gewoon airco nemen vriend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
Het maakt mij niet uit, zolang het in huis maar weer rond de 20 is
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft hier één of andere troela van de afdeling haar kinderen meegenomenze schreeuwen en rennen rond, en trots dat die dikke moeder kijkt.
kinderen
Heb het ook gedaan, kost even wat maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Pest is gewoon dat die warmte al in de muren zit, dat gaat er voorlopig niet meer uit.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken ja, dit is wel erg asociaal warm
Wat voor iets heb jij?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan, kost even wat maar je krijgt er ook wel wat voor terug. Pest is gewoon dat die warmte al in de muren zit, dat gaat er voorlopig niet meer uit.
ik heb een split unit. Kastje gemonteerd op mijn dak, heeft niemand er last van en verpest geen uitzicht. Het verkoelt meerdere kamers.quote:
Ja, dat soort dingen mogen ze best wel zwaarder belasten dan ze nu doenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Jongens, stel je hebt naast je een gezin wonen met totaal 6 personen. En 5 daarvan hebben een auto, vinden jullie dat asociaal of niet?
5 auto's bij huis is wel wat veel. Maar ligt er aan.. Ik kwam vandaag met de bus door dorpjes waar je ook wel 15 auto's bij huis kan zetten zonder dat je buren het merken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Jongens, stel je hebt naast je een gezin wonen met totaal 6 personen. En 5 daarvan hebben een auto, vinden jullie dat asociaal of niet?
voor die 6de vind ik het wel asociaal ja..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Ah, ik woon in een appartement dus dat zou niet echt kunnen eigenlijk. Ik heb vanavond toevallig een bijeenkomst met VVE leden, dus kan wel even kijken wat mogelijk is. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die dit heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb een split unit. Kastje gemonteerd op mijn dak, heeft niemand er last van en verpest geen uitzicht. Het verkoelt meerdere kamers.
Asociaal zou ik het niet noemen als ze het niet expres doen (3 mensen met een normale auto, 2 met een werkbus ofzo) maar heel irritant wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef LCMS het volgende:
Kan je het niet als collectief doen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, ik woon in een appartement dus dat zou niet echt kunnen eigenlijk. Ik heb vanavond toevallig een bijeenkomst met VVE leden, dus kan wel even kijken wat mogelijk is. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die dit heeft.
nee, of ik zou er al heel snel aan moeten beginnen, maar dat zie ik niet gebeurenquote:
Ja, in R&P was ik blijkbaar de enige die dat ook vond.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen mogen ze best wel zwaarder belasten dan ze nu doen
In een dorp moet het ook wel kunnen, maar in een stad met weinig parkeerruimte mogen ze dat wel aanpakken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 auto's bij huis is wel wat veel. Maar ligt er aan.. Ik kwam vandaag met de bus door dorpjes waar je ook wel 15 auto's bij huis kan zetten zonder dat je buren het merken.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor die 6de vind ik het wel asociaal ja..
in een stad heb je ook een stuk minder behoefte aan een auto..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, in R&P was ik blijkbaar de enige die dat ook vond.
[..]
In een dorp moet het ook wel kunnen, maar in een stad met weinig parkeerruimte mogen ze dat wel aanpakken.
[..]
Ik woon zeg maar in een complex met 10 appartementen, 4 appartementen onder, 4 midden en 2 luxere bovenaan. Ik woon middenverdieping en dan is mijn appartement met ramen op het oosten en zuiden. Onderin het complex is het cooler en bovenin is kan het warm zijn, maar achterin dan weer niet. Dus ik ben de enige die dit heeft en misschien 2 anderen omdat we totaal 3 van dit soort complexen hebben. Dus ik weet niet of de VVE hierin mee zou willen gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je het niet als collectief doen dan?
Haha, ja zo denken wij, maar genoeg mensen zoals Zosk die de auto voor 500 meter pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een stad heb je ook een stuk minder behoefte aan een auto..
oke, dat gaat wel een lastig verhaal worden ja. Moet je ook weer toestemming krijgen en zoveel leden voor hebben. Reken maar dat in dit geval de apartementen aan de bovenkant al tegen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik woon zeg maar in een complex met 10 appartementen, 4 appartementen onder, 4 midden en 2 luxere bovenaan. Ik woon middenverdieping en dan is mijn appartement met ramen op het oosten en zuiden. Onderin het complex is het cooler en bovenin is kan het warm zijn, maar achterin dan weer niet. Dus ik ben de enige die dit heeft en misschien 2 anderen omdat we totaal 3 van dit soort complexen hebben. Dus ik weet niet of de VVE hierin mee zou willen gaan.
Aahquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Ama wel een typische moeder ja. Dat komt wel goed.
Daarom, weet ook niet of je iets simpels kan aanschaffen wat gewoon al een beetje helpt..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oke, dat gaat wel een lastig verhaal worden ja. Moet je ook weer toestemming krijgen en zoveel leden voor hebben. Reken maar dat in dit geval de apartementen aan de bovenkant al tegen zijn.
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zorgzaam type, past wel bij jou.
En ik?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zorgzaam type, past wel bij jou.
Jawel, je hebt van die kastjes, maar dat maakt vaak weer herrie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Daarom, weet ook niet of je iets simpels kan aanschaffen wat gewoon al een beetje helpt..
jij legt zodra het kind kan lopen overal legoblokjes op de grond en laat hem/haar dan met blote voeten lopen. Daar haal jij je plezier dan uit. Niet aan beginnen dus.quote:
No pain, no gain tochquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij legt zodra het kind kan lopen overal legoblokjes op de grond en laat hem/haar dan met blote voeten lopen. Daar haal jij je plezier dan uit. Niet aan beginnen dus.
Zet een flying tackle in.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft hier één of andere troela van de afdeling haar kinderen meegenomenze schreeuwen en rennen rond, en trots dat die dikke moeder kijkt.
kinderen
Leuk voor oud & nieuwquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan krijg jij als kraamcadeau een rompertje met Ajax logo
Zo fantastisch zijn je genen niet hoor.quote:
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo fantastisch zijn je genen niet hoor.
als het een meisje is en je maakt er een vuurpijl aan vast heb je een gillende keukenmeidquote:
Ja dat is waarom hij kinderen denkt te moeten makenquote:
Of hij even op wil rotten. Hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Azpi verspilt wel heel veel kostbare FIFA-tijd nu
Is toch maar 50/50quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo fantastisch zijn je genen niet hoor.
Ik ga zo zwemmenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Azpi verspilt wel heel veel kostbare FIFA-tijd nu
Stuur ook eentje van jouw onderkin dan.quote:
Ik wil jongenquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als het een meisje is en je maakt er een vuurpijl aan vast heb je een gillende keukenmeid
Betekent dit dat als ik jou een dickpic snap dat je ook een foto terugstuurt van je puni?!quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuur ook eentje van jouw onderkin dan.
Beloof 'm niet te screenshotten en in de SC te posten.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Betekent dit dat als ik jou een dickpic snap dat je ook een foto terugstuurt van je puni?!
maar we denken het allemaalquote:
Wat leuk Magdaquote:
Ben die hoge verwachtingen echt zat.quote:
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben die hoge verwachtingen echt zat.
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hevige regenval van gisteren heeft me hoop werk bespaard
Hoef m'n auto nu niet te wassen
Ik ook nogquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Amarantha het volgende:
TARDIS. wat voor cijfer geef je Solo?
Ik moet nog heen hé.
Een 7,5.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Amarantha het volgende:
TARDIS. wat voor cijfer geef je Solo?
Ik moet nog heen hé.
Was wel een visueel feestje, zou het wel doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog
Maar ik merk dat ik zoiets heb van "Hoeft niet persee in de bios eigenlijk".
Hiquote:
quote:
Oefenen ben ik wel fan van.quote:
Oh dat gevoel heb ik wel, ik ga vrijdag.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog
Maar ik merk dat ik zoiets heb van "Hoeft niet persee in de bios eigenlijk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |