Kan ook prima tussen je notitiesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef Chai het volgende:
Misschien moet even in de disclaimer dat bans niet besproken mogen worden
Ja, eentje bij zonsondergang, eentje als ie net uit bed komt, eentje net na het klaarkomen en eentje die al op knappen staat enzo. Erg leuk om te verzamelen.quote:
Helaas wel.quote:
Van LFC ofwa?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je bent wel beetje supporter he vanillekwark..
Klopt. Maar je komt wel heel dichtbij hoorquote:
Supporter van Loserpool heb je het niet echt begrepen. Winnen net zoveel prijzen als dat cachet grappig isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je bent wel beetje supporter he vanillekwark..
Wil jij 39 ruilen voor 104?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, eentje bij zonsondergang, eentje als ie net uit bed komt, eentje net na het klaarkomen en eentje die al op knappen staat enzo. Erg leuk om te verzamelen.
Mallerdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar je komt wel heel dichtbij hoor
Origineel gevonden man. Ik ben nu eenmaal een stuk trouwer aan mijn club dan jij blijkbaar aan je vriendin.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Supporter van Loserpool heb je het niet echt begrepen. Winnen net zoveel prijzen als dat cachet grappig is
Eentje die net uit het water komt en dat die glinstering dan op de stam te zien isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, eentje bij zonsondergang, eentje als ie net uit bed komt, eentje net na het klaarkomen en eentje die al op knappen staat enzo. Erg leuk om te verzamelen.
hoop je dat karius blijft?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van LFC ofwa?
Ja dat is niet bepaald een geheim hier in deze contreien. Zodra speelschema volgend seizoen bekend is ga ik weer een tripje naar Anfield plannen
ja, de eerste week is dat leuk, maar na een half jaar wil ik ook wel eens iets anders zien dan elke dag dezelfde odolquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeker, heeft sinds de winterstop prima gekeept, je hoeft hem niet af te schrijven op die rampzalige finale. Mignolet zal weggaan, dan moet je sowieso een keeper halen. Kans bestaat dat Karius dan zich vanaf de bank maar weer moet gaan bewijzen. Maar er zit zeker potentie in.quote:
kan er maar 1 zijn..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
even kijken welke nietszeggende kutuser 'first' heeft gepost
cilissen zou wel goeie zijn erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker, heeft sinds de winterstop prima gekeept, je hoeft hem niet af te schrijven op die rampzalige finale. Mignolet zal weggaan, dan moet je sowieso een keeper halen. Kans bestaat dat Karius dan zich vanaf de bank maar weer moet gaan bewijzen. Maar er zit zeker potentie in.
Alleen Azpi nog boven je!quote:
Ik heb liever Oblak of Alisson van Roma.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
cilissen zou wel goeie zijn erbij
ja en hoe reëel is oblakquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb liever Oblak of Alisson van Roma.
Zo trouw dat je deze act pas bent gaan inzetten hier toen het goed ging in CLquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Origineel gevonden man. Ik ben nu eenmaal een stuk trouwer aan mijn club dan jij blijkbaar aan je vriendin.
is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo trouw dat je deze act pas bent gaan inzetten hier toen het goed ging in CL
quote:Op woensdag 26 november 2014 01:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja alhoewel ik fan ben van LFC hou ik het nooit lang vol in een game met hun. Maximaal 3 seizoenen (dan heb ik het namelijk helemaal op de rit en begint het zo'n sleur te worden) in FM14 een game gehad van acht seizoenen met LFC, en na 4 Champions League-titels op rij begint het saai te worden zeg maar
wat een onzinquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo trouw dat je deze act pas bent gaan inzetten hier toen het goed ging in CL
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moest je helemaal terug naar 2014 voor je laatste Loserpool post?
Hey, sorry dat ik zo gemeen deed, maar je hebt wel smaak zie ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Uberkullie het volgende:
Ik begon Ajax pas te waarderen toen ze gehuldigd werden in mijn toenmalige achtertuin
ik begon Aber pas te waarderen toenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Uberkullie het volgende:
Ik begon Ajax pas te waarderen toen ze gehuldigd werden in mijn toenmalige achtertuin
Blijkbaar moet je solliciteren en een foto van je piemel opsturen. Dus denk niet dat je aangenomen wordt.quote:
A la Misery Stephen Kingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt. Je bent een goede vriend
Miss zelfs mijn grootste fan ook
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begon Aber pas te waarderen toen
haha helemaal nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je neemt jezelf en het forum veel te serieusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben niet zo fanatiek met mycroft als jij dat bent
Hmmm als je Ajax waardeert dan moet ik dus op zoek naar een ander.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:03 schreef Uberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahaha
heb je het zelf naar gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou toch wat zijn als je jezelf serieus kon nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Haha grappig hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Zoniet de mooiste. LFC had die nooit mogen winnen an sich. Dat AC Milan was zo ontiegelijk goed hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
VK, ik vind Liverpool een mooie club hoor, die finale in 2005 was één van de mooiste ooit in de CL
Vond de 2018 finale ook wel hilarischquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
VK, ik vind Liverpool een mooie club hoor, die finale in 2005 was één van de mooiste ooit in de CL
Je weet wat de favoclub is van xcachetje?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hmmm als je Ajax waardeert dan moet ik dus op zoek naar een ander.
Ajax
Ja Arsenal-fans zijn vrij zuur m.b.t. alles LFC dit jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond de 2018 finale ook wel hilarisch
2018 had ook wel wat. Beetje stoer doen en dan een veeg uit de pan krijgen en kansloos verliezen. Koekkoekquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
De mooiste was in 95 natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoniet de mooiste. LFC had die nooit mogen winnen an sich. Dat AC Milan was zo ontiegelijk goed hè
die hoorde ik als kleine hzaw op de radioquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:05 schreef LCMS het volgende:
HC de Mezenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je weet wat de favoclub is van xcachetje?
Zij compenseert het weer op andere frontenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je weet wat de favoclub is van xcachetje?
Wie deden er stoer dan? Ik had nooit verwacht dat Ajax zou winnen hoor, daar is Mourinho helaas veel te tactisch voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2018 had ook wel wat. Beetje stoer doen en dan een veeg uit de pan krijgen en kansloos verliezen. Koekkoek
Net Ajax tegen United vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |