag ik gelijk even speciale aandacht voor de baby-wiki, die het volgen en meeleven in dit topic zoveel makkelijker maakt. Klik hier!
je doet niet verkeerd, je hebt gewoon n hele kleine baby en dat is fokking vermoeiend en zwaarquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat voor probiotica heb jij gebruikt, CE?
Boh, ik wil niet steeds in hetzelfde klaagpraatje vallen, maar weer zo'n slechte vacht achter de rug. Mini komt elke twee uur om te drinken, en steunt en kreunt daarna minstens een uur. Heel fijn. Soms vraag ik me af wat ik verkeerd doe, zeker in vergelijking met andere baby's. Ik kom overdag ook nergens aan toe omdat ik zo moe ben... Beuh.
Sorry voor de ego post! Ik lees en leef mee, maar reageren wil nog niet..
Hier ervaring. Mijn middelste was te oud voor een echo, dus daarom een foto. Was een lichte afwijking te zien en ze heeft dus een spreidbroekje gekregen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:23 schreef rena het volgende:
Jagar, precies wat LDG zegt, ik kan het niet beter verwoorden
Wij zijn weer bij het CB geweest, ze weegt nu precies 8 kilo en is 67cm lang! Wel moeten we even naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupjes, want ze dacht een asymmetrische bilplooi (weet niet meer precies hoe ze het verwoordde) te zien
Meer mensen hier daar ervaring mee?
Hoe begonnen jullie met groente en fruithapjes toe te passen en daarvoor een fles te laten vervallen?
Nooit van gehoord die bilplooi, wat zou dat betekenen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:23 schreef rena het volgende:
Wij zijn weer bij het CB geweest, ze weegt nu precies 8 kilo en is 67cm lang! Wel moeten we even naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupjes, want ze dacht een asymmetrische bilplooi (weet niet meer precies hoe ze het verwoordde) te zien
Hoe begonnen jullie met groente en fruithapjes toe te passen en daarvoor een fles te laten vervallen?
Als beide bilplooien niet mooi symmetrisch zijn, kan dat dus wijzen op heupdysplasie.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nooit van gehoord die bilplooi, wat zou dat betekenen?
Ik lag tegen een grote stapel kussens en hij sliep in mijn armen. Niet veilig, maar anders sliepen we niet. Het is vanzelf over gegaan, na een paar weken kon ik steeds platter en uiteindelijk plat gaan slapen en nu slaapt hij in de cosleeper. Hier was de LK echt van grote steun, zowel in praktische zin als emotioneel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Jullie zijn lief...
Ik ga eens kijken naar reflux, CE. Slaapt Micro dan op je, terwijl jij zit? Ik denk trouwens dat het steunen en kreunen hier te halen heeft het lucht in z'n darmen die hij niet erg krijgt, hij is vooral aan het persen...
Goede uitleg, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
Hier ervaring. Mijn middelste was te oud voor een echo, dus daarom een foto. Was een lichte afwijking te zien en ze heeft dus een spreidbroekje gekregen.
M. moest om die reden ook een echo (nu was ik op tijd, dus wel een echo) en zijn heupjes zijn goed.
Ik zou niet zo laks zijn als ik was bij mijn middelste, daardoor was ze wat ouder toen ze dat spreidbroekje kreeg en werd ze er wat driftig van, want het beperkte haar in haar beweging
Echo zelf is zo gepiept, ze worden in zo'n kussen op hun zij gelegd, dan snel kijken en een fotootje voor het dossier. De arts had al snel gezien dat zijn heupen goed waren, maar om het goed op de foto te krijgen had hij wat moeite mee, want M. was er toen wel een beetje klaar mee
Mijn dreumes had het ook, de vpk heeft de arts er toen bijgehaald en zij kon zo op het oog beoordelen dat de plooi inderdaad asymmetrisch was, maar de heupjes er verder gewoon netjes uitzagen. Het kan dus inderdaad op heupdysplasie duiden, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:23 schreef rena het volgende:
M. heeft dat ook een hele tijd gehad. Poepte (voor een flesvoedingskind) ook erg weinig, zo’n 2/3 keer in de week. Uiteindelijk heeft de osteopaat gezorgd dat het over ging. Heel prettig, want hij zit eigenlijk zo goed in zijn vel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Jullie zijn lief...
Ik ga eens kijken naar reflux, CE. Slaapt Micro dan op je, terwijl jij zit? Ik denk trouwens dat het steunen en kreunen hier te halen heeft het lucht in z'n darmen die hij niet erg krijgt, hij is vooral aan het persen...
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Banaan heeft zijn zaakje ontdekt en voelt steeds even of het er nog zit met verschonen.![]()
Is ook heel belangrijk!quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Banaan heeft zijn zaakje ontdekt en voelt steeds even of het er nog zit met verschonen.![]()
Met zijn hand op zijn blote buikje slaan levert ook goed vermaak.
Ik geef nog steeds BV en vraag me ook weer eens af wanneer dat minder wordt. S. is nu bijna 11 maanden en drinkt nog steeds zo'n 5-6 keer bij mij. Daarnaast eet ie ook best goed (boterham / fruit / warm eten) op het moment. Maar elke keer als ie de borst maar ziet, komt ie enthousiast en lachend aangetijgerd en wil ie dan graag nog drinkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier gaat t vervangen van flessen door eten eigenlijk vanzelf. Op sommige momenten wil de kaptein geen fles maar bijvoorbeeld wel een stuk brood oid. Als hij ons ziet eten wil hij vaak ook wat en dan geven we hem wat wij hebben (als dat kan) of iets anders wat ie lust. Hij zit nu denk ik op drie of vier flessen overdag en over de rest van de dag wat hapjes (fruit/cracot/brood/krentenbol/yoghurt/vlees) groenten blieft meneer nog steeds niet
Lady, hij krijgt bij zijn vaste eten ook nog ander drinken (water ofzo) neem ik aan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:33 schreef LadyS het volgende:
Oh en over hapjes en flessen enzo:
Hier begonnen met een paar kleine hapjes voor erbij, maar ik blijk een kliko gebaard te hebben, dus dat waren al snel hele potje of bananen.
Zijn schema is nu:
08.00 fles 180/6 + 2 el pap
10.00 fruit
12.00 brood (+evt. fruit als hij in de ochtend geslapen heeft)
15.00 fles 180/6
17.30 avondeten
19.00 fles 180/6 + 2 el pap
S. vindt zijn zaakje ook vreselijk interessant bij het verschonen, voelen en trekkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Met zijn hand op zijn blote buikje slaan levert ook goed vermaak.
Kijk, fijn om zulke ervaringen te horen. Ze zei op het CB ook dat het uit voorzorg is, heb zelf ook liever dat ze een keer te vaak checken dan te weinig als we daarmee eventueel iets kunnen voorkomenquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:42 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Mijn dreumes had het ook, de vpk heeft de arts er toen bijgehaald en zij kon zo op het oog beoordelen dat de plooi inderdaad asymmetrisch was, maar de heupjes er verder gewoon netjes uitzagen. Het kan dus inderdaad op heupdysplasie duiden, maar het hoeft niet.
Ik probeer er wel wat in te krijgen ja, maar dat is dan met wisselend succesquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:41 schreef TolstoiFan het volgende:
Lady, hij krijgt bij zijn vaste eten ook nog ander drinken (water ofzo) neem ik aan?
Hoeveel vocht heeft een baby nodig en hoeveel daarvan is dan melk?
Na bijna 11 maanden lijkt het of ik toch ongesteld ga worden. Balen, vond zonder ook wel fijn.....
ik heb L toegevoegd, hij staat nog een beetje alleen in mei.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:08 schreef Lemijn het volgende:
Vraag ik gelijk even speciale aandacht voor de baby-wiki, die het volgen en meeleven in dit topic zoveel makkelijker maakt. Klik hier!
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Banaan heeft zijn zaakje ontdekt en voelt steeds even of het er nog zit met verschonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de eerste maand dat we niet naar het consultatiebureau hoeven, maar ik neem Seņor Speklap denk ik morgen wel even post-babyyoga mee naar het weeguurtje. Benieuwd of -ie al in de buurt van de negen kilo komt!
Wat oefenhapjes betreft, O. lust tot nu toe in elk geval:
Banaan, perzik, aardbei, abrikoos, framboos, ananas, pindakaas, pindasaus, avocado, guacemole, uiencompote, eidooier, sperzieboon, gewone hummus, pittige hummus, broccoli, kokosmelk, tomaat, venkel, zoete aardappel, rijst, hela-curry en geroosterde pompoen.
Pindakaas, eidooier en frambozen zijn tot dusver favoriet; daar reageerde hij meermaals hysterisch enthousiast op.![]()
Hij lust niet: bruin brood, yoghurt en skyr.
So far, so good!
Jagar, dat kreunen na drinken was hier ook de eerste weken een uur lang na elke voeding. Ging vanzelf over toen zijn spijsvertering wat verder ontwikkelde. Hou moed!En de suggestie om het wiegje in de woonkamer te zetten, is dat nog een optie?
Let me see you stripped down to the bone
Haha! Leuk, ik nog nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Blauwe verf tussen de teentjes gespot
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef Elleska het volgende:
[..]
ik heb L toegevoegd, hij staat nog een beetje alleen in mei.
Hier gaat alles goed. overdag is hij vaak wat onrustig maar de nachten zijn prima. Ik lees mee maar heb meestal geen hand vrij om uitgebreid te reageren. Dat komt vast later nog wel.
Hahaha wauw! Kom ik aan met m’n twijfel over aardbeiquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat oefenhapjes betreft, O. lust tot nu toe in elk geval:
Banaan, perzik, aardbei, abrikoos, framboos, ananas, pindakaas, pindasaus, avocado, guacemole, uiencompote, eidooier, sperzieboon, gewone hummus, pittige hummus, broccoli, kokosmelk, tomaat, venkel, zoete aardappel, rijst, hela-curry en geroosterde pompoen.
Pindakaas, eidooier en frambozen zijn tot dusver favoriet; daar reageerde hij meermaals hysterisch enthousiast op.![]()
Hij lust niet: bruin brood, yoghurt en skyr.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:24 schreef Lemijn het volgende:
Dat leidt hier vaak tot monologen als: "Ah, je gaat weer even aan je piemel zitten. Goed idee. Iedereen zit graag aan z'n piemel. Moeders niet, die hebben geen piemel. Meestal. Jij mag er altijd aanzitten. Hoewel, soms is het niet handig, en laat me nu toch maar eerst die poep wegvegen".
Dan hoop ik altijd maar dat de buurman niet ook z'n raam open heeft![]()
Geen erge zorgen. Over de gevolgen van vroeggeboorte is veel bekend maar ook nog zo veel niet. Lastig is ook dat je ontwikkeling en gedrag (on) bewust blijft koppelen aan de moeilijke start - terecht of onterecht. Een voorbeeld, onze zoon moest vorig jaar extra oefenen op zijn fijne motoriek. Hij is een ongeleid projectiel dat heel druk is in zijn doen en laten en daardoor minder sterk is met schrijven, knippen etc. Hij is geboren met 41 weken met een gewicht van 4100 gram. Als dochter het eerste kind was geweest en fysio nodig had, dan hadden we vast gedacht dat het door haar slechte start kwam. Wel hou ik de uitgerekende datum aan qua mijlpalen en zeker 2 jaar voor het inhalen van groei.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:40 schreef LeSage het volgende:
Aventura, wat tof dat je meisje het zo goed doetHeb je nu nog zorgen over de vroeggeboorte of raak je dat zo kwijt?
G. is nu 1 en wanneer haar luier uit gaat wil ze er nog wel eens op slaan of aan haar schaamlip trekken..quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:07 schreef Lemijn het volgende:
Ik dacht dat meisjes ook wel tussen hun benen grijpen als ze oud genoeg zijn voor die gerichte beweging. Maar misschien kunnen moeders met meisjes dat even bevestigen?.
Fijn, Aventura!
Dat stomverbaasde gezicht bij eten was hier helaas heel snel over trouwens. Heb er geen foto's van kunne maken.
Dat is wel fijn! Hier heeft hij vanzelf het ritme ontwikkeld dat ie tussen 19u-20u in slaap valt, dan kan ik ‘m ook gewoon wegleggen. En ik vind het niet erg dat hij langer wakker is, maar wel wanneer hij jengelt, aan z’n oor gaat trekken, gaat gapen én in z’n ogen gaat wrijven maar weigert te gaan slapenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:25 schreef minilot het volgende:
Hier nog altijd geen bedtijd voor O. dus ook geen slaapstaking
We liggen nu wat te knuffelen op de bank met muziek aan en af en toe een slok melk. Hij kukelt gewoonlijk ergens tussen negen en tien uur rotsvast in slaap, op mij of tegen me aan en dan slepen we 'm mee naar boven wanneer we zelf naar bed gaan. Zo lang dat goed gaat houden we het maar gewoon zo.
Jacob kroop recent voor en na het douchen bloot door de badkamer. Het resultaat was dat ik 2x mocht dweilen. Dus buiten de badkamer vind ik in enkel een luier bloot genoeg. Maar mijn favoriet is nu zonder romper met tuinbroek. Dat ziet er zo schattig uitquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik verzamel nog moed om hem eens zonder luier te laten spelen.
Site van het voedingscentrum zegt hier niks over. En meestal zijn ze erg makkelijk met hun verboden. Mijn conclusie: gewoon lekker aardbeien laten etenquote:Fleur aardbei mag eigenlijk pas na een jaar. Mijn zus vertelde me dat ze het al best vroeg gaf en zonder nadenken deed ik het toen ook. Banaan vond het heerlijk. Denk dat ik het best nog eens zou doen.
Of, als je zoon wat groter is, piemels vergelijken in bad.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:42 schreef LadyS het volgende:
Hier ook van die monologen als M. naar zijn zaakje grijpt. Papa ook: "Goed zo, jongen.."
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of, als je zoon wat groter is, piemels vergelijken in bad.Leuk, totdat je zoon daar doodleuk met familie over gaat praten.
![]()
Dat is inderdaad lastig, of de ontwikkeling samenhangt met vroeggeboorte of met het kind zelf. Op zich wel fijn dat je dan al een zoon hebt en wat kan relativeren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geen erge zorgen. Over de gevolgen van vroeggeboorte is veel bekend maar ook nog zo veel niet. Lastig is ook dat je ontwikkeling en gedrag (on) bewust blijft koppelen aan de moeilijke start - terecht of onterecht. Een voorbeeld, onze zoon moest vorig jaar extra oefenen op zijn fijne motoriek. Hij is een ongeleid projectiel dat heel druk is in zijn doen en laten en daardoor minder sterk is met schrijven, knippen etc. Hij is geboren met 41 weken met een gewicht van 4100 gram. Als dochter het eerste kind was geweest en fysio nodig had, dan hadden we vast gedacht dat het door haar slechte start kwam. Wel hou ik de uitgerekende datum aan qua mijlpalen en zeker 2 jaar voor het inhalen van groei.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of, als je zoon wat groter is, piemels vergelijken in bad.Leuk, totdat je zoon daar doodleuk met familie over gaat praten.
![]()
Goeie vraag. Ik kan ook niet echt meer terugvinden waar dat advies (nog meer) vandaan kwam, want ik dacht dat ik het destijds ook elders had gelezen. Best kans dus dat het inderdaad niet (meer) klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:24 schreef Lemijn het volgende:
Trouwens, het advies om met 4 maanden te beginnen met laten proeven is gebaseerd op het idee dat je de kans allergieën juist kleiner maakt door allergenen eerder aan te bieden ipv later. Dus in die zin is die opmerking van Stefan Kleintjes over aardbeien misschien ook wel achterhaald?
Ik heb zelf een sterk versimpeld introductieschema gedaan: tot 6 maanden vrijwel niets, daarna alles behalve honing/toegevoegd zout/toegevoegde suiker. Dus ook totaal geen rekening gehouden met kleur fruit of brood of zo. Gaat prima
Wisselend. Ik had stiekem een beetje gehoopt dat na zo'n dag van goed eten ook goed zou slapen, maar hij is inmiddels al 3 keer wakker geweestquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:41 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat fijn TolStoi! Hoe gaan de nachten en avonden bij jullie nu?
Ik heb mijn zoontje er ook bijgezet. Ik ben een fervent meelezer en hoop binnenkort gewoon mee te kunnen postenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:08 schreef Lemijn het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:15 schreef Nanuke het volgende:
Ik geloof dat ik een stuk makkelijker ben met dat eten, ondanks eerste kind. Onderlaatst kreeg Dirk een beetje softijs van mijn vinger. Hij vond het vooral gek en ik moest lachen om het gezicht wat hij trok.![]()
Verder probeer ik vooral ervoor te zorgen dat er altijd wat is wat hij ook kan eten. Dat vind ik al moeilijk genoeg, ik ben niet zo'n goede huisvrouw.
Niet zo goed, maar hij sliep wel toen ik thuis kwam. Man kan slecht zijn geduld bewaren met een baby die te moe is om nog te gaan slapen en dus alles inzet om dat niet meer te gaan doen. Ik vind het heel dubbel. Ik wil ook wel eens een avond weg, maar op deze manier doe ik dat ook niet met een fijn gevoel. Meh.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:22 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ging het inslapen gisteren met Dirk nog goed Nanuke? Ik ben ook niet zo’n goede huisvrouw
Dirk ging ook altijd vroeg. Tussen half 7 en half 8. Tot 2 weken geleden of zo, toen was ineens het s avonds slapen gaan weer moeilijk. Komt wel weer, daar ben ik van overtuigd. We hebben inderdaad een vast ritueel, al sinds hij 4 of 5 maand is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:20 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, is hem zelf vroeger op bed leggen een optie? Dat je daarna pas weg gaat? Hier werkt een vast slaapritueel erg goed en gaan ze altijd om dezelfde tijd naar bed (oke, soms wel vroeger bij slechte middagslaap...) ongeacht hoe laat ze wakker werden uit hun middagdutje. Dirk heeft de leeftijd nu wel om vroeg op de avond naar bed te gaan.
Jaja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een reus, mini! Welk percentiel zit hij op? Ik moest trouwens lachen om je 6 maanden uitsluitend bv, maar met 4 maanden al een waslijst aan dingen geprobeerd!
Je hebt gelijk, dankjewel voor de nuancering.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dirk maakt het je man niet moeilijk. Je man maakt het je man moeilijk.
Nou echt hč.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:39 schreef LeSage het volgende:
Minidie is wel serieus babysaurus ja!
Sara, dat gewicht vind ik zo’n ding. Alle kinderen ontwikkelen zich anders lijkt me. Wij moesten met S. zowat naar de diëtist, omdat het lijntje bij 2 jaar af moest buigen en dat van hem recht bleef lopen
Ik doe het alleen als m'n vriend 's avonds werkt (2-3 avonden per week). De rest van de avonden brengt hij haar naar bed.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:58 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Maar vriend brengt hem alleen naar bed wanneer ik er niet ben, hoe is de verdeling bij anderen wanneer jullie allebei thuis zijn?
Mijn M. is daar nu volop mee bezig (20 maanden) en wijst er ook regelmatig naar als ik haar aan het afdrogen ben, of ik ook even ‘daar’ wil afdrogenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:07 schreef Lemijn het volgende:
Ik dacht dat meisjes ook wel tussen hun benen grijpen als ze oud genoeg zijn voor die gerichte beweging. Maar misschien kunnen moeders met meisjes dat even bevestigen?.
Fijn, Aventura!
Dat stomverbaasde gezicht bij eten was hier helaas heel snel over trouwens. Heb er geen foto's van kunne maken.
Ik heb deze: klik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:14 schreef TolstoiFan het volgende:
Hebben jullie ook al traphekjes en wat voor?
Wij willen dit weekend hekjes gaan plaatsen op de bovenste verdieping, maar het lijkt of de trapleuning in de weg zit qua hoogte om het goed te kunnen monteren![]()
We moeten de hekjes nog kopen, neigen naar die van de Gamma/Karwei, die komen ook goed uit de test bij de Consumentenbond.
Geen ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Eindelijk een betere nacht Jagar.Wat was de truc?
Haha echt he? Ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Alleen zo jammer dat er om 6 uur nog niets op tv isSoms zou ik willen dat ik koffie dronk
Ditquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:58 schreef Nanuke het volgende:
DirkJacob ging naar bed rond 20u21u, viel zelf in slaap met enkel brabbel- en speelgeluidjes over de babyfoon. Wel pas na 20 minuten, maar dat is niet erg. En vervolgens 1 voeding om 5.305:15 en doorslapen tot 8.30.
Getverdemme zeg, en dat na zo'n goeie dag! Waar was de ruzie over?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Schiet mij maar neer. Maximaal één uur slaap vannacht, ruzie met de duutser en compleet afgedraaid.
De ruzie ging natuurlijk helemaal nergens over. Vooral frustratie van mijn kant over het niet slapen.. Net poging 1 tot bijslapen, maar de duutser Jean O na een half uur alweer brengen omdat hij honger had, terwijl ik maximaal 1.5 uur daarvoor gevoed heb. Ik geloof dat mijn baby's verslaafd zijn aan de borst..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Getverdemme zeg, en dat na zo'n goeie dag! Waar was de ruzie over?Nu wel weer goed? Sterkte vandaag!
Nachtelijke ruziesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De ruzie ging natuurlijk helemaal nergens over. Vooral frustratie van mijn kant over het niet slapen.. Net poging 1 tot bijslapen, maar de duutser Jean O na een half uur alweer brengen omdat hij honger had, terwijl ik maximaal 1.5 uur daarvoor gevoed heb. Ik geloof dat mijn baby's verslaafd zijn aan de borst..
Wat een boel fijne nachten ook zeg!
Een Dad, en extra jompel voor het sporten!
Ik kon wel slapen, maar tot hij naar bed kwam was S. al 3 keer wakker geweest en ik dus ook om hem weer in bed te krijgen. Daarna nog een keer of 2 ā 3 keer eruit geweestquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Tolstoi wat een zeur als hij zelf pas om drie uur naar bed ging.Kon je dan wel slapen tot hij naar bed kwam?
Zo vaak eruit moeten en dan chagrijnig zal vast weinig met je menstruatie te maken hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:08 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ik kon wel slapen, maar tot hij naar bed kwam was S. al 3 keer wakker geweest en ik dus ook om hem weer in bed te krijgen. Daarna nog een keer of 2 ā 3 keer eruit geweest![]()
Mijn ongesteldheid zal trouwens ook niet meehelpen voor dit stralende humeur
Zeker vermoeiend, vooral met 10,5 kilo of zoiets op je arm. Na 5 minuten kan ik hem bijna niet meer houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:45 schreef Nanuke het volgende:
Tolstoi, dat klinkt ook naar. Dat gaan staan is hier ook geweest, maar tegenwoordig kan Dirk ook daarna weer gaan liggen om te gaan slapen. Ik hoop dat dat bij jou ook komt. In slaap wiegen is zo vermoeiend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bananenpannenkoekjes zijn inderdaad super makkelijk te maken (ik ben verre van een keukenprinses) en ze zijn superlekker, ook voor volwassenen![]()
Vooral als je het allersimpelste recept aanhoudt: 1 banaan, 2 eieren. Erop wat kaneel en/of stroop. Klaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:47 schreef TolstoiFan het volgende:
Bananenpannenkoekjes zijn inderdaad super makkelijk te maken (ik ben verre van een keukenprinses) en ze zijn superlekker, ook voor volwassenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 jaar terug een mok laten bedrukken met foto’s van onze zoon en zijn naam. Vond hij hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:37 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ooh Flav wat leuk!![]()
Ik ben een beetje voor vaderdag bezig geweest. Geen idee wat ik ‘m moet geven, nu ben ik vanmiddag een beetje aan het klooien geweest maar nog geen idee wat ik ermee doeDoen jullie nog wat met vaderdag?
[ afbeelding ]
17 juni! Dat weet ik omdat ik dan ook jarig benquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Wanneer is het eigenlijk vaderdag? Heb werkelijk nog geen idee, vind n verjaardagscadeautje altijd al lastig
Ik ben de 19e jarig. 33.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:57 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
17 juni! Dat weet ik omdat ik dan ook jarig ben![]()
Mok is wel een leuk idee Venco!
wat vervelend dat je zo angstig bent geweest.quote:Op zondag 3 juni 2018 07:39 schreef DorothyGale het volgende:
Okee, ik ga een serieuze poging doen om mee te posten![]()
R. is nu bijna zes weken en nu ik van de grootste emotionele schok ben gekomen en de hormonen zijn gaan liggen (ben echt enorm angstig geweest) heb ik de energie en zin om mee te lezen en te schrijven.
Ik heb sowieso meegelezen de afgelopen weken met jullie en wat een ontwikkeling maakt zo'n kleintje mee in korte tijd! Hier nog geen tijd voor traphekjes of omrollen op de buik en stapjes zetten. Het hoogtepunt van de dag is als hij z'n ogen open heft en om zich heen kijkt.
Neequote:Op zondag 3 juni 2018 11:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Fleur ik hoop dat je een betere nacht had en zonder baby bij jullie in bed.
Oke stoer!! Misschien toch nog het overwegen waard. Mijn grootste struikelblok is de lange vliegreis, dat ging bij jullie dus goed?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:26 schreef FlyingFish het volgende:
Met 1 baby kan dat nog steeds prima Belle! Wij zijn toen peuter 10 maanden was 3,5e week naar Canada geweest om rond te trekken (met auto/hotels), was heerlijk en erg goed te doen! Peuter heeft de Niagara falls al gezienWe hadden het plan om terwijl nr 2 onderweg was nog een rondreis te maken, maar 2 voor 1 deal gooide roet in het eten. Nu zijn we aan het dromen over Orlando in november 2019 en gaan we in september een zon, zee, strand en babyclub vakantie doen.
We zullen ons gedragenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:23 schreef Skittles het volgende:
Doen jullie geen gekke dingen daar op het eiland? Anders kom je bij mij in het ziekenhuis te liggen
Wij hebben bewust voor de westkust van Canada gekozen vanwege de vliegtijd. En de vlucht was erg vermoeiend (voor ons vooral omdat meneer alleen vlak voor vertrek en na het landen wilde slapen. Hij heeft vrijwel de hele vlucht bij mij op schoot zitten bewegen), maar hij heeft geen overlast gegeven oid. We waren wel erg blij dat we bewust eerst een dag rust ingepland hadden.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:47 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Oke stoer!! Misschien toch nog het overwegen waard. Mijn grootste struikelblok is de lange vliegreis, dat ging bij jullie dus goed?
Ooh heel leuk!! Ga ik vanavond even doorlezen (en meer mooie reizen gemaakt zag ik alquote:Op zondag 3 juni 2018 20:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben bewust voor de westkust van Canada gekozen vanwege de vliegtijd. En de vlucht was erg vermoeiend (voor ons vooral omdat meneer alleen vlak voor vertrek en na het landen wilde slapen. Hij heeft vrijwel de hele vlucht bij mij op schoot zitten bewegen), maar hij heeft geen overlast gegeven oid. We waren wel erg blij dat we bewust eerst een dag rust ingepland hadden.
Mocht je het interessant vinden kun je ons reisverslag hier teruglezen.
daarna heb ik niet meer geslapen..quote:Op maandag 4 juni 2018 06:38 schreef rena het volgende:
Fleur![]()
Hij kijkt er ook zo leuk bij
![]()
Jagar; wat fijn! Hoe is het de rest van de nacht gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar voor iemand?
[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 04-06-2018 09:13:36 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:50 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik was vanavond niet thuis maar kreeg deze foto opgestuurd. Volgens mij kan ik zeggen dat ie ‘t rollen wel onder de knie heeft![]()
[ afbeelding ]
Zo diep had ik er nog niet eens over nagedachtquote:Op maandag 4 juni 2018 11:21 schreef minilot het volgende:
Het is bij mij absoluut geen onzekerheid of zorgen maken hoor - ik heb juist wel het idee dat we hartstikke goed voor O. zijn. Helemaal geen schuldgevoel dat voorkomt uit twijfels of ik het wel goed genoeg doe, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik het ruimschoots goed genoeg doe.Het is vooral de principiele kwestie die ik lastig vind: O. heeft er zelf niet om gevraagd om er überhaupt te zijn, en die wordt zomaar gedwongen om mijn zoon te wezen omdat ik het toevallig leuk vind om een ukkie te hebben. Als -ie het naar zijn zin heeft sta ik daar niet zo bij stil, als -ie het niet naar zijn zin heeft word ik me er nogal bewust van en da's soms wel pittig.
Meneer de fotograaf en de fotostudio waren erg intimiderendquote:
O. is ook uitzonderlijk makkelijk en rete-vrolijk! Gelukkig maar, want daardoor kan ik die existentiële bibbers gewoonlijk negerenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:28 schreef Flav het volgende:
Dat gevoel ken ik helemaal niet.
Maar misschien ook omdat V een makkelijke en vrolijke baby is.
Maar als 'ie altijd tevreden zou zijn, dan zou 'ie nooit ergens komen! Dan zou hij alleen maar stil zitten, geen nieuwe dingen leren en niet meer groeien. Die frustratie zorgt ervoor dat hij in beweging komt (of dat hij zorgt dat anderen in beweging komen zodat hij krijgt wat hij nodig heeft). Zo komt 'ie vooruit en ik durf als ik de foto's zie best met een gerust hart te zeggen dat hij dát in elk geval heel leuk vind. Neemt het rotgevoel niet weg natuurlijk, maar ik vind dat zelf wel een fijne en relativerende gedachte - dat al die drempels en emoties ergens goed voor zijn. Voor ouders ook, denk ik. Die emoties bij hen maken dat je voor ze blijft zorgen, maar ook dat je steeds overweegt: is wat ik doe goed voor mijn kindje? Zo krijgen ze toch maar mooi de beste zorg. Het is een rotsysteem, maar het is wel goed bedachtquote:Op maandag 4 juni 2018 11:21 schreef minilot het volgende:
Het is bij mij absoluut geen onzekerheid of zorgen maken hoor - ik heb juist wel het idee dat we hartstikke goed voor O. zijn. Helemaal geen schuldgevoel dat voorkomt uit twijfels of ik het wel goed genoeg doe, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik het ruimschoots goed genoeg doe.Het is vooral de principiele kwestie die ik lastig vind: O. heeft er zelf niet om gevraagd om er überhaupt te zijn, en die wordt zomaar gedwongen om mijn zoon te wezen omdat ik het toevallig leuk vind om een ukkie te hebben. Als -ie het naar zijn zin heeft sta ik daar niet zo bij stil, als -ie het niet naar zijn zin heeft word ik me er nogal bewust van en da's soms wel pittig.
Uiteraard! Laat duidelijk zijn dat ik het nut van ontevredenheid snap en de waarde inzie van, bijvoorbeeld, gefrustreerd op de grond liggen spartelen omdat -ie vooruit wil in plaats van achteruit.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:43 schreef CassElliot het volgende:
[..]
Maar als 'ie altijd tevreden zou zijn, dan zou 'ie nooit ergens komen! Dan zou hij alleen maar stil zitten, geen nieuwe dingen leren en niet meer groeien. Die frustratie zorgt ervoor dat hij in beweging komt (of dat hij zorgt dat anderen in beweging komen zodat hij krijgt wat hij nodig heeft). Zo komt 'ie vooruit en ik durf als ik de foto's zie best met een gerust hart te zeggen dat hij dát in elk geval heel leuk vind. Neemt het rotgevoel niet weg natuurlijk, maar ik vind dat zelf wel een fijne en relativerende gedachte - dat al die drempels en emoties ergens goed voor zijn.
quote:Op maandag 4 juni 2018 14:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Banaan is met zijn “A” klanken aan het oefenen. Middenin de nacht na de voeding en ook vanochtend om half zes. Hij kan het ook héél erg hard. Maar het is ook wel weer schattig.
Heh, dat komt wel goed. We zijn echt wanstaltig verliefd op O. en elke dag voelt het tientallen keren alsof ik een kadootje mag uitpakken.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:14 schreef pinquit het volgende:
Oh minilot, ik weet precies wat je bedoelt! En houd je vast, hoe ouder hij wordt, hoe erger dat schuldgevoel wordt. MAAR! Er zijn uiteraard ook heel veel geluksmomenten! Vergeet die niet
Hahaha ja exact datquote:Op maandag 4 juni 2018 15:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, dat komt wel goed. We zijn echt wanstaltig verliefd op O. en elke dag voelt het tientallen keren alsof ik een kadootje mag uitpakken.![]()
En ja, ik vrees dus de dag dat O. als kwaaie puber roept dat -ie er niet voor gekozen heeft om ons kind te zijn, want op zoveel waarheid zullen we geen antwoord hebben.
Oh, heh!quote:Op maandag 4 juni 2018 15:20 schreef pinquit het volgende:
Maar ik had het natuurlijk over de momenten waarop O. zielsgelukkig is
..ja, maar met zo'n dotje van een pasfoto vergeef je alles, toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:33 schreef rena het volgende:
Ze hebben vandaag onze nieuwe hoekbank gebracht en C heeft hem net gezegend met een klein oprispinkje :’)
Absoluutquote:Op maandag 4 juni 2018 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
..ja, maar met zo'n dotje van een pasfoto vergeef je alles, toch?
Man slaapt op de bank na zijn nachtdienst, ik ben boven met zieke zoon en baby maar de tv is stuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:18 schreef LadyS het volgende:
Oooh Venco, dat klinkt als een fan-tas-tische dag gisterenHopelijk gaat vandaag beter
Waarom slaapt hij op de bank danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Man slaapt op de bank na zijn nachtdienst, ik ben boven met zieke zoon en baby maar de tv is stuk.Dus dat is dan weer wat saai.
Conflict zus kabbelt nog voort want er is nog geen oplossing.
Al en al: ik heb een vol flesje gekolfd voor morgen. Hopelijk gaat het morgen een beetje.
Als ik nou ervan uit ga dat ze de hele dag huilt of onrustig is, kan het altijd meevallen.
Gebeurt altijd. Komt thuis, eet wat en gaat ‘even’ op de bank liggen om wat te kijken voordat hij naar boven wilt komen maar valt vervolgens in slaap.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
Waarom slaapt hij op de bank dan![]()
En misschien drinkt ze juist goed als je niet in de buurt bent? Blijft echt stom, zo'n eerste dag werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
Die van mij heeft ook geregeld nachtdienst, maar die is wel zo verstandig om niet op de bank te gaan liggen dan, die zou namelijk ook meteen vertrokken zijn. Mocht dat toch gebeuren, dan zou ik toch gewoon naar beneden gaan geloof ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gebeurt altijd. Komt thuis, eet wat en gaat ‘even’ op de bank liggen om wat te kijken voordat hij naar boven wilt komen maar valt vervolgens in slaap.
En ik hoop dat ze prima drinkt. Ik ben van 11-20 aan het werk dus ben benieuwd wat voor dag het wordt.![]()
Ik heb er niet zo’n moeite mee. Maar geen 5 dagen hoor. Vandaag is niet erg en meestal wordt hij voor de lunch al wakker.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook geregeld nachtdienst, maar die is wel zo verstandig om niet op de bank te gaan liggen dan, die zou namelijk ook meteen vertrokken zijn. Mocht dat toch gebeuren, dan zou ik toch gewoon naar beneden gaan geloof ikEn hem verzoeken weer naar boven te gaan. Of niet, moet hij zelf weten, maar ik ga echt niet zo lang boven blijven denk ik. #ontaardevrouw
Heeft hij even gelukquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo’n moeite mee. Maar geen 5 dagen hoor. Vandaag is niet erg en meestal wordt hij voor de lunch al wakker.
Baby slaapt en ik pak ook nog even een dutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bfd. <3 Ik vind dit de schattigste foto’s, omhoogkijkend.
LadySZijn ogen.
Belle, wat een verschil.Wat keek hij al wijs op de linker foto.
Klinkt als een goede dag, Venco.
U. is dus op het kdv. Moest heel hard huilen van zn krampjes. Mn moeder gaat hem straks gelukkig ophalen. Pfff.
Protčge moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eenvoor Venco, Tolstoi en Duman.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ik geef hem wat grote stukken fruit en groente op zijn tafel en af en toe help ik even omdat het wegglibbert. Als hij iets goed te pakken heeft sabbelt hij erop.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:46 schreef vencodark het volgende:
Pannekoekmix: hoe doe je dat met dat fruit en die komkommer? Dat bied je zo aan en hoe gaat hij ermee om? Je baby is een paar weken ouder dan de mijne dus ben eens benieuwd!
Goed dat je het al doet, ik ben zelf ook nog best angstig daarvoor. Van het weekend heeft ze op een korstje brood zitten sabbelen en heeft ze een maisvinger op, ik ben nog zo bang dat ze zich versliktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:04 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik geef hem wat grote stukken fruit en groente op zijn tafel en af en toe help ik even omdat het wegglibbert. Als hij iets goed te pakken heeft sabbelt hij erop.
Ik ben nog wel zoekende met het formaat dat hij makkelijk vast kan pakken. Asperge en rauwe bleekselderij zijn een succes, de komkommer en appel waren lastig.
Als hij een te groot stuk in zijn mond dreigt te stoppen pak ik het af.
Ik vind het nog heel spannend, Banaan vindt het fantastisch speelgoed. Je ziet hem ook echt genieten als hij bij ons aan tafel mag zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer een hoedjesfotokennelijk heeft ie altijd n goeie dag als ie die opheeft
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer een hoedjesfotokennelijk heeft ie altijd n goeie dag als ie die opheeft
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat een leuke blij ei foto's altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer een hoedjesfotokennelijk heeft ie altijd n goeie dag als ie die opheeft
![]()
![]()
U. is ook echt wel een hartedief, Duman![]()
Rena's aardbeiendame![]()
Banaan doesn't share food!
Bijna al een jaar Tolstoi! Gaat hard!
Wat een knappe newborn, Fleur. Nu ook nog knap hoor, maar ik ben altijd verbaasd bij een newborn dat er niet verfomfaaid uitziet![]()
Lady, ermahgerd die armpjes![]()
Voor de mensen die rammelen voor een tweede of denken 'mygawd waarom wilde ik een tweede het leven is kut'
Naast de momenten van "Cas pakt mijn duploooo" etc. is dit toch wel ultiem smelten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Helemaal gemist! Wat een knap gezichtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:30 schreef elliebell het volgende:
Dit was voor z'n eerste hapje van 't weekend. Mijn blije ei![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mini ik heb Banaan nog niet zonder luier laten liggen. Toevallig had hij hem net zelf half los gekregen dus we gaan het zo maar eens proberen.
Dit!quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes venco, ik hoop dat het voor alle partijen een fijne ervaring wordt!.
Oh wat superfijn!! Wat zul je opgelucht zijn!!quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:58 schreef vencodark het volgende:
Bedankt voor jullie succes wensen. Ik had vanmorgen al met Z gesproken dat ze goed haar best moest doen en dat oma goed voor haar zal zorgen.
En ze doet het super!Ze doet lekker dutjes, drinkt vrij goed, eet wat brood, is gezellig.
![]()
Maar grote babylove!Die blijkbaar prima zonder mij kan.
![]()
Na 20:00 uur zie ik haar weer.
Heel erg opgelucht. Al vraag ik mij af hoe ze drinkt. Netjes uit de fles of op de alternatieve wijze: via de dop.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:01 schreef rena het volgende:
[..]
Oh wat superfijn!! Wat zul je opgelucht zijn!!
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:03 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Haha rena ik zag net ergens een aarbeienpakje en moest meteen aan C. denken
O, dat is niet tof! Arme jij! Nou ja, extra lekker knuffelen straksquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik belde net m’n moeder en U. was heel hard aan het huilen op de achtergrond. Hij weigert z’n flesje, maar heeft wel honger.![]()
En dan heeft m’n trein gvd ook vertraging.
Hoe?!quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Na dat half uur gaf ik op. Borst naar hem toe en hij dronk zich op zijn buik in slaap, best een prestatie.
Dat zou fijn zijn. Ik ben een beetje huiverig, want T heeft tot 13 maand elke anderhalf uur willen drinken...quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Tolstoi kan het aan de hitte liggen ? Dan heb ik soms ook nachtmerries. Mijn man ook trouwens.![]()
Mini hij draaide zijn hoofdje heel ver opzij om te kunnen drinken en ik moest heel dicht bij hem liggen. Net deed hij het nog eens.![]()
Balen dat je nachten nog niet beter gaan Jagar. Het wordt echt beter.![]()
Banaan is al heel veel avonden op rij wakker geworden. Ik hoop dat hij vanavond zelf doorslaapt zodat ik weer eens een avond uit bed kan doorbrengen.
Oei ja, ik herinner me dat, en nu Jacob weer in een periode zit dat hij 1,5 uur echt een toffe cyclus vindt om telkens weer na wakker te worden denk ik pfffff....quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat zou fijn zijn. Ik ben een beetje huiverig, want T heeft tot 13 maand elke anderhalf uur willen drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |