SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
Misschien
- cafca
- rafeiro
-
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.![]()
Ik heb geen idee of jij verkeerd bentquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Op 192tv nu Roek Williams met E35, wat een rijmelarij "ik wou dat ik je al aan kon raken, maar ik ben nog niet eens bij Hoevelaken"
dat weet ik... ik betaal er aan mee..quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil jij geen nieuwe jurkjes? Je vrouw heeft net een erg leuk nieuw jurkje
quote:
Ik hoopte stiekem wel op dezequote:
Er komt vast wel een housewarming partyquote:
Jij mag er ook naar kijken, toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weet ik... ik betaal er aan mee..
Hij mag ze ook aantrekken.quote:
Uittrekken ook toch?quote:
ja maar ik ben wel de enige die kijkgeld betaaldquote:
Nice, nice!quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem wel op deze![]()
Tussen de keuze iets goedkoper maar tussen alleen maar Antilliaanse families (waarvan de meeste echt supertof zijn, en een deel gewoon lui hun handje ophouden) en een woning aan een weg, of net in the middle of nowhere, deze is lekker groen, mooie buurt, de buurtbewoners zijn tof schijnbaar. Good good
quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem wel op deze![]()
Tussen de keuze iets goedkoper maar tussen alleen maar Antilliaanse families (waarvan de meeste echt supertof zijn, en een deel gewoon lui hun handje ophouden) en een woning aan een weg, of net in the middle of nowhere, deze is lekker groen, mooie buurt, de buurtbewoners zijn tof schijnbaar. Good good
Huis +quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:14 schreef knokkels het volgende:
Life's good.
Als ik hier nu nog mijn koffiemok zou hebben gehad, was het helemaal geweldig geweest
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huis +
Geen koffiemok ----------------------------------------------------------
Wat een klotedag
Ik heb een mokquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huis +
Wat een klotedag
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huis +
Wat een klotedag
Als je nog een verhuizer nodig hebt... je weet hoe je peaceman kunt vinden.quote:
ToT heeft inmiddels ook aardig ervaring en blijkt ook muurtjes te kunnen slopen enzoquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je nog een verhuizer nodig hebt... je weet hoe je peaceman kunt vinden.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je nog een verhuizer nodig hebt... je weet hoe je peaceman kunt vinden.![]()
Beetje hetzelfde als ik die koffie ga zetten en dan het water vergeet. Of de koffie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Handig man, tosti in het tosti-apparaat doen en dat ding dan niet aanzetten
quote:
Koude tosti. Ik zie een gat in de marktquote:Op woensdag 30 mei 2018 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Handig man, tosti in het tosti-apparaat doen en dat ding dan niet aanzetten
Nee, die is in Enschedequote:Op woensdag 30 mei 2018 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Koude tosti. Ik zie een gat in de markt
Die dank est grossquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
Tijdje even niet online geweest, maar hopelijk nu weer wat actiever.
Goedemiddag allemaal
Ha, daar hebben we aRd weerquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag allemaal
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ook maar een jaarvoorraadje scheermesjes gekocht. Plus speaker. Met dank aan MM voor de tip
Gisteren niet alles meegekregen, maar ik neem aan dat het om een woning gaat? Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
Geniet er van! Niks zo fijn als machines die het werk voor je doen.quote:
De greens stonden helemaal onder waterquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ging het hier maar stortregenen, het moet echt gaan afkoelen
jup was lekker goedkoop dus ben blijquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Geniet er van! Niks zo fijn als machines die het werk voor je doen.
quote:
Autistquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:45 schreef tailfox het volgende:
Waarom zit ik ookal weer te kijken naar hoe hij draait?
ik had een cliënt die elke avond op een stoel voor de wasmachine zatquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:45 schreef tailfox het volgende:
Waarom zit ik ookal weer te kijken naar hoe hij draait?
Zolang ie er niet in gaat zitten, is het nog tot daar aan toequote:Op woensdag 30 mei 2018 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had een cliënt die elke avond op een stoel voor de wasmachine zat
Aan andere kant net of een tv zo veel beter is.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had een cliënt die elke avond op een stoel voor de wasmachine zat
quote:Programma van vandaag
20:30 - 22:00 MadMaster - Draaien Maar...
Jij ook...quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kan niet luisteren maar veel draai plezier
De zoekterm van vandaag was 'Turn' en dan kom je echt van alles tegen...quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef livelink het volgende:
Dat klonk nog best lekker, dat nummer van Autograph. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Het album 'Lexicon Of Love' draai ik minimaal 2 keer per jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
Oh, deze van ABC heb ik al in geen 30 jaar meer gehoord, denk ik![]()
Ik heb de elpee ook nog, maar draai geen elpees meer. Recent wel weer een platenspeler gekocht, dus ik moet ze maar weer eens gaan afstoffen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het album 'Lexicon Of Love' draai ik minimaal 2 keer per jaar.
Anderhalf jaar de band nog live gezien in de Vorstin. Klinkt nog prima...
Tegenwoordig beluister ik het simpelweg via Spotify.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de elpee ook nog, maar draai geen elpees meer. Recent wel weer een platenspeler gekocht, dus ik moet ze maar weer eens gaan afstoffen.
Schrijf ze.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik luister mee, maar ik ben bezig met een artikel te schrijven voor mijn vereniging
Mijn leeftijdsgenoten zijn daar zeer goed inquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrijf ze.
Jij kan, geloof ik, echt 6 dingen tegelijk doen...
Kan, maar ik heb alleen de 16 minuten lange versie...quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:19 schreef cafca het volgende:
Ik dacht even dat dit the turn of a friendly card, die kan natuurlijk ook
Ja, smaakte naar meerquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typische stijl met die blazers en ritmes die tegen ska aanzitten...
Eigenlijk kende ik alleen Come on Eileen van hen. Dat vind ik wel een heel erg leuk nummer, maar ik heb het eigenlijk altijd beschouwd als een one-day-fly.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent Dexy's Midnight Runners toch wel?
'Jackie Wilson Said' is ook wel een bekende van ze...quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk kende ik alleen Come on Eileen van hen. Dat vind ik wel een heel erg leuk nummer, maar ik heb het eigenlijk altijd beschouwd als een one-day-fly.
+ 5 minuten dan maar...quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:54 schreef livelink het volgende:
Mag ik Cher nog verzoeken met If I could turn back time?
Dat was het eerste nummer dat in me opkwam toen ik aan Turn dacht.
Een beetje laat, zie ik. Je show is al bijna klaar.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:03 schreef livelink het volgende:
En dan is het nu echt tijd. Dank je wel MadMaster. Dat waren veel verrassend lekkere nummers.
Ik vind het al heel wat dat je twee warme avonden gedraaid hebtquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Waarschijnlijk niet eerder dan ergens volgende week ben ik weer actief achter het mengpaneel...
Vandaag viel mee, het is hier nu nog wel 27,5 graden, maar met een deur open en 2 blowers aan is het goed te doen...quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je twee warme avonden gedraaid hebt
Ja, het is nu echt een stuk aangenamer dan gisterenavond. Maar ik ga afsluiten. Die warme nachten hakken er toch in. Kennelijk slaap ik toch slechter dan. Welterustenquote:Op woensdag 30 mei 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag viel mee, het is hier nu nog wel 27,5 graden, maar met een deur open en 2 blowers aan is het goed te doen...
Goodnight!quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is nu echt een stuk aangenamer dan gisterenavond. Maar ik ga afsluiten. Die warme nachten hakken er toch in. Kennelijk slaap ik toch slechter dan. Welterusten
Beetje laat, ik was even afgeleid, maar bedankt voor het draaien!quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag viel mee, het is hier nu nog wel 27,5 graden, maar met een deur open en 2 blowers aan is het goed te doen...
https://www.facebook.com/(...)11BMW4bHJ4eU&fref=nfquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ging het hier maar stortregenen, het moet echt gaan afkoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben heel het jaar aan het tropenrooster dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 06:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen heren. Zijn jullie massaal aan het tropenrooster?
Ja, jij draait dubbele roosters volgens mij.quote:Op donderdag 31 mei 2018 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben heel het jaar aan het tropenrooster dan.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 06:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij draait dubbele roosters volgens mij.
Hier is het lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is het toch weer vies benauwd....
quote:
Even van de auto naar station lopen, 200 meter Max ofzo..... zweten als een otterquote:Op donderdag 31 mei 2018 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier is het lekker.
[..]Goedemorgen.
Wanneer wij enorm transpireren, zeggen wij vaak dat we zweten als een otter. Een otter zweet echter helemaal niet dus waarom deze uitdrukking? Simpel: de otter, een waterdier, heeft een vettige vacht en wanneer hij uit het water komt houdt zijn vacht water vast waardoor het lijkt alsof hij hevig zweet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Even van de auto naar station lopen, 200 meter Max ofzo..... zweten als een otter
quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:56 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
tuindeuren open, heerlijk koel!
[..]
Wanneer wij enorm transpireren, zeggen wij vaak dat we zweten als een otter. Een otter zweet echter helemaal niet dus waarom deze uitdrukking? Simpel: de otter, een waterdier, heeft een vettige vacht en wanneer hij uit het water komt houdt zijn vacht water vast waardoor het lijkt alsof hij hevig zweet.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vandaag gebak (plaatje volgt later) want wij zijn 11 jaar getrouwd!![]()
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
je bent een halve tailfox getrouwdquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
gefeliciteerd. En wat had je een mooie blauwe jurk aanquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Gefeliciteerd Diaan & peaceman.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
? Hier gewoon helder en zonnig, zoals al de hele week. Hier geen noodweer, tenzij 20 min gematigde regenval al als code geel/oranje/rood wordt gezien.quote:
Het gaat hier tekeer, voor mij geen probleem, geen plannen vandaag !quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
? Hier gewoon helder en zonnig, zoals al de hele week. Hier geen noodweer, tenzij 20 min gematigde regenval al als code geel/oranje/rood wordt gezien.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
denk dat diaan die aan het bakken isquote:
Diaan was er al, hoor!quote:
Pak de paraplu er maar vast bij, want er komen wat druppels jullie kant op.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het zonnig en plakkerig, echt niet te doen
de eerste pikdonkere lucht is alweer voorbij gewaaidquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pak de paraplu er maar vast bij, want er komen wat druppels jullie kant op.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
quote:
Dankjewel. Ik heb hem nog steeds.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gefeliciteerd. En wat had je een mooie blauwe jurk aan
Yummyquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Gebakjes!
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils!
ik moet mijn jurk nog repareren en dan wassen voor de verkoop. Ik gok dat hij nu niet dichtgaat als ik 'm zou passen, op de trouwdag ging het ook met veel moeite, dat was even schrikkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb hem nog steeds.Nooit meer aan gehad trouwens.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Gebakjes!
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils!
Het domme ding krimpt uit zichzelfquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet mijn jurk nog repareren en dan wassen voor de verkoop. Ik gok dat hij nu niet dichtgaat als ik 'm zou passen, op de trouwdag ging het ook met veel moeite, dat was even schrikken
Dat heb ik met heel veel klerenquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het domme ding krimpt uit zichzelf
Ja, ik ook! Ik denk dat kledingfabrikanten het expres doen om ons meer kleren te laten kopen.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Ik denk dat kledingfabrikanten het expres doen om ons meer kleren te laten kopen.
nee... ik zie geen kwark.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Gebakjes!
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils!
Hey, willekeurige gozahquote:Op woensdag 30 mei 2018 14:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag allemaal
Sinterklaas is vroeg dit jaar...?quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:03 schreef knokkels het volgende:
Zo. Het is me een partij aan het losgaan hier
Ik hoop dat het rond vijf uur een stuk rustiger is eigenlijk. Zou ik zonde vinden voor de kids met de intocht
Thuis internet, of heb je internet van Dan Golding gehad?quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:03 schreef tailfox het volgende:
Trouwens ik heb internet en ben nu in Amsterdam voor de masterclass van dan golding
Zo rollen wij. Trendsettersquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinterklaas is vroeg dit jaar...?
thuis:) en ean golding (typo)quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thuis internet, of heb je internet van Dan Golding gehad?
[ afbeelding ]
Ja, dat was een paar uur geleden hier, en daarna kreeg DDM de volle laag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:05 schreef knokkels het volgende:
Zo rollen wij. Trendsetters
Nee, avondvierdaagse intocht. En het is me een partij aan het regenen hier
Ean Goldenquote:
zelfde :pquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan Golding/Ean Golden... zit je wel in de goede zaal, tail?
En Ean maar wachten. Where the hell is Taillessquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan Golding/Ean Golden... zit je wel in de goede zaal, tail?
Dank je. Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Gebakjes!
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils!
I wan' that one.. aaaaaaaaand that one! aaaaaaand ooohh that one ..quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Gebakjes!
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils!
t-shirts worden spontaan korter, zo irritantquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Ik denk dat kledingfabrikanten het expres doen om ons meer kleren te laten kopen.
quote:
jaaquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
En Ean maar wachten. Where the hell is Tailless
Of DDM dijt uit, maar dat kannie natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het domme ding krimpt uit zichzelf
ja, kijk uit jijquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of DDM dijt uit, maar dat kannie natuurlijk![]()
Oh wacht, ik moet DDM te vriend houden
quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:33 schreef knokkels het volgende:
Of DDM dijt uit, maar dat kannie natuurlijk![]()
Oh wacht, ik moet DDM te vriend houden
quote:
Da's gewoon vanwege het magma dat omhoog is gekomen vanwege de boringen van de NAM.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ook goedemiddag!
Het is hier zo godgeslagen heet, je kan zowat op het asfalt inmiddels een ei bakken hier.
Oh leuk, ik zie net dat Groningen het heetste punt van Nederland is nu. Heb ik weer
Het stadskantoor van de gemeente Delft is donderdagmiddag ontruimd na een wolkbreuk. Er is sprake van ernstige wateroverlast in het gebouw en daarom moesten alle ambtenaren naar buiten. De publiekshal is tot nader order gesloten, laat de gemeente weten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ook goedemiddag!
Het is hier zo godgeslagen heet, je kan zowat op het asfalt inmiddels een ei bakken hier.
Oh leuk, ik zie net dat Groningen het heetste punt van Nederland is nu. Heb ik weer
Oh, das ook niet best. Dan zullen we ergens in de avond wel getroffen worden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
Het stadskantoor van de gemeente Delft is donderdagmiddag ontruimd na een wolkbreuk. Er is sprake van ernstige wateroverlast in het gebouw en daarom moesten alle ambtenaren naar buiten. De publiekshal is tot nader order gesloten, laat de gemeente weten.
Het stadskantoor ligt boven het station van Delft. Vooralsnog zijn er geen gevolgen voor het treinverkeer, aldus de NS. De keiharde hoosbui zorgt voor veel overlast in Delft en omgeving. Straten en winkels staan blank en de putten in de stad kunnen de grote hoeveelheden water niet aan.
Bij mijn sportvereniging kwam het water ook binnen, clubhuis gesloten totdat alles opgeruimd isquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, das ook niet best. Dan zullen we ergens in de avond wel getroffen worden.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:41 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mijn sportvereniging kwam het water ook binnen, clubhuis gesloten totdat alles opgeruimd is
Die warmte kan ik best handelen alleen het is zo immens drukkend warm dat het gisteren met stralen over mijn rug heen liep lolquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
Het is echt een zeldzame Meimaand. Het is een constante hittegolf. Nu weet ik dat global warming echt bestaat.
Over twee weken is het overdag 17 graden en bewolkt. Ik spreek je dan weer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
Het is echt een zeldzame Meimaand. Het is een constante hittegolf. Nu weet ik dat global warming echt bestaat.
Dan zeg ik dat ik blij ben dat die rothitte weer opgeflikkerd is.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over twee weken is het overdag 17 graden en bewolkt. Ik spreek je dan weer.
Een constante hittegolf is ook wat overdreven, het is net krapaan een weekje echt zomers.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik sta te schuilen. De regen komt met bakken uit de lucht. Geen vestje en paraplu vergeten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een constante hittegolf is ook wat overdreven, het is net krapaan een weekje echt zomers.
Het begint in Zwolle al goed af te koelen en ik heb geen vestje ofzo mee
En dat terwijl buienradar geen neerslag voorspeltquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Drie druppels regen hier vanmiddag vroeg en in Hoofddorp is nu het honkbal tegen Amsterdam voor vanavond afgelast. Kneuzen...
Het weer kun je dan ook niet voorspellenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl buienradar geen neerslag voorspelt
Ik vrees met grote vrezen dat ik dat ook moet doen over een half uurtjequote:Op donderdag 31 mei 2018 17:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik sta te schuilen. De regen komt met bakken uit de lucht. Geen vestje en paraplu vergeten.
Gelukkig wel gemakkelijke schoenen mee en mijn nieuwe in een tasje.
Niet 100% nee. Maar het verschil tussen "geen neerslag" en "evenement af moeten lasten wegens noodweer" is wel te voorspellen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het weer kun je dan ook niet voorspellen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere zeg, van een bekende in Utrecht was deze week auto gestolen, nu is dat ding overgespoten en vannacht voor een ramkraak gebruikt. Je zal je auto maar zo terugzien op het journaal
hij was nogal opvallend geel, echt niet te missen op straat, dan is zwartgespoten net even wat minder opvallend, denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ze de moeite nog doen van het overspuiten.....
Het is een verwachting, geen voorspelling, dat bedoelde ik te zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet 100% nee. Maar het verschil tussen "geen neerslag" en "evenement af moeten lasten wegens noodweer" is wel te voorspellen.
Sta je te schuilen in een schoenenwinkel?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik sta te schuilen. De regen komt met bakken uit de lucht. Geen vestje en paraplu vergeten.
Gelukkig wel gemakkelijke schoenen mee en mijn nieuwe in een tasje.
En gefeliciteerd natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ze hebben daar zogenaamd het meest geavanceerde honkbalveld, maar het kan nergens tegen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl buienradar geen neerslag voorspelt
Audi's en Utrecht zijn geen goede combi...quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere zeg, van een bekende in Utrecht was deze week auto gestolen, nu is dat ding overgespoten en vannacht voor een ramkraak gebruikt. Je zal je auto maar zo terugzien op het journaal
Ik was doorweekt...quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat ik dat ook moet doen over een half uurtje
Note to self en Diaan73: vestje en paraplu mee.
Sorry, maar wat heb ik gemist?quote:
peaceman werd 11 jaar geleden gedwongen Ja te zeggen.quote:
11 jaar al, de arme ziel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
peaceman werd 11 jaar geleden gedwongen Ja te zeggen.
Hoe is het met jou Raf ?quote:
Niet heel verkeerd, alleen met gedachten weer ergens mee klemquote:
Mooi dat er niets mis was met de scopie.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet heel verkeerd, alleen met gedachten weer ergens mee klem
In eerste instantie iig niks mis met de endoscopie.
Jep, de regenbui overleefd en nu lekker koel met de deuren open!quote:
Heeft daar helaas niks mee te maken nuquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, de regenbui overleefd en nu lekker koel met de deuren open!
Fijn dat het onderzoek op zich meeviel, en die gedachten, tja... die zijn er nu eenmaal
Droog met een zonnetje thuis gekomenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was doorweekt...al was die regenbui wel even lekker.
Zonnetje in huis?quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Droog met een zonnetje thuis gekomen
quote:
Oh ja, die komen weer in Paradiso... zal inmiddels wel uitverkocht zijnquote:
Jepquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, die komen weer in Paradiso... zal inmiddels wel uitverkocht zijn
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Oh het is Oscar maar. Even denken of ik ga blijven luisteren
Ik luister stiekem wel hoor, maar "Oscar dan maar" als show nodigde uitquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik luister stiekem wel hoor, maar "Oscar dan maar" als show nodigde uit
Ai!quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
Had er even niet aan gedacht dat ik de boiler op max temp had gezet toen ik ziekjes was en wat vaker wou douchen. Dan wil je niet afwassen in auto-pilot mode
De tering dat doet zeer aan je vingers
Niet actueel voor jou hoop ik?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
I won't, be the one to disappoint you..... anymore......
Neuh, gewoon sippe tekstquote:
quote:
Oh jezus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |