Leuke dag gehad? 😎quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
^#*&%$ Net auto speurtocht daar gehad
Hahaquote:Op zondag 5 augustus 2018 12:25 schreef Dactylus het volgende:
En uitgerekend nu heb ik een uitgelezen mogelijkheid om de stok naar nieuwe contrijen te slingeren...
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 14:32 schreef Dactylus het volgende:
[..]No fucking way, ik ben daar letterlijk donderdag rond 18 uur langsgereden over de N236 (omdat ik verkeerde afslag A1 nam i.c.m. verouderd navigatiesysteemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft. Veel plezier.) FUUUUUUUUUUUUUU...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hangt af van de richting van je verplaatsing.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:32 schreef Dactylus het volgende:
Hoe lang duurt het voor ik een Nijnja mag doen? Die televisiekijker laat lang op zich wachten.
Als ik het niet vergeet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet of er nog verplaatsingen komen in aankomende twee weken, maar ik ben op vakantie. Wie wil beide wiki's bijhouden in de tussentijd?
3 sep ben ik er weer
Groningen of Zoetermeer in de buurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van de richting van je verplaatsing.
Een jaar of vanaf morgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:12 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Groningen of Zoetermeer in de buurt.
Ik ga er een goed moment voor uitzoeken. Als een ander het dan nog niet gedaan heeft.😎quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |