Kan ook prima tussen je notitiesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef Chai het volgende:
Misschien moet even in de disclaimer dat bans niet besproken mogen worden
Ja, eentje bij zonsondergang, eentje als ie net uit bed komt, eentje net na het klaarkomen en eentje die al op knappen staat enzo. Erg leuk om te verzamelen.quote:
Helaas wel.quote:
Van LFC ofwa?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je bent wel beetje supporter he vanillekwark..
Klopt. Maar je komt wel heel dichtbij hoorquote:
Supporter van Loserpool heb je het niet echt begrepen. Winnen net zoveel prijzen als dat cachet grappig isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je bent wel beetje supporter he vanillekwark..
Wil jij 39 ruilen voor 104?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, eentje bij zonsondergang, eentje als ie net uit bed komt, eentje net na het klaarkomen en eentje die al op knappen staat enzo. Erg leuk om te verzamelen.
Mallerdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar je komt wel heel dichtbij hoor
Origineel gevonden man. Ik ben nu eenmaal een stuk trouwer aan mijn club dan jij blijkbaar aan je vriendin.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Supporter van Loserpool heb je het niet echt begrepen. Winnen net zoveel prijzen als dat cachet grappig is
Eentje die net uit het water komt en dat die glinstering dan op de stam te zien isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, eentje bij zonsondergang, eentje als ie net uit bed komt, eentje net na het klaarkomen en eentje die al op knappen staat enzo. Erg leuk om te verzamelen.
hoop je dat karius blijft?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van LFC ofwa?
Ja dat is niet bepaald een geheim hier in deze contreien. Zodra speelschema volgend seizoen bekend is ga ik weer een tripje naar Anfield plannen
ja, de eerste week is dat leuk, maar na een half jaar wil ik ook wel eens iets anders zien dan elke dag dezelfde odolquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeker, heeft sinds de winterstop prima gekeept, je hoeft hem niet af te schrijven op die rampzalige finale. Mignolet zal weggaan, dan moet je sowieso een keeper halen. Kans bestaat dat Karius dan zich vanaf de bank maar weer moet gaan bewijzen. Maar er zit zeker potentie in.quote:
kan er maar 1 zijn..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
even kijken welke nietszeggende kutuser 'first' heeft gepost
cilissen zou wel goeie zijn erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker, heeft sinds de winterstop prima gekeept, je hoeft hem niet af te schrijven op die rampzalige finale. Mignolet zal weggaan, dan moet je sowieso een keeper halen. Kans bestaat dat Karius dan zich vanaf de bank maar weer moet gaan bewijzen. Maar er zit zeker potentie in.
Alleen Azpi nog boven je!quote:
Ik heb liever Oblak of Alisson van Roma.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cilissen zou wel goeie zijn erbij
ja en hoe reëel is oblakquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb liever Oblak of Alisson van Roma.
Zo trouw dat je deze act pas bent gaan inzetten hier toen het goed ging in CLquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Origineel gevonden man. Ik ben nu eenmaal een stuk trouwer aan mijn club dan jij blijkbaar aan je vriendin.
is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo trouw dat je deze act pas bent gaan inzetten hier toen het goed ging in CL
quote:Op woensdag 26 november 2014 01:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja alhoewel ik fan ben van LFC hou ik het nooit lang vol in een game met hun. Maximaal 3 seizoenen (dan heb ik het namelijk helemaal op de rit en begint het zo'n sleur te worden) in FM14 een game gehad van acht seizoenen met LFC, en na 4 Champions League-titels op rij begint het saai te worden zeg maar
wat een onzinquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo trouw dat je deze act pas bent gaan inzetten hier toen het goed ging in CL
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moest je helemaal terug naar 2014 voor je laatste Loserpool post?
Hey, sorry dat ik zo gemeen deed, maar je hebt wel smaak zie ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Uberkullie het volgende:
Ik begon Ajax pas te waarderen toen ze gehuldigd werden in mijn toenmalige achtertuin
ik begon Aber pas te waarderen toenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Uberkullie het volgende:
Ik begon Ajax pas te waarderen toen ze gehuldigd werden in mijn toenmalige achtertuin
Blijkbaar moet je solliciteren en een foto van je piemel opsturen. Dus denk niet dat je aangenomen wordt.quote:
A la Misery Stephen Kingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt. Je bent een goede vriend
Miss zelfs mijn grootste fan ook
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begon Aber pas te waarderen toen
haha helemaal nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je neemt jezelf en het forum veel te serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben niet zo fanatiek met mycroft als jij dat bent
Hmmm als je Ajax waardeert dan moet ik dus op zoek naar een ander.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Uberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahaha
heb je het zelf naar gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou toch wat zijn als je jezelf serieus kon nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Haha grappig hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Zoniet de mooiste. LFC had die nooit mogen winnen an sich. Dat AC Milan was zo ontiegelijk goed hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
VK, ik vind Liverpool een mooie club hoor, die finale in 2005 was één van de mooiste ooit in de CL
Vond de 2018 finale ook wel hilarischquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
VK, ik vind Liverpool een mooie club hoor, die finale in 2005 was één van de mooiste ooit in de CL
Je weet wat de favoclub is van xcachetje?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hmmm als je Ajax waardeert dan moet ik dus op zoek naar een ander.
Ajax
Ja Arsenal-fans zijn vrij zuur m.b.t. alles LFC dit jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond de 2018 finale ook wel hilarisch
2018 had ook wel wat. Beetje stoer doen en dan een veeg uit de pan krijgen en kansloos verliezen. Koekkoekquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
De mooiste was in 95 natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoniet de mooiste. LFC had die nooit mogen winnen an sich. Dat AC Milan was zo ontiegelijk goed hè
die hoorde ik als kleine hzaw op de radioquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
HC de Mezenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je weet wat de favoclub is van xcachetje?
Zij compenseert het weer op andere frontenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je weet wat de favoclub is van xcachetje?
Wie deden er stoer dan? Ik had nooit verwacht dat Ajax zou winnen hoor, daar is Mourinho helaas veel te tactisch voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2018 had ook wel wat. Beetje stoer doen en dan een veeg uit de pan krijgen en kansloos verliezen. Koekkoek
Net Ajax tegen United vorig jaar
Die was niet verkeerd nee. En ja, pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
De mooiste was in 95 natuurlijk
Ja, kijk waar ze nu zijn
Is echt een bepaald slag dat zoiets postquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
even kijken welke nietszeggende kutuser 'first' heeft gepost
4 jaar geen prijzen winnen en dat noemt zich een topclub in Nederlandquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
De mooiste was in 95 natuurlijk
Ja, kijk waar ze nu zijn
Jou treft geen blaam vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wie deden er stoer dan? Ik had nooit verwacht dat Ajax zou winnen hoor, daar is Mourinho helaas veel te tactisch voor.
We naderen langzaam maar zeker een Azpi Noel relatie. Spijtig, maar de boot is al vertrokkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is echt een bepaald slag dat zoiets post
Heb Liverpool nooit gemogen hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja Arsenal-fans zijn vrij zuur m.b.t. alles LFC dit jaar.
Is goed Azpi, is goed. We praten wel weer verder als Feyenoord een titel ooit weet te prolongeren, iets wat al iets van 50 jaar niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
4 jaar geen prijzen winnen en dat noemt zich een topclub in Nederland
Zelfs FC Emmen heeft meer gewonnen
calvin klein om er bij te horen tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iemand anders onder zijn broek draagt.
prima dagbestedingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef Uberkullie het volgende:
Ik ga snacks halen en de rest van de dag in bed series kijken
Hoeft ook niet. We hebben alles al gewonnen dat er te winnen valtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is goed Azpi, is goed. We praten wel weer verder als Feyenoord een titel ooit weet te prolongeren, iets wat al iets van 50 jaar niet is gebeurd.
Enorm boeiend.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat iemand anders onder zijn broek draagt.
mensen die niet hun boxers bij de action kopenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
calvin klein om er bij te horen toch
Geen idee ik doe het licht altijd uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorm boeiend.
Dat krijg je toch te zien voor het moment supreme?
Wat klinkt dit heftigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We naderen langzaam maar zeker een Azpi Noel relatie. Spijtig, maar de boot is al vertrokken
Wat draag jij danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorm boeiend.
Dat krijg je toch te zien voor het moment supreme?
enige dag in mijn leven dat ik voor Feyenoord wasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vergeet 2002 ook niet toen we Europa veroverde
Put your hands up for Pi-Air
de sc of heb je een leuk topic gevonden?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Gaan we zo nog even trollen in r&p?
Mag ik op jouw account meekijken?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Gaan we zo nog even trollen in r&p?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
enige dag in mijn leven dat ik voor Feyenoord was
ja wat is daar mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die niet hun boxers bij de action kopen
Mad jelly vanwege al die Europese prijzen zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb Liverpool nooit gemogen hoor
SOWquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Origineel gevonden man. Ik ben nu eenmaal een stuk trouwer aan mijn club dan jij blijkbaar aan je vriendin.
Weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Gedaan. Ik hoop dat je weet dat dat voor mijn transformatie was
Nou ja, de Jupiler League nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. We hebben alles al gewonnen dat er te winnen valt
Die heb ik ook wel maar ik val dan sneller door de mand dan een nieuw braddie accountquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:11 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar kloons die je toegang kunnen verschaffen
die hebben niet het ultieme genot van een ziki boxer om hun balletjesquote:
Nee gewoon lelijke clubquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mad jelly vanwege al die Europese prijzen zeker.
ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hebben niet het ultieme genot van een ziki boxer om hun balletjes
De belangrijkste bijzaak in het levenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
jongens, wat een ruzie maken we toch om een dom kutspelletje he
idd laten we allemaal onze haat richten op de twee meest nietszeggende users in de sc: azpi en aberquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
Erg dapper, deze kant kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:13 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik stapte uit de duisternis en koos voor het licht
Ik wil geen ban, anders kan ik vanaf zaterdag niet FOK!ken op vakantiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd laten we allemaal onze haat richten op de twee meest nietszeggende users in de sc: azpi en aber
Het is wel wennenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Erg dapper, deze kant kan ik wel waarderen
Geheel toevallig ook de twee die voor elkaar bestemd zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd laten we allemaal onze haat richten op de twee meest nietszeggende users in de sc: azpi en aber
dat zijn nogal woordenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geheel toevallig ook de twee die voor elkaar bestemd zijn
Ligt er aan. Kan H&M zijn, of Andrew Christian, of ES of generiek.quote:
dat doen enkel maagdenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet waarom je je vriendin zou verloochenen op internet. Ik zou haar met hand en tand verdedigen.
Dat is toch sowieso wat er mis is met dit land?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:13 schreef LCMS het volgende:
Echt hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet waarom je je vriendin zou verloochenen op internet. Ik zou haar met hand en tand verdedigen.
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
wrm Rotterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:14 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ok, goede reis. Wacht me maar op op R'dam CS. Trap ik ff jullie koppen achterstevoren.
Catkiller?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan H&M zijn, of Andrew Christian, of ES of generiek.
Maar iig niet van die schreeuwerige Bjorn Borg waar dat merk dan zo loeigroot op de rand staat.
Ik vind die echt afschuwelijk. Bij CK heb ik dat gevoel ook, maar iets minder wat minder patserig schreeuwerig.
Die heeft weer heel de nacht zitten Fortniten dus die verwacht ik pas ergens in de middag hierquote:
Is dat een soort eufemisme voor Destroyer of Pussies?quote:
Ik ben blij dat ik altijd op jou kan rekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je bent nu kwetsbaarder, maar uiteindeljk is dit de juiste weg
ja dat is wat er mis is, wat voetbalrivaliteitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso wat er mis is met dit land?
Je hoerenmoederquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die heeft weer heel de nacht zitten Fortniten dus die verwacht ik pas ergens in de middag hier
Merk er eigenlijk in het dagelijks leven gelukkig nooit wat van. Af en toe een grapje als Feynoord weer verliest en andersom terug als Ajax dat doet. Prima, maar zo kinderachtig als op het internet heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso wat er mis is met dit land?
Als het maar lekker zit tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kan H&M zijn, of Andrew Christian, of ES of generiek.
Maar iig niet van die schreeuwerige Bjorn Borg waar dat merk dan zo loeigroot op de rand staat.
Ik vind die echt afschuwelijk. Bij CK heb ik dat gevoel ook, maar iets minder wat minder patserig schreeuwerig.
Hey Faxiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een soort eufemisme voor Destroyer of Pussies?
Alsnog kost het erg veel tijd en moeite om een boot achteruit te laten varen of om te laten keren.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen wel ferm op de handrem
doe maar niet.quote:
Zo helemaalquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:18 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik altijd op jou kan rekenen
helemaal zo'n slagschip als aber ehehquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsnog kost het erg veel tijd en moeite om een boot achteruit te laten varen of om te laten keren.
Snap je. Zal ik een poging wagen of het zeil uitvouwen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsnog kost het erg veel tijd en moeite om een boot achteruit te laten varen of om te laten keren.
SE is wel goals hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt nergens dat ie bij Ober er lekkerder in zou zitten dan bij SE
Ik wel. Al die ME op de been als er weer een "vriendschappelijke wedstrijd" is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Merk er eigenlijk in het dagelijks leven gelukkig nooit wat van. Af en toe een grapje als Feynoord weer verliest en andersom terug als Ajax dat doet. Prima, maar zo kinderachtig als op het internet heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt.
HEMA witte grrote oma onderbroeken zitten vast ook wel lekkerquote:
nee is ook niet bij aber echoot allesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt nergens dat ie bij Ober er lekkerder in zou zitten dan bij SE
Helaas niet nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zulke seksueel getinte berichten slinger ik nooit de digitale ether in
Azpi.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie vind jij de vervelendste user(s)
mij in ieder geval nietquote:
betalen clubs zelf gwnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Al die ME op de been als er weer een "vriendschappelijke wedstrijd" is.
Mag wat kosten die troep.
Ah, heb ik gelukkig geen last van nee. Ach ja, geef het gepeupel brood en spelen, dat stemt ze tevreden. Dat hadden de Romeinen ook al doorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Al die ME op de been als er weer een "vriendschappelijke wedstrijd" is.
Mag wat kosten die troep.
Sinds ik een paar dagen geleden tegen SE zei dat ze een kutuser is geworden, doet ze ineens aardiger tegen me.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Azpi.
Noel
Soms SE
VK als die over voetbal bezig is
Uhm...... is dit mijn coming out?quote:
Echt nietquote:
SE en aber hebben gewoon een bitchmode die ze aan of uit kunnen zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sinds ik een paar dagen geleden tegen SE zei dat ze een kutuser is geworden, doet ze ineens aardiger tegen me.
Ik zou daar ook van schrikkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sinds ik een paar dagen geleden tegen SE zei dat ze een kutuser is geworden, doet ze ineens aardiger tegen me.
Rare keuze want dit zijn stuk voor stuk kwaliteit users. Alleen Noel is twijfelachtig met zijn heftruck obsessiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Azpi.
Noel
Soms SE
VK als die over voetbal bezig is
Die van mij staat voorgoed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SE en aber hebben gewoon een bitchmode die ze aan of uit kunnen zetten.
kunnen ook prima users zijn van tijd tot tijd
Lekker slijmen bij VK.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rare keuze want dit zijn stuk voor stuk kwaliteit users. Alleen Noel is twijfelachtig met zijn heftruck obsessie
VK is een prima gebruiker alleen heeft zijn mindere kanten. Maar die heb jij ook. Zelfs Hans al zijn die kanten nog zo kleinquote:
ik zal er wat van zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
het gaan mooie tijden worden op fokquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is goed. En dan zei ik steeds dat jij het was en dan werd ze helemaal para
een nobel streven.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:30 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop de rest van 2018 banloos door te komen
Is goed, Noelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:30 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
al anderhalf jaar jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zag dat jullie nu ook allemaal aan de discord zitten
nopequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zag dat jullie nu ook allemaal aan de discord zitten
Samequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:30 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
TRquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik hoop de rest van mijn leven azpiloos door te komen
Wat een kutopmerking van jouquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je solliciteren en een foto van je piemel opsturen. Dus denk niet dat je aangenomen wordt.
Het opent juist deuren maar vele mogelijkhedenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fokken op werk is zo kansloos, maar fokken tijdens de lunch is echt treurig haags
11.59quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik moet nog 24 minuten wachten op lunchGENOT
als het gaat om tardis chai kliek wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Grote kans dat het 95% van de tijd gaat over Braddie dus wees blij
ohwquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fokken op werk is zo kansloos, maar fokken tijdens de lunch is echt treurig haags
ik wacht nog 51 minutenquote:
ik drink best graag groene thee, maar met kokos lijkt me best ranzig ..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:39 schreef Uberkullie het volgende:
Was van plan om snacks te halen maar het is groene thee kokos geworden
Kokos is GOATquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik drink best graag groene thee, maar met kokos lijkt me best ranzig ..
bammetje gerookte kip, eitje, komkommertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
half 1 is ook een prima tijd, wat gaat het worden?
nee, geit is best te eten, maar kokos vind ik niet lekker.quote:
Kokos is lekker manquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, geit is best te eten, maar kokos vind ik niet lekker.
behalve heel soms in een bounty
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja sry heb je dan niks te doen ofzo?
dat is jouw mening en die deel ik niet.quote:
Mooi toch, ik sta graag in de wacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad altijd 11:59, paar minuten later en er staat een hele rij
Niet echt neequote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja sry heb je dan niks te doen ofzo?
wel lekker hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bammetje gerookte kip, eitje, komkommertje.
zelfde dagelijks zelf meegebrachte sleur
Dat respecteer ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is jouw mening en die deel ik niet.
klopt, maar soms zou het fijn zijn om een bedrijfskantine te hebbenquote:
Ooit eens een lopend buffet gehad, stond zo'n man van rond de 80 te klagen dat ze in de oorlog ook in de rij moesten staan voor voedselquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi toch, ik sta graag in de wacht.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar soms zou het fijn zijn om een bedrijfskantine te hebben
Haal je je vreten nu ook met bonnetjes?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ooit eens een lopend buffet gehad, stond zo'n man van rond de 80 te klagen dat ze in de oorlog ook in de rij moesten staan voor voedselSindsdien denk ik bijna elke keer als ik in de rij sta voor eten aan die opmerking.
wow fifa echt wat is dst voor game die ken ik niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fifa 18
Komt ook nieuwe update vandaag
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haal je je vreten nu ook met bonnetjes?
Is een spelletje waarbij je moet onderhandelen met rijke mensen en zoveel mogelijk geld moet binnenharken voor een toernooiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow fifa echt wat is dst voor game die ken ik niet!
Ik zit er niet meer bij hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik azpi kwark guus lompehork mozy moira mono chai aberella en nog een paar
no thnxquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is een voetbalspel met alle teams en kan je toernooien/competities mee spelen zowel online als offline. Ook kan je je eigen team bij elkaar sparen op ultimate team of 11 vs 11 spelen in Fifa clubsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow fifa echt wat is dst voor game die ken ik niet!
tldrquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is een voetbalspel met alle teams en kan je toernooien/competities mee spelen zowel online als offline. Ook kan je je eigen team bij elkaar sparen op ultimate team of 11 vs 11 spelen in Fifa clubs
Ik sinds gisterquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je wordt gemist vriend. Jouw stralende aanwezigheid en kinderlijke enthousiasme wanneer Loserpool met de zoveelste miskoop op de proppen komt is aanstekelijkquote:
Nee dan denken ze, het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou men ook bij mij slijmen als ik mod zou worden
Omdat je mij een muisarm guntquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee vroeg me gewoon af waar die opmerking vandaan kwam
oh jmmrquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dan denken ze, het zal allemaal wel.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met jouw aantal notes valt dat echt wel mee
ze is nu echter druk bezig de toekomstige generatie klaar te stomen voor de grote boze buitenwereldquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chloro zou nu een drummende aap gif posten
Heb je al langquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In dit tempo haal ik je rap in amigo
Is ze zwanger?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze is nu echter druk bezig de toekomstige generatie klaar te stomen voor de grote boze buitenwereld
iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze is nu echter druk bezig de toekomstige generatie klaar te stomen voor de grote boze buitenwereld
Helpt nietquote:
Is ze zwangerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik weet.quote:
had ik vroeger maar een lerares als chloro gehad..quote:
het is zomervakantie dus ze ligt eerder ergens dronken in de bosjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen voor de mensen die examens gedaan hebben toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is zomervakantie dus ze ligt eerder ergens dronken in de bosjes
Ama is haar clitpiercing aan het bewonderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |