abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:55:16 #1
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179495426


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179495440
1 juni moen
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:56:40 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_179495451
Don't mention the war.
  woensdag 30 mei 2018 @ 19:00:53 #4
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179495514
Ik ben beetje paranoie geworden, omdat PF zoveel wordt.
Heb een HW wallet besteld.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 30 mei 2018 @ 19:24:21 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179495813
Dont' worry, be happy!
TO THE MOON, SOON®
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179496048
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:00 schreef ssjgoku het volgende:
Ik ben beetje paranoie geworden, omdat PF zoveel wordt.
Heb een HW wallet besteld.
Patsertje :+
  woensdag 30 mei 2018 @ 19:46:08 #7
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179496179
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:38 schreef TwztId het volgende:

[..]

Patsertje :+
Vooral dat "tje" :D
Hoewel, in Ultra Instinct, je weet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179496344
verge kan wel wat komodo gebruiken om hun chain te securen 8-)
https://www.reddit.com/r/(...)ks_on_your/?sort=new
  woensdag 30 mei 2018 @ 19:59:58 #9
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179496395
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:55 schreef ChickenMan het volgende:
verge kan wel wat komodo gebruiken om hun chain te securen 8-)
https://www.reddit.com/r/(...)ks_on_your/?sort=new
Verge moet gewoon een keer weg gaan.
En dat gaat ook gebeuren.
1 grote scamshit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179496856
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Verge moet gewoon een keer weg gaan.
En dat gaat ook gebeuren.
1 grote scamshit.
Seal ook. Neerknuppelen.
pi_179497863
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 20:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Seal ook. Neerknuppelen.
Seal is beter dan vechain. Als vechain top 3 is zit btc op 1 en seal op 2.
pi_179498210
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Seal is beter dan vechain. Als vechain top 3 is zit btc op 1 en seal op 2.
Klopt als een bus. Goed inzicht.
pi_179498273
psst...mag ik je ripple zien?
pi_179498472
wen lembo?
pi_179498607
pi_179498677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:48 schreef iloveshitcoins het volgende:
wen lembo?
Ik zat laatst op een bbq en het duurde ff met het vlees en toen vroeg ik:"When hambo?"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179499125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zat laatst op een bbq en het duurde ff met het vlees en toen vroeg ik:"When hambo?"
_O- _O-

En was het een lekkere hambo?
pi_179499211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O-

En was het een lekkere hambo?
Ik ben een fervent hamburgerfan, je moet het wel heel erg verkloten als ik het niet lekker vind :+

Het broodje hamburger is wat mij betreft één van de grootste culinaire uitvindingen aller tijden.

Gewoonweg briljant, broodje, vlees, allerhande lekkere zut ertussen en smullen maar. :9 _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179499338
#teamBBQ
pi_179499452
Als de boel weer moon gaat hoef ik geen hamburgers meer. Alleen nog maar hoge kwaliteit Wagyu ossehaas voor mij.
pi_179499652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben een fervent hamburgerfan, je moet het wel heel erg verkloten als ik het niet lekker vind :+

Het broodje hamburger is wat mij betreft één van de grootste culinaire uitvindingen aller tijden.

Gewoonweg briljant, broodje, vlees, allerhande lekkere zut ertussen en smullen maar. :9 _O_
Helemaal mee eens.

Ik ben wel fan van een bruin broodje, niet zon klef wit ding.
pi_179499737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik ben wel fan van een bruin broodje, niet zon klef wit ding.
Ook qua broodjes ben ik niet kieskeurig, kan je ook leuk mee variëren. Hambo's _O_ _O_ _O_ _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179499755
you are allowed to be.
pi_179499769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook qua broodjes ben ik niet kieskeurig, kan je ook leuk mee variëren. Hambo's _O_ _O_ _O_ _O_
Favoriete hambo?
pi_179499777
Waarom noem ik het nu ook hambo's :') :')

Meeloper :') :')
pi_179499851
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:48 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Favoriete hambo?
Heb ik niet. Al heb ik wel een voorkeur voor niet al te fancy shit. Je ziet nogal eens dat ze er eoa haute cuisine van proberen te maken, daar wordt het over het algemeen naar mijn mening niet beter van.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:48 schreef KappenBakken het volgende:
Waarom noem ik het nu ook hambo's :') :')

Meeloper :') :')
Omdat hambo's! _O_ _O_ _O_ _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179499877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heb ik niet. Al heb ik wel een voorkeur voor niet al te fancy shit. Je ziet nogal eens dat ze er eoa haute cuisine van proberen te maken, daar wordt het over het algemeen naar mijn mening niet beter van.

[..]

Omdat hambo's! _O_ _O_ _O_ _O_
BK of MC ?
pi_179499901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BK of MC ?
Mac vind ik lekker voor de snelle trek. Big Mac en een cheesburgertje naar binnen trappen. BK is meer voor als je serieus een maaltijd wil :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2018 @ 22:54:40 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179499920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BK of MC ?
Five Guys _O_
In N Out _O_
pi_179500005
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mac vind ik lekker voor de snelle trek. Big Mac en een cheesburgertje naar binnen trappen. BK is meer voor als je serieus een maaltijd wil :P
Als je serieus een maaltijd wil ga je niet naar zon tent man :D

Maar ik ben ook fan van de MC. Big Mac vind ik stiekem echt heel lekker :@

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Five Guys _O_
In N Out _O_
Five Guys is net in Eindhoven open gegaan volgens mij. Als ik er weer is ben maar is checken :D
pi_179500015
Wel throwback thursday naar tijden met Bansheeboy zo over eten praten.
pi_179500115
Beste hambo die ik ooit op heb was trouwens in een Engelse pub in Londen.

"We moeten nog lunchen hè?"
-"Ja, dadelijk maar ff een pub hier aan het water binnenlopen, kunde ook wel lunchen."
"Mja, maar doen dan, al doe ik liever een echt eettentje dan van dat cafévoer."
-"Ach, als er maar wat in zit"
"Ik pak wel een hamburger, kan je niet veel aan verkloten en vult goed."
-"Goed idee."

*20 minuten later*
"Dit is echt een fucking goeie hamburger man!"
-"Echt hè?!?!"
"In een kroeg!"
-"Ja, sta er ook van te kijken, mwoh, lekker!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 mei 2018 @ 23:05:55 #33
61320 TwztId
ja toch..
pi_179500175
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Five Guys _O_
In N Out _O_
Five guys burgers _O_

Helaas nog geen in n out mogen proberen :(
pi_179500195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als je serieus een maaltijd wil ga je niet naar zon tent man :D

Maar ik ben ook fan van de MC. Big Mac vind ik stiekem echt heel lekker :@

[..]

Five Guys is net in Eindhoven open gegaan volgens mij. Als ik er weer is ben maar is checken :D
Qua vulling bedoel ik. Als ik bij de BK een menu doe dan heb ik ook wel even genoeg gegeten. Dat heb ik bij de Mac echt een stuk minder, vandaar ook altijd een extra cheesburger :')

Big Mac is ook echt mijn favo klassieker bij de Mac, als ik 'm een tijdje niet gehad heb en ik ben er weer eens is het echt gewoon puur genieten :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179500203
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BK of MC ?
:{w

Zelf machen. Lekker dik, half om half vlees, medium rare. Beetje bacon erbij, 2 soorten kaas, lekkâh.
pi_179500299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:06 schreef illusions het volgende:

[..]

:{w

Zelf machen. Lekker dik, half om half vlees, medium rare. Beetje bacon erbij, 2 soorten kaas, lekkâh.
Hm, een hambo mag best stevig zijn maar het moet geen homp vlees worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179500335
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179500407
quote:
Wat heeft dat met hambo's te maken man?!?! 8)7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179500459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat heeft dat met hambo's te maken man?!?! 8)7
Geen idee, kan mij ook geen ene kut schelen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179500496
Nou nou, niet zo grof hoor.
pi_179500559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef illusions het volgende:
Nou nou, niet zo grof hoor.
Van grof gehakt kan je ook wel een hambo maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179500595
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Van grof gehakt kan je ook wel een hambo maken.
Maar niet met paneermeel gaan klooien, dan wordt het een gehaktbal. Die hebben we hier al genoeg.
pi_179500671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:19 schreef illusions het volgende:
Nou nou, niet zo grof hoor.
Ik kan er niets aan doen, die kut smiley met de hamer maakt mij immer ziedend.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179500686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Big Mac is ook echt mijn favo klassieker bij de Mac, als ik 'm een tijdje niet gehad heb en ik ben er weer eens is het echt gewoon puur genieten :@
Dat heb ik ook ja. Als ik echte trek heb duw ik er zo 3 naar binnen.
pi_179500714
Gatverdamme, McDonalds. :r
pi_179500753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:26 schreef illusions het volgende:
Gatverdamme, McDonalds. :r
Haten op de mac coin :')
pi_179500922
Gelukkig hebben ze eindelijk na jaren zeiken milkshakes hier bij de McDonalds. Enige waar ik voor kom. En dan nog snappen ze er geen reet van als ik er geen Oreo's ( :r ) of M&M's ofzo in wil hebben, ze hebben niet eens een optie voor gewoon een vanille milkshake. :')
pi_179500952
McFlurry vind ik ook wel te doen. Milkshakes nooit voor gecared.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179500985
Alles wat geen hamburger is lust ik niet bij de mac. Behalve cola etc.
pi_179501146
Lambo < Hambo
pi_179501154
Mijn mening.
pi_179501166
You all can be allowed
Vakman pur sang
pi_179501173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef KappenBakken het volgende:
Alles wat geen hamburger is lust ik niet bij de mac. Behalve cola etc.
Het verbaast mij altijd hoe ze de friet zo kunnen verkutten. Serieus. Om het even een zak diepvriesfriet in je eigen vetput gooien en je hebt al beter spul.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179501376
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het verbaast mij altijd hoe ze de friet zo kunnen verkutten. Serieus. Om het even een zak diepvriesfriet in je eigen vetput gooien en je hebt al beter spul.
Wat moet ik met een zak diepvriesfriet in mijn mond?
pi_179501407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat moet ik met een zak diepvriesfriet in mijn mond?
Je moet ze eerst in je vetpan gooien hè. -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179501417
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je moet ze eerst in je vetpan gooien hè. -O-
:P
pi_179501429
Maar echt, wat doen ze in hemelsnaam met hun friet bij de Mac? Zo matig altijd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 mei 2018 @ 00:54:12 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179502059
Het wordt tijd dat de McDeluxe terugkomt.
pi_179502360
Hier is de McRib weer ingevoerd :D :D :D
pi_179502418
De meeste van die 'oude' mcspecials vond ik dus helemaal niks. De laatste tijd gaat het wel de goede kant op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 31 mei 2018 @ 02:41:53 #61
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179502443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:33 schreef illusions het volgende:
Gelukkig hebben ze eindelijk na jaren zeiken milkshakes hier bij de McDonalds. Enige waar ik voor kom. En dan nog snappen ze er geen reet van als ik er geen Oreo's ( :r ) of M&M's ofzo in wil hebben, ze hebben niet eens een optie voor gewoon een vanille milkshake. :')
#viesdik zijn. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179502470
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 02:15 schreef kthxbye het volgende:
Hier is de McRib weer ingevoerd :D :D :D
Is dat niet gewoon een mexicano/carrero op een broodje? En waar is 'hier' trouwens?
pi_179503062
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 02:50 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een mexicano/carrero op een broodje? En waar is 'hier' trouwens?
Nee, bbq saus. Japan!
pi_179504295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 23:33 schreef illusions het volgende:
Gelukkig hebben ze eindelijk na jaren zeiken milkshakes hier bij de McDonalds. Enige waar ik voor kom. En dan nog snappen ze er geen reet van als ik er geen Oreo's ( :r ) of M&M's ofzo in wil hebben, ze hebben niet eens een optie voor gewoon een vanille milkshake. :')
McDonald's zonder milkshakes ??

Dat is een basis product, nog nooit gezien joh :s)
pi_179504376
de dollar is eindelijk ah dalen, werd al ongerust.
pi_179504382
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 05:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee, bbq saus. Japan!
ik ga dit jaar naar Japan, weet je nog leuke plekken die ik gezien moet hebben?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 08:24:15 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179504621
Mogguh!

Moon incoming.
  donderdag 31 mei 2018 @ 08:26:42 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_179504639
Gister fucking dom geweest door een long te sluiten. Vlak daarna een long met iets meer leverage erin gegooid en dan blijkt mijn foutje van gister toch een geluk te zijn. JUICHEN
pi_179505275
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 08:26 schreef Afwazig het volgende:
Gister fucking dom geweest door een long te sluiten. Vlak daarna een long met iets meer leverage erin gegooid en dan blijkt mijn foutje van gister toch een geluk te zijn. JUICHEN
Dat is niet slim ja.
pi_179505955
Mac kartonnen burgers
pi_179506405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Five Guys _O_
In N Out _O_
DIT ja...... *O*

Shake Shack
BurgerFi

van de week maar weer eens naar Rotterdam voor een echte burger bij de Five Guys
wel 2x zo duur als de McKots maargoed.
pi_179506451
Gewoon je eigen hambo's maken _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179506477
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef dimmak het volgende:
Gewoon je eigen hambo's maken _O_
afgelopen zondag nog "spiff" burgers gemaakt en op de BBQ :9~ :9~ :9~
aanradertje

#viesdik met een sixpack O-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 10:31:20 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179506493
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

DIT ja...... *O*

Shake Shack
BurgerFi

van de week maar weer eens naar Rotterdam voor een echte burger bij de Five Guys
wel 2x zo duur als de McKots maargoed.
Zitten ze ook al in R'dam? Gaat lekker dan :D Dacht alleen Eindhoven en Utrecht. Laatst ook al in Duitsland een Five Guys gevonden.

Wel flink duurder ja, maar je krijgt ook echt een burger en niet een stukje karton met een sausje.
pi_179506519
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zitten ze ook al in R'dam? Gaat lekker dan :D Dacht alleen Eindhoven en Utrecht. Laatst ook al in Duitsland een Five Guys gevonden.

Wel flink duurder ja, maar je krijgt ook echt een burger en niet een stukje karton met een sausje.
Rotterdam en Den Haag zijn ook open ja :D
en idd, echt gehakt en een dubbele cheese/bacon ( en onbeperkte toppings ) burger voor 10 eurootjes
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 10:35:06 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179506570
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:32 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Rotterdam en Den Haag zijn ook open ja :D
en idd, echt gehakt en een dubbele burger voor 10 eurootjes
Damn, gaat snel dan qua aantal lokaties. Goed bezig :D
pi_179506636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Damn, gaat snel dan qua aantal lokaties. Goed bezig :D
fijn ja, krijg je toch nog een beetje het USA gevoel.
er is ook een Fridays geopend in utrecht maar daar moeten ze nog heel veel leren qua service
( kortom gewoon de nederlandse ruk mentaliteit in een amerikaanse franchise )
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 10:42:21 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179506699
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

fijn ja, krijg je toch nog een beetje het USA gevoel.
er is ook een Fridays geopend in utrecht maar daar moeten ze nog heel veel leren qua service
( kortom gewoon de nederlandse ruk mentaliteit in een amerikaanse franchise )
Dat is wel jammer. Hard Rock Cafe in Amsterdam is wel altijd prima, gewoon zoals het hoort :)
pi_179506732
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef dimmak het volgende:
Gewoon je eigen hambo'sq maken _O_
hhhLambosssss, moon _O_
pi_179508851
Binance heeft een TUSD/UDST markt geopend. :")
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179509003
SEAL BINNEKORT MOEHOEHOEHOEOHEN
Lambo of Rekt
pi_179510681
Morgen begint SEAL, UNIVERSA of WAVES-maand?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179510891
Nee morgen begint de EOS maand
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:27:22 #84
62913 Blik
The one and Only!
pi_179512108
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Morgen begint SEAL, UNIVERSA of WAVES-maand?
Ik jinx hem even, maar juni/juli wordt VEN/VET-maand
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:30:09 #85
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179512159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:27 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik jinx hem even, maar juni/juli wordt VEN/VET-maand
:(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179512281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:47 schreef metallicelmo het volgende:
Nee morgen begint de EOS maand
NickSzabo4 twitterde op woensdag 30-05-2018 om 05:42:22 Great thread about how much EOS depends on a naively drafted "constitution", human-interpreted wet code. As a result EOS will be labor-intensive, permissioned, jurisdictionally biased, and will have poor social scalability. https://t.co/64XzgplMsb reageer retweet
Shitcoin
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 31 mei 2018 @ 16:19:52 #87
131603 Afwazig
Serious business
pi_179514942
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:35 schreef dimmak het volgende:

[..]

NickSzabo4 twitterde op woensdag 30-05-2018 om 05:42:22 Great thread about how much EOS depends on a naively drafted "constitution", human-interpreted wet code. As a result EOS will be labor-intensive, permissioned, jurisdictionally biased, and will have poor social scalability. https://t.co/64XzgplMsb reageer retweet
Shitcoin
Eens.
pi_179515207
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:30 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

:(
jinxed
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 16:34:33 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179515272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:47 schreef metallicelmo het volgende:
Nee morgen begint de EOS maand
Denk dat EOS een dipje gaat krijgen eerder. Heb spijt dat ik niet een groter deel al had verkocht toen het flink omhoog ging, maar goed, kan niet alles op juiste moment verkopen :P
pi_179515323
SEAL jongens, dat is de coin, sowieso
Lambo of Rekt
pi_179515394
WhalePanda twitterde op donderdag 31-05-2018 om 13:58:04 It's funny how people label me as a bitcoin maximalist. I'm not, but the longer I'm in this space and the more things I see, the more I feel I'm becoming one. So many fundamentally flawed projects and "thought leaders" getting praised for doing and saying stupid stuff. SMH reageer retweet
Deze tweet is eigenlijk wel spot-on.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179515450
Lambo of Rekt
  donderdag 31 mei 2018 @ 17:26:24 #93
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179516289
quote:
Ik ben aan het wachten. :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179516294
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ben aan het wachten. :(
Jinxed
Lambo of Rekt
  donderdag 31 mei 2018 @ 17:27:33 #95
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179516304
quote:
13s.gif Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jinxed
Ja man, maak je je al zorgen? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179516331
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2018 17:27 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ja man, maak je je al zorgen? :D
IK EIS SEAL
Lambo of Rekt
  donderdag 31 mei 2018 @ 17:30:14 #97
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179516349
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 17:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IK EIS SEAL
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 31 mei 2018 @ 18:14:33 #98
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_179517300
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Morgen begint SEAL, UNIVERSA of WAVES-maand?
Wavesmaand is juli geloof ik.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_179517757
Universa gaat naar 300usd.
Lambo of Rekt
pi_179517808
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:
Universa gaat naar 300usd.
Geen gezeik, iedereen knetter rijk.
  donderdag 31 mei 2018 @ 18:41:43 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_179517857
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:
Universa gaat naar 300usd.
Dan word ik multimiljonair :D
  donderdag 31 mei 2018 @ 19:30:21 #102
61320 TwztId
ja toch..
pi_179518997
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:35 schreef dimmak het volgende:
Binance heeft een TUSD/UDST markt geopend. :")
Er is serieus nog een signal voor gekomen ook :')

quote:
$TUSD

Buyzone 13000-13400
Sell(1) 14400
Sell(2) 14900
Sell(3) 17900+ (hodl)
Stop Loss 12470
  donderdag 31 mei 2018 @ 19:44:36 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_179519720
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan wordt ik multimiljonair :D
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:30:44 #106
62913 Blik
The one and Only!
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:31:38 #107
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_179520603
quote:
Hoop echt dat de betere tijden nu weer eens aan gaan breken
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_179520861
quote:
je weet zelluf.
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:48:00 #109
61320 TwztId
ja toch..
pi_179521101
Ik heb een extra Binance account gemaakt met de referral link van mijn orginele account.

Nu krijg ik elke keer bonusjes als ik op die 2e account trade lol.. _O_

Ze hebben nog niks door kijken hoe lang het duurt.. :o

Tis niet veel, maar kan het toch omzetten in BNB via de dust optie..

Zou eigenlijk nieteens weten hoe ze er achter moeten komen ? Hetzelfde IP adres kunnen ze je niet mee pakken want dat zou betekenen dat je maar 1 account per huishouden/pc mag hebben ofzo..
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:57:04 #110
62913 Blik
The one and Only!
pi_179521386
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

je weet zelluf.
Ja, dat je niks van de Nederlandse taal afweet, ik word met dt ...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 21:28:52 #111
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179522610
Hmm is KuCoin altijd zo traag met withdrawals? ETH withdrawal al bijna 2 uur vast.
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:53:55 #113
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179523483
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:
Hmm is KuCoin altijd zo traag met withdrawals? ETH withdrawal al bijna 2 uur vast.
Dat heb ik daar ook al eens gehad idd :/
Begon me toen bijna zorgen te maken, maar komt er wel doorheen, no worries.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179523685
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef Kyran het volgende:
Hmm is KuCoin altijd zo traag met withdrawals? ETH withdrawal al bijna 2 uur vast.
Duurde bij mij een dag :')
pi_179523836
quote:
Wat een druif. Hebben ze geen betere spokesperson vanuit die toko?
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 mei 2018 @ 22:06:31 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179523887
Is er door :) thanks
pi_179524089
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat een druif. Hebben ze geen betere spokesperson vanuit die toko?
Hij is in ieder geval enthousiast.
pi_179524137
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval enthousiast.
Tsja. Erg inhoudelijk is het allemaal niet. Een paar oneliners die we allemaal wel kunnen oplepelen. Zonde :(
[P]otverdorie
pi_179524181
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:04 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wat een druif. Hebben ze geen betere spokesperson vanuit die toko?
Zit daar gewoon zijn eigen toko te pitchen.
Vakman pur sang
pi_179525048
Met de teamBBQ token kan je één hambo pitchen.

Willen wij meer of minder hambo's?
pi_179525059
Ziet er weer wat beter uit vandaag
pi_179525263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:51 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Met de teamBBQ token kan je één hambo pitchen.

Willen wij meer of minder hambo's?
Op welke exchange verkopen ze die?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179526514
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:31 schreef XDo het volgende:

[..]

Hoop echt dat de betere tijden nu weer eens aan gaan breken
Komt wel binnenkort, Deutsche Bank staat op instorten.
pi_179526533
Als je maximaal wilt profiteren van EOS genesis airdrops, NIET op een exchange laten staan, maar in je eigen wallet en REGISTREREN!!!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 00:17:51 #125
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179526779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 00:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Komt wel binnenkort, Deutsche Bank staat op instorten.
Ja, laten we hopen op een nieuwe financiële crisis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179526793
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, laten we hopen op een nieuwe financiële crisis.
Goede kansen op de crypto markt dus. ;) *) :7 8-)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 00:33:07 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179526936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

:')
pi_179529345
1 MILLION TRANSACTIONS PER SECOND

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2018 07:08:54 ]
  vrijdag 1 juni 2018 @ 07:40:39 #131
366734 dimmak
bitcoin
pi_179529576
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 19:30 schreef TwztId het volgende:

[..]

Er is serieus nog een signal voor gekomen ook :')

[..]

_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179530211
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Goede kansen op de crypto markt dus. ;) *) :7 8-)
Denk je dat als er een financiële crisis komt de crypto markt het beter gaat doen?

Ik betwijfel dat namelijk :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juni 2018 @ 08:50:41 #133
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179530317
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Denk je dat als er een financiële crisis komt de crypto markt het beter gaat doen?

Ik betwijfel dat namelijk :@
Ik zie dat vaker terugkomen inderdaad, maar denk niet dat dat in te schatten is. Geen idee waar mensen die wijsheid vandaan halen, maar ben ook wel benieuwd waar dit op gebaseerd is en of er duidelijke voorbeelden zijn dast dit gebeurt.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:51:24 #134
131603 Afwazig
Serious business
pi_179530327
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TwztId het volgende:
Ik heb een extra Binance account gemaakt met de referral link van mijn orginele account.

Nu krijg ik elke keer bonusjes als ik op die 2e account trade lol.. _O_

Ze hebben nog niks door kijken hoe lang het duurt.. :o

Tis niet veel, maar kan het toch omzetten in BNB via de dust optie..

Zou eigenlijk nieteens weten hoe ze er achter moeten komen ? Hetzelfde IP adres kunnen ze je niet mee pakken want dat zou betekenen dat je maar 1 account per huishouden/pc mag hebben ofzo..
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:52:04 #135
131603 Afwazig
Serious business
pi_179530334
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 00:03 schreef kthxbye het volgende:
Als je maximaal wilt profiteren van EOS genesis airdrops, NIET op een exchange laten staan, maar in je eigen wallet en REGISTREREN!!!
EOS :')
pi_179530390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zie dat vaker terugkomen inderdaad, maar denk niet dat dat in te schatten is. Geen idee waar mensen die wijsheid vandaan halen, maar ben ook wel benieuwd waar dit op gebaseerd is en of er duidelijke voorbeelden zijn dast dit gebeurt.
Ja op de (hele) lange termijn is het idee misschien dat er minder vertrouwen is in het huidige systeem en dus crypto als alternatief wordt gezien. Maar op korte termijn denk ik vooral dat mensen wat minder spaargeld hebben voor een risicovolle investering als crypto, of niet bereid zijn dat risico te lopen als bijvoorbeeld hun huis ook al onder water staat.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 08:56:45 #137
61320 TwztId
ja toch..
pi_179530391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:51 schreef Afwazig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, alleen deze werkt wel haha _O-

Gratis dust voor BNB _O_
pi_179530413
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Denk je dat als er een financiële crisis komt de crypto markt het beter gaat doen?

Ik betwijfel dat namelijk :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zie dat vaker terugkomen inderdaad, maar denk niet dat dat in te schatten is. Geen idee waar mensen die wijsheid vandaan halen, maar ben ook wel benieuwd waar dit op gebaseerd is en of er duidelijke voorbeelden zijn dast dit gebeurt.
Nouja zeker is het natuurlijk niet, maar mensen moeten iets anders doen met hun geld als ze het niet meer op de bank zetten of er aandelen voor kopen.
pi_179530508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

Nouja zeker is het natuurlijk niet, maar mensen moeten iets anders doen met hun geld als ze het niet meer op de bank zetten of er aandelen voor kopen.
Ik denk dat 9/10 mensen de bank toch nog als veiligere optie ziet dan crypto.
En voor de "huis tuin en keuken" gebruiker is dat misschien nog waar ook.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:29:53 #141
131603 Afwazig
Serious business
pi_179530953
Ik werk op een grote school en ik zag vorige week ook allemaal aanplakbiljetten met guldenshills 'DE GULDEN IS TERUG'. :')
pi_179531223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik werk op een grote school en ik zag vorige week ook allemaal aanplakbiljetten met guldenshills 'DE GULDEN IS TERUG'. :')
Kan niet wachten totdat iemand dat ding helemaal kapot maakt met een 51%.
pi_179531238
PhilCrypto77 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 06:01:51 #Bitcoin became a half a trillion dollar network with no ICO, no marketing budget, no corporate office, no CEO, no bank endorsements, no crypto fund endorsements... BTC is the standard reageer retweet
Stiekem wel mee eens :@
  vrijdag 1 juni 2018 @ 09:53:48 #144
366734 dimmak
bitcoin
pi_179531380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:46 schreef KappenBakken het volgende:
PhilCrypto77 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 06:01:51 #Bitcoin became a half a trillion dollar network with no ICO, no marketing budget, no corporate office, no CEO, no bank endorsements, no crypto fund endorsements... BTC is the standard reageer retweet
Stiekem wel mee eens :@
Bitcoin is ook de standaard. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179531412
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bitcoin is ook de standaard. :)
Nou ja, bij de nieuwe crypto projecten dus niet :P

Die hebben allemaal een CEO op hun website en een marketing budget.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:02:14 #146
366734 dimmak
bitcoin
pi_179531580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nou ja, bij de nieuwe crypto projecten dus niet :P

Die hebben allemaal een CEO op hun website en een marketing budget.
Het probleem is dat we crypto's nog steeds over 1 kam scheren. Bitcoin heeft natuurlijk als doel om een betaalmiddel te worden en dat we ons geld in eigen beheer hebben. Veel nieuwe projecten proberen alledaagse problemen op te lossen met de blockchain. Dit is door Ethereum natuurlijk booming geworden.

Het ideologische plaatje van Bitcoin gaat niet meer op voor het gros van de crypto projecten.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:04:26 #147
61320 TwztId
ja toch..
pi_179531615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 09:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nou ja, bij de nieuwe crypto projecten dus niet :P

Die hebben allemaal een CEO op hun website en een marketing budget.
Logisch toch ? Bitcoin is de grondlegger maar wat heeft dat met nieuwe projecten te maken ?

Lekker een coin maken, weglopen en hopen dat het na 10 jaar een beetje aantrekt.

Niet echt een strategie om (snel) geld mee te verdienen lijkt me, wat het doel is van 99,99% van de projecten.
pi_179531631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het probleem is dat we crypto's nog steeds over 1 kam scheren. Bitcoin heeft natuurlijk als doel om een betaalmiddel te worden en dat we ons geld in eigen beheer hebben. Veel nieuwe projecten proberen alledaagse problemen op te lossen met de blockchain. Dit is door Ethereum natuurlijk booming geworden.

Het ideologische plaatje van Bitcoin gaat niet meer op voor het gros van de crypto projecten.
Ho ho ho ho, laat mijn favoriete projectje Ethereum er even buiten ja! Ik zeik de hele crypto wereld af behalve de shit die ik hold.

Nee je hebt natuurlijk gewoon gelijk.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:10:25 #149
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179531741
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:15:04 #150
61320 TwztId
ja toch..
pi_179531836
quote:
Wat een pauperbak _O-
pi_179531955
Zijn er nog mensen die in IOTX zijn gestapt vanmorgen. Ik ben ingestapt op zo'n 700 sats om een ritje mee te pakken.

Gaat aardig tot nu toe moet ik zeggen :+
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:34:12 #152
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179532257
quote:
When Lambo replica?
  vrijdag 1 juni 2018 @ 10:34:16 #153
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179532259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 10:20 schreef sandertjuh het volgende:
Zijn er nog mensen die in IOTX zijn gestapt vanmorgen. Ik ben ingestapt op zo'n 700 sats om een ritje mee te pakken.

Gaat aardig tot nu toe moet ik zeggen :+
Nope, helaas.

Vergeet geen winst te pakken :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_179534203
cryptomanran twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 11:34:11 If you live in a glass house;For some reason @Crypto_Ed_NL been trolling my account. I went through his wall,Not had a single correct call in 3 months. By his own admission he had 1 today.My late Granny’s broken clock has more correct callsI called him out he blocked me https://t.co/6VFf91rK8w reageer retweet
Shots fired.
pi_179534251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef KappenBakken het volgende:
cryptomanran twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 11:34:11 If you live in a glass house;For some reason @Crypto_Ed_NL been trolling my account. I went through his wall,Not had a single correct call in 3 months. By his own admission he had 1 today.My late Granny’s broken clock has more correct callsI called him out he blocked me https://t.co/6VFf91rK8w reageer retweet
Shots fired.
Ag, laat edje lekker.
Ik vind het wel grappig om te lezen, maar trek me niks van zijn TA's aan.

Ik trade toch niet.

Maar dat gebash hoeft nou ook weer niet altijd.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:07:34 #156
61320 TwztId
ja toch..
pi_179534398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef KappenBakken het volgende:
cryptomanran twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 11:34:11 If you live in a glass house;For some reason @Crypto_Ed_NL been trolling my account. I went through his wall,Not had a single correct call in 3 months. By his own admission he had 1 today.My late Granny’s broken clock has more correct callsI called him out he blocked me https://t.co/6VFf91rK8w reageer retweet
Shots fired.
Classic Edje, andere mensen afzeiken maar zelf gelijk blokkeren _O-
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:29:24 #157
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179534799
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:07 schreef TwztId het volgende:

[..]

Classic Edje, andere mensen afzeiken maar zelf gelijk blokkeren _O-
Te schijterig om bij McAfee op de koffie te gaan :').

'tweets van dit account zijn afgeschermd'

Lol
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juni 2018 @ 12:34:15 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179534882
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ag, laat edje lekker.
Ik vind het wel grappig om te lezen, maar trek me niks van zijn TA's aan.

Ik trade toch niet.

Maar dat gebash hoeft nou ook weer niet altijd.
Dit ja. Ik geloof niet in TA, maar volg wel wat mensen op Twitter. Af en toe best nuttige info tussen.
pi_179535234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ag, laat edje lekker.
Ik vind het wel grappig om te lezen, maar trek me niks van zijn TA's aan.

Ik trade toch niet.

Maar dat gebash hoeft nou ook weer niet altijd.
Ik "bash" hem niet he, link alleen naar een tweeeetje.

Vind zelf niks mis met Ed.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 12:56:09 #160
131603 Afwazig
Serious business
pi_179535363
Ed heeft regelmatig een beetje een vermoeiende houding. Dat was alles. Gr. Gr.
pi_179535453
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 12:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik "bash" hem niet he, link alleen naar een tweeeetje.

Vind zelf niks mis met Ed.
Ik had iets beter moeten verwoorden, excuses daarvoor.
Bedoelde niet dat jij hem bash. Hij basht vaak onnodig andere gerbuikers op het twitter platform.
Hij moet commentaar aan zijn adres naast zich leerleggen, dat zou hem sieren.
pi_179537121
Ed is in zich zelf gaan geloven, Ed is gaan zweven.

Maar boeie, niemand neemt Ed serieus, behalve hij zelf dus.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2018 @ 14:16:13 #163
230491 Zith
pls tip
pi_179537453
nieuwe hulkoff boys


vond hun raubtier spul beter ;( (RIP)


maar hun periode als Bourbon Boys had ook wel wat


(allemaal zelfde band, uit een gehucht in Lapland)

[ Bericht 17% gewijzigd door Zith op 01-06-2018 14:21:32 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:32:49 #164
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179537927
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:37:17 #165
366734 dimmak
bitcoin
pi_179538044
quote:
Luister ik dit liever dan die troep van Zith. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2018 @ 14:38:54 #166
230491 Zith
pls tip
pi_179538066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Luister ik dit liever dan die troep van Zith. :P
note
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:39:10 #167
366734 dimmak
bitcoin
pi_179538072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:38 schreef Zith het volgende:

[..]

note
:*
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:45:55 #168
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179538204
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:38 schreef Zith het volgende:

[..]

note
Ik vind dit niet erg netjes van je.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2018 @ 14:48:15 #169
230491 Zith
pls tip
pi_179538243
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:45 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind dit niet erg netjes van je.
kloonscan
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:50:48 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179538288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Luister ik dit liever dan die troep van Zith. :P
Alleen die laatste wat mij betreft. Die eerste 2 gaan me echt te ver :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179538314
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 07:08 schreef Dimachaerus het volgende:
1 MILLION TRANSACTIONS PER SECOND
Payments :(
pi_179538343
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:48 schreef Zith het volgende:

[..]

kloonscan
You're clone is very impressive...
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:54:58 #173
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_179538372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 14:48 schreef Zith het volgende:

[..]

kloonscan
Wat is dat. Is dat erg?
Je bent erg liev Zith.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_179538733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 00:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Komt wel binnenkort, Deutsche Bank staat op instorten.
De printers bij de ECB draaien nog flink. Bij de huidige injecties kunnen ze met een "fatfinger" nog wel een nulletje toevoegen. Aka nothing aan de hand. Draghi zal zorgen dat één euro ook echt één euro blijft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179538814
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

De printers bij de ECB draaien nog flink. Bij de huidige injecties kunnen ze met een "fatfinger" nog wel een nulletje toevoegen. Aka nothing aan de hand. Draghi zal zorgen dat één euro ook echt één euro blijft.
Laten we het maar niet over de Target2 balans hebben en de ECB die maximaal italiaanse schuldpapier aan het opkopen is.
Ik begin er zo langzamerhand toch een beetje bang voor te worden (Een tweede veel ergere crisis).

Owja en vanochtend heeft S&P de rating van de DB verlaagd naar BBB+
pi_179539045
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Denk je dat als er een financiële crisis komt de crypto markt het beter gaat doen?

Ik betwijfel dat namelijk :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zie dat vaker terugkomen inderdaad, maar denk niet dat dat in te schatten is. Geen idee waar mensen die wijsheid vandaan halen, maar ben ook wel benieuwd waar dit op gebaseerd is en of er duidelijke voorbeelden zijn dast dit gebeurt.
Dat blijft een beetje de vraag natuurlijk. Ik denk overigens niet dat dit voor de cryptomarkt goed is (alleen voor BTC). Want de meeste crypto projecten zijn gebaseerd om toekomst verwachtingen en hoop, dit doet het natuurlijk niet zo goed in een financiële crisis. Persoonlijk denk ik dat de alt-coin markt het zwaarst getroffen zal worden dan.

Wat BTC gaat doen blijft lastig te bepalen imo. Goud is in de vorige crisis hard gestegen, maar wordt ook weer vrij snel ingerolen om de in elkaar gestorte markten weer leeg te kopen. (Of mogelijk ook met behulp van enige manipulatie van de goudprijs). Je zou kunnen zeggen dat BTC een goede plek is om je kapitaal in op te slaan. Maar het meeste "grote geld" zal nog steeds amper toegestaan zijn om het in die richting te duwen. Dan blijven vooral de kleinere particulieren over, ook daar dit nog wel geld en ik denk dat er genoeg hodlers zijn die de markt stabiel houden en desnoods nog wat geld erin steken.

BTC is ontstaan na de vorige crisis, het zou kunnen dat bij de volgende crisis dit dé ultieme vluchthaven wordt. Dan is de ATH van vorig jaar echt een lachtetje.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179539192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Laten we het maar niet over de Target2 balans hebben en de ECB die maximaal italiaanse schuldpapier aan het opkopen is.
Ik begin er zo langzamerhand toch een beetje bang voor te worden (Een tweede veel ergere crisis).

Owja en vanochtend heeft S&P de rating van de DB verlaagd naar BBB+
Ja klopt, dat is helemaal belachelijk. Is daar trouwens nog een update van gekomen? Ik heb het een tijd terug eens een beetje gelezen. De nieuwe cijfers van Target2 zullen niet echt iets beters laten zien vermoed ik. Uiteindelijk weten ze dit in Brussel ook wel natuurlijk. Ipv de vorige crisis juist aan te pakken hebben ze het nog maar weer even uitgesteld, de klap zal toch wel een keer moeten komen.

Aan de andere kant geloof ik Draghi wel, die gast gaat echt alles doen (dit verbaasde me eigenlijk in de vorige crisis maar blijkbaar werkt het toch wel een beetje). Dan gaan ze ws Japan kopieren en gaat de ECB beginnen met het opkopen van aandelen om zo de markten "omhoog" te houden.

Dit is ook de enige mogelijkheid om nog meer geld in het systeem te brengen, heel de obligatiemarkt is allang verstoord door het opkoopprogramma van de ECB. Of helikoptermoney, maar dat zie ik Draghi niet zo snel doen eigenlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 1 juni 2018 @ 15:46:52 #178
61320 TwztId
ja toch..
pi_179539355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:

[..]


[..]

Dan is de ATH van vorig jaar echt een lachtetje.
:9~
pi_179539394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ja klopt, dat is helemaal belachelijk. Is daar trouwens nog een update van gekomen? Ik heb het een tijd terug eens een beetje gelezen. De nieuwe cijfers van Target2 zullen niet echt iets beters laten zien vermoed ik. Uiteindelijk weten ze dit in Brussel ook wel natuurlijk. Ipv de vorige crisis juist aan te pakken hebben ze het nog maar weer even uitgesteld, de klap zal toch wel een keer moeten komen.

Aan de andere kant geloof ik Draghi wel, die gast gaat echt alles doen (dit verbaasde me eigenlijk in de vorige crisis maar blijkbaar werkt het toch wel een beetje). Dan gaan ze ws Japan kopieren en gaat de ECB beginnen met het opkopen van aandelen om zo de markten "omhoog" te houden.

Dit is ook de enige mogelijkheid om nog meer geld in het systeem te brengen, heel de obligatiemarkt is allang verstoord door het opkoopprogramma van de ECB. Of helikoptermoney, maar dat zie ik Draghi niet zo snel doen eigenlijk.
Om het topiq niet te veel te vervuilen: In de onderstaande spoiler zit een target 2 van mei 2018.
Dit ziet er niet goed uit, dat hoef ik je denk ik niet uit te leggen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel staat 18% van de spaanse schulden op de balans van de ECB.

Wanneer de QE binnenkort stopt, zullen de rentes op gaan lopen. De zuiderlijke landen zullen de schulden moeten herfinancieren met een hogere rente. Dit gaat ook weer problemen geven. Op de middellange termijn ziet het er financieel gezien gewoon niet goed uit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:


BTC is ontstaan na de vorige crisis, het zou kunnen dat bij de volgende crisis dit dé ultieme vluchthaven wordt. Dan is de ATH van vorig jaar echt een lachtetje.
Dit hoop ik ook
pi_179539462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:
BTC is ontstaan na de vorige crisis, het zou kunnen dat bij de volgende crisis dit dé ultieme vluchthaven wordt. Dan is de ATH van vorig jaar echt een lachtetje.
Mee eens, daarom ook mijn comment daarna dat het op de lange termijn misschien wel zo is. Op de korte termijn zie ik dat echt niet gebeuren bij een crisis.
pi_179539728
Stiekem wel benieuwd hoe het morgen gaat aflopen met het EOS mainnet.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 16:15:57 #182
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179539972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef KappenBakken het volgende:
Stiekem wel benieuwd hoe het morgen gaat aflopen met het EOS mainnet.
Mocht alles falen dan heb je ook nog eosDAC, de community versie (je kan beide claimen met je EOS tokens).

Ik vraag me af hoeveel EOS tokens er unusable worden omdat men deze op decentalised exchanges hebben die geen support hebben voor de swap naar Mainnet.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_179540031
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 16:15 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Mocht alles falen dan heb je ook nog eosDAC, de community versie (je kan beide claimen met je EOS tokens).

Ik vraag me af hoeveel EOS tokens er unusable worden omdat men deze op decentalised exchanges hebben die geen support hebben voor de swap naar Mainnet.
Vooral dat tweede vraag ik mij ook af ja. Dat van eosDAC wist ik niet :).

Denk jij dat er kartel vorming gaat plaatsvinden bij BP's ?
  vrijdag 1 juni 2018 @ 16:21:37 #184
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179540108
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 16:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vooral dat tweede vraag ik mij ook af ja. Dat van eosDAC wist ik niet :).

Denk jij dat er kartel vorming gaat plaatsvinden bij BP's ?
Ik heb geen idee. Ik hou me niet zo bezig met EOS en heb er ook geen. Ik lees me gewoon in over veel coins blijkbaar. :P

Wat ik denk dat er gaat gebeuren morgen: Chaos en onzekerheid.

Edit: Ik zie overigens dat EOS een fallback heeft voor unregistered holders.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_179542176
https://medium.com/@vecha(...)ckchain-8ed186c00f17

De partijen die vechain testen

Vechain ook echt met eos vergelijken

Mijn god

quote:
With trillions of expected transactions, the VeChainThor Blockchain will continuously collaborate with these security firms for peak performance.
_O_

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2018 17:46:01 ]
pi_179542242
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
https://medium.com/@vecha(...)ckchain-8ed186c00f17

De partijen die vechain testen

Vechain ook echt met eos vergelijken

Mijn god

[..]

_O_
Hier wordt ik inderdaad echt heel erg blij van. Kunnen de huidige banken nog iets van leren. ABN heeft elke week wel een ddos aanval (zeggen ze). Puinhoop van de huidige banken en hun klote apps
pi_179542775
wenmoen
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179542904
Houdt iemand alle quotes bij voor wanneer vechain toch een shitcoin blijkt te zijn?

Maar het is jullie gegund boys, jullie mogen er zijn.
pi_179543466
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef robbietobbie het volgende:
Houdt iemand alle quotes bij voor wanneer vechain toch een shitcoin blijkt te zijn?

Maar het is jullie gegund boys, jullie mogen er zijn.
We tuuteren wel met onze lambo's naar je :D
pi_179543484
pi_179543938
VEN _O_ _O_ _O_ _O_

Flippening binnen 12 maanden, VEN op #1.
pi_179544109
Intussen staat VEN bedroevend laag op 0,0045 btc :')
Vakman pur sang
pi_179545346
Laatste sell of van EOS vindt momenteel plaats.
pi_179545573
BTC handelt dik meer TPS af dan VISA1 _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juni 2018 @ 20:38:12 #196
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179546678
Heb nu even geen EOS meer, misschien stijgt het morgen wel en heb ik het te vroeg verkocht, maar zelfs op mijn laatste batch had ik x2 t.o.v. aankoopbedrag, dus ben tevreden.

Zie wel wat het doet de komende dagen en of het waard is om weer in te stappen. EOS was door hoge MC sowieso een korte termijn coin voor mij, dus redelijk tevreden met winst wat ik er mee behaald heb.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 21:20:08 #197
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179547699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef robbietobbie het volgende:
Houdt iemand alle quotes bij voor wanneer vechain toch een shitcoin blijkt te zijn?

Maar het is jullie gegund boys, jullie mogen er zijn.
BTC / Belofte maakt schuld

Ga je gang
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179549742
be a contrairian or be a victim.
pi_179549965
be right and sit tight.
pi_179549973
een paar beurswijsheden, doe er je voordeel mee.
pi_179551320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:

[..]


[..]

Dat blijft een beetje de vraag natuurlijk. Ik denk overigens niet dat dit voor de cryptomarkt goed is (alleen voor BTC). Want de meeste crypto projecten zijn gebaseerd om toekomst verwachtingen en hoop, dit doet het natuurlijk niet zo goed in een financiële crisis. Persoonlijk denk ik dat de alt-coin markt het zwaarst getroffen zal worden dan.

Wat BTC gaat doen blijft lastig te bepalen imo. Goud is in de vorige crisis hard gestegen, maar wordt ook weer vrij snel ingerolen om de in elkaar gestorte markten weer leeg te kopen. (Of mogelijk ook met behulp van enige manipulatie van de goudprijs). Je zou kunnen zeggen dat BTC een goede plek is om je kapitaal in op te slaan. Maar het meeste "grote geld" zal nog steeds amper toegestaan zijn om het in die richting te duwen. Dan blijven vooral de kleinere particulieren over, ook daar dit nog wel geld en ik denk dat er genoeg hodlers zijn die de markt stabiel houden en desnoods nog wat geld erin steken.

BTC is ontstaan na de vorige crisis, het zou kunnen dat bij de volgende crisis dit dé ultieme vluchthaven wordt. Dan is de ATH van vorig jaar echt een lachtetje.
ingerolen? _O-
pi_179551858
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 23:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ingerolen? _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef Paul het volgende:
Het is niet geruild! Het is gerolen!
Dus ik heb dat horloge gerolen, want ik vond hem niet zo mooi.
Van Persie werd ingerolen voor Huntelaar
Enz!

}:| begrepen? *O*
Dus!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 00:44:02 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179551899
Verwacht veel van ICX en VEN in juni, dus aandeel wat vergroot.
pi_179551949
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 00:44 schreef Kyran het volgende:
Verwacht veel van ICX en VEN in juni, dus aandeel wat vergroot.
ICX ben ik erg aan het verschuiven de laatste tijd, erbij en eraf, waarom denk je dat er iets mee gaat gebeuren?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 00:52:01 #205
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179552001
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 00:48 schreef Rijpie het volgende:

[..]

ICX ben ik erg aan het verschuiven de laatste tijd, erbij en eraf, waarom denk je dat er iets mee gaat gebeuren?
Prijs is al weken redelijk stabiel, terwijl volume prima in orde is. De afgelopen maanden is dat vaak een teken geweest dat het een keer omhoog gaat schieten. ICX zit nog steeds bijna x4 van ATH (heeft ooit boven $10 gestaan, nu rond $2.70). Enige nadeel bij ICX is eigenlijk dat ze constant vertraging oplopen. Daarentegen leveren ze wel steeds wat ze beloven, ook al is het dus vaak met vertraging.

Token swap moet nu ook een keer gaan gebeuren verwacht ik. Zal vast wel wat actie opleveren (ook al slaat het nergens op).

VeChain komt in juni met main net en zal vast wel nog meer bekend gaan maken de komende weken, dus zie dat ook wel x2 gaan om net voor of tijdens main net launch weer een dip te hebben. Op tijd winst pakken dus :)
pi_179552186
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 00:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prijs is al weken redelijk stabiel, terwijl volume prima in orde is. De afgelopen maanden is dat vaak een teken geweest dat het een keer omhoog gaat schieten. ICX zit nog steeds bijna x4 van ATH (heeft ooit boven $10 gestaan, nu rond $2.70). Enige nadeel bij ICX is eigenlijk dat ze constant vertraging oplopen. Daarentegen leveren ze wel steeds wat ze beloven, ook al is het dus vaak met vertraging.

Token swap moet nu ook een keer gaan gebeuren verwacht ik. Zal vast wel wat actie opleveren (ook al slaat het nergens op).

VeChain komt in juni met main net en zal vast wel nog meer bekend gaan maken de komende weken, dus zie dat ook wel x2 gaan om net voor of tijdens main net launch weer een dip te hebben. Op tijd winst pakken dus :)
Ik zie niets anders dan vertraging, ook bij andere projecten... Sommigen zeggen dat dat hoort bij Crypto, maar ik heb te weinig ervaring om dat te kunnen beamen.

Ven heeft natuurlijk ook nog de x100 conversie, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
pi_179552826
Iemand hier in Ethos? Ze lanceren binnenkort hun eigen wallet als eerst in NL, maar dat laat even op zich wachten...
pi_179552829
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 03:23 schreef Rijpie het volgende:
Iemand hier in Ethos? Ze lanceren binnenkort hun eigen wallet als eerst in NL, maar dat laat even op zich wachten...
Nee, ik ga liever naar Kruidvhat.
pi_179552837
Extra DOGE en Lisk op mijn prikbord genageld en eindelijk een Lisk ID aangemaakt, een productieve dag.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179552850
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179552861
Doet iemand anders mee aan de DFINITY airdrop? Flinke allocaties hoor, en gewoon gratis!

https://www.reddit.com/r/(...)airdrop_allocations/

Ik was twee dagen te laat maar krijg toch 100 CHF aan coins. :D
pi_179552959
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 03:48 schreef kthxbye het volgende:
Doet iemand anders mee aan de DFINITY airdrop? Flinke allocaties hoor, en gewoon gratis!

https://www.reddit.com/r/(...)airdrop_allocations/

Ik was twee dagen te laat maar krijg toch 100 CHF aan coins. :D
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

DFINITY. Heb je heel veel te lezen.
Deze meneer misschien?
pi_179553033
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179553037
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179554022
IOTA heldencoin _O_
  zaterdag 2 juni 2018 @ 09:53:48 #216
61320 TwztId
ja toch..
pi_179555123
Zo, ff door die 7600 heen..
pi_179555351
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef robbietobbie het volgende:
Houdt iemand alle quotes bij voor wanneer vechain toch een shitcoin blijkt te zijn?

Maar het is jullie gegund boys, jullie mogen er zijn.
een shitcoin, hoe dan ? :?
pi_179555406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 09:53 schreef TwztId het volgende:
Zo, ff door die 7600 heen..
dikke short squeeze, gaan er weer een flink aantal rekt
  zaterdag 2 juni 2018 @ 10:56:04 #219
62913 Blik
The one and Only!
pi_179555841
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 10:13 schreef Predator38 het volgende:

[..]

een shitcoin, hoe dan ? :?
Zelfs bitcoin is nog eerder een shitcoin :D
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:04:44 #220
61320 TwztId
ja toch..
pi_179555948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 11:58 schreef KappenBakken het volgende:
cryptomanran twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 11:34:11 If you live in a glass house;For some reason @Crypto_Ed_NL been trolling my account. I went through his wall,Not had a single correct call in 3 months. By his own admission he had 1 today.My late Granny’s broken clock has more correct callsI called him out he blocked me https://t.co/6VFf91rK8w reageer retweet
Shots fired.
Hij is er toch een beetje van geschrokken en voelt de drang om zichzelf weer goed te praten haha..

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1002835690730778624?s=19
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:10:25 #221
131603 Afwazig
Serious business
pi_179556016
Everyone is a genius in a bull market. En dat geldt voor Ed net zo goed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 11:13:22 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179556047
Jongens, laat Ed nou gewoon zitten. Wat levert het ons op om constant over Ed te hebben. Hij zit hier niet, hij post hier niet. Let it go.
pi_179556137
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:04 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hij is er toch een beetje van geschrokken en voelt de drang om zichzelf weer goed te praten haha..

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1002835690730778624?s=19
al die TA kneuzen blokken gelijk iedereen als ze ook maar iets van kritiek krijgen.
denken echt dat ze de koning zijn......
pi_179556194
dat lisk core 1.0 is nog steeds niet uit las ik net _O-

de roadmap



wat een schijtshow _O-

lisk is done

GG.
pi_179556646
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 03:48 schreef kthxbye het volgende:
Doet iemand anders mee aan de DFINITY airdrop? Flinke allocaties hoor, en gewoon gratis!

https://www.reddit.com/r/(...)airdrop_allocations/

Ik was twee dagen te laat maar krijg toch 100 CHF aan coins. :D
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 04:35 schreef Rijpie het volgende:

[..]


[..]

Deze meneer misschien?
Krijg een mooi bedrag. Ja dus :D
pi_179556676
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
dat lisk core 1.0 is nog steeds niet uit las ik net _O-

de roadmap

[ afbeelding ]

wat een schijtshow _O-

lisk is done

GG.
Is het bij Lisk niet ook al zo dat de top delegates er niet meer uit gestemd kunnen worden?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 12:11:01 #227
61320 TwztId
ja toch..
pi_179556728
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:13 schreef Kyran het volgende:
Jongens, laat Ed nou gewoon zitten. Wat levert het ons op om constant over Ed te hebben. Hij zit hier niet, hij post hier niet. Let it go.
GTST crypto.. je weet toch..
pi_179556762
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:04 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hij is er toch een beetje van geschrokken en voelt de drang om zichzelf weer goed te praten haha..

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1002835690730778624?s=19
Wat een troep komt er in die comments voorbij zeg :')

Schaam mij dan wel dat ik deel uitmaak van de cryptocurrency community
  zaterdag 2 juni 2018 @ 12:33:08 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179557016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat een troep komt er in die comments voorbij zeg :')

Schaam mij dan wel dat ik deel uitmaak van de cryptocurrency community
Jezelf schamen omdat een ander zich voor lul zet? :'( En hoe zou het met de Fok Edgroep gaan?

Wist overigens niet dat Ed ook een site had: https://crypto-ta.nl/
pi_179557228
Edje lult uit zijn nek..hij zegt ik zit vaak fout maar ben ook maar mens.
Dan hou ook maar op met die TA bullshit. Kun je net zo goed een chimpansee een lijn laten tekenen, zit vast een goede bij.
Vakman pur sang
  zaterdag 2 juni 2018 @ 13:16:26 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179557557
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Edje lult uit zijn nek..hij zegt ik zit vaak fout maar ben ook maar mens.
Dan hou ook maar op met die TA bullshit. Kun je net zo goed een chimpansee een lijn laten tekenen, zit vast een goede bij.
Is ook zo. Als TA zou werken zou iedereen die dat kan loaded zijn.
pi_179557677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Edje lult uit zijn nek..hij zegt ik zit vaak fout maar ben ook maar mens.
Dan hou ook maar op met die TA bullshit. Kun je net zo goed een chimpansee een lijn laten tekenen, zit vast een goede bij.
Dat wordt ook gedaan :P

https://www.rtlz.nl/beurs(...)aat-de-aex-weer-eens
pi_179558282
Hoiiiii *O*

Altijd lachen om hier weer eens te kijken als ik vermoed dat jullie je weer druk maken om mij :o

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:04 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hij is er toch een beetje van geschrokken en voelt de drang om zichzelf weer goed te praten haha..

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1002835690730778624?s=19
Ik praat niets goed, ik reageer alleen op valse beschuldigingen. Die kerel verwijdert zijn eigen voorspellingen als ze niet uitkomen en zijn post is een kinderachtige reactie omdat ik hem eerder aansprak op zijn domme advies dat iedereen minimaal 50-70 altcoins moet hebben omdat een aantal daarvan wel zullen pumpen. Ik heb 'm trouwens ook niet geblocked maar benaderd via DM, maar dat tweet ie niet ;-)

Verder maakt het mij niet zoveel meer uit wat er allemaal uitgekraamd wordt over mij, bij sommigen zal ik nooit iets goed doen.
Vette Henk hierzo zal mij waarschijnlijk ook nog wel ervoor verantwoordelijk houden dat het vandaag bewolkt is 8)7 Gozer, ik vraag me echt af wat ik je ooit aangedaan heb..... get a life.

En degenen die mij niet eens kennen, maar toch altijd exact weten hoe ik in elkaar steek, wat ik bedoel, elke grap doodserieus nemen, hoe ik trade of wat dan ook: het zal wel. :W

En ja, ik heb een site...dat niet alleen....alles officieel in een onderneming met 6 mensen op de loonlijst waarmee we dagelijks een hele grote club traders van info voorzien, ze trainen, ico pools, Fundamentele analyse, fiscaal advies, etc etc Geen pump & dump, maar ik leg me er bij neer dat een aantal van jullie daarin zullen volharden.

En of je nou gelooft of niet in TA, er zijn genoeg mensen die het succesvol gebruiken (als een extra hulpmiddel) en er zijn er genoeg die daarvoor bij ons aankloppen. We hebben members die al vanaf de start (oktober 2017) bij ons zitten en blijven verlengen of lange termijn abbo's nemen...dan zullen wij toch wel iets goed doen, lijkt me.
Of jullie dat nou willen, of niet..... Probeer er gewoon vrede mee te krijgen, jij verandert dat toch niet vanaf je zolderkamertje.

Fijn weekend verder allemaal en zoals ik hier al vaker gezegd heb: maak je niet zo druk om een ander.

Toedels!! ^O^
  zaterdag 2 juni 2018 @ 13:57:35 #234
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179558335
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef edraket31 het volgende:
jij verandert dat toch niet vanaf je zolderkamertje.
Jammer.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 13:59:06 #235
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179558381
Verder is het zo dat we hier allemaal regelmatig voorspellingen doen aan de hand van ingelezen zaken, die meestal niet uitkomen. Ed pakt het alleen wat groter aan.
pi_179558391
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef edraket31 het volgende:
Hoiiiii *O*

Altijd lachen om hier weer eens te kijken als ik vermoed dat jullie je weer druk maken om mij :o

[..]

Ik praat niets goed, ik reageer alleen op valse beschuldigingen. Die kerel verwijdert zijn eigen voorspellingen als ze niet uitkomen en zijn post is een kinderachtige reactie omdat ik hem eerder aansprak op zijn domme advies dat iedereen minimaal 50-70 altcoins moet hebben omdat een aantal daarvan wel zullen pumpen. Ik heb 'm trouwens ook niet geblocked maar benaderd via DM, maar dat tweet ie niet ;-)

Verder maakt het mij niet zoveel meer uit wat er allemaal uitgekraamd wordt over mij, bij sommigen zal ik nooit iets goed doen.
Vette Henk hierzo zal mij waarschijnlijk ook nog wel ervoor verantwoordelijk houden dat het vandaag bewolkt is 8)7 Gozer, ik vraag me echt af wat ik je ooit aangedaan heb..... get a life.

En degenen die mij niet eens kennen, maar toch altijd exact weten hoe ik in elkaar steek, wat ik bedoel, elke grap doodserieus nemen, hoe ik trade of wat dan ook: het zal wel. :W

En ja, ik heb een site...dat niet alleen....alles officieel in een onderneming met 6 mensen op de loonlijst waarmee we dagelijks een hele grote club traders van info voorzien, ze trainen, ico pools, Fundamentele analyse, fiscaal advies, etc etc Geen pump & dump, maar ik leg me er bij neer dat een aantal van jullie daarin zullen volharden.

En of je nou gelooft of niet in TA, er zijn genoeg mensen die het succesvol gebruiken (als een extra hulpmiddel) en er zijn er genoeg die daarvoor bij ons aankloppen. We hebben members die al vanaf de start (oktober 2017) bij ons zitten en blijven verlengen of lange termijn abbo's nemen...dan zullen wij toch wel iets goed doen, lijkt me.
Of jullie dat nou willen, of niet..... Probeer er gewoon vrede mee te krijgen, jij verandert dat toch niet vanaf je zolderkamertje.

Fijn weekend verder allemaal en zoals ik hier al vaker gezegd heb: maak je niet zo druk om een ander.

Toedels!! ^O^
Hahaha kennelijk wil iemand zich hier verdedigen..

Nou ed ga lekker verder met je onzin TA. GEloof nog meer in je zelf!

hahaha, de tering he, aan je lange post te zien laat je wel erg kennen. En wil jezelf wel erg graag bewijzen. Nou grote jongen hoor :')
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:01:40 #237
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179558427
Het is onmogelijk om aan de hand van TA voorspellingen te doen. Dat snapt een kleuter nog. Je hebt 50% kans: je krijgt gelijk of niet. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_179558448
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:01 schreef hodlwave het volgende:
Het is onmogelijk om aan de hand van TA voorspellingen te doen. Dat snapt een kleuter nog. Je hebt 50% kans: je krijgt gelijk of niet. Zo moeilijk is het allemaal niet.
HO eens even.

Ed heeft 6 mensen in loondienst en een eigen site. MEnsen hebben een abbo bij hem en komen dagelijks terug hoor!!!!!

Onzin? Nee natuurlijk niet!!!!!! Want ed heeft mensen in loondienst!!! Wow!!!!

Ik ga denk ik ook geld betalen aan Ed zodat ik zijn glazenbol misschien ook wel mag lenen :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 14:04:39 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179558489
TA alleen is niet voldoende om een beslissing te nemen. Daar gaan de meeste mensen de fout in. Die zien een TA, gaan er vol op en gaan daarna janken dat het niet uitkwam. DYOFR
pi_179558519
TA is gewoon bullshit.

Als jij de key hebt om bakken met geld te verdienen, waarom zou je die key dan delen? Precies, onzin dus.

Alsof de chefkok zijn recept gaat prijs geven aan andere chefs voor een wedstrijd.. Ja logisch :D
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:07:21 #241
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179558554
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:02 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

HO eens even.

Ed heeft 6 mensen in loondienst en een eigen site. MEnsen hebben een abbo bij hem en komen dagelijks terug hoor!!!!!

Onzin? Nee natuurlijk niet!!!!!! Want ed heeft mensen in loondienst!!! Wow!!!!

Ik ga denk ik ook geld betalen aan Ed zodat ik zijn glazenbol misschien ook wel mag lenen :D
_O-
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:09:03 #242
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179558591
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:04 schreef Kyran het volgende:
TA alleen is niet voldoende om een beslissing te nemen. Daar gaan de meeste mensen de fout in. Die zien een TA, gaan er vol op en gaan daarna janken dat het niet uitkwam. DYOFR
Het is helemáál niet te doen, want whales.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:12:32 #243
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179558676
Het gaat zo: figuren als Ed toeteren wat, veel mensen geloven die shit, dus slaan in.

Ja, dan stijgt het even. Ed vaart er wel bij, maar feitelijk is het bijna oplichting.
pi_179558691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef edraket31 het volgende:
Hoiiiii *O*

Altijd lachen om hier weer eens te kijken als ik vermoed dat jullie je weer druk maken om mij :o

[..]

Ik praat niets goed, ik reageer alleen op valse beschuldigingen. Die kerel verwijdert zijn eigen voorspellingen als ze niet uitkomen en zijn post is een kinderachtige reactie omdat ik hem eerder aansprak op zijn domme advies dat iedereen minimaal 50-70 altcoins moet hebben omdat een aantal daarvan wel zullen pumpen. Ik heb 'm trouwens ook niet geblocked maar benaderd via DM, maar dat tweet ie niet ;-)

Verder maakt het mij niet zoveel meer uit wat er allemaal uitgekraamd wordt over mij, bij sommigen zal ik nooit iets goed doen.
Vette Henk hierzo zal mij waarschijnlijk ook nog wel ervoor verantwoordelijk houden dat het vandaag bewolkt is 8)7 Gozer, ik vraag me echt af wat ik je ooit aangedaan heb..... get a life.

En degenen die mij niet eens kennen, maar toch altijd exact weten hoe ik in elkaar steek, wat ik bedoel, elke grap doodserieus nemen, hoe ik trade of wat dan ook: het zal wel. :W

En ja, ik heb een site...dat niet alleen....alles officieel in een onderneming met 6 mensen op de loonlijst waarmee we dagelijks een hele grote club traders van info voorzien, ze trainen, ico pools, Fundamentele analyse, fiscaal advies, etc etc Geen pump & dump, maar ik leg me er bij neer dat een aantal van jullie daarin zullen volharden.

En of je nou gelooft of niet in TA, er zijn genoeg mensen die het succesvol gebruiken (als een extra hulpmiddel) en er zijn er genoeg die daarvoor bij ons aankloppen. We hebben members die al vanaf de start (oktober 2017) bij ons zitten en blijven verlengen of lange termijn abbo's nemen...dan zullen wij toch wel iets goed doen, lijkt me.
Of jullie dat nou willen, of niet..... Probeer er gewoon vrede mee te krijgen, jij verandert dat toch niet vanaf je zolderkamertje.

Fijn weekend verder allemaal en zoals ik hier al vaker gezegd heb: maak je niet zo druk om een ander.

Toedels!! ^O^
Trek het je niet zo aan man, wees blij dat je haters heb.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:14:41 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179558731
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:15:23 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179558752
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef edraket31 het volgende:
Hoiiiii *O*

Altijd lachen om hier weer eens te kijken als ik vermoed dat jullie je weer druk maken om mij :o

[..]

Ik praat niets goed, ik reageer alleen op valse beschuldigingen. Die kerel verwijdert zijn eigen voorspellingen als ze niet uitkomen en zijn post is een kinderachtige reactie omdat ik hem eerder aansprak op zijn domme advies dat iedereen minimaal 50-70 altcoins moet hebben omdat een aantal daarvan wel zullen pumpen. Ik heb 'm trouwens ook niet geblocked maar benaderd via DM, maar dat tweet ie niet ;-)

Verder maakt het mij niet zoveel meer uit wat er allemaal uitgekraamd wordt over mij, bij sommigen zal ik nooit iets goed doen.
Vette Henk hierzo zal mij waarschijnlijk ook nog wel ervoor verantwoordelijk houden dat het vandaag bewolkt is 8)7 Gozer, ik vraag me echt af wat ik je ooit aangedaan heb..... get a life.

En degenen die mij niet eens kennen, maar toch altijd exact weten hoe ik in elkaar steek, wat ik bedoel, elke grap doodserieus nemen, hoe ik trade of wat dan ook: het zal wel. :W

En ja, ik heb een site...dat niet alleen....alles officieel in een onderneming met 6 mensen op de loonlijst waarmee we dagelijks een hele grote club traders van info voorzien, ze trainen, ico pools, Fundamentele analyse, fiscaal advies, etc etc Geen pump & dump, maar ik leg me er bij neer dat een aantal van jullie daarin zullen volharden.

En of je nou gelooft of niet in TA, er zijn genoeg mensen die het succesvol gebruiken (als een extra hulpmiddel) en er zijn er genoeg die daarvoor bij ons aankloppen. We hebben members die al vanaf de start (oktober 2017) bij ons zitten en blijven verlengen of lange termijn abbo's nemen...dan zullen wij toch wel iets goed doen, lijkt me.
Of jullie dat nou willen, of niet..... Probeer er gewoon vrede mee te krijgen, jij verandert dat toch niet vanaf je zolderkamertje.

Fijn weekend verder allemaal en zoals ik hier al vaker gezegd heb: maak je niet zo druk om een ander.

Toedels!! ^O^
Hoe is het met de Fok tradegroep? Lekker rendement gemaakt?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:16:46 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179558790
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:59 schreef hodlwave het volgende:
Verder is het zo dat we hier allemaal regelmatig voorspellingen doen aan de hand van ingelezen zaken, die meestal niet uitkomen. Ed pakt het alleen wat groter aan.
Deze markt is helemaal niet te voorspellen. Behalve dat de bankiers hun bonussen in crypto gaan duwen natuurlijk _O_
pi_179558893
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:04 schreef Kyran het volgende:
TA alleen is niet voldoende om een beslissing te nemen. Daar gaan de meeste mensen de fout in. Die zien een TA, gaan er vol op en gaan daarna janken dat het niet uitkwam. DYOFR
Er zijn mensen die t doen hoor. Heb je met TA 100% kans op winst? Nee. maar als je een edge hebt kan je daar je voordeel mee doen. ik behoor niet tot die groep ;(
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:24:48 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179558959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:21 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

Er zijn mensen die t doen hoor. Heb je met TA 100% kans op winst? Nee. maar als je een edge hebt kan je daar je voordeel mee doen. ik behoor niet tot die groep ;(
edge? :P
pi_179558986
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

edge? :P
edje :)
pi_179559008
>:)
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:28:22 #252
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559034
quote:
Lisk is nu officieel een soapcoin.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:41:16 #253
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_179559246
De enige wiens zakken gevuld worden door z'n shills/tweets zijn die van Ed zelf.

Kan nog goed herinneren hoe hij en z'n adepten hier op fok een exclusief trade-groepje begonnen voor de 'echte insiders'. Hoe hoog bliezen ze wel niet van de toren, maar toen het na een paar maanden tijd werd de resultaten te posten was het opmerkelijk stil. Van wat ik uit de wandelgangen hoorde was het gewoon een grote flop. Dat bevestigde nog meer van wat ik al dacht over de grote Ed.

TA is soberso onzin. Alleen goedgelovige simpele zielen nemen het echt serieus. Met pump en dump stocks kun je ook goed verdienen, betekent nog steeds niet dat je aan het investeren bent.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:49:09 #254
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559384
En dan nu de FOK! crypto adviesgroep: Fca.

Lid worden? Neem een FOK! abo!

Hè? Wat krijg je er allemaal voor :?

Nou, ten 1e alle voordelen behorende bij het abonnement, zoals het uit kunnen schakelen van ads en dat je lekker veel sterretjes hebt! *) :')

Maar wat krijg je nu dan extra bij het afsluiten van zo'n FOK! abo? :@

Als je besluit om een abo aan te schaffen, krijg je voorrang bij de allerbeste crypto adviezen! :7

Dat klinkt niet slecht, waar bestaat dat advies uit, geef eens een voorbeeld. :{

Je krijgt o.a per DM:
• voorspellingen over het verloop van verse ICO's. 8-)

• tips waarom je een coin wel of juist niet moet kopen/verkopen. (8>

• advies hoe je jezelf bij Waves door 9394856 nepcoins heen moet wurmen. *)

• openbaring van de gouden 50% kans crypto regel >:)

• en nog véél meer! :9~


:o !! ONGLOFFLIJK DAT GAAT IKJ METEEN DOEN BOH GEK! WIJ WORDENN RIJK SJONNIE!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 14:53:16 #255
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559436
En als bonus de tip (alleen voor de 1e 10 deelnemers) hoe je wijn in azijn kan veranderen! :7 :o
pi_179559474
Het enige waar TA nuttig voor is, is dat veel spelers in de markt er letterlijk naar handelen waardoor het gedrag van die spelers met grotere zekerheid is te voorspellen en je ze makkelijker kan counteren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179559508
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is het bij Lisk niet ook al zo dat de top delegates er niet meer uit gestemd kunnen worden?
Kan iemand die beter in Lisk zit dit bevestigen/ontkrachten?
pi_179559533
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef edraket31 het volgende:
fiscaal advies
Misschien een domme vraag, maar wat voor advies hebben we het dan over? In NL is het toch vrij eenvoudig, VRH in box 3 ?
pi_179559565
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef chroestjov het volgende:
Het enige waar TA nuttig voor is, is dat veel spelers in de markt er letterlijk naar handelen waardoor het gedrag van die spelers met grotere zekerheid is te voorspellen en je ze makkelijker kan counteren.
Ja het werkt als een self-fulfilling prophecy.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 15:03:41 #260
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag, maar wat voor advies hebben we het dan over? In NL is het toch vrij eenvoudig, VRH in box 3 ?
:o Broodroof, je schiet onder zijn duiven!
pi_179559647
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 15:03 schreef hodlwave het volgende:

[..]

:o Broodroof, je schiet onder zijn duiven!
Stel je niet zo aan joh :P

Ik geloof totaal niet in TA, maar heb niks tegen Ed als persoon ofzo. Ben gewoon nieuwsgierig waar die op doelt, maar acht de kans niet heel groot nog een reactie te krijgen na de hele berg commentaar die die net over zich heen heeft gehad :@
  zaterdag 2 juni 2018 @ 15:07:22 #262
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559659
Het is NIET te voorspellen. Je kan op z'n hoogst meeliften met traden. Het enige wat je kan doen als je niet trade is hodlen in de hoop dat het flink stijgt, waar kans op is omdat het een jonge markt is en er naar alle waarschijnlijkheid velen na ons nog in zullen stappen.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 15:09:28 #263
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559685
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 15:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh :P

Ik geloof totaal niet in TA, maar heb niks tegen Ed als persoon ofzo. Ben gewoon nieuwsgierig waar die op doelt, maar acht de kans niet heel groot nog een reactie te krijgen na de hele berg commentaar die die net over zich heen heeft gehad :@
Ed 'ken' ik ook alleen van de posts hier. Hij heeft het aardig gedaan, al is de manier waarop discutabel.
pi_179559707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 15:09 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Ed 'ken' ik ook alleen van de posts hier. Hij heeft het aardig gedaan, al is de manier waarop discutabel.
Wat is er discutabel aan? :P

Ik post hier nog niet lang genoeg mee om alles ervan te weten.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 15:11:03 #265
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559717
Probleem is dat ook de coins met een goed verhaal er vaak een potje van maken. Neem als voorbeeld Lisk. Waren hoge verwachtingen van. De praktijk blijkt ronduit ruk te zijn.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 15:14:00 #266
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179559764
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 15:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is er discutabel aan? :P

Ik post hier nog niet lang genoeg mee om alles ervan te weten.
Hij doet precies hetzelfde als sommige mensen hier, alleen moet je voor bepaalde zaken behoorlijk betalen, terwijl je nul garantie hebt en hij het ondanks zijn expertise erg vaak mis heeft.
pi_179559803
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 15:14 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Hij doet precies hetzelfde als sommige mensen hier, alleen moet je voor bepaalde zaken behoorlijk betalen, terwijl je nul garantie hebt en hij het ondanks zijn expertise erg vaak mis heeft.
Ja ach, zou ik ook doen als mensen mij voor mijn mening zouden betalen.

Helaas is er nog niemand zo gek geweest, denk eerder dat ik geld zou krijgen om mijn bek te houden :D. Maar zoals ik al zei, ik geloof ook totaal niet in TA zoals Ed dat doet.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 15:26:46 #268
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179560010
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 15:16 schreef KappenBakken het volgende:
denk eerder dat ik geld zou krijgen om mijn bek te houden
_O-
  zaterdag 2 juni 2018 @ 16:04:14 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179560589
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 14:49 schreef hodlwave het volgende:
En dan nu de FOK! crypto adviesgroep: Fca.

Lid worden? Neem een FOK! abo!

Hè? Wat krijg je er allemaal voor :?

Nou, ten 1e alle voordelen behorende bij het abonnement, zoals het uit kunnen schakelen van ads en dat je lekker veel sterretjes hebt! *) :')

Maar wat krijg je nu dan extra bij het afsluiten van zo'n FOK! abo? :@

Als je besluit om een abo aan te schaffen, krijg je voorrang bij de allerbeste crypto adviezen! :7

Dat klinkt niet slecht, waar bestaat dat advies uit, geef eens een voorbeeld. :{

Je krijgt o.a per DM:
• voorspellingen over het verloop van verse ICO's. 8-)

• tips waarom je een coin wel of juist niet moet kopen/verkopen. (8>

• advies hoe je jezelf bij Waves door 9394856 nepcoins heen moet wurmen. *)

• openbaring van de gouden 50% kans crypto regel >:)

• en nog véél meer! :9~


:o !! ONGLOFFLIJK DAT GAAT IKJ METEEN DOEN BOH GEK! WIJ WORDENN RIJK SJONNIE!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet:

- weet altijd wanneer het Wavesmaand is

- blijf op de hoogte van VeChain onderweg naar $0,12 eoymax
  zaterdag 2 juni 2018 @ 16:12:55 #270
131603 Afwazig
Serious business
pi_179560753
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je vergeet:

- weet altijd wanneer het Wavesmaand is

- blijf op de hoogte van VeChain onderweg naar $0,12 eoymax
Wavesmaand service is alleen als je premium member bent. Daarvoor moet je eerst een fret adopteren.
pi_179560895
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wavesmaand service is alleen als je premium member bent. Daarvoor moet je eerst een fret adopteren.
Daar is recent aan toegevoegd dat je in Roemenië een cursus moet hebben voltooid om jezelf voor te mogen doen als een gecertificeerd imker.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 17:16:34 #272
61320 TwztId
ja toch..
pi_179561848
TA's werken perfect in een volledig bull of bear market, bij dit onzekere gekwakkel is het vrij nutteloos.

Je merkt het ook aan die "signaal" groepen.. in een bull/stabiele market dan krijg je de ene na de andere om je oren terwijl ze 800 veren in hun eigen reet steken.

En is het zoals nu dan blijft het akelig stil omdat BTC elk moment "fuck jullie" kan zeggen.
pi_179562123
Hehe TA charlatans, waarzeggers werken op dezelfde manier.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 17:36:37 #274
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179562228
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je vergeet:

- weet altijd wanneer het Wavesmaand is

- blijf op de hoogte van VeChain onderweg naar $0,12 eoymax
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wavesmaand service is alleen als je premium member bent. Daarvoor moet je eerst een fret adopteren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Daar is recent aan toegevoegd dat je in Roemenië een cursus moet hebben voltooid om jezelf voor te mogen doen als een gecertificeerd imker.
:D!
pi_179562654
de grafiek van btc vertoon het bart simpson kapsel, als dat maar goed gaat.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:04:54 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179562687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:03 schreef iloveshitcoins het volgende:
de grafiek van btc vertoon het bart simpson kapsel, als dat maar goed gaat.
Vraag het Ed
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:07:59 #277
131603 Afwazig
Serious business
pi_179562756
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vraag het Ed
Voor slechts 400 euro per maand.
pi_179562783
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vraag het Ed
Ik denk dat niemand het kan voorspellen, er is momenteel niet voldoende volume in de cryptomarkt om goede voorspellingen te kunnen doen. Één lullo met een grote hoeveelheid Bitcoin kan lekker spelen met de prijs en die spikes veroorzaken
pi_179562983
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:09 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand het kan voorspellen, er is momenteel niet voldoende volume in de cryptomarkt om goede voorspellingen te kunnen doen. Één lullo met een grote hoeveelheid Bitcoin kan lekker spelen met de prijs en die spikes veroorzaken
Volgens mij traden bijna alle grote hoeveelheden OTC.
pi_179563090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Volgens mij traden bijna alle grote hoeveelheden OTC.
daytraden OTC :?
pi_179563217
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef edraket31 het volgende:
Hoiiiii *O*

Altijd lachen om hier weer eens te kijken als ik vermoed dat jullie je weer druk maken om mij :o

[..]

Ik praat niets goed, ik reageer alleen op valse beschuldigingen. D

Kijk Ed het maakt me niet uit dat je je geld verdiend met slechte adviezen. gewoon doen zou ik zeggen.
Alleen er zijn veel simpele zielen die dat geloven en er platzak aan raken. Als jou dat niks uitmaakt, prima!
Alleen ik zou het anders doen.
Vakman pur sang
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:37:57 #282
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179563297
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kijk Ed het maakt me niet uit dat je je geld verdiend met slechte adviezen. gewoon doen zou ik zeggen.
Alleen er zijn veel simpele zielen die dat geloven en er platzak aan raken. Als jou dat niks uitmaakt, prima!
Alleen ik zou het anders doen.
Wacht maar af tot Ed écht groot is geworden. Dan moeten we hem Mr. Ed noemen.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:43:32 #283
61320 TwztId
ja toch..
pi_179563415
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Voor slechts 400 euro per maand.
Ik geloof best dat zo'n trade-autist met al ze connecties meer weet van de markt en wat er speelt dan de gemiddelde Crypto belegger.

Maar die bedragen die gevraagd worden voor zo'n membership zijn bizar.

Maar goed die mensen hebben het wel lekker voor elkaar denk, thuis beetje markt analyseren en je schapen op de hoogte houden terwijl het geld binnen rolt elke maand/week. 8-)
pi_179563497
Geef Ed eens ongelijk. Laat hem toch lekker.

When hambo?
pi_179563531
Hahaha iedereen op fok koopt de grootste shillcoin van ed, namelijk vechain.

Dat zegt genoeg.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:58:35 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179563692
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:48 schreef xminator het volgende:
Hahaha iedereen op fok koopt de grootste shillcoin van ed, namelijk vechain.

Dat zegt genoeg.
Die begon hij gelukkig pas te shillen nadat de meesten hier er al in zaten :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 19:13:09 #287
230491 Zith
pls tip
pi_179564001
Jullie op een na favoriete mod moet zich zondag avond melden bij de oncologie afdeling boys. Iemand een idee hoe lang ik nog te gaan heb?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179564012
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:13 schreef Zith het volgende:
Jullie op een na favoriete mod moet zich zondag avond melden bij de oncologie afdeling boys. Iemand een idee hoe lang ik nog te gaan heb?
Wat is er aan de hand? :(

DIPS op je BTC overigens.

Grapje.


Of niet.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2018 @ 19:17:40 #289
230491 Zith
pls tip
pi_179564102
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand? :(

DIPS op je BTC overigens.

Grapje.


Of niet.

Grote, Gezwollen lymfeklier
Te weinig witte bloedcellen
Bloedarmoede
Koorts met vlagen
Vermoeidheid
Geen trek

Ik hoop op lymfeklierkanker want de andere opties zijn veel erger 😐
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179564139
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Grote, Gezwollen lymfeklier
Te weinig witte bloedcellen
Bloedarmoede
Koorts met vlagen
Vermoeidheid
Geen trek

Ik hoop op lymfeklierkanker want de andere opties zijn veel erger 😐
Godverdomme klote man. Dat moment dat je hoopt dat het kanker is :(

Heel veel succes en beterschap.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 19:24:23 #291
131603 Afwazig
Serious business
pi_179564238
Niet leuk ;(. Hopelijk valt het mee Zith!
  zaterdag 2 juni 2018 @ 19:28:49 #292
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179564349
Damn. Hopen op het beste, Zith. Sterkte!
pi_179564604
Naar om te horen. Sterkte morgen
pi_179564785
heel veel sterkte Zith !!
pi_179565018
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Grote, Gezwollen lymfeklier
Te weinig witte bloedcellen
Bloedarmoede
Koorts met vlagen
Vermoeidheid
Geen trek

Ik hoop op lymfeklierkanker want de andere opties zijn veel erger 😐
sterkte ;(
pi_179565135
Das wel ruk, hopen op het bedte, sterkte 👍
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 20:20:31 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179565719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:13 schreef Zith het volgende:
Jullie op een na favoriete mod moet zich zondag avond melden bij de oncologie afdeling boys. Iemand een idee hoe lang ik nog te gaan heb?
Ah bah :(

Hopen dat het meevalt, in ieder geval sterkte/beterschap beste Zith!
  zaterdag 2 juni 2018 @ 20:27:17 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179565915
Sterkte boy :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ah bah :(

Hopen dat het meevalt, in ieder geval sterkte/beterschap beste Zith!
Ben jij er al weer bovenop?
  zaterdag 2 juni 2018 @ 20:54:00 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179566453
AE weer lekker moonen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2018 @ 20:57:22 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179566523
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:27 schreef leolinedance het volgende:
Sterkte boy :{

[..]

Ben jij er al weer bovenop?
Not really.

Nog steeds shitloads pijnstillers (paracetamol, ibuprofen en oxycodon) en nog voel ik het af en toe. Paar keer proberen te minderen, maar dan krijg ik meteen meer pijn. As. dinsdag nog maals naar huisarts om te kijken hoe verder etc.

In ieder geval weer een paar dagen gewerkt deze week, was wel weer fijn in tegenstelling tot hele dag thuiszitten.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 21:13:59 #301
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179566826
Jij ook sterkte, Kyran.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')