quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FB / Klacht over moderator Vanillekwark
Godverquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FB / Klacht over moderator Vanillekwark
Echt he, sowieso dat het nu allemaal naar rotte vis stinkt daar tussen die plakkerige lippen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is nou niet het weer ernaar om het over kutjes te hebben
Waarom eet je het dan veel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben de laatste tijd veel magere kwark aan het eten maar wat is die schijtzooi smerig zeg
jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uit de quote van zosk van jou post om 23:09
haha je eet wat je bentquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben de laatste tijd veel magere kwark aan het eten maar wat is die schijtzooi smerig zeg
Zeg dat je haar mist en een doos chocolade komt brengen vrijdagavond in deze moeilijke tijdenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu voel ik me wel speciaal.
TARDIS. mist haar haha.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg dat je haar mist en een doos chocolade komt brengen vrijdagavond in deze moeilijke tijden
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb een ghostwriter ingehuurd voor mijn fok posts
Vandaar die kwaliteitsimpuls van de laatste tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb een ghostwriter ingehuurd voor mijn fok posts
Danoontje was toch geweldig, alleen die bakjes zijn pokke klein. Als ik eraan denk, weet ik weer precies hoe het smaakte.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, het was mijn eerste poging ooit om het te schrijven
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Man man man wat is dit voor act. Snap sowieso niet waarom jij zo doet tegen haar! Mooie dame die zo lief doet ‘met je’ zij wil een relatie..
Je mag van geluk spreken als een mooie vrouw aandacht aan je besteed ondanks die act.
Hoezo "was"?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Danoontje was toch geweldig, alleen die bakjes zijn pokke klein. Als ik eraan denk, weet ik weer precies hoe het smaakte.
danoontjepowerennogwat@yahoo.comquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Zosk het volgende:
Mijn eerste email was danoontjepower en nog wat, goede herinneringen
Snap ik kerelquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu het mij zo voor de wind gaat heb ik zelf te weinig tijd
Faalhaasquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
danoontjepowerennogway@yahoo.com
Eet het niet meer, is echt iets toen ik klein was. Vandaar was, maar zal ongetwijfeld nog lekker ZIJN.quote:
1,5 eetlepel en het was opquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Danoontje was toch geweldig, alleen die bakjes zijn pokke klein. Als ik eraan denk, weet ik weer precies hoe het smaakte.
Somsquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen Aziatische mensen dat? lijkt me zo'n gek gezicht
¤¤¤¤¤quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
1,5 eetlepel en het was opDat ze daar nooit literpakken van hebben gemaakt
Haha okequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eet het niet meer, is echt iets toen ik klein was. Vandaar was, maar zal ongetwijfeld nog lekker ZIJN.
Je wist natuurlijk dat het Braddie was omdat hij voor 5 euro ging tankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag Braddie vandaag gwn bij tankstation toen ik onderweg was van 010 naar 035.
hoi gezegd?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag Braddie vandaag gwn bij tankstation toen ik onderweg was van 010 naar 035.
als wij persen gaan onze ogen dicht, maar bij Zosk zijn ze al dicht dus je ziet geen verschilquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen Aziatische mensen dat? lijkt me zo'n gek gezicht
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zork!!! Doet het nog pijn aan je bakkes ? En is die scooter total loss of wa?
Neuh, gewoon aan z'n kop en lelijke autoquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je wist natuurlijk dat het Braddie was omdat hij voor 5 euro ging tanken
Neequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zouden jullie een fokker aanspreken als je hem tegenkomt?
Hangt er vanaf of het een vrouw is of nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zag aber ooit, heb niks gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het een vrouw is of niet
alleen als het uber is, maar weet niet hoe ze eruit zietquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja, dat snap ik dan weer welquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag aber ooit, heb niks gezegd
Neuh, ik zag ook een FOKster bij de IKEA in Delft en heb haar gwn m'n kip sate laten serveren zonder hoi te zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bij vrouwen zeg je niks dusquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Crack?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neuh, ik zag ook een FOKster bij de IKEA in Delft en heb haar gwn m'n kip sate laten serveren zonder hoi te zeggen
all stars tutje met te kleine wenkbrauwenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen als het uber is, maar weet niet hoe ze eruit ziet
Jij voelt mij. Wel slim, want kreeg het pas nadat ik mijn groente had opgegeten, en daar deed je het dan echt voor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
1,5 eetlepel en het was opDat ze daar nooit literpakken van hebben gemaakt
Gemiste kans om een spikkeltjespiemel te krijgen zekerquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neuh, ik zag ook een FOKster bij de IKEA in Delft en heb haar gwn m'n kip sate laten serveren zonder hoi te zeggen
nu ga ik iedereen aanspreken met deze omschrijvingquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
all stars tutje met te kleine wenkbrauwen
te kleine?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
all stars tutje met te kleine wenkbrauwen
heeft crack soa? Denk t welquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gemiste kans om een spikkeltjespiemel te krijgen zeker
Ik heb ooit een bord boerenkool leeg gegeten voor 5 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij voelt mij. Wel slim, want kreeg het pas nadat ik mijn groente had opgegeten, en daar deed je het dan echt voor.
Nee, zelfs de soa's die ze krijgt raken vermoeid door haar energielevel en verkassen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft crack soa? Denk t wel
oquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, zelfs de soa's die ze krijgt raken vermoeid door haar energielevel en verkassen.
5 euro voor een bord boerenkoolquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bord boerenkool leeg gegeten voor 5 euro.
Ik was een raar kind dat niks lustte.
Nu ben ik een rare volwassene die weinig lust.
Volgens mij ging het zo van dat ik het ze zag eten en dat het een weddenschap werd omdat ik zei dat ik het best lustte wat met ongeloof werd beantwoord.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
5 euro voor een bord boerenkoolLaatste redmiddel ofzo?
Hoezo zag, wat at jij dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo van dat ik het ze zag eten en dat het een weddenschap werd omdat ik zei dat ik het best lustte wat met ongeloof werd beantwoord.
meneer eet niks, maar wel zeiken dat ik geen kaas eet, aansteller.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen kaas eten is ook gewoon vreemd hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
meneer eet niks, maar wel zeiken dat ik geen kaas eet, aansteller.
Namen, gewoon alles op tafel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zijn wel meer fokkers waarvan ik denk 'zonde'
verrassendquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen kaas eten is ook gewoon vreemd hoor.
waarom? je lust gewoon iets niet, wat is daar vreemd aan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen kaas eten is ook gewoon vreemd hoor.
BEN JE NEDERLANDER OF NIETquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom? je lust gewoon iets niet, wat is daar vreemd aan?
Kwam niet verder dan aardappels vaak, dingen zoals nasi/macaroni/bami ging er wel in. Groenten hebben ze gewoon opgegeven ergens, waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo zag, wat at jij dan?Waren ze zo coulant?
nee natuurlijk niet, ben niet eens in dit land geborenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BEN JE NEDERLANDER OF NIET
gvd nepkaaskop
Ik denk dat mensen alles kunnen eten als ze er maar aan wennen. Dat gejank altijd, man man manquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aber crack ama frass haags vk samz
Mijn vriendinquote:
Ja weet ikveel joh waar kom je dan vandaanquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, ben niet eens in dit land geboren
Gatverdamme waarom praat ik met jou danquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, ben niet eens in dit land geboren
lekker jankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen alles kunnen eten als ze er maar aan wennen. Dat gejank altijd, man man man
wat is dit dan makker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aber crack ama frass haags vk samz
Het is een beetje zoals een pedo niks heeft met een volgroeid lichaam.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje raar als je aan het praten bent, kan dat toch niet horen, josti.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gatverdamme waarom praat ik met jou dan
drm veganquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen alles kunnen eten als ze er maar aan wennen. Dat gejank altijd, man man man
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje raar als je aan het praten bent, kan dat toch niet horen, josti.
daarom gebruik ik het, net zo eentonig als het gezeik op het feit dat ik geen kaas lustquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit begint ook wel weer ééntonig te worden zeg.
inb4 lekker jankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit begint ook wel weer ééntonig te worden zeg.
Wow boos.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarom gebruik ik het, net zo eentonig als het gezeik op het feit dat ik geen kaas lust
ze is geen Nederlandse..quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is SE echt een strijkplank.
je bent jezelf niet meer nu je mod bentquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb je altijd gesteund, dit kwetst me hoor.
zou de middelste ook doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die twee linker zijn spuuglelijk dus denk aber en crack
Die vent en die rasta?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor ons rechts
Die middelste is toch niet lelijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor ons rechts
Ik ben mezelf niet op al die jaren niet geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent jezelf niet meer nu je mod bent
Ik heb al enkele dagen niet gefaptquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik mag pas over 10 minuten fappen zodat ik kan zeggen dat ik een dag niet heb gefapt
nou neequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezicht van meisje rechts op lichaam van meisje links boh
Wacht watquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat? Waarom zou je dat willen. Gezicht EN lichaam van links beter dan rechts. Rechts is in alles de minstequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou die mannen vind ik minder hoor maar wat jij wil mr bicuriousquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat? Waarom zou je dat willen. Gezicht EN lichaam van links beter dan rechts. Rechts is in alles de minste van de drie.
Je hebt een vriendin dus logischquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
we weten inmiddels wel dat je liever op piemels zit
Wel kwaliteitspiemels, hij kiest ze wel uitquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
we weten inmiddels wel dat je liever op piemels zit
ja ik ben trouw, niet zoals azpiquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin dus logisch
Maar wij weten wel beter hoe het anders zou zijn
Behalve die neger rasta dude staan er toch alleen maar blanke mannen op de foto ;squote:
nee jij bent een huisjesmelkerquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Overigens had ik ook niet het idee dat je me graag mocht als user
Je komt niet zomaar in de kring van hzaw, dan moet je echt de juiste snaren raken en ook nog achter elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Overigens had ik ook niet het idee dat je me graag mocht als user
Goed zoquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik ben trouw, niet zoals azpi
juistquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Strijkplanken zijn ook vrijwel altijd wit, ik snap het nu
frispel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
azpi heeft gister een of andere r&p tuthola geneukt
'neger' okequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Behalve die neger rasta dude staan er toch alleen maar blanke mannen op de foto ;s
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij bent een huisjesmelker
Ja dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar in de kring van hzaw, dan moet je echt de juiste snaren raken en ook nog achter elkaar.
Niet echt cheat material wat daar post tochquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wellicht iets voor jou dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet echt cheat material wat daar post toch
Dacht dat hij monogaam was.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb hogere standaardenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wellicht iets voor jou dan?
Nee heb alle herinneringen die met haar te maken hebben losgelatenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wist je nog zosk toen je vriendin uitmaakte en je boos werd op mij
Waarom heeft hij dat niet?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je zoveel hebt lmcs heeft geen standaard
slimquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb alle herinneringen die met haar te maken hebben losgelaten
Dat kwartje viel niet, shitquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
racefietsen hebben dat doorgaans niet
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aahquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was geen kwestie van slim, ik ging eraan onderdoor
ja je ging er iig niet meer overheen ahahhquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was geen kwestie van slim, ik ging eraan onderdoor
nee ik woon in een stad, ik hoor scootersquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Zosk het volgende:
Horen jullie ook continue kikkers als jullie raam openstaat?
Nee maar daar voelde ze toch al niets van hahahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je ging er iig niet meer overheen ahahh
Mis je haar soms nog weleensquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb alle herinneringen die met haar te maken hebben losgelaten
Denk niet dat ik het laat ga maken. Sowieso als ik tot 05:00 wakker blijf dan ben ik bijna 24 uur wakker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ama doet nachtshift tot 5 uur?
Oh, ja ik niet iddquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik woon in een stad, ik hoor scooters
nee ik hoor allemaal fans mijn naam scanderenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Zosk het volgende:
nee, maar wel op het werk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Zosk het volgende:
goeiequote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar daar voelde ze toch al niets van hahaha
Hoor een trein, een kerkklok en katten die vechtenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Zosk het volgende:
Nee ik mis haar niet, haar kutje ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mis je haar soms nog weleens
Of moet ik zeggen haar kutje
Walgelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik hoor allemaal fans mijn naam scanderen
wow ik ook zijn we buren?!quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoor een trein, een kerkklok en katten die vechten
Koud, zie of spreek je haar nog weleens?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik mis haar niet, haar kutje ook niet
Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoor een trein, een kerkklok en katten die vechten
Lijkt wel mee te vallen, ik ga zo liggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was gewoon leuk
Heb jij ook zo’n last van de warmte?
Neequote:Op donderdag 31 mei 2018 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Koud, zie of spreek je haar nog weleens?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ook geen Marokkanen die iemand neersteken in een steegje?
Kan gebeuren, ik vergeef het je hoor. Had al lang door dat je jezelf niet bentquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry mijn ghostwriter sloeg even op hol
Met een normaal ritme voel je je veel energieker hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het laat ga maken. Sowieso als ik tot 05:00 wakker blijf dan ben ik bijna 24 uur wakker.
geen probleem als je even je login gegevens dm't doe ik wel even nachtshiftje vannachtquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het laat ga maken. Sowieso als ik tot 05:00 wakker blijf dan ben ik bijna 24 uur wakker.
Ik lig al, wat heb je aan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lijkt wel mee te vallen, ik ga zo liggen
Ik niet, dan word ik verrot wakkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk
Maar dit is ook kut, moet met raam dicht slapen
Zou mij wel gelukkig makenquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ik ook zijn we buren?!
Dat word ik altijd alquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik niet, dan word ik verrot wakker
Hahaha.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen probleem als je even je login gegevens dm't doe ik wel even nachtshiftje vannacht
liever nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme gewoon mezelf zijn ja, het is een vrij land
Klootzak
Liever goede vriend in de buurtquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mij niet
liever verre vriend dan goede buur
Omdat ik geen mbo heb gehaald?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wou je echt schrijven want denk niet dat jij dit woord kent
ik blijf liever onbekend straks voldoet de echte hzaw nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liever goede vriend in de buurt
Ik heb hier ook last van, daarom klikt het zoquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik blijf liever onbekend straks voldoet de echte hzaw niet
Hoe komt dat, als er Iers verschrikkelijk is dan is dat het. Hele dag last van, hele dag op 60%quote:
Ik heb daar geen geld voor. Heb een laag inkomen doordat ik ongeschoold ben.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien is een ghostwriter ook wel wat voor jou
mij scheelt het veel tijd
over klikken gesproken, waar is fylaxquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van, daarom klikt het zo
wat verdien je bruto pmquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld voor. Heb een laag inkomen doordat ik ongeschoold ben.
Ik weet niet hoe dat komt. Ik kan gewoon heel slecht mijn bed uit. ;s En ik ben altijd moe.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe komt dat, als er Iers verschrikkelijk is dan is dat het. Hele dag last van, hele dag op 60%
Er zijn weinig dingen die mij minder boeienquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
over klikken gesproken, waar is fylax
Ik denk omdat je geel bent.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat komt. Ik kan gewoon heel slecht mijn bed uit. ;s En ik ben altijd moe.
en mijn boxer, zonder slapen kan ik niet echt. Jij?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is al romantischer dan mijn led-lamp van mobiel
braddi azpi en myrr zijn er 3quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die mij minder boeien
Naakt en laken sla ik zelfs open, dan weet je dat het heet is. Heb het liefst iets zwaars op me.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
en mijn boxer, zonder slapen kan ik niet echt. Jij?
Pleegouders hebben gewoon meebetaaldquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
En daarom natuurlijk een hypotheek van ruim 2 ton zoals je ooit al aangaf
Pm chloro hahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naakt en laken sla ik zelfs open, dan weet je dat het heet is. Heb het liefst iets zwaars op me.
Nee, dat is minimumquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
minimum is toch meer dan dat?
Huh wat, hoezo?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest laatst 3 uur met mijn ogen dicht liggen en dan is wakker blijven echt een uitdaging.
Nee hoezoquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt doordat ik mijn school niet heb afgemaakt denk ik
Echt hequote:Op donderdag 31 mei 2018 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat geen dag voorbij zonder dat iemand een racistisch grapje maakt over Zosk
is gewening, gwn laten luchten vannachtquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
en mijn boxer, zonder slapen kan ik niet echt. Jij?
maar daar gaat mijn kaas van schimmelenquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is gewening, gwn laten luchten vannacht
Kennis oefent met wimper extensions en haar model had afgezegd. Ik was vrij die dag.quote:
Ik ben echt te lui om dit te Googlen nu.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kennis oefent met wimper adrenaline en haar model had afgezegd. Ik was vrij die dag.
Ja maar domheid gaat verder en dieper dan een papiertjequote:Op donderdag 31 mei 2018 00:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou dat heb ik niet, hzaw vindt mij wel vaker dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |