Heel vorig jaar had hij 15 notesquote:
oke azpiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heel vorig jaar had hij 15 notes
Sinds jouw aanstelling 63
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Je neemt jezelf en het forum veel te serieus
Doe gewoon normaal
Doe nou nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
Lekker jankenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
oh ja kan welquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die heeft Haags er tussen gezet hoor, ik was dat niet
had het kunnen wetenquote:
jouw neus groeitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die heeft Haags er tussen gezet hoor, ik was dat niet
Ik heb die DM met haar nummer nooit gekregenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met hoeveel FOK!kers heb je het inmiddels gedaan?
Once you go haags, you never go backquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dat zijn nog eens uitsprakenquote:
You've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beleef het via mij, ik ben écht een vieze slet. Heb je een vagina, dan ben je welkom in huize TARDIS..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik als een slettenbak over dit forum heb kunnen waaien in mijn jongere vrijgezelle dagen.
Ik las dat ze wilde daten met Faxie, dus ik schat 0quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dear Chasey Lain...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
You've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine..
Fijn dat je nog kan posten vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik als een slettenbak over dit forum heb kunnen waaien in mijn jongere vrijgezelle dagen.
Dat kan ik niet meer tellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat als de vagina lijdt aan vaginisme?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beleef het via mij, ik ben écht een vieze slet. Heb je een vagina, dan ben je welkom in huize TARDIS..
Vrijgezel worden is slechts een kleine stapquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Dat is wel de definitie van wanhopigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik las dat ze wilde daten met Faxie, dus ik schat 0
Nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb die DM met haar nummer nooit gekregen
Pas op de BAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd
Kansloos kneuzen jong
Doe gewoon normaal
Hoe weet jij dat?quote:
Mja. Ik heb er echt maar 2 aangeduwd of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:47 schreef Monopoly het volgende:
Hallo hunkquote:
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.quote:
Hoe wordt men mod?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mod. Achter is een bestand met de uiterlijke kenmerken en foto's van geslachtsdelen van alle mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |