Zo ver ik weet is er helemaal niks naar buiten gebracht over een precieze oorzaak.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was toch een verkeerd gemonteerde MGU-K
https://www.f1today.net/n(...)otorproblemen-monacoquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is er helemaal niks naar buiten gebracht over een precieze oorzaak.
Er is niks officieels naar buiten gebracht dusquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)otorproblemen-monaco
Of het klopt geen idee. Maar daar had ik het gelezen.
Onderste boven iddquote:Op donderdag 31 mei 2018 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was toch een verkeerd gemonteerde MGU-K
Onbeschadigd? Zal het klemmetje van het stekkertje wel vergeten zijn en losgetrild oid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)otorproblemen-monaco
Of het klopt geen idee. Maar daar had ik het gelezen.
Sowieso moet je F1today.net zo veel mogelijk mijden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)otorproblemen-monaco
Of het klopt geen idee. Maar daar had ik het gelezen.
Vandaar HONDA 2019quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou Michael Schmidt van AMS geen vage bron willen noemen en Renault heeft wel vaker een flater geslagen met het monteren van een motor bij Red Bull. Vorig jaar nog was er zelfs een nieuwe motor, die al bij de montage kapot bleek te zijn.
Twitter stond ook het een en ander maar daar werd niet echt ingegaan op wat het zou zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niks officieels naar buiten gebracht dus
En die vage bronnen neem ik met een korreltje zout.
Nou met all die voet oscillatie in de RBR ou dat kunnen ja.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Onbeschadigd? Zal het klemmetje van het stekkertje wel vergeten zijn en losgetrild oid.
Petronas’ Silver Arrows Racing team voor een weekend. Domme baviaan is het ook.quote:
Domme baviaan? De autoindustrie van je eigen land opkrikken ten koste van die van een ander landquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef Fer het volgende:
[..]
Petronas’ Silver Arrows Racing team voor een weekend. Domme baviaan is het ook.
Tis sneu voor die bavianen, die zijn namelijk slimmer dan Trump.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Domme baviaan? De autoindustrie van je eigen land opkrikken ten koste van die van een ander land
Gaat enkel ten koste van buitenlands vertrouwen, handel, havenmedewerkers, havens, Duitsland, zij die leven van de import, ...
Williams en Force India moeten met trapskelters rijdenquote:
quote:
Omdat het tyfusbakken zijn, Donald.quote:How many Chevrolets do you see in Germany? Not many, maybe none, you don’t see anything at all over there. It’s a one-way street.”
Toch hebben ze iig in Nederland hun best gedaan, zelfs het kleinste k*tautootje van voormalig Deawoo heet nu Chevrolet dus er rijden er best veel rond, ook in Duitsland.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Omdat het tyfusbakken zijn, Donald.
En ook niks met Chevrolet waar Donald op doelt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toch hebben ze iig in Nederland hun best gedaan, zelfs het kleinste k*tautootje van voormalig Deawoo heet nu Chevrolet dus er rijden er best veel rond, ook in Duitsland.
Maar dat heeft dan weer niks met de F1 te maken natuurlijk.
Zijn die ook niet gestopt in Nederland of zijn ze inmiddels weer terug na de verkoop van Opel?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toch hebben ze iig in Nederland hun best gedaan, zelfs het kleinste k*tautootje van voormalig Deawoo heet nu Chevrolet dus er rijden er best veel rond, ook in Duitsland.
Maar dat heeft dan weer niks met de F1 te maken natuurlijk.
"It's a big Plus"quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toch hebben ze iig in Nederland hun best gedaan, zelfs het kleinste k*tautootje van voormalig Deawoo heet nu Chevrolet dus er rijden er best veel rond, ook in Duitsland.
Gestopt. Enorm verliesgevende onderneming en de auto's waren ook gewoon slecht. Goedkoop voor NL begrippen maar onthutsend slechte rij eigenschappen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef Waffle het volgende:
[..]
Zijn die ook niet gestopt in Nederland of zijn ze inmiddels weer terug na de verkoop van Opel?
Ja, met hardplastic interieurs die na 5 jaar helemaal op zijn en onderstellen die alleen rechtdoor willen gaan. Enige goede rij-eigenschappen zijn ze compleet vreemd.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Omdat het tyfusbakken zijn, Donald.
Vergeet de brakke inefficiente motoren die er in liggen ook niet. Techniek uit de jaren 60/70.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, met hardplastic interieurs die na 5 jaar helemaal op zijn en onderstellen die alleen rechtdoor willen gaan. Enige goede rij-eigenschappen zijn ze compleet vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |