Boks ouwe. 👊🏻quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Kom maar 's naar Limburg, laat ik je zien wat wij verstaan onder rammedan.
Boe daan?quote:Op
woensdag 30 mei 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Als vrouwen mogen free-bleeden mogen wij free-fappen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Gehrman het volgende:
Religie is iets voor de privésfeer net zoals schijten en fappen.
In VBL-sc wordt deze opmerking vrijwel wekelijks gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niet herkenbaar. Zal wel liggen aan de sociaal-maatschappelijke kringen waarin jij je bevindt.
Zij doet dat gewoon op straat??quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kom dat mijn vriendin vertellen alsjeblieft.
Den Haag kent ook een geheel eigen versiequote:Op woensdag 30 mei 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
In VBL-sc wordt deze opmerking vrijwel wekelijks gedaanWat wil je zeggen?
quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ramadan.
Terechte klacht.
Alle Marokkanen terugsturen naar Istanbul.
100 % mee eens. Zolang zij er volledig zelf voor kiezen, en anderen niet verplichten daar ook aan mee te doen, is dat volledig hún zaak. Het wordt pas een probleem als je anderen gaat uitmoorden/lastig vallen omdat zij niet meedoen aan jouw gewoontes.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:08 schreef Sander166 het volgende:
Als jij jezelf wilt uithongeren, omdat een of andere woestijnhaas dat bedacht heeft, dan moet jij dat lekker zelf weten.
Val normale mensen niet lastig met je achterlijke tradities.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
2 Limburgers waarvan ik het nog niet wist.quote:
045 reprezent jwz.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
2 Limburgers waarvan ik het nog niet wist.
RAMMEN DAN!quote:
Lol hier 046quote:
VARKENSVLEES EN ALCOHOL JAquote:
Omdat ze dit niet wisten natuurlijk wat alleen maar verder bewijs is dat religie mensenwerk is en geen ''goddelijke inspiratie'' kent.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:30 schreef Wandeling het volgende:
[..]
100 % mee eens. Zolang zij er volledig zelf voor kiezen, en anderen niet verplichten daar ook aan mee te doen, is dat volledig hún zaak. Het wordt pas een probleem als je anderen gaat uitmoorden/lastig vallen omdat zij niet meedoen aan jouw gewoontes.
Verder vraag ik me af wat degenen die aan de ramadan doen maar op zeer hoge geografische breedte wonen doen als de vastenmaand midden in de zomer valt, en het dus niet of nauwelijks donker wordt. Dan is het toch gewoon onmogelijk slechts te eten en te drinken als het buiten donker is? De uitvinders van de ramadan hebben geen rekening gehouden met het feit dat naarmate je verder van de evenaar gaat, het verschil in daglengte tussen winter en zomer steeds groter wordt.
Nee, je weet toch. Alle Turken terug naar Marokko!quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alle Marokkanen terugsturen naar Istanbul.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waaat??? Vogeltjesdans woont gewoon op een steenworp afstand.![]()
Hier ook 046
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |