Nerds zijn..quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar waarom helemaal moeilijk doen om een nerd te fixen, DM een mod of zo.
Ja sla je slag dan.quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, hé! Ben skills aan het testen irl
Dan is FOK! natuurlijk een uitstekende plek om nerds te scoren.quote:
Jammer weer.quote:Op zondag 27 mei 2018 09:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik date niet met fokkers. Ik wil watermeloen jongen
Op iemand die met zijn ouders naar de kapper gaat. Z'n moeder koopt ook vast z'n kleding.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, hé! Ben skills aan het testen irl
Maar zijn moeder zit niet met haar handen in zijn haar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op iemand die met zijn ouders naar de kapper gaat. Z'n moeder koopt ook vast z'n kleding.
Goed opgeletquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan is FOK! natuurlijk een uitstekende plek om nerds te scoren.
Echter...
[..]
Jammer weer.
Dat geeft plakkerige pagina'squote:Op woensdag 30 mei 2018 23:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, jij wilt vast ook in mijn dagboek komen?
Ik zei alleen dat ik vorige keer een grapje maakte tegen de vakkenvuller over watermeloenen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:07 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
je hebt je watermeloenen erbij betrokken en niks gefixt?
Je denkt dat je met een verhaal over je watermeloenen nog aan de aandacht kan ontsnappen?quote:
Welke aandacht?quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je denkt dat je met een verhaal over je watermeloenen nog aan de aandacht kan ontsnappen?
Mijn aandacht. Wat moet ik nou met zulke kennis in mijn hoofd? Ik heb die ruimte nodig voor wachtwoorden en pincodes enzo.quote:
Je kan denken aan grote meloenen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mijn aandacht. Wat moet ik nou met zulke kennis in mijn hoofd? Ik heb die ruimte nodig voor wachtwoorden en pincodes enzo.
protip: je eigen watermeloenenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik vorige keer een grapje maakte tegen de vakkenvuller over watermeloenen.
Met highlights...quote:
quote:
Was het maar zo een feest.quote:
Ah nee hé. Ga jij eens lekker jankenquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef Sander166 het volgende:
Hij vond je lelijk en voelde zich vies gênant dat een dik wijf hem probeerde te versieren. Bovendien nog in het bijzijn van zijn ouders.
Dus je bent dik, een tokkie en scheldt ook nog eens graag met kanker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah nee hé. Ga jij eens lekker opkankeren
Achja dat verdien ik ook wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij hebt ze beter gezien, dan deze reagluurders
Ik vind ook dat je alleen moet vloeken met kanker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dus je bent dik, een tokkie en scheldt ook nog eens graag met kanker.
Ik mag hopen dat dit een grap is?quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je alleen moet vloeken met kanker.
Weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:59 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dus je bent dik, een tokkie en scheldt ook nog eens graag met kanker.
Lol.. hoe weet je dat? Hij is wel lekker daar niet van, maar jij weet niet waar jij over praatquote:Op donderdag 31 mei 2018 00:03 schreef bascross het volgende:
Nerd:
[ afbeelding ]
Nerd in het wereldbeeld van TS:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |