Dit is hoe we doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:39 schreef BoneThugss het volgende:
#ALTIJDREADY
Goed topic weer, Plompzakker!
Belediging van een ambtenaar, TRquote:
samzz, ambrozijn der sc, zoete geur verspreider in een nachtelijke mist van de stank van het alledaagsequote:
Je begint steeds creatiever te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzz, ambrozijn der sc, zoete geur verspreider in een nachtelijke mist van de stank van het alledaagse
Creatief stukje prozaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzz, ambrozijn der sc, zoete geur verspreider in een nachtelijke mist van de stank van het alledaagse
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je begint steeds creatiever te worden.
echt hè, na 250 keer ama de pama is zijn creatieve geest toch geprikkeldquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ettogod, Californium 252 van onze nederige contreien, bouwsteen des levens, rots in de branding en schijnend voorbeeld in de duisternis van KLBquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, na 250 keer ama de pama is zijn creatieve geest toch geprikkeld
Ja die was echt prachtig hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, na 250 keer ama de pama is zijn creatieve geest toch geprikkeld
Kom dat dan maar met mijn kleding doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Kleding opnieuw opvouwen geeft echt een goed gevoel.
Ik heb dat altijd na het strijken van m'n jurken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Kleding opnieuw opvouwen geeft echt een goed gevoel.
Nee, ga zo verder met mijn eigen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom dat dan maar met mijn kleding doen.
Eentje is genoegquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ettogod, Californium 252 van onze nederige contreien, bouwsteen des levens, rots in de branding en schijnend voorbeeld in de duisternis van KLB
Snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd na het strijken van m'n jurken.
sow...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ettogod, Californium 252 van onze nederige contreien, bouwsteen des levens, rots in de branding en schijnend voorbeeld in de duisternis van KLB
Klinkt meer alsof ie mij beschrijft idd.quote:
De grootste genieën van hun tijd werden uitgekotst door de onwetenden, zo ook jij. Galileo Galilei, een van de grootste geesten van zijn tijd werd onteerd door de kerk in zijn leven.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
jammer dat chai mij zo haat
echt walgelijk.
Goede algemene basiskennis.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De grootste genieën van hun tijd werden uitgekotst door de onwetenden, zo ook jij. Galileo Galilei, een van de grootste geesten van zijn tijd werd onteerd door de kerk in zijn leven.
Huh hoezo dat nou weer? vroeg je iets dan? was ff pissen jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
jammer dat chai mij zo haat
echt walgelijk.
oh gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh hoezo dat nou weer? vroeg je iets dan? was ff pissen ja
Chai, encyclopedie der FOK!stania, brenger van kritiek, sfeerbepaler pur sang, doch ongekende parel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh hoezo dat nou weer? was ff pissen ja
Hondendrol in krantenpapier oprollen, op deurmat leggen, krant in de fik steken, dan belletje trekkenquote:
Ik dacht altijd dat je een knulletje van 15 of 16 was. Maar nu weet ik beter.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een knulletje van 15 of 16 was. Maar nu weet ik beter.
Ik ben gewoon echt een schitterend mens maar mensen hier begrijpen mij niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, en zosk dacht dat je kaal was. Wat een indruk laat je toch achter op mensen.
ja klopt welquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, ze dacht alleen dat je een tiener was.
ik wel. vk beste kquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt een schitterend mens maar mensen hier begrijpen mij niet.
Ik wel, vanaf het moment dat je mij hielp uit de kerkers ben je voor mij niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt een schitterend mens maar mensen hier begrijpen mij niet.
quote:
Soms geef je gewoon mixed signals af weet je, maar ik moet leren dat dat gewoon je geouwehoer is zeg maar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wel, vanaf het moment dat je mij hielp uit de kerkers ben je voor mij niet kapot te krijgen.
ff hier kijken:quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik moet morgen naar de dokter. Wat moet ik in godsnaam aantrekken... Kan moeilijk op hakken aan komen lopen.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto, blauw veteragaat van de SC
Ja, zo ben ik. Af en toe speel ik een beetje, maar anders komt de klad erin en dat is niet wat je wil.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Soms geef je gewoon mixed signals af weet je, maar ik moet leren dat dat gewoon je geouwehoer is zeg maar.
Ik zeg net dat ik niet op hakken aan kan komen lopen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ff hier kijken:
https://www.christineleduc.nl/
Oh.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik niet op hakken aan kan komen lopen.
blootsvoets... schijnt gezond te zijn...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik moet morgen naar de dokter. Wat moet ik in godsnaam aantrekken... Kan moeilijk op hakken aan komen lopen.
JA!quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blootsvoets... schijnt gezond te zijn...
Weet niet in wat voor'n buurt jij woont ...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
nja totdat je met je poten in een glasscherf trapt... dan is het weer ongezond.
Daarom profsloffenquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
nja totdat je met je poten in een glasscherf trapt... dan is het weer ongezond.
Hell-Mouth City bro...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet in wat voor'n buurt jij woont ...
Ik kijk wel gewoon even in m'n kast. Vlindertjesjurk denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh.
Dan ff hier kijken:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop
Helmond is het afvoerputje van Brabantquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet in wat voor'n buurt jij woont ...
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blootsvoets... schijnt gezond te zijn...
Maar wat een mooi putjequote:Op woensdag 30 mei 2018 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helmond is het afvoerputje van Brabant
Vind je het strand en de zee niet leukquote:
Heupproblemen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:50 schreef Murdera het volgende:
Hoezo kan je niet op hakken naar de doc, voetproblemen?
Tevens samzz
jawel, als het stormt... vind ik erg romantisch...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je het strand en de zee niet leuk?
Echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel, als het stormt... vind ik erg romantisch...
Alleen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan neem je haar eerst mee naar een knus strandpaviljoen. En doe je t daar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja niet te veel en te hard waaien natuurlijk, klinkt toch wat minder romantisch als je 'schatje jij bent mijn alles' drieëndertig keer op volume 70 in haar oor moet bleren
ja ben niet zo'n zomermens... zo heeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:
Vet is dat hequote:Op woensdag 30 mei 2018 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar er is ook nog zoiets als een zonnige herfst- of winterdag.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ben niet zo'n zomermens... zo heeeeeeeeeeeeeeeeeet
Snap ikquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Samzz heeft net mijn ego helemaal verbrijzeld jeetje.
Crusher of souls, destroyer of ego's, killer of dreamsquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Samzz heeft net mijn ego helemaal verbrijzeld jeetje.
Jij houdt ook van natuur, daarom voel ik die klik denk ik zo met jou. Een pure avontuurlijke man.quote:
dat is ook wel chill ja...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er is ook nog zoiets als een zonnige herfst- of winterdag.
oh zeker... bossen kan ik ook van genietenquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt ook van natuur, daarom voel ik die klik denk ik zo met jou. Een pure avontuurlijke man.
Hmm lekker natquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik zweet me echt helemaal te pletter. Sorry Kwark kom je kleding niet opvouwen.
bahquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:55 schreef Amarantha het volgende:
oh wow ja... mooiste wandeling ooit was in de Biesboschquote:
Geen voorspel meer nodigquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:55 schreef Amarantha het volgende:
en mijne?quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Past dat?quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Helemaal smerig is als die penis dan zo in die vagina gaat
Ik zie het probleem niet echtquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dan ben ik er morgenvroeg pas een keer.
Zo denk ik er nou echt nooit over na.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
seks is geweldig, wanneer het met die ene ware is... alles wordt dan één, de dood bestaat niet meer want je bent verenigd met de essentie van het al tijdens die innige verstrengeling met die wonderbaarlijke ander.
Prachtig, traantje weggepinktquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
seks is geweldig, wanneer het met die ene ware is... alles wordt dan één, de dood bestaat niet meer want je bent verenigd met de essentie van het al tijdens die innige verstrengeling met die wonderbaarlijke ander.
Jij bent dan ook totaal niet romantischquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou echt nooit over na.
Shit hey.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent dan ook totaal niet romantisch
Dat gevoel heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ok, dank je wel weer amaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Denk wel dat ik spontaan weer opdroog als iemand dat tegen mij zou zeggen.
Nou nou, paar maanden geleden moest je er niets van hebben en nu ditquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
leugenarij en lastering... is die vleeswarenwinkel hier waar ik van walgquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, paar maanden geleden moest je er niets van hebben en nu dit
Ik wil gewoon mn pener in een nat warm gat proppen dan weet je.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou echt nooit over na.
Gister had hij het over ruige seks, Etto komt helemaal los.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, paar maanden geleden moest je er niets van hebben en nu dit
echt? ik??quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gister had hij het over ruige seks, Etto komt helemaal los.
Bloemetjes en bijtjes, rookworst en rosbief, komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
leugenarij en lastering... is die vleeswarenwinkel hier waar ik van walg
Je moet het niet forceren he, wees jezelf.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij ook wel romantisch zijn.
Ja sowieso.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet het niet forceren he, wees jezelf.
hmm.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij ook wel romantisch zijn.
Hm, lekker de uitlaat van de autoquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mn pener in een nat warm gat proppen dan weet je.
Dat was ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nou ook gaat toegeven dat hij al die jaren gewoon VVD heeft gestemdquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat nooit..quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nou ook gaat toegeven dat hij al die jaren gewoon VVD heeft gestemd
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruige seks is bij mij dat het licht aan blijft.
Eerst toch even likken tochquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die is over het algemeen niet nat.
Ik kijk ze nog steedsquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk alleen in het Nederlands gekeken als kleine hplc'tje
Saaiquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ruige seks is bij mij dat het licht aan blijft.
ok, kom ik de volgende keer wel in volledig SM-outfit belletje trekken..quote:
Pure schoonheid wanneer je je liefdeslans diep in haar liefdesgrot stoot terwijl je dr keel dichtknijpt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, kan echt diep ontroerd raken gewoon van die pure schoonheid van een vrouw... zo mooi. Maakt het leven zo'n stuk leuker.
nou nee, dat vind ik niet echt romantisch...quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pure schoonheid wanneer je je liefdeslans diep in haar liefdesgrot stoot terwijl je dr keel dichtknijpt.
Niets mis mee, zijn gewoon goede verhalen. Moet ook lachen om die droge humor er vaak in. Mijn moeder runt een kinderdagverblijf aan huis, dus ik heb nog heel lang mee kunnen genieten thuis.quote:
We hadden het over schoonheid toch.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, dat vind ik niet echt romantisch...
Krijg je ook een erectie puur vanwege het kijken?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, kan echt diep ontroerd raken gewoon van die pure schoonheid van een vrouw... zo mooi. Maakt het leven zo'n stuk leuker.
Dit heb ik echt nooit begrepen waarom je dat zou doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pure schoonheid wanneer je je liefdeslans diep in haar liefdesgrot stoot terwijl je dr keel dichtknijpt.
heel gek, maar nee... gaat dieper dan dat... permanente vlinders in de buik... niet lager. Alsof het daar te sacraal voor is.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg je ook een erectie puur vanwege het kijken?
Is ook meer voor dominante mensen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nooit begrepen waarom je dat zou doen
ik las trouwens dat Liverpool nog echt naar Cillessen heeft geïnformeerdquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
Oude held (David Bowie) met een iets jongere held die ondertussen ook al veteraan is (Maynard James Keenan)
Wat een prachtplaat
Omdat t geil isquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nooit begrepen waarom je dat zou doen
Prachtig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heel gek, maar nee... gaat dieper dan dat... permanente vlinders in de buik... niet lager. Alsof het daar te sacraal voor is.
Dan maar niet dominantquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook meer voor dominante mensen.
Je kunt veel lezen. Belangrijk is hoe belangrijk die bron isquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik las trouwens dat Liverpool nog echt naar Cillessen heeft geïnformeerd
Ik mis Chloro ook, de rest is maar lauwe kak.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik mis nu wel chloro die me nu een ONGELOOFLIJKE BETA zou noemen
jaja..quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel knap dat het nu weer warmer is geworden in mijn kamer.
Ik wil de honneurs wel waarnemen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik mis nu wel chloro die me nu een ONGELOOFLIJKE BETA zou noemen
Ik niet, jij zit er toch.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel knap dat het nu weer warmer is geworden in mijn kamer.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de honneurs wel waarnemen.
ONGELOOFLIJKE BETA_!
Geen idee, ik las het op de frontpage (hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt veel lezen. Belangrijk is hoe belangrijk die bron is
uhm doelde op wat andersquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry zal er over ophouden, ik val wel wat in herhaling ja.
Succesquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:11 schreef Samzz het volgende:
And on that bombshell... Op naar bed. Morgen eens aanhoren of ik ooit nog mag rennen.
Trusten samzz, mooi mens en sieraad der scquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:11 schreef Samzz het volgende:
And on that bombshell... Op naar bed. Morgen eens aanhoren of ik ooit nog mag rennen.
Ik let pas op vanaf de bovenste drie qua sourcesquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, ik las het op de frontpage (haha)
Hopelijk wel, succes morgen en slaap lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:11 schreef Samzz het volgende:
Dank uquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Trusten samzz, mooi mens en sieraad der sc
ah, dus natuurkunde voor brugpiepersquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niks, boekje gaat maar tot 1803
Ik hoop het ook. Dank jequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk wel, succes morgen en slaap lekker.
oké, duidelijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik let pas op vanaf de bovenste drie qua sources
[ afbeelding ]
Al die andere bronnen kunnen mijn ongewassen bruine ster likken.
Liverpool gaat naar de absolute top. Mooi hoor, wordt tijd dat een Engelse club weer echt tot dat niveau gaat behoren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liverpool make official £53 million bid for Nabil Fekir [Le Parisien]
Hey, welterusten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt, je bent de enige die het wat boeit.
Gaat de goede kant op jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liverpool gaat naar de absolute top. Mooi hoor, wordt tijd dat een Engelse club weer echt tot dat niveau gaat behoren.
Ken je uberkullie? Ik denk dat jullie wel bij elkaar zouden passenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet dat je je afgewezen voelt, maar het gaat gewoon niet werken
ja zo praat jij ook echt hequote:Op woensdag 30 mei 2018 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Guus kom naar huus want de koeien staan op spring'n
De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land
Dat is Faxie, een soort dima maar dan iemand die wel een zin kan formuleren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg hans, wie is die sfeerverzieker hier?
I luv uquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat is Faxie, een soort dima maar dan iemand die wel een zin kan formuleren.
beschimmeltquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geraak lekker beschimmelt joh, stuk vreten.
Dat is Donald Duck, dat is de rivaal van Guus Geluk.quote:
Als ik de trend hier goed gevolgd heb, is Samzz van le_prof hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je blijft van Samzzje af, ze is van mij
ik weet geeneens wie je bent man...quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik de trend hier goed gevolgd heb, is Samzz van le_prof hoor
maar je wilt haar nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de plaatjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is Donald Duck, dat is de rivaal van Guus Geluk.
Dacht dat jij abonnement had op de Donald Duck.
Nee hoor, dat staat op een waakvlammetje, of zie jij echt wat andersquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik de trend hier goed gevolgd heb, is Samzz van le_prof hoor
Kutgans.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is vast een leuke tong-quote over taalfouten, maar ik ben te lui om die op te zoeken rn
Volgens mij sproeit Samzz meer vocht als ze aan jou denkt dan die Niagara watervallen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat op een waakvlammetje, of zie jij echt wat anders
Ja jeetje, het is in mijn geval een compliment. Als ik kanker wil zeggen, zeg ik kanker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kanjer wordt gebruikt als verbastering van kanker.
Was een slechte grap.
IK ZEI KUTGANSquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog één keer zo'n scheldpartij en ik ga je aangeven bij de admins.
Man man man wat is dit voor act. Snap sowieso niet waarom jij zo doet tegen haarquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet dat je je afgewezen voelt, maar het gaat gewoon niet werken
Ja weet ik ook even niet zo goed. Kortsluiting.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat de neuk is jouw probleem dan
Wat een opwindende gedachte.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij sproeit Samzz meer vocht als ze aan jou denkt dan die Niagara watervallen.
jij bent altijd b00squote:Op woensdag 30 mei 2018 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik ook even niet zo goed. Kortsluiting.
Sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik mis Chloro ook, de rest is maar lauwe kak.
Praat normaal en spreek in klare Nederlandse taal. Probeer niet stoer over te komen door moeilijke zinsconstructies en rare woorden. Je wil jezelf groter maken dan je bent. Verder ben ik nooit communist geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is vast een leuke tong-quote over taalfouten, maar ik ben te lui om die op te zoeken rn
Snap ikquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, ik mis haar pittige karakter. Die scherpe rand die er zo lekker doorheen jast.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Praat normaal en spreek in klare Nederlandse taal. Probeer niet stoer over te komen door moeilijke zinsconstructies en rare woorden. Je wil jezelf groter maken dan je bent. Verder ben ik nooit communist geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |