Heel vorig jaar had hij 15 notesquote:
oke azpiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heel vorig jaar had hij 15 notes
Sinds jouw aanstelling 63
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Doe gewoon normaal
Doe nou nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
Lekker jankenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
oh ja kan welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die heeft Haags er tussen gezet hoor, ik was dat niet
had het kunnen wetenquote:
jouw neus groeitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die heeft Haags er tussen gezet hoor, ik was dat niet
Ik heb die DM met haar nummer nooit gekregenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met hoeveel FOK!kers heb je het inmiddels gedaan?
Once you go haags, you never go backquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dat zijn nog eens uitsprakenquote:
You've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beleef het via mij, ik ben écht een vieze slet. Heb je een vagina, dan ben je welkom in huize TARDIS..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik als een slettenbak over dit forum heb kunnen waaien in mijn jongere vrijgezelle dagen.
Ik las dat ze wilde daten met Faxie, dus ik schat 0quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dear Chasey Lain...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
You've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine..
Fijn dat je nog kan posten vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik als een slettenbak over dit forum heb kunnen waaien in mijn jongere vrijgezelle dagen.
Dat kan ik niet meer tellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat als de vagina lijdt aan vaginisme?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beleef het via mij, ik ben écht een vieze slet. Heb je een vagina, dan ben je welkom in huize TARDIS..
Vrijgezel worden is slechts een kleine stapquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Dat is wel de definitie van wanhopigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik las dat ze wilde daten met Faxie, dus ik schat 0
Nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb die DM met haar nummer nooit gekregen
Pas op de BAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
Hoe weet jij dat?quote:
Mja. Ik heb er echt maar 2 aangeduwd of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Hallo hunkquote:
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.quote:
Hoe wordt men mod?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.
Sta ik daar ook nog in?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.
Er lopen nog een paar vrijgezellen rond en ook nog een paar toekomstige vrijgezellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik heb er echt maar 2 aangeduwd of zo.
Da's veel te weinig! Ook al zei de hoeheetdielijstookalweer dat t er meer waren.
Heeft yvonne ook een clitpiercing?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
ehmmmquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die file in ieder geval 15gb is of groterquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moet dan behoorlijk populair zijn, als er foto's van zo'n mooie penis in staan.
Laat je eens ontwapenen en leer echte liefde kennen vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur slechts een foto van mijn façade hoor.
1.6k keer gedownload.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moet dan behoorlijk populair zijn, als er foto's van zo'n mooie penis in staan.
4K resolutie waarbij je elke ader ziet?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die file in ieder geval 15gb is of groter
Het is wel fijn om alles super HD 10m megapixels natuurlijk. Kwaliteit kost wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die file in ieder geval 15gb is of groter
Dat klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stuur slechts een foto van mijn façade hoor.
Kosten noch moeite bespaardquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4K resolutie waarbij je elke ader ziet?
Post 69 is een post over het likken van TARDIS. zijn façade.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou de façade van TARDIS. graag likken hoor.
Omdat je mijn gezicht niet wilt zienquote:
Ben je weer obstinaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou hoepel dan maar weer op naar R&P, sjongejonge
Sowtjesquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou hoepel dan maar weer op naar R&P, sjongejonge
Peachy, horny, busy.quote:
Mja. Maar mijn hoogtij dagen zijn voorbij!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er lopen nog een paar vrijgezellen rond en ook nog een paar toekomstige vrijgezellen.
Waar is die waterkant?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
Morgen ben ik vrij boys! Lekker Fifa spelen, mijn nieuwe zwembroek showen aan de waterkant en nooit meer werken tot donderdag
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Post 69 is een post over het likken van TARDIS. zijn façade.
Jij bent hoe dan ook welkomquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is die waterkant?
Asking for a friend. And myself.
Moira?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dit jaar nog maar 1 persoon in het echt gezien die knapper is dan Tardis.
O ik kan dat ook heel goed zijn als ik alleen benquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen horny als ik in goed gezelschap ben
Ik heb altijd geleerd dat een man moeite voor je moet doen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |