gewoon airco nemen vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Het maakt mij niet uit, zolang het in huis maar weer rond de 20 is
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft hier één of andere troela van de afdeling haar kinderen meegenomenze schreeuwen en rennen rond, en trots dat die dikke moeder kijkt.
kinderen
Heb het ook gedaan, kost even wat maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Pest is gewoon dat die warmte al in de muren zit, dat gaat er voorlopig niet meer uit.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken ja, dit is wel erg asociaal warm
Wat voor iets heb jij?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan, kost even wat maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Pest is gewoon dat die warmte al in de muren zit, dat gaat er voorlopig niet meer uit.
ik heb een split unit. Kastje gemonteerd op mijn dak, heeft niemand er last van en verpest geen uitzicht. Het verkoelt meerdere kamers.quote:
Ja, dat soort dingen mogen ze best wel zwaarder belasten dan ze nu doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Jongens, stel je hebt naast je een gezin wonen met totaal 6 personen. En 5 daarvan hebben een auto, vinden jullie dat asociaal of niet?
5 auto's bij huis is wel wat veel. Maar ligt er aan.. Ik kwam vandaag met de bus door dorpjes waar je ook wel 15 auto's bij huis kan zetten zonder dat je buren het merken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Jongens, stel je hebt naast je een gezin wonen met totaal 6 personen. En 5 daarvan hebben een auto, vinden jullie dat asociaal of niet?
voor die 6de vind ik het wel asociaal ja..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Ah, ik woon in een appartement dus dat zou niet echt kunnen eigenlijk. Ik heb vanavond toevallig een bijeenkomst met VVE leden, dus kan wel even kijken wat mogelijk is. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die dit heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb een split unit. Kastje gemonteerd op mijn dak, heeft niemand er last van en verpest geen uitzicht. Het verkoelt meerdere kamers.
Asociaal zou ik het niet noemen als ze het niet expres doen (3 mensen met een normale auto, 2 met een werkbus ofzo) maar heel irritant wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Kan je het niet als collectief doen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, ik woon in een appartement dus dat zou niet echt kunnen eigenlijk. Ik heb vanavond toevallig een bijeenkomst met VVE leden, dus kan wel even kijken wat mogelijk is. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die dit heeft.
nee, of ik zou er al heel snel aan moeten beginnen, maar dat zie ik niet gebeurenquote:
Ja, in R&P was ik blijkbaar de enige die dat ook vond.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen mogen ze best wel zwaarder belasten dan ze nu doen
In een dorp moet het ook wel kunnen, maar in een stad met weinig parkeerruimte mogen ze dat wel aanpakken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 auto's bij huis is wel wat veel. Maar ligt er aan.. Ik kwam vandaag met de bus door dorpjes waar je ook wel 15 auto's bij huis kan zetten zonder dat je buren het merken.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor die 6de vind ik het wel asociaal ja..
in een stad heb je ook een stuk minder behoefte aan een auto..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, in R&P was ik blijkbaar de enige die dat ook vond.
[..]
In een dorp moet het ook wel kunnen, maar in een stad met weinig parkeerruimte mogen ze dat wel aanpakken.
[..]
Ik woon zeg maar in een complex met 10 appartementen, 4 appartementen onder, 4 midden en 2 luxere bovenaan. Ik woon middenverdieping en dan is mijn appartement met ramen op het oosten en zuiden. Onderin het complex is het cooler en bovenin is kan het warm zijn, maar achterin dan weer niet. Dus ik ben de enige die dit heeft en misschien 2 anderen omdat we totaal 3 van dit soort complexen hebben. Dus ik weet niet of de VVE hierin mee zou willen gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het niet als collectief doen dan?
Haha, ja zo denken wij, maar genoeg mensen zoals Zosk die de auto voor 500 meter pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een stad heb je ook een stuk minder behoefte aan een auto..
oke, dat gaat wel een lastig verhaal worden ja. Moet je ook weer toestemming krijgen en zoveel leden voor hebben. Reken maar dat in dit geval de apartementen aan de bovenkant al tegen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik woon zeg maar in een complex met 10 appartementen, 4 appartementen onder, 4 midden en 2 luxere bovenaan. Ik woon middenverdieping en dan is mijn appartement met ramen op het oosten en zuiden. Onderin het complex is het cooler en bovenin is kan het warm zijn, maar achterin dan weer niet. Dus ik ben de enige die dit heeft en misschien 2 anderen omdat we totaal 3 van dit soort complexen hebben. Dus ik weet niet of de VVE hierin mee zou willen gaan.
Aahquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Ama wel een typische moeder ja. Dat komt wel goed.
Daarom, weet ook niet of je iets simpels kan aanschaffen wat gewoon al een beetje helpt..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oke, dat gaat wel een lastig verhaal worden ja. Moet je ook weer toestemming krijgen en zoveel leden voor hebben. Reken maar dat in dit geval de apartementen aan de bovenkant al tegen zijn.
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zorgzaam type, past wel bij jou.
En ik?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zorgzaam type, past wel bij jou.
Jawel, je hebt van die kastjes, maar dat maakt vaak weer herrie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Daarom, weet ook niet of je iets simpels kan aanschaffen wat gewoon al een beetje helpt..
jij legt zodra het kind kan lopen overal legoblokjes op de grond en laat hem/haar dan met blote voeten lopen. Daar haal jij je plezier dan uit. Niet aan beginnen dus.quote:
No pain, no gain tochquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij legt zodra het kind kan lopen overal legoblokjes op de grond en laat hem/haar dan met blote voeten lopen. Daar haal jij je plezier dan uit. Niet aan beginnen dus.
Zet een flying tackle in.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft hier één of andere troela van de afdeling haar kinderen meegenomenze schreeuwen en rennen rond, en trots dat die dikke moeder kijkt.
kinderen
Leuk voor oud & nieuwquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan krijg jij als kraamcadeau een rompertje met Ajax logo
Zo fantastisch zijn je genen niet hoor.quote:
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo fantastisch zijn je genen niet hoor.
als het een meisje is en je maakt er een vuurpijl aan vast heb je een gillende keukenmeidquote:
Ja dat is waarom hij kinderen denkt te moeten makenquote:
Of hij even op wil rotten. Hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Azpi verspilt wel heel veel kostbare FIFA-tijd nu
Is toch maar 50/50quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo fantastisch zijn je genen niet hoor.
Ik ga zo zwemmenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Azpi verspilt wel heel veel kostbare FIFA-tijd nu
Stuur ook eentje van jouw onderkin dan.quote:
Ik wil jongenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als het een meisje is en je maakt er een vuurpijl aan vast heb je een gillende keukenmeid
Betekent dit dat als ik jou een dickpic snap dat je ook een foto terugstuurt van je puni?!quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuur ook eentje van jouw onderkin dan.
Beloof 'm niet te screenshotten en in de SC te posten.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Betekent dit dat als ik jou een dickpic snap dat je ook een foto terugstuurt van je puni?!
maar we denken het allemaalquote:
Wat leuk Magdaquote:
Ben die hoge verwachtingen echt zat.quote:
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben die hoge verwachtingen echt zat.
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hevige regenval van gisteren heeft me hoop werk bespaard
Hoef m'n auto nu niet te wassen
Ik ook nogquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Amarantha het volgende:
TARDIS. wat voor cijfer geef je Solo?
Ik moet nog heen hé.
Een 7,5.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Amarantha het volgende:
TARDIS. wat voor cijfer geef je Solo?
Ik moet nog heen hé.
Was wel een visueel feestje, zou het wel doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog
Maar ik merk dat ik zoiets heb van "Hoeft niet persee in de bios eigenlijk".
Hiquote:
quote:
Oefenen ben ik wel fan van.quote:
Oh dat gevoel heb ik wel, ik ga vrijdag.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog
Ze vroeg het niet aan jouquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog
Opdringerig hè.quote:
Ik reageerde ook niet alsof ze het aan mij vroeg, dus bemoei je er niet mee.quote:
Dag schat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet alsof ze het aan mij vroeg, dus bemoei je er niet mee.
K. Thanks. Bye.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
Ja heb de pathe pas, dus op zich geen enkele moeite. Op de tijd vinden na dan. En ik merk dat ik er minder behoefte aan heb bij deze film eigenlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik wel, ik ga vrijdag.
Die van 1977 tot 1983quote:
Euy! Je hebt een nieuwe avatarquote:
quote:
Morgen ermee naar de dokter.quote:
Oh ik wil gewoon nu alle Star Wars films in de bioscoop zien.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb de pathe pas, dus op zich geen enkele moeite. Op de tijd vinden na dan. En ik merk dat ik er minder behoefte aan heb bij deze film eigenlijk.
Die middelste batch vond ik echt verschrikkelijk.quote:
Solo?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat gevoel heb ik wel, ik ga vrijdag.
Marathooooooooooooooooon!quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wil gewoon nu alle Star Wars films in de bioscoop zien.
Bedankt, deze had ik ook in mijn hoogtijdagen hierquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy! Je hebt een nieuwe avatar
Ik herkende je amper. Staat je leuk hoor
Succesquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen ermee naar de dokter.
Ik heb een nieuwe dokter, dus ik ga eens voorzichtig m'n vruchtbaarheidsprobleem aankaarten ook.
En Erwinquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had op z'n minst Adolf en Heinrich verwacht bij de jongensnamen Jimmy
Dit hoor ik vaker, maar die waren tijdens mijn begin tienerjaren dus ik vond het juist wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die middelste batch vond ik echt verschrikkelijk.
De 1 2 3 zegmaar die uitkwamen als 5e 6e en 7e.
Zo ontzettend kneuterig kinderachtig.
Die daarna uitkwamen vond ik weer wel leuk
Ze is door 20 man gegangbanged en niemand schoot raakquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Succes
Hoe weet jij dat je daar last van heb?
Ik heb het nog niet voorgelegd, wel het gewenste aantal kinderen benoemd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, leg je dit straks ook voor op je eerste date?
maar als je door 20 FOK!kers bent genomen met zwak zaad dan is dat ook logischquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is door 20 man gegangbanged en niemand schoot raak
En toen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet voorgelegd, wel het gewenste aantal kinderen benoemd.
Je komt door heel de dag op je klamme zak te zitten, net zoals die wielrenners.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar als je door 20 FOK!kers bent genomen met zwak zaad dan is dat ook logisch
Idd. Ze heeft mij nog niet gehadquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar als je door 20 FOK!kers bent genomen met zwak zaad dan is dat ook logisch
Echt hè, volgens mij krijg je daar inderdaad geen goed zaad vanquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je komt door heel de dag op je klamme zak te zitten, net zoals die wielrenners.
Maar ik trouw pas op mijn 30ste met een vrouw die minstens 7 jaar jonger is dan ik, dus dat is nu niet zo relevant.quote:
Damn wat een slechte ranking.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
TARDIS.' favoriete Star Wars films:
- Episode III (Revenge of the Sith)
- Episode V (the Empire Strikes Back)
- Rogue One: A Star Wars Story
- Episode VII (the Force Awakens)
- Episode IV (A New Hope)
- Episode VIII (the Last Jedi)
- Solo: A Star Wars Story
- Episode I (the Phantom Menace)
- Episode II (Attack of the Clones
- Episode VI (Return of the Jedi)
Mijn hoogtijdagen moeten nog komenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedankt, deze had ik ook in mijn hoogtijdagen hier
Denk eerder dat ze haar potentiële vruchtbaarheid definitief wil remmen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Succes
Ja da's dan idd iets met jeugdsentiment en zo.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, maar die waren tijdens mijn begin tienerjaren dus ik vond het juist wel leuk eigenlijk.
Jamaar die had ijs konijntjes (of hondjes of wolfjes of wat t ook waren)quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind RotJ niet zo leuk, is mijn minst favoriete Star Wars film.
Overigens is dit met hoeveel plezier ik naar de film kijk, niet wat de betere films zijn, dan krijg je een andere ranking.quote:
Dat is the Last Jedi.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar die had ijs konijntjes (of hondjes of wolfjes of wat t ook waren)
Ja. En die heb je helemaal onderaan staanquote:
Kijk nog eens.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En die heb je helemaal onderaan staan
Hallo, dat waren hartstikke schattige pokemon eevee evoluties ja!
Het einde in de hallway was wel kippenvel hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:58 schreef LCMS het volgende:
Ik denk dat ik Rogue One de meest plezierige vond, alle helden bijna de pijp uit, om te janken gewoon
Heb je nou zitten ninja-editten of heb ik zo scheel gekeken ?quote:
Ja, daar kon dat, omdat t losse karakters waren.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:58 schreef LCMS het volgende:
Ik denk dat ik Rogue One de meest plezierige vond, alle helden bijna de pijp uit, om te janken gewoon
Omdat ik nog steeds kinderen kan krijgen en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Succes
quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:02 schreef JimmyDean het volgende:
- Episode V (the Empire Strikes Back)
- Episode IV (A New Hope)
- Episode III (Revenge of the Sith)
- Episode VI (Return of the Jedi)
- Rogue One: A Star Wars Story
- Episode I (the Phantom Menace)
- Solo: A Star Wars Story
- Episode VIII (the Last Jedi)
- Episode II (Attack of the Clones)
- Episode VII (the Force Awakens)
Ah op die fiets. Gaan dokters hier makkelijk in mee eigenlijk?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds kinderen kan krijgen en dat wil ik niet.
Nee.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Gaan dokters hier makkelijk in mee eigenlijk?
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
Geintje Jimmy, prima ranking behalve the Force Awakens. Vond je die echt zo slecht?
Samz met de mooie tettenquote:
Hallo, iedereen weet toch wel dat de tetten van Sammz fantastisch zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ze stuurt haar nummer niet.
Dacht ik alquote:
Als je al kinderen hebt wordt t makkelijker. Maar anders niet, helaas.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dacht ik al. Waarschijnlijk wel als je al kinderen hebt of misschien al jaren dezelfde bedpartner ofzo
Nee nooit gezien. Ik vind haar gewoon aantrekkelijk door haar postgedrag.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, iedereen weet toch wel dat de tetten van Sammz fantastisch zijn?
Heb je nog nooit geFLBLBLBBBLBLBLBR't dan?
quote:
Ik heb alleen dickpics opgeslagen.quote:
Aiquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je al kinderen hebt wordt t makkelijker. Maar anders niet, helaas.
Ik heb net al in haar fobo gekeken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen dickpics opgeslagen.
Niet van Sammz overigens.
Oprotten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
Heb echt nog nooit een seconde van star wars gezien.
zijn ook zat betere films.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
Bij al jaren dezelfde bedpartner die er hetzelfde over denkt is hij mooi degene die onder het mes gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dacht ik al. Waarschijnlijk wel als je al kinderen hebt of misschien al jaren dezelfde bedpartner ofzo
Nou ze zijn SOWIESO beter dan alles van Doctor Whoquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR gezet. Volgens mij is Danny heel duidelijk geweest..
Ja, dat is waar ookquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij al jaren dezelfde bedpartner die er hetzelfde over denkt is hij mooi degene die onder het mes gaat.
Neequote:Op woensdag 30 mei 2018 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is toch een beetje net zoiets als baas in eigen buik?
Je mag toch zeker wel zelf bepalen of je nog kids wil of niet?
Ja, dat vind ik dus raarquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Of ja dat mag wel. Maar als ik gesteriliseerd wil worden is dat een probleem.
Motorboatenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee nooit gezien. Ik vind haar gewoon aantrekkelijk door haar postgedrag.
En ik weet niet wat FLBLBLBBBLBLBLBRen is maar ik betwijfel of ik het doe.
Sorry schat, het is af en toe moeilijk om oude gewoontes achter je te laten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ook. Al jaren. Maar goed, morgen poging 3 beginnen. Of was het vier...quote:
Steek een mes in je eierstokken en bel 112.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Al jaren. Maar goed, morgen poging 3 beginnen. Of was het vier...
Ik kan wel ff langskomen met een schaartje?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Al jaren. Maar goed, morgen poging 3 beginnen. Of was het vier...
is ook niks aanquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
Komt doordat mensen op dat gebied nog weleens de kolder in de kop willen krijgen en ineens 180 graden draaien mbt wat ze willen.quote:
gvdquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steek een mes in je eierstokken en bel 112.
En daarna roeien met de riemen die ik hebquote:
Je hebt toch ook omkeerbare sterilisaties?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat mensen op dat gebied nog weleens de kolder in de kop willen krijgen en ineens 180 graden draaien mbt wat ze willen.
Degenen die niet draaien zijn daar de dupe van.
Dan zeg ik tegen Danny dat je ook nog nooit Doctor Who hebt gekeken. Dan is het dag met je handje.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen bij mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt toch ook omkeerbare sterilisaties?
Of is dat alleen bij de man?
Bij de man wel, maar dat moet je dan (terecht wel) zelf betalen. Ik ken iemand die dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook 1 of 2 eicellen af laten nemen en in laten vriezen voor later. Net als met sperma. De kans op bevruchting en vervolgens een volwaardige zwangerschap is wel kleiner, maar wel mogelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik dan serieus nog nooit gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen Danny dat je ook nog nooit Doctor Who hebt gekeken. Dan is het dag met je handje.
Maar bij de man kan je ook echt de buisjes zo saboteren dat je ze daarna weer terug kan draaien. Da's op zich wel handig.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook 1 of 2 eicellen af laten nemen en in laten vriezen voor later. Net als met sperma. De kans op bevruchting en vervolgens een volwaardige zwangerschap is wel kleiner, maar wel mogelijk.
Die huilen niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik dan serieus nog nooit gekeken
Ik zal huilen als een weeping angel!
Lijkt mij een hel maar als het medisch mogelijk is lijkt dit een prima oplossing.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar bij de man kan je ook echt de buisjes zo saboteren dat je ze daarna weer terug kan draaien. Da's op zich wel handig.
Ik hoef me niet zo druk te maken om nageslacht.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt mij een hel maar als het medisch mogelijk is lijkt dit een prima oplossing.
niet opgeven, gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef me niet zo druk te maken om nageslacht.
Kan oefenen wat ik wil, maar zwanger word ik niet
Graagquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet opgeven, gewoon blijven proberen
Ik zat gvd gister op de bank voor de tv. Maar nee hoor. Geen LCMS te zien!quote:
En wat als ze alleen kinderen met jou en alleen als jij ze zelf ook echt wil?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:30 schreef Monopoly het volgende:
Hooguit 2 kids en dan knoop er in en klaar. Als er geen kinderen komen is dat overigens ook prima. Het hoeft niet per se wat mij betreft. Ligt puur aan Moira. Als zij het wilt, dan is dat goed, en zo niet, ook.
Ik had precies hetzelfde, ik zat op jou te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat gvd gister op de bank voor de tv. Maar nee hoor. Geen LCMS te zien!
Schaar-steen-papier.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat als ze alleen kinderen met jou en alleen als jij ze zelf ook echt wil?
Shit. Hebben we toch wat fout gedaan met de logistiekquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ik zat op jou te wachten
We hadden misschien moeten skypenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shit. Hebben we toch wat fout gedaan met de logistiek
Mja, dat we dan iig ook zien wat voor "vlees" we in de kuip hebben en zo.quote:
wat ben je goed bezig, jongenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fappenvideogames
Nofapmeditatie en sport
als je serieus gaat werken lijkt me het feest eigenlijk voorbijquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel. Nu nog mijn best doen op m'n werk en het is echt feest.
gefeliciteerd cachie!quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:40 schreef xcachet het volgende:
IK BEN AANGENOMEN BIJ HET STAGEBEDRIJF WOHOOOOO
Doe dan rugbyquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor 4 clinics bij de plaatselijke American Football vereniging en speel daarna een volwaardige wedstrijd mee, als ik door de selectie heen kom.
Gefeliciteerd, maak er een feestje van.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:40 schreef xcachet het volgende:
Niks mis mee om jezelf te verwennen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fappenvideogames
Nofapmeditatie en sport
6 centimeter volle gloriequote:Op woensdag 30 mei 2018 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat we dan iig ook zien wat voor "vlees" we in de kuip hebben en zo.
ik las aangekomen, maar dat komt daarna welquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:40 schreef xcachet het volgende:
Heb ik ook over nagedacht maar ik heb nul conditie en ben ook geen fan van sporten waar je constant veel en hard moet bewegen. Liever met american football waar je soms ook even op de bank zit als de aanvallers of de verdedigers het veld in moeten.quote:
dus eigenlijk zit je liever dan dat je sport, ga dan gamenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht maar ik heb nul conditie en ben ook geen fan van sporten waar je constant veel en hard moet bewegen. Liever met american football waar je soms ook even op de bank zit als de aanvallers of de verdedigers het veld in moeten.
Als je een pussysport wil doen had je ook gewoon kunnen gaan hockeyen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht maar ik heb nul conditie en ben ook geen fan van sporten waar je constant veel en hard moet bewegen. Liever met american football waar je soms ook even op de bank zit als de aanvallers of de verdedigers het veld in moeten.
hadden jullie nog wat gewonnen op het toernooi?quote:
Ik denk niet dat Niels je een sportman zou noemen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
of korfbalquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een pussysport wil doen had je ook gewoon kunnen gaan hockeyen.
rolschaatsen is anders ook geen sportquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Niels je een sportman zou noemen.
Dan gewoon alleen trainen en toernooitjes met rolling subs.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
5e van de best veel, weet ook niet hoe dat kwam, want zoveel hadden we volgens mij niet gewonnen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hadden jullie nog wat gewonnen op het toernooi?
Vuile hokjesdenker.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar dan schijn je ook je penis te moeten inleveren.
netjes.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan gewoon alleen trainen en toernooitjes met rolling subs.
[..]
5e van de best veel, weet ook niet hoe dat kwam, want zoveel hadden we volgens mij niet gewonnen.
Dankje. Ben ik wel van plan ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maak er een feestje van.
Dankjequote:
Hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik las aangekomen, maar dat komt daarna wel
Gefeliciteerd en succes
Nee, het past bij mij beter om kortstondig hard en snel te bewegen, dan langere tijd constant.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
dus eigenlijk zit je liever dan dat je sport, ga dan gamen
Neger aub. Heb je wel gezien hoeveel ruwe kracht er op je af komt bij een goede tackle?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je een pussysport wil doen had je ook gewoon kunnen gaan hockeyen.
Ja en heb de tweede dag niet meer gespeeld vanwege een gebroken vinger, dus kon daar onbeperkt van genietenquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netjes.
maar zo'n toernooi win je toch voornamelijk in de feesttent
Echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rolschaatsen is anders ook geen sport
ik had eigenlijk wel verwacht dat korfbal een sport voor jimmy was.quote:
goed bezig. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje. Ben ik wel van plan ja.
[..]
Dankje
Ik doe alleen high class sportsquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel verwacht dat korfbal een sport voor jimmy was.
het is een soort van basketbal, maar dan met alleen maar blanke spelers..
Sorry, maar dat verwar ik met eel slechte pixel op t schermquote:
ai, dat is ook fijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en heb de tweede dag niet meer gespeeld vanwege een gebroken vinger, dus kon daar onbeperkt van genieten
zoals?quote:
Broer, ik sport 3/4 keer per week.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik snap de haat op korfbal niet zo. Vooral door mensen die zelf niet van de bank komen
Thanks! 3 september. Na de zomervakantie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig. Gefeliciteerd.
wanneer begin je?
Jammer, nu is wel alle spanning er af hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar dat verwar ik met eel slechte pixel op t scherm
Lijkt het niet juist op handbal, maar dan met een korf ipv goal?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel verwacht dat korfbal een sport voor jimmy was.
het is een soort van basketbal, maar dan met alleen maar blanke spelers..
om te kijken vind ik het nogal suf.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik snap de haat op korfbal niet zo. Vooral door mensen die zelf niet van de bank komen
0.75 keer per week is wel een beetje weinigquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
0.75 keer per week is wel een beetje weinig
het heeft ook wel raakvlakken met handbal, maar bij handbal is veel meer lichamelijk contactquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt het niet juist op handbal, maar dan met een korf ipv goal?
Echt een sport voor mij.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het heeft ook wel raakvlakken met handbal, maar bij handbal is veel meer lichamelijk contact
Lach maar terwijl ik lekker fit ben en jij met je dikke pens op je bank zit chips te eten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
0.75 keer per week is wel een beetje weinig
Klein beetje. maar als die 6cm een grower is dan kan t nog wel spannend worden weer!quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer, nu is wel alle spanning er af hè
Nee, ik heb een vleeslulquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klein beetje. maar als die 6cm een grower is dan kan t nog wel spannend worden weer!
Ben jij een homoseksueel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klein beetje. maar als die 6cm een grower is dan kan t nog wel spannend worden weer!
doe ikquote:Op woensdag 30 mei 2018 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lach maar terwijl ik lekker fit ben en jij met je dikke pens op je bank zit chips te eten.
quote:
Pardon? Wil jij eens heel gauw wat aardiger gaan doen tegen mij. Anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen tegen jou.quote:
Ja, maar niet verder vertellen hier he.quote:
Zie DM.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet verder vertellen hier he.
Echt hè, volgens mij is het gewoon Aber op zijn accountquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pardon? Wil jij eens heel gauw wat aardiger gaan doen tegen mij. Anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen tegen jou.
Da's echt 1 grote studentenorgiequote:
oh, ik dacht dat dat mannen 8 bij het roeien was..quote:
Kun je die stappen dan ook even laten zien terwijl ik het op een lopen zet?quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pardon? Wil jij eens heel gauw wat aardiger gaan doen tegen mij. Anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen tegen jou.
Daar heb ik geen HOL aan!quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mijn kontgat is anders wel strak hoorwink hihi
Ik ken alleen vrouwelijke roeiersquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat dat mannen 8 bij het roeien was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |