Heel vorig jaar had hij 15 notesquote:
oke azpiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heel vorig jaar had hij 15 notes
Sinds jouw aanstelling 63
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Doe gewoon normaal
Doe nou nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
Lekker jankenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
oh ja kan welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die heeft Haags er tussen gezet hoor, ik was dat niet
had het kunnen wetenquote:
jouw neus groeitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die heeft Haags er tussen gezet hoor, ik was dat niet
Ik heb die DM met haar nummer nooit gekregenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met hoeveel FOK!kers heb je het inmiddels gedaan?
Once you go haags, you never go backquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dat zijn nog eens uitsprakenquote:
You've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beleef het via mij, ik ben écht een vieze slet. Heb je een vagina, dan ben je welkom in huize TARDIS..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik als een slettenbak over dit forum heb kunnen waaien in mijn jongere vrijgezelle dagen.
Ik las dat ze wilde daten met Faxie, dus ik schat 0quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dear Chasey Lain...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
You've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine..
Fijn dat je nog kan posten vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik als een slettenbak over dit forum heb kunnen waaien in mijn jongere vrijgezelle dagen.
Dat kan ik niet meer tellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat als de vagina lijdt aan vaginisme?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beleef het via mij, ik ben écht een vieze slet. Heb je een vagina, dan ben je welkom in huize TARDIS..
Vrijgezel worden is slechts een kleine stapquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Dat is wel de definitie van wanhopigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik las dat ze wilde daten met Faxie, dus ik schat 0
Nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb die DM met haar nummer nooit gekregen
Pas op de BAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
Hoe weet jij dat?quote:
Mja. Ik heb er echt maar 2 aangeduwd of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Hallo hunkquote:
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.quote:
Hoe wordt men mod?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.
Sta ik daar ook nog in?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.
Er lopen nog een paar vrijgezellen rond en ook nog een paar toekomstige vrijgezellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik heb er echt maar 2 aangeduwd of zo.
Da's veel te weinig! Ook al zei de hoeheetdielijstookalweer dat t er meer waren.
Heeft yvonne ook een clitpiercing?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
ehmmmquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die file in ieder geval 15gb is of groterquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moet dan behoorlijk populair zijn, als er foto's van zo'n mooie penis in staan.
Laat je eens ontwapenen en leer echte liefde kennen vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur slechts een foto van mijn façade hoor.
1.6k keer gedownload.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moet dan behoorlijk populair zijn, als er foto's van zo'n mooie penis in staan.
4K resolutie waarbij je elke ader ziet?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die file in ieder geval 15gb is of groter
Het is wel fijn om alles super HD 10m megapixels natuurlijk. Kwaliteit kost wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die file in ieder geval 15gb is of groter
Dat klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur slechts een foto van mijn façade hoor.
Kosten noch moeite bespaardquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4K resolutie waarbij je elke ader ziet?
Post 69 is een post over het likken van TARDIS. zijn façade.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou de façade van TARDIS. graag likken hoor.
Omdat je mijn gezicht niet wilt zienquote:
Ben je weer obstinaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou hoepel dan maar weer op naar R&P, sjongejonge
Sowtjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou hoepel dan maar weer op naar R&P, sjongejonge
Peachy, horny, busy.quote:
Mja. Maar mijn hoogtij dagen zijn voorbij!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er lopen nog een paar vrijgezellen rond en ook nog een paar toekomstige vrijgezellen.
Waar is die waterkant?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
Morgen ben ik vrij boys! Lekker Fifa spelen, mijn nieuwe zwembroek showen aan de waterkant en nooit meer werken tot donderdag
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Post 69 is een post over het likken van TARDIS. zijn façade.
Jij bent hoe dan ook welkomquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is die waterkant?
Asking for a friend. And myself.
Moira?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit jaar nog maar 1 persoon in het echt gezien die knapper is dan Tardis.
O ik kan dat ook heel goed zijn als ik alleen benquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen horny als ik in goed gezelschap ben
Ik heb altijd geleerd dat een man moeite voor je moet doen.quote:
quote:
Wat ouderwets. Dit is de tindergeneratie Samzz. Swipen en neuken maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat een man moeite voor je moet doen.
Toegeven dat ie niet lelijk is op deze foto, maar toch..............quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze man is knapper. Tardis is in goed gezelschap.
Oh. Sorry.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sorry, maar TARDIS. en ik gaan way back dus ik voel me ook aangevallen op deze manier
Je mag t me gewoon vragen hoor Azpi.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Als jullie willen daten met iemand en je durft het niet te vragen. Hoe gaan jullie daarmee om? Wachten tot het overgaat? Een topic erover openen in R&P/KLB? Vragen?
Jullie gaan toch al naar de film donderdag?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Als jullie willen daten met iemand en je durft het niet te vragen. Hoe gaan jullie daarmee om? Wachten tot het overgaat? Een topic erover openen in R&P/KLB? Vragen?
Geveinsde moeite is een waste of time.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat je daarom ook vrijgezel bentquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Vandaar dat het niet lukt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ouderwets. Dit is de tindergeneratie Samzz. Swipen en neuken maar.
Ik weet zeker dat het een act is van haar en dat ik straks alleen voor de Kinepolis staquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jullie gaan toch al naar de film donderdag?
wat een lelijke kutbaard, nee dan liever TARDIS.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen deze man is knapper. Tardis is in goed gezelschap.
cognitieve dissonantie tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaat het weer de hele dag noodweer worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
Morgen ben ik vrij boys! Lekker Fifa spelen, mijn nieuwe zwembroek showen aan de waterkant en nooit meer werken tot donderdag
Dat is aardig van jequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag t me gewoon vragen hoor Azpi.
Ik bijt niet. Niet hard tenminste.
Ik wacht altijd tot zij me vraagt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Als dat zo is dan pleeg ik zm morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat het weer de hele dag noodweer worden.
Zelfs ik weet tot op de dag van vandaag niet hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het een act is van haar en dat ik straks alleen voor de Kinepolis sta
nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat het weer de hele dag noodweer worden.
Vrouwen zijn echt onnodig ingewikkeldquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zelfs ik weet tot op de dag van vandaag niet hoe dat werkt.
Hij snapt het zelf ook niet hoor, ik ken hem al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit moet ik gaan googelen want ik snap alleen 'toch' uit die zin
Ik denk het. Ik zal je zo mijn geslachtsdeel dm'en. Ik begreep zojuist dat dat iets van deze generatie is.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt onnodig ingewikkeld
Je mag mij ook wel pics sturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zal je zo mijn geslachtsdeel dm'en. Ik begreep zojuist dat dat iets van deze generatie is.
Ik zou ook gaan, maar nu ga ik ineens naar een of ander fashion event aan t water met Fred van Leer.quote:
oke tot over 5 minquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit moet ik gaan googelen want ik snap alleen 'toch' uit die zin
zal ik donderdag ook komenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Is wel GOAT. Kan ik TARDIS. op donderdag ontmoeten in Utrecht en vervolgens Hans in Amsterdam op vrijdag
Waarschuw je me wel ff van te voren?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zal je zo mijn geslachtsdeel dm'en. Ik begreep zojuist dat dat iets van deze generatie is.
Wat leuk hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Is wel GOAT. Kan ik TARDIS. op donderdag ontmoeten in Utrecht en vervolgens Hans in Amsterdam op vrijdag
Is er +1? Want ik heb dan toch niks te doen verder en heb Fred van Leer altijd al eens willen ontmoetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan, maar nu ga ik ineens naar een of ander fashion event aan t water met Fred van Leer.
Die ik stom vind. En ik ben niet fashionable.
Maar water en cocktails en zon.
Geur ruik je niet bij de foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschuw je me wel ff van te voren?
Ik heb net onbeten.
Er is zeker +1, maar dat ben ik dus alquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is er +1? Want ik heb dan toch niks te doen verder en heb Fred van Leer altijd al eens willen ontmoeten
Vond wel dat het nog lang duurde hoor Samzz, maar ik zie het door de vingers.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik mag van mijn vriendin geen rare fokkers ontmoetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom speel je altijd met mijn gevoelens alsof het er allemaal niet toe doet
Ik maakte een grapje hoor, ik ga donderdag sushi eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Definieer raarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag van mijn vriendin geen rare fokkers ontmoeten
Oh, ik dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje hoor, ik ga donderdag sushi eten.
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:11 schreef Monopoly het volgende:
Ergens tussen Den Bosch en Boxtel wordt vanavond een bord minder gedekt op tafel.
haha die azpi, dacht dat hij met ons mee mocht sushi etenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje hoor, ik ga donderdag sushi eten.
Ik vind het naar dat jullie me zo op afstand houdenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha die azpi, dacht dat hij met ons mee mocht sushi eten
ik en tardis hebben dubbel datequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het naar dat jullie me zo op afstand houden
Is er iets te vinden tussen DB en Boxtel?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:11 schreef Monopoly het volgende:
Ergens tussen Den Bosch en Boxtel wordt vanavond een bord minder gedekt op tafel.
Jou stuur ik niks. Ik houd rekening met mijn mede-liefhebber van mannengeslachten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net onbeten.
Er is zowat elke dag een springer tussen Eindhoven en Den Bosch.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er iets te vinden tussen DB en Boxtel?
Da's toch alleen maar "waar de trein altijd stil staat"?
welk lijstjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben al die nieuwe mensen wel het lijstje ingevuld?
he Kulliequote:
In je blootje?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:21 schreef Uberkullie het volgende:
Zin om zo op de bank te slapen en op het onweer te wachten
Ik hoop dat Samzz eens begint met haar geslachtsdelen in de PM te sturen. Daar wacht ik al heel lang op. Belofte maakt schuld.quote:
hier laat vanavond pas.quote:
Staat vast al achter de schermenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat Samzz eens begint met haar geslachtsdelen in de PM te sturen. Daar wacht ik al heel lang op. Belofte maakt schuld.
Zal ik wat sturen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net onbeten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou stuur ik niks. Ik houd rekening met mijn mede-liefhebber van mannengeslachten.
Sure. Kan wel iets gebruiken.quote:
die heb ik nietquote:
Wat gaan we vrijdag doen damsco?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hier om 13 uur volgens mij, hopelijk word ik goed nat
dan kan die gwn thuis blijvenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vroeg toch al of je mee ging naar de hoeren
Is goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vroeg toch al of je mee ging naar de hoeren
Cachet is GOATquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
net nu cachet er is gvd
Sowtjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Flikker op met je kut helicopters het leger is toch al verloren hier een rondje vliegen verandert daar niks aan
Cachet is #GOALS, geen geitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef Samzz het volgende:
Zelfs nu ik weet wat GOAT betekent zie ik een geit voor me.
Mensen die zich zo identificeren die posten toch in R&P.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sowtjes
Je zou maar een helikopter zijn en dit zo te lezen krijgen hier
sowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan kan die gwn thuis blijven
haha snap je
echt hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vind jou wel een lekker geitje.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef Samzz het volgende:
Nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is je verkering uit dan je zo aan het hengelen bent?
KLB / [KLB SC] Sneeuwvlokjes ik verwijs je graag naar deze postquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helikopter! Helikopter!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die zich zo identificeren die posten toch in R&P.
Je bent lekker op dreef, vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet of hij op doorsnee all star tutjes valt hoor
Haal wegquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet of hij op doorsnee all star tutjes valt hoor
zag dat hij se nummer ook al vroeg gekkiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Sneeuwvlokjes ik verwijs je graag naar deze post
mijn favoriete kinderliedjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Helikopter! Helikopter!
Mag ik mee omhoog?
Hoog in de wolken wil ik wezen.
Hoog in de wolken wil ik zijn
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die zich zo identificeren die posten toch in R&P.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hier om 13 uur volgens mij, hopelijk word ik goed nat
Holy crapquote:
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Thanksquote:
Het is bizar hoe krankzinnig veel matches ik nog krijg op Tinder ondanks die fotoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zag je foto laatst, zou niet te hard van stapel lopen
Daaaamnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is je huidige vriendin een 1/10 dat cachet een upgrade is?
zijn veel desperate mensen denk ik, daar profiteren lelijkerds de vruchten vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is bizar hoe krankzinnig veel matches ik nog krijg op Tinder ondanks die foto
Hoe vind je vriendin datquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is bizar hoe krankzinnig veel matches ik nog krijg op Tinder ondanks die foto
Cachet is een all-inclusive vakantie naar de Maladiven en mijn vriendin is een lang weekend op de camping ergens in Limburg.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is je huidige vriendin een 1/10 dat cachet een upgrade is?
Je hoort mij iig niet klagenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn veel desperate mensen denk ik, daar profiteren lelijkerds de vruchten van
Weer? Laatste keer is alweer een maand terug hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je weer achter de mannen aan?
Wow okeequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cachet is een all-inclusive vakantie naar de Maladiven en mijn vriendin is een lang weekend op de camping ergens in Limburg.
heyquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben gewoon transparant hier. Als ik hier al over moet gaan liegen dan is mijn leven niks waardquote:
respectloosquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cachet is een all-inclusive vakantie naar de Maladiven en mijn vriendin is een lang weekend op de camping ergens in Limburg.
Ja, maar na zo'n klein kutweekendje ben je wel lekker snel weer thuis, en dat heb ik persoonlijk liever dan zo'n lange vakantie.quote:
Dat is de andere kant van de medaille inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar na zo'n klein kutweekendje ben je wel lekker snel weer thuis, en dat heb ik persoonlijk liever dan zo'n lange vakantie.
geldt helemaal voor jouquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen en is geen automatisch recht
Heyquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gevalletje moeite doen waar Samzz het over had.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Je zit ook niet 56 uur in de bus om er te komen. In Limburg ben je met een uurtje rijden al
Ohh okquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weer? Laatste keer is alweer een maand terug hoor
Liever een uurtje vliegen dan 2 uur in een auto zonder airco in de filequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Je zit ook niet 56 uur in de bus om er te komen. In Limburg ben je met een uurtje rijden al
mehquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het al afgedwongen kameraad
Je moet het wel waard zijn om moeite voor te doen. Je gaat ook niet een berg beklimmen omdat er bovenop 5 cent ligt te pronkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gevalletje moeite doen waar Samzz het over had.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kanjer
Echt kut he fabinho naar loserpool
oh echt, wel aardige speler tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kanjer
Echt kut he fabinho naar loserpool
Ik zou het zelfs voor niets doenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet het wel waard zijn om moeite voor te doen. Je gaat ook niet een berg beklimmen omdat er bovenop 5 cent ligt te pronken
vind niet heel bijzonder middenveld eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat een transfer.
Als we met Fabinho, Keita en Chamberlain gaan spelen hebben we KFC op het middenveld
Finger lickin' good
Voor een uniek 5 centje ter waarde van een paar duizend euro wel hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet het wel waard zijn om moeite voor te doen. Je gaat ook niet een berg beklimmen omdat er bovenop 5 cent ligt te pronken
Dan zal Sanchez bale johquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh echt, wel aardige speler toch
zie veel geruchten over bale naar utd, kan sanchez weer weg
Ik zou 7 dagen lopen in een bloedhete zon om 5 minuten bij je te kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:49 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Liever een uurtje vliegen dan 2 uur in een auto zonder airco in de file
Ik zou niet met bus gaan naar Maledivenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Ja ik wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind niet heel bijzonder middenveld eigenlijk
Raad ik ook af ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou niet met bus gaan naar Malediven
Niemand zei dat het een uniek centje betrof. Gewoon net als de 5 cent in je portemonneequote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een uniek 5 centje ter waarde van een paar duizend euro wel hoor.
Al die analogieën over je vriendin sieren je niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou niet met bus gaan naar Malediven
bale kan ook op 10, en dan mata weg maar hou je geen voetbal meer over dus dit zal Mourinho wel willenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan zal Sanchez bale joh
Of gewoon Bale op linksback jatoch. Speelt die sowieso niet vaak rechtsvoor bij RM? dan gewoon Sanchez op links, Bale op rechts.
Kan hier toch gewoon eerlijk erover zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al die analogieën over je vriendin sieren je niet moet ik zeggen.
Het begint nu wel azpi vormen aan te nemen. Nu weten we het wel, begin een beetje agressief te worden nuquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat een transfer.
Als we met Fabinho, Keita en Chamberlain gaan spelen hebben we KFC op het middenveld
Finger lickin' good
Geen witte speedo's liggen ergens?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nul witte kledingstukken.
Lekker janken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het begint nu wel azpi vormen aan te nemen. Nu weten we het wel, begin een beetje agressief te worden nu
But boy it grows!quote:
De kwaliteiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vanwege de naam of vanwege de kwaliteiten?
Ik heb altijd witte sportsokken aanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nul witte kledingstukken.
Staande ovatiequote:
Pas alsjeblieft op voor je account. Je speelt met vuur nuquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het begint nu wel azpi vormen aan te nemen. Nu weten we het wel, begin een beetje agressief te worden nu
Ja kan iedereen gebruiken. Nu al afschrijven? Denk je dat Bale trek heeft om als back te fungeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh echt, wel aardige speler toch
zie veel geruchten over bale naar utd, kan sanchez weer weg
nee wel bjorn borg boxeresquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geen witte speedo's liggen ergens?
bans worden niet besproken dit datquote:
maak het uit danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan hier toch gewoon eerlijk erover zijn?
Gewoon via autobootje tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het zeewaardig is
...........................quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |