Nerds zijn..quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar waarom helemaal moeilijk doen om een nerd te fixen, DM een mod of zo.
Ja sla je slag dan.quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, hé! Ben skills aan het testen irl
Dan is FOK! natuurlijk een uitstekende plek om nerds te scoren.quote:
Jammer weer.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers. Ik wil watermeloen jongen
Op iemand die met zijn ouders naar de kapper gaat. Z'n moeder koopt ook vast z'n kleding.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, hé! Ben skills aan het testen irl
Maar zijn moeder zit niet met haar handen in zijn haar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op iemand die met zijn ouders naar de kapper gaat. Z'n moeder koopt ook vast z'n kleding.
Goed opgeletquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan is FOK! natuurlijk een uitstekende plek om nerds te scoren.
Echter...
[..]
Jammer weer.
Dat geeft plakkerige pagina'squote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, jij wilt vast ook in mijn dagboek komen?
Ik zei alleen dat ik vorige keer een grapje maakte tegen de vakkenvuller over watermeloenen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
je hebt je watermeloenen erbij betrokken en niks gefixt?
Je denkt dat je met een verhaal over je watermeloenen nog aan de aandacht kan ontsnappen?quote:
Welke aandacht?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je denkt dat je met een verhaal over je watermeloenen nog aan de aandacht kan ontsnappen?
Mijn aandacht. Wat moet ik nou met zulke kennis in mijn hoofd? Ik heb die ruimte nodig voor wachtwoorden en pincodes enzo.quote:
Je kan denken aan grote meloenen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mijn aandacht. Wat moet ik nou met zulke kennis in mijn hoofd? Ik heb die ruimte nodig voor wachtwoorden en pincodes enzo.
protip: je eigen watermeloenenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik vorige keer een grapje maakte tegen de vakkenvuller over watermeloenen.
Met highlights...quote:
quote:
Was het maar zo een feest.quote:
Ah nee hé. Ga jij eens lekker jankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef Sander166 het volgende:
Hij vond je lelijk en voelde zich vies gênant dat een dik wijf hem probeerde te versieren. Bovendien nog in het bijzijn van zijn ouders.
Dus je bent dik, een tokkie en scheldt ook nog eens graag met kanker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah nee hé. Ga jij eens lekker opkankeren
Achja dat verdien ik ook wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij hebt ze beter gezien, dan deze reagluurders
Ik vind ook dat je alleen moet vloeken met kanker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dus je bent dik, een tokkie en scheldt ook nog eens graag met kanker.
Ik mag hopen dat dit een grap is?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je alleen moet vloeken met kanker.
Weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dus je bent dik, een tokkie en scheldt ook nog eens graag met kanker.
Lol.. hoe weet je dat? Hij is wel lekker daar niet van, maar jij weet niet waar jij over praatquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:03 schreef bascross het volgende:
Nerd:
[ afbeelding ]
Nerd in het wereldbeeld van TS:
[ afbeelding ]
Die eerste vind je wel lekker? Dat is namelijk een nerd. Die tweede is een hipster. Hoewel Ryan Gosling wel een baas is.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol.. hoe weet je dat? Hij is wel lekker daar niet van, maar jij weet niet waar jij over praat
Snel je bericht aanpassen.quote:
Jij hebt jouw ware aard allang laten zien, dus laat mij niet lachen. Zielepoot.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:07 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Snel je bericht aanpassen.Je hebt je ware aard al laten zien.
Volgens mij ben je echt een smerige 2/10 als zoveel jongens jou irl negeren.
Jij bent best wel een grap ja.quote:
2/10 nu wil ik je foto's zien je maakt mij nieuwsgierigquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij hebt jouw ware aard allang laten zien, dus laat mij niet lachen. Zielepoot.
Ik probeer tenminste mannen irl te strikken. Zulke slechte versierpogingen zijn daar niet perse een voorbeeld van, maar wel vermakelijk! Ik blijf wel lekker een 2/10tje en neuk me suf! Aju
Man, schrijf jij boeken?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik probeer me hier echt 2 schreeuwende tokkies voor te stellen, die aan weerskanten van de lokale volksbuurt, eerst schreeuwen en provoceren naar elkaar. Waarna dit later die avond niets meer bleek te zijn dan onderdeel van de paringsdans, want onder het genot van een tray halve liters goedkoop pils zal men verzoenen en dit bevestigen middels stuntelige en ongemakkelijke seks.
En onder welke van deze 2 categorieën behoor jij?quote:Op donderdag 31 mei 2018 01:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Word weer een ts bash topic + mannen die op ts geilen topic
Ik kom alleen van de drama genietenquote:Op donderdag 31 mei 2018 01:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En onder welke van deze 2 categorieën behoor jij?
Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 31 mei 2018 01:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Word weer een ts bash topic + mannen die op ts geilen topic
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze gimmick is grappig noch interessant. Je probeerd te hard.
Topique weer samengevat! Thanksquote:Op donderdag 31 mei 2018 07:31 schreef Fretwork het volgende:
TS is moddervet, TS is lekker, TS zoekt bevestiging van mannen. Tot volgende week!
SLETquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij hebt jouw ware aard allang laten zien, dus laat mij niet lachen. Zielepoot.
Ik probeer tenminste mannen irl te strikken. Zulke slechte versierpogingen zijn daar niet perse een voorbeeld van, maar wel vermakelijk! Ik blijf wel lekker een 2/10tje en neuk me suf! Aju
Doe eens normaal. Jij kent mij helemaal niet, dus deze opmerking is hier niet van toepassingquote:
Niet iedereen wil gelijk neuken man man manquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:53 schreef Slabber het volgende:
Je had gewoon je handje even in zn broek moeten steken onder t kappersschort. Wie heeft er nou tijd voor flirten
Ohquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet iedereen wil gelijk neuken man man man
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:
en al helemaal niet die kapstersquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Inderdaad, voor het geld dat Braadslee bij de kapper kwijt is kan ie ook weer een Corsa/Twingo/Polo kopenquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij denkt dat die ooit bij de kapper zit?
Ja, precies. Ik probeer gewoon jou te regelenquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar ging het mis. Dergelijke nerds schrikken van het woord 'man'.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:50 schreef Anneloos het volgende:
Zeg ik zo: Nou komt er vandaag eindelijk nog een man naast mij zitten.
Ik ben een tijdje geleden bij de kapper geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik probeer gewoon jou te regelen
Denk je dat Mapima zo uniek is dat Anneloos wel een kloon moet zijn?quote:
Mapima vind ik vrij uniek ja.quote:
Nee. Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk je dat Mapima zo uniek is dat Anneloos wel een kloon moet zijn?
Ja, ik heb het even herschreven, maar je begreep de strekking.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mapima vind ik vrij uniek ja.
OOo ze heeft haar foto weggehaald, zonde want het is best een leuke meid om te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Jordy-B het volgende:
Anneloos had een poosje geleden in al haar onschuld nog een fotoboekfoto staan.
Hoewel het "met deze pose verneuk ik de boel"-gehalte hoog was, was het zeker geen 2.
Dus.
Anneloos heeft best een lief gezichtje, althans wat ik me ervan kan herinneren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Jordy-B het volgende:
Anneloos had een poosje geleden in al haar onschuld nog een fotoboekfoto staan.
Hoewel het "met deze pose verneuk ik de boel"-gehalte hoog was, was het zeker geen 2.
Dus.
Ik dacht, zo voelt dit sulletje zich als een man. Oh en anders zorg ik er wel voor dat hij zich als een man gaat voelenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar ging het mis. Dergelijke nerds schrikken van het woord 'man'.
Daar gaat het foutquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden bij de kapper geweest.
Ja, precies. Ik deel niet met iedereen mijn dikke tieten. Al helemaal niet met mannen die het niet waard zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Dat denk ik niet.
Maar dat continue aandachtsgehoereer en aandacht naar haar borsten en vermeende geilheid duwen van de discussie doet me toch sterk aan Mapima denken. Al zou Mapima je gewoon haar snapchat geven en je filmpje sturen waarin ze haar dikke tieten toont.
Ik ben toch een aandachtshoer? Ik denk naja, ik haal de foto maar weg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
OOo ze heeft haar foto weggehaald, zonde want het is best een leuke meid om te zien.
De enige link tussen hem en de kapper is kapsalon.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[Braddie]
Nou ja, een beetje wel toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben toch een aandachtshoer? Ik denk naja, ik haal de foto maar weg.
Nee, niet vanwege de negatieve reacties! Eerder vanwege de creeps die 10 keer per dag komen lurken en innapropiate dm’s sturen. Wie weet staat er inderdaad wel weer binnenkort een nieuwe foto op.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje wel toch?
Maar volgens mij haal je hem weg vanwege de negatieve reacties.
Geen businesskaart hebben die je niet casual weg kan geven. Pauper.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:50 schreef Anneloos het volgende:
Vanavond om 17:00 dacht ik eens een bezoekje aan de kapper te brengen, want ik heb morgen een date en ja, je girl Anneloos wil fresh zijn.
Ik lekker in mijn kapperstoeltje, knip knip knip. Toch maar besloten wat highlights er in te gooien, want ik zou maar niet meer blond zijn.
![]()
Lekker nerdje net iets ouder dan ik de zaak binnengelopen, ik zag hem mij wel een beetje checken en ja, hey wie ben ik om hem geen goede blik terug te gunnen. Zijn ouders kwamen even later ook nog binnenwandelen, waren vast met ze allen boodschappen aan het doen ofzo..
Vervolgens mag mijn verf eruit en loop ik naar de spoelbak. Komt meneer met zijn fresh geknipte kapsel naast mij zitten, want hij moet even de haartjes weggewassen hebben.
Zeg ik zo: Nou komt er vandaag eindelijk nog een man naast mij zitten.
Hij lachen, ik lachen en zelfs de kapster moest lachen. Ik zo ‘grapje’ hoor. Toen nog een leuk praatje gemaakt en over mijn watermeloenen verhaaltje gebabbelt.
Klacht: Weer geen nummer gefixt, ouders zaten erbij en nerdje was verlegen
Pro: flirting skills getest.
Heb je in ieder geval wel aandacht....quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, niet vanwege de negatieve reacties! Eerder vanwege de creeps die 10 keer per dag komen lurken en innapropiate dm’s sturen. Wie weet staat er inderdaad wel weer binnenkort een nieuwe foto op.
Is kloontje, idd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Dat denk ik niet.
Maar dat continue aandachtsgehoereer en aandacht naar haar borsten en vermeende geilheid duwen van de discussie doet me toch sterk aan Mapima denken. Al zou Mapima je gewoon haar snapchat geven en je filmpje sturen waarin ze haar dikke tieten toont.
Pics or it didn’t happenquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
geen zorgen ik ben nog redelijk fresh
Welke business? Achter de ramen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Geen businesskaart hebben die je niet casual weg kan geven. Pauper.
Heb je toch weer een neukbeurt gemist.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:59 schreef Pharkus het volgende:
En hoe was je date, nog leuke highlights?
Niet gelijk maar over 15 minuten doggystyle tegen de vuilniscontainer aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De enige link tussen hem en de kapper is kapsalon.
Dat is pas vanavond man man man wel bijblijvenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:59 schreef Pharkus het volgende:
Nouja je kunt lekker tikken hoor, leest heerlijk weg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 01:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar mijn geheugen laat bij tijd en wijlen te wensen over.
Is je date toevallig jigggy?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is pas vanavond man man man wel bijblijven
Heeft mapima ook goeie tieten? dan had ik nooit zo lullig tegen haar moeten doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Dat denk ik niet.
geen foto meer? ik mis ook allesquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, niet vanwege de negatieve reacties! Eerder vanwege de creeps die 10 keer per dag komen lurken en innapropiate dm’s sturen. Wie weet staat er inderdaad wel weer binnenkort een nieuwe foto op.
Ja best wel. Wel een beetje puntig maar dat is wel geil.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Heeft mapima ook goeie tieten? dan had ik nooit zo lullig tegen haar moeten doen
Puntige tieten zijn eng manquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja best wel. Wel een beetje puntig maar dat is wel geil.
quote:
Wel leuk dat je tijdens je date mij quotequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is pas vanavond man man man wel bijblijven
Waarschijnlijk vindt ze jou interessanter.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel leuk dat je tijdens je date mij quote
Ik ben er meestal ook niet kapot van maar deze vind ik wel lekker.quote:
Van een verse watermeloen en kip. Ze zeggen dat daar je jongeheer van groeit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze jou interessanter.
Hou je toevallig van meloen?
Welke puntige tieten? Je hebt ze niet eens gezien, manquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja best wel. Wel een beetje puntig maar dat is wel geil.
Haha, niet tijdens mijn date. Die begon om 8 uurquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel leuk dat je tijdens je date mij quote
Ik heb geen fuckbuddy? Ik denk dat jij in de war bent met iemand andersquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:14 schreef Zwolsboy het volgende:
Huh, je hebt een fuckbuddy en nu ga je op date
Ik stel dan een vaginale douche voorquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:50 schreef Anneloos het volgende:
Vanavond om 17:00 dacht ik eens een bezoekje aan de kapper te brengen, want ik heb morgen een date en ja, je girl Anneloos wil fresh zijn.
Nou hebbie nog steeds niet verteld hoe leuk het wel niet wasquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, niet tijdens mijn date. Die begon om 8 uur
Ik doe vogelspotten. Speel bordapellen en drink losse thee, heb laatst mijn router gefixt en weet een en ander van computers... als dat je niet nat maakt... dan kan zelfs de regen dat niet.quote:
Je vergeet het belangrijkste argo en dat is dat we op hoog niveau WoW spelen in een exclusieve clan met vogeltjesdans en iwaniusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik doe vogelspotten. Speel bordapellen en drink losse thee, heb laatst mijn router gefixt en weet een en ander van computers... als dat je niet nat maakt... dan kan zelfs de regen dat niet.
Kijk dat was cruciale info, want ik heb zelf ook WoW gespeeld..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste argo en dat is dat we op hoog niveau WoW spelen in een exclusieve clan met vogeltjesdans en iwanius
Heb jij ook niet naar gevraagd?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou hebbie nog steeds niet verteld hoe leuk het wel niet was
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik doe vogelspotten. Speel bordapellen en drink losse thee, heb laatst mijn router gefixt en weet een en ander van computers... als dat je niet nat maakt... dan kan zelfs de regen dat niet.
misschien mag je wel bij onze clan als vogeltjesdans dat goed vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk dat was cruciale info, want ik heb zelf ook WoW gespeeld..
Dit gaat niet over jouw tieten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Welke puntige tieten? Je hebt ze niet eens gezien, man
Hallo. Dit topic gaat over mij. Man man manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit gaat niet over jouw tieten.
Of ben jij toch een mapimakloon?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:59 schreef Pharkus het volgende:
quote:
Daar heb je zeker geleerd te aandachtshoeren, om spullen van nerds af te troggelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk dat was cruciale info, want ik heb zelf ook WoW gespeeld..
Fuck, het was vroegquote:
Je topic is gekaapt door andermans tieten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hallo. Dit topic gaat over mij. Man man man![]()
Maar heb je geneukt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fuck, het was vroegen ik was brak.. oké nog steeds!
We zijn eerst naar de film geweest! De film was saai, maar gelukkig hij niet! Daarna wilde hij een ijsje halen in de stad! Blijkbaar zijn er ijssalons tot 12 uur open! Daarna nog evrn naar de kroeg geweest, want een vriend van ons is jarig.. 3 uur thuis![]()
![]()
Welke film? Want ik wil ook naar de bioscoop en ik wil niet een saaie film zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fuck, het was vroegen ik was brak.. oké nog steeds!
We zijn eerst naar de film geweest! De film was saai, maar gelukkig hij niet! Daarna wilde hij een ijsje halen in de stad! Blijkbaar zijn er ijssalons tot 12 uur open! Daarna nog evrn naar de kroeg geweest, want een vriend van ons is jarig.. 3 uur thuis![]()
![]()
Nee, hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:07 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Haha al die white knights hier in dit topic. Ts had een date met een fokker 😂
7 days in Entebbequote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke film? Want ik wil ook naar de bioscoop en ik wil niet een saaie film zien.
Normaal doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik gok wel dat ze gevingerd is.
Ik ben de sleutel kwijt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga jij weer lekker jouw rukbunker in, vriend
2 dus dat valt meequote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:14 schreef Sanddr het volgende:
Narcistische persoonlijkheidsstoornis
Hoe veel vinkjes tik jij aan TS?
Beetje vingeren in de bios is kan knap lastig zijn als je date hele dikke dijen heeft en je er niet zo makkelijk bij komt als zij niet volledig wijdbeens kan gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vingeren op een eerste date kan toch wel?
Geen ervaring mee, maar dikke dijen lijkt me wel een extra moeilijkheidsfactor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Beetje vingeren in de bios is kan knap lastig zijn als je date hele dikke dijen heeft en je er niet zo makkelijk bij komt als zij niet volledig wijdbeens kan gaan zitten.
Ja ik heb er wel ervaring mee. Het probleem is dat als ze haar benen een beetje wijd doet, het bij haar dijen nog steeds tegen elkaar aan zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar dikke dijen lijkt me wel een extra moeilijkheidsfactor.
Zeker als ze wat klammig zijn, dan zit je hand muurvast.
Maar het kan ook aan het eind van de avond, bij het kopkluivend afscheid nemen, ff vluchtig je hand in het slipje proppen.
Lekker toch, krijg je warme oren van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar dikke dijen lijkt me wel een extra moeilijkheidsfactor.
Zeker als ze wat klammig zijn, dan zit je hand muurvast.
Maar het kan ook aan het eind van de avond, bij het kopkluivend afscheid nemen, ff vluchtig je hand in het slipje proppen.
Ik heb ook dikke dijen en ik heb dat wel eens meegemaakt zelfs met mijn broek nog aan, dus het kan wel.. maarja misschien valt het nog mee danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Beetje vingeren in de bios is kan knap lastig zijn als je date hele dikke dijen heeft en je er niet zo makkelijk bij komt als zij niet volledig wijdbeens kan gaan zitten.
Jawel, ik ben erg kritisch en reflecteer constant op mezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:45 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Geen zelfreflectie dus. Nog een vinkje.
Dus je bent dik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb ook dikke dijen en ik heb dat wel eens meegemaakt zelfs met mijn broek nog aan, dus het kan wel.. maarja misschien valt het nog mee dan
Een vervolg komt er welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:19 schreef Plompzakker het volgende:
Komt er eigenlijk een vervolg en/of hebben de fokkers weer kans?
Ja, je krijgt je vinger er wel tussen gefrummeld, maar het gaat toch allemaal wat makkelijker als je er gewoon normaal bij kunt. Kun je ook beter vingeren. Daarentegen is dikke dijen bij het beffen wel erg geil vind ik. Nadeel is weer dat dikke dijen weer een wat zweterige poennie betekent en je dus op je hoede moet zijn en niet blind en onvoorbereid met je hoofd er tussen kunt duiken want dat kan een nare ervaring worden. Echter, fresh onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb ook dikke dijen en ik heb dat wel eens meegemaakt zelfs met mijn broek nog aan, dus het kan wel.. maarja misschien valt het nog mee dan
Mooi omschreven,quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, je krijgt je vinger er wel tussen gefrummeld, maar het gaat toch allemaal wat makkelijker als je er gewoon normaal bij kunt. Kun je ook beter vingeren. Daarentegen is dikke dijen bij het beffen wel erg geil vind ik. Nadeel is weer dat dikke dijen weer een wat zweterige poennie betekent en je dus op je hoede moet zijn en niet blind en onvoorbereid met je hoofd er tussen kunt duiken want dat kan een nare ervaring worden. Echter, fresh onder de douche vandaan
Zweterige poes wtf..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, je krijgt je vinger er wel tussen gefrummeld, maar het gaat toch allemaal wat makkelijker als je er gewoon normaal bij kunt. Kun je ook beter vingeren. Daarentegen is dikke dijen bij het beffen wel erg geil vind ik. Nadeel is weer dat dikke dijen weer een wat zweterige poennie betekent en je dus op je hoede moet zijn en niet blind en onvoorbereid met je hoofd er tussen kunt duiken want dat kan een nare ervaring worden. Echter, fresh onder de douche vandaan
Waarom open je dan dit soort topics?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jawel, ik ben erg kritisch en reflecteer constant op mezelf
Ja het is niet zo vreemd natuurlijk. Er zit kleding overheen, huid op huid, huidplooien dus dat gaat zweten. Douchen voor de seks? Je hebt toch ook weleens gewoon spontaan seks? Dan ga je toch niet douchen voor de seks?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zweterige poes wtf..sowieso douche ik altijd voor de seks
Altijd?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zweterige poes wtf..sowieso douche ik altijd voor de seks
En wat te denken van onvrijwillige seks. Dat zie je toch ook niet altijd aankomenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja het is niet zo vreemd natuurlijk. Er zit kleding overheen, huid op huid, huidplooien dus dat gaat zweten. Douchen voor de seks? Je hebt toch ook weleens gewoon spontaan seks? Dan ga je toch niet douchen voor de seks?
Natuurlijk sowieso! Maar als ik dan weet dat ik met iemand ga afspreken dan zorg ik natuurlijk altijd dat ik extra fresh ben! Voel ik me zelf ook prettig! Maar nooit klachten gehad, ook niet tijdens spontane seksquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja het is niet zo vreemd natuurlijk. Er zit kleding overheen, huid op huid, huidplooien dus dat gaat zweten. Douchen voor de seks? Je hebt toch ook weleens gewoon spontaan seks? Dan ga je toch niet douchen voor de seks?
Dit vind ik niet grappig. Zulke grapjes maak je gewoon nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat te denken van onvrijwillige seks. Dat zie je toch ook niet altijd aankomen
Zoek lekker een goed filmpje op. Mijn watermeloenen krijg jij toch niet in handenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:19 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
en picca's van je watermeloenen or it didnt happen
Vraag dat maar aan de priester...quote:Op maandag 4 juni 2018 00:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd.. ik mag toch wel een lolletje hebben?
Bemoei jij met je eigen zakenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de priester...
Karma, jouquote:Op maandag 4 juni 2018 01:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De Toorn van God zal je treffen!!
Rosepetals?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Krijg een beetje rosepetals vibe bij deze TS
Tering dat is lang terug,quote:Op maandag 4 juni 2018 11:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Krijg een beetje rosepetals vibe bij deze TS
Was hier ooit een user.quote:
Ik ben ook vrolijk en meestal lief voor iedereenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was hier ooit een user.
Jullie posten een beetje op dezelfde toon. Heel vrolijk en lief voor iedereen
Dan kan het toch niet dezelfde zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tering dat is lang terug,
Knappe deerne meen ik mij te herinneren.
Dat bleek toch een dude te zijn?quote:Op maandag 4 juni 2018 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tering dat is lang terug,
Knappe deerne meen ik mij te herinneren.
Ik heb het ook over mezelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gaat lastig als je in de avond gaat en er geen mannen komen
Die is er al, heb ik gelijk een tolkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh I’m sorry.. er komt echt wel een mooie dame die met jou gaat flirten
Gebruikte dan foto's van een knappe chickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |