quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FB / Klacht over moderator Vanillekwark
Godverquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FB / Klacht over moderator Vanillekwark
Echt he, sowieso dat het nu allemaal naar rotte vis stinkt daar tussen die plakkerige lippen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is nou niet het weer ernaar om het over kutjes te hebben
Waarom eet je het dan veel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben de laatste tijd veel magere kwark aan het eten maar wat is die schijtzooi smerig zeg
jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uit de quote van zosk van jou post om 23:09
haha je eet wat je bentquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben de laatste tijd veel magere kwark aan het eten maar wat is die schijtzooi smerig zeg
Zeg dat je haar mist en een doos chocolade komt brengen vrijdagavond in deze moeilijke tijdenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu voel ik me wel speciaal.
TARDIS. mist haar haha.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg dat je haar mist en een doos chocolade komt brengen vrijdagavond in deze moeilijke tijden
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb een ghostwriter ingehuurd voor mijn fok posts
Vandaar die kwaliteitsimpuls van de laatste tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb een ghostwriter ingehuurd voor mijn fok posts
Danoontje was toch geweldig, alleen die bakjes zijn pokke klein. Als ik eraan denk, weet ik weer precies hoe het smaakte.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, het was mijn eerste poging ooit om het te schrijven
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Man man man wat is dit voor act. Snap sowieso niet waarom jij zo doet tegen haar! Mooie dame die zo lief doet ‘met je’ zij wil een relatie..
Je mag van geluk spreken als een mooie vrouw aandacht aan je besteed ondanks die act.
Hoezo "was"?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Danoontje was toch geweldig, alleen die bakjes zijn pokke klein. Als ik eraan denk, weet ik weer precies hoe het smaakte.
danoontjepowerennogwat@yahoo.comquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Zosk het volgende:
Mijn eerste email was danoontjepower en nog wat, goede herinneringen
Snap ik kerelquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu het mij zo voor de wind gaat heb ik zelf te weinig tijd
Faalhaasquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
danoontjepowerennogway@yahoo.com
Eet het niet meer, is echt iets toen ik klein was. Vandaar was, maar zal ongetwijfeld nog lekker ZIJN.quote:
1,5 eetlepel en het was opquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Danoontje was toch geweldig, alleen die bakjes zijn pokke klein. Als ik eraan denk, weet ik weer precies hoe het smaakte.
Somsquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen Aziatische mensen dat? lijkt me zo'n gek gezicht
¤¤¤¤¤quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
1,5 eetlepel en het was opDat ze daar nooit literpakken van hebben gemaakt
Haha okequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eet het niet meer, is echt iets toen ik klein was. Vandaar was, maar zal ongetwijfeld nog lekker ZIJN.
Je wist natuurlijk dat het Braddie was omdat hij voor 5 euro ging tankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag Braddie vandaag gwn bij tankstation toen ik onderweg was van 010 naar 035.
hoi gezegd?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zag Braddie vandaag gwn bij tankstation toen ik onderweg was van 010 naar 035.
als wij persen gaan onze ogen dicht, maar bij Zosk zijn ze al dicht dus je ziet geen verschilquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen Aziatische mensen dat? lijkt me zo'n gek gezicht
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:36 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zork!!! Doet het nog pijn aan je bakkes ? En is die scooter total loss of wa?
Neuh, gewoon aan z'n kop en lelijke autoquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je wist natuurlijk dat het Braddie was omdat hij voor 5 euro ging tanken
Neequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zouden jullie een fokker aanspreken als je hem tegenkomt?
Hangt er vanaf of het een vrouw is of nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zag aber ooit, heb niks gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het een vrouw is of niet
alleen als het uber is, maar weet niet hoe ze eruit zietquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja, dat snap ik dan weer welquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag aber ooit, heb niks gezegd
Neuh, ik zag ook een FOKster bij de IKEA in Delft en heb haar gwn m'n kip sate laten serveren zonder hoi te zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bij vrouwen zeg je niks dusquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Crack?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neuh, ik zag ook een FOKster bij de IKEA in Delft en heb haar gwn m'n kip sate laten serveren zonder hoi te zeggen
all stars tutje met te kleine wenkbrauwenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen als het uber is, maar weet niet hoe ze eruit ziet
Jij voelt mij. Wel slim, want kreeg het pas nadat ik mijn groente had opgegeten, en daar deed je het dan echt voor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
1,5 eetlepel en het was opDat ze daar nooit literpakken van hebben gemaakt
Gemiste kans om een spikkeltjespiemel te krijgen zekerquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Neuh, ik zag ook een FOKster bij de IKEA in Delft en heb haar gwn m'n kip sate laten serveren zonder hoi te zeggen
nu ga ik iedereen aanspreken met deze omschrijvingquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
all stars tutje met te kleine wenkbrauwen
te kleine?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
all stars tutje met te kleine wenkbrauwen
heeft crack soa? Denk t welquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gemiste kans om een spikkeltjespiemel te krijgen zeker
Ik heb ooit een bord boerenkool leeg gegeten voor 5 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij voelt mij. Wel slim, want kreeg het pas nadat ik mijn groente had opgegeten, en daar deed je het dan echt voor.
Nee, zelfs de soa's die ze krijgt raken vermoeid door haar energielevel en verkassen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft crack soa? Denk t wel
oquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, zelfs de soa's die ze krijgt raken vermoeid door haar energielevel en verkassen.
5 euro voor een bord boerenkoolquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bord boerenkool leeg gegeten voor 5 euro.
Ik was een raar kind dat niks lustte.
Nu ben ik een rare volwassene die weinig lust.
Volgens mij ging het zo van dat ik het ze zag eten en dat het een weddenschap werd omdat ik zei dat ik het best lustte wat met ongeloof werd beantwoord.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
5 euro voor een bord boerenkoolLaatste redmiddel ofzo?
Hoezo zag, wat at jij dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo van dat ik het ze zag eten en dat het een weddenschap werd omdat ik zei dat ik het best lustte wat met ongeloof werd beantwoord.
meneer eet niks, maar wel zeiken dat ik geen kaas eet, aansteller.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen kaas eten is ook gewoon vreemd hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
meneer eet niks, maar wel zeiken dat ik geen kaas eet, aansteller.
Namen, gewoon alles op tafel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zijn wel meer fokkers waarvan ik denk 'zonde'
verrassendquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen kaas eten is ook gewoon vreemd hoor.
waarom? je lust gewoon iets niet, wat is daar vreemd aan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen kaas eten is ook gewoon vreemd hoor.
BEN JE NEDERLANDER OF NIETquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom? je lust gewoon iets niet, wat is daar vreemd aan?
Kwam niet verder dan aardappels vaak, dingen zoals nasi/macaroni/bami ging er wel in. Groenten hebben ze gewoon opgegeven ergens, waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo zag, wat at jij dan?Waren ze zo coulant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |