Ja, echt.quote:
Als je dit vergelijkt met helmetcams van de indy schrik je alsnog hoeveel zicht het steunpunt van de halo eigenlijk wegneemt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Na dit gezien te hebben weet ik het zeker, F1 is niks voor mij.
Ik heb ZO'N enorme hekel aan al die trage lui voor me!
Maar serieus: Het zichtveld is vertekend uiteraard want camera maar dan nog......
Echt knap als iemand dat kan.
Uiteraard roep ik op een racezondag ook wel eens dat iemand loopt te prutsen of dom is maar in het eggie heb ik geen recht van spreken.
Iets met stuurlui en wal denk ik.
Het is voornamelijk storend als je er op let als rijder denk ik. De zichtafname is minimaal en wat het wegneemt is niet echt relevant voor een coureur...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je dit vergelijkt met helmetcams van de indy schrik je alsnog hoeveel zicht het steunpunt van de halo eigenlijk wegneemt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je dit vergelijkt met helmetcams van de indy schrik je alsnog hoeveel zicht het steunpunt van de halo eigenlijk wegneemt.
Als je 3D kijkt, zie je die halo nauwelijks.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het is voornamelijk storend als je er op let als rijder denk ik. De zichtafname is minimaal en wat het wegneemt is niet echt relevant voor een coureur...
Een vriend reed laatst in mijn auto en die vond het helemaal niks dat ik m'n telefoon midden op de voorruit had geplakt, terwijl de relevante hoeken nog prima zichtbaar zijn.
Leuke tip.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
[..]
Als je 3D kijkt, zie je die halo nauwelijks.
Ja ik zag het in de OP... Oh wacht.quote:
Ok, dus je tekent voor een GP die absoluut niet zo is als vorig jaar?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:57 schreef Monolith het volgende:
Ik teken wel voor een GP zoals vorig jaar minus de motorproblemen bij RB en met veel minder dominantie van Mercedes.
Er is natuurlijk meer in een GP dan Max en de strijd om P1.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ok, dus je tekent voor een GP die absoluut niet zo is als vorig jaar?
Natuurlijk is er meer, en ik geniet ook van het complete pakket zeg maar.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is natuurlijk meer in een GP dan Max en de strijd om P1.
Uiteraard, maar zo'n GP als vorig jaar met een duel tussen RBRic, FI en Ferarri is ook heerlijk prachtig om te zien. Ik gun Max ook van harte weer eens een GP overwinning. Die krijgt de laatste tijd zoveel bagger over zich uitgestort dat het een welkome afwisseling zou zijn. Dat is deels terecht aangezien hij grotendeels door eigen toedoen minder dan de helft van het aantal punten van zijn teamgenoot heeft, maar de wijze waarop hij bij veel mensen a priori altijd fout zit en niets meer goed kan doen getuigt ook niet van al te veel realiteitszin.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:11 schreef GM78 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er meer, en ik geniet ook van het complete pakket zeg maar.
Alleen voor mij als rasechte kaaskop, is het natuurlijk wel extra genieten als Max het gewoon goed doet in de race
Ze zullen waarschijnlijk na de kwali wel weer vast komen te zitten achter een kimi of een bottasquote:Op maandag 4 juni 2018 11:37 schreef Fer het volgende:
Wil eigenlijk weleens die superieure racepace zien waar ze al vanaf Australie over praten. Dus vanaf 3e rij starten en podium pakken op eigen kracht.
Dus zoals in Spanje.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:37 schreef Fer het volgende:
Wil eigenlijk weleens die superieure racepace zien waar ze al vanaf Australie over praten. Dus vanaf 3e rij starten en podium pakken op eigen kracht.
Wat is nu de lol van het feit dat we geen circuit-topic hebben? Ik lees dat allemaal maar met een half oog, maar is het niet zo dat je er bent voor je users en dat als zij dat wensen, jij daar eigenlijk geen reet over te zeggen hebt?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Haha, CrashO dacht de OP te kunnen verstoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |