Dit is hoe we doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:39 schreef BoneThugss het volgende:
#ALTIJDREADY
Goed topic weer, Plompzakker!
Belediging van een ambtenaar, TRquote:
samzz, ambrozijn der sc, zoete geur verspreider in een nachtelijke mist van de stank van het alledaagsequote:
Je begint steeds creatiever te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzz, ambrozijn der sc, zoete geur verspreider in een nachtelijke mist van de stank van het alledaagse
Creatief stukje prozaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzz, ambrozijn der sc, zoete geur verspreider in een nachtelijke mist van de stank van het alledaagse
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je begint steeds creatiever te worden.
echt hè, na 250 keer ama de pama is zijn creatieve geest toch geprikkeldquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ettogod, Californium 252 van onze nederige contreien, bouwsteen des levens, rots in de branding en schijnend voorbeeld in de duisternis van KLBquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, na 250 keer ama de pama is zijn creatieve geest toch geprikkeld
Ja die was echt prachtig hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, na 250 keer ama de pama is zijn creatieve geest toch geprikkeld
Kom dat dan maar met mijn kleding doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Kleding opnieuw opvouwen geeft echt een goed gevoel.
Ik heb dat altijd na het strijken van m'n jurken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Kleding opnieuw opvouwen geeft echt een goed gevoel.
Nee, ga zo verder met mijn eigen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom dat dan maar met mijn kleding doen.
Eentje is genoegquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ettogod, Californium 252 van onze nederige contreien, bouwsteen des levens, rots in de branding en schijnend voorbeeld in de duisternis van KLB
Snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd na het strijken van m'n jurken.
sow...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ettogod, Californium 252 van onze nederige contreien, bouwsteen des levens, rots in de branding en schijnend voorbeeld in de duisternis van KLB
Klinkt meer alsof ie mij beschrijft idd.quote:
De grootste genieën van hun tijd werden uitgekotst door de onwetenden, zo ook jij. Galileo Galilei, een van de grootste geesten van zijn tijd werd onteerd door de kerk in zijn leven.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
jammer dat chai mij zo haat
echt walgelijk.
Goede algemene basiskennis.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De grootste genieën van hun tijd werden uitgekotst door de onwetenden, zo ook jij. Galileo Galilei, een van de grootste geesten van zijn tijd werd onteerd door de kerk in zijn leven.
Huh hoezo dat nou weer? vroeg je iets dan? was ff pissen jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
jammer dat chai mij zo haat
echt walgelijk.
oh gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh hoezo dat nou weer? vroeg je iets dan? was ff pissen ja
Chai, encyclopedie der FOK!stania, brenger van kritiek, sfeerbepaler pur sang, doch ongekende parel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh hoezo dat nou weer? was ff pissen ja
Hondendrol in krantenpapier oprollen, op deurmat leggen, krant in de fik steken, dan belletje trekkenquote:
Ik dacht altijd dat je een knulletje van 15 of 16 was. Maar nu weet ik beter.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een knulletje van 15 of 16 was. Maar nu weet ik beter.
Ik ben gewoon echt een schitterend mens maar mensen hier begrijpen mij niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, en zosk dacht dat je kaal was. Wat een indruk laat je toch achter op mensen.
ja klopt welquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, ze dacht alleen dat je een tiener was.
ik wel. vk beste kquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt een schitterend mens maar mensen hier begrijpen mij niet.
Ik wel, vanaf het moment dat je mij hielp uit de kerkers ben je voor mij niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt een schitterend mens maar mensen hier begrijpen mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |